Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD] نام بازیگر[/TD]
[TD] نقش در بازی[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shawn Ashmore[/TD]
[TD]Jack Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Dominic Monaghan[/TD]
[TD]William Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Aiden Gillen[/TD]
[TD]Paul Serene[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Courtney Hope[/TD]
[TD]Beth Wilder[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marshall Allman[/TD]
[TD]Charlie Wincott[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lance Reddick[/TD]
[TD]Martin Hatch[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Patrick Heusinger[/TD]
[TD]Liam Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mimi Michaels[/TD]
[TD]Fiona Miller[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amelia Rose Blaire[/TD]
[TD]Amy Ferraro[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brooke Nevin[/TD]
[TD]Emily Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jacqueline Pinol[/TD]
[TD]Sofia Amaral[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jeannie Bolet[/TD]
[TD]Kate Ogawa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sean Durrie[/TD]
[TD]Nick Marsters[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:
یک نمونه از تصمیمات در Junction Moments که توسط پال سرین گرفته میشن و در روند بازی و سریال تاثیر گذاره.طبق گفته سم این تصمیم مربوط به اوایل بازی میشه:
An example Lake gives as one of those choices happens early in the game: after things go wrong for Paul Serene's Monarch Corporation you're able to choose, while playing as Serene, how to deal with the botched operation(how Monarch deals with Jack publicly):
One option is to take a really hardline reaction, no nonsense, no explanation, firmly in a military approach, find Jack and stop him( but that may not be looked upon too kindly by the Riverport community). The other approach is more PR friendly. They do a cover up, they feed their own version of the story out there, gain the support of the Riverport population and paint Jack as a terrorist. Then you have slightly different outcomes to things."
منبع سایت kotaku

بعد از اینکه آزمایشات مونارک دچار مشکل میشه و زمان بهم میریزه,بازیکن میتونه در نقش پال سرین تصمیم بگیره که چطوری این اتفاقات رو ماست مالی کنه :دی
یک گزینه این که به صورت کاملا نظامی وارد عمل بشن و بدون هیچ توضیحی جک رو پیدا کنن و بکشن.که ممکنه از نظر جامعه مورد حمایت قرار نگیره.
راه دیگه تبلیغات علیه جک و انداختن تقصیرات گردن جک,اینجوری حمایت مردم رو نیز میتونین بدست بیارید.
ترجمه کلمه به کلمه متن نیست,گیر ندین "فلان کلمه کجاست؟":دی
 
آخرین ویرایش:
چرا کسی به این نکته اشاره نکرده که لگو مونارک هم تغییر کرده :-? :-"


توضیحات RMD در این رابطه :
We actually used an external agency to redesign Monarch Solutions. They created visual brand guidelines with color palettes, logo usage principles and all that jazz, so Monarch now feels like a proper evil conglomerate
 
امروز Official Upload تو XBL یک ویدیو به نام More Quantum Break گذاشته بود.
لینک ویدیو
هیچ چیز جدیدی از گیم پل بازی نشون نمیده و همون نمایش GC. البته Sam Lake هم هست و درباره بازی توضیح میده (در کل چیز جدیدی نداره این ویدیو :d )
 
اون ویدئو Extended بخوره تو سر Remedy، همین نمایش GC آیا کیفیت 1080P ـش اومده؟ اگه اومده لطف کنید لینک بدید، اگر هم نیومده خاک تو سر Remedy

بهترین کیفیتی که اومده اینه ===> Quantum Break Gameplay Demo gamescom 2014 on Vimeo

واقعاً نمیدونم رمدی چی فکر کرده پیش خودش که Extended رو بیرون نمیده /:)
 
Mikael Kasurinen كه قبلا نقش طراح گيم پي و طراح اصلي بازي رو در Remedy و روي Battlefield 4 هم به عنوان طراح اصلي بخش تكنفره كار كرده به عنوان دستيار Creative Director به Remedy برگشته ايشون از 2001 تا 2010 در Remedy بوده بعد ها به Avalanche Studios و DICE رفته بعد به استديو اولش برگشته.
اينم بگم Matias Myllyrinne مديرعامل فعلي Remedy به جز اين استديو در نقش عضو هيت مديره استديو Starbreeze است.
 
چرا خبر به این مهمی رو کسی بهش اشاره نکرده
97.gif
مایکروسافت برنامه لایواستریم خودش رو برای TGS اعلام کرد که QB هم توش دیده میشه
97.gif
احتمالاً می‌خوان Extended دمو رو نشون بدن
97.gif


این هم برنامه کامل : (AM/PM ها رو سمت راست در نظر بگیرید)
97.gif


  • 10:30 AM – Opening
  • 10:40 AM – Xbox One New Titles – Microsoft Studios Special: Forza Horizon 2, D4, Sunset Overdrive, Quantum Break, Project Spark
  • 1:00 PM – Evolve
  • 2:00 PM – Call of Duty: Advanced Warfare
  • 3:00 PM – Assassin’s Creed Unity
  • 4:00 PM – Resident Evil Revelations 2

  • 11:00 AM – Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
  • 2:00 PM – Psycho-Pass: Happiness Without Choice - Special Program Part 1
  • 3:00 PM - Psycho-Pass: Happiness Without Choice - Special Program Part 2
  • 4:00 PM – Halo: The Master Chief Collection (Halo 2 Anniversary multiplayer live)
 
امروز لایو استریم مایکروسافت تو TGS بود و QB هم حضور داشت :d
گیم پلی GC دوباره نشون دادن + حدود 1 دقیقه گیم پلی جدید که مربوط به شروع همون مرحله GC
【TGS 2014】 [インサイド Xbox] ニコワン #4 (9月20日) - 2014/09/20 10:30開始 - ニコニコ生放送
از دقیقه 12 این استریم می تونید گیم پلی بازی تماشا کنید. (کیفیتش خوب نیست)
 
آخرین ویرایش:
15 ثانیه چرا بهرام ؟ یادمه 5 دقیقه اضافه داشت تریلر گیمزکام. فکر کنم باید چند ماه دیگه صبر کرد باز تا همون تریلر رو کاملش رو ببینیم بالاخره :|
 
15 ثانیه چرا بهرام ؟ یادمه 5 دقیقه اضافه داشت تریلر گیمزکام. فکر کنم باید چند ماه دیگه صبر کرد باز تا همون تریلر رو کاملش رو ببینیم بالاخره :|
نه من اشتباه کردم از 15 ثانیه بیشتره. حدود 1 دقیقست :d
کیفیت هم که اصلا خوب نیست + یک نفر هم به زبان ژاپنی توضیح میده :|
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or