Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
عجب تجربه ای از ign رسما فک و فوکش چسبیده زمین از اول تا اخر فقط فکش خورده زمین یا کلمه خارق العاده و تجربه بینظیر حرف زده .

همین اول مقاله فک و فوکش از گرافیک و گیم پلی بازی چسبیده زمین :D
I’ve finally seen a solid chunk of gameplay from Quantum Break, and it looks every bit the AAA shooter experience we’ve come to expect from the team that brought us both Max Payne and Alan Wake. From the jaw-dropping ‘time stutters’ that freeze your surroundings, to the kinetic gun battles with enemies that go beyond Max Payne’s bullet dodging by allowing the player to catch bullets and hurl them back at enemies, to the jaw-dropping environmental effects that send ripples through concrete as though they were waves in the ocean. It’s a game seemingly designed to wow and bedazzle the player at every turn, and one that appears to push the Xbox One hardware like few games before it
.
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
خب مثل اینکه بازی پلتفورمر هم داره :bighug:
منتقدین گیم اسپات و گیمزرادار که بلو(blow) شدن :D
When all of the above is combined with Quantum Break’s frenetic action, it looks part-shooter, part spatial-puzzle, part savagely aggressive RTS.
And speaking of looks, the game bleeds Remedy class through and through. An evolution of Alan Wake’s stark, rich lighting makes the game absolutely pop, but beyond that, the sheer fidelity of the world is unprecedented on new-gen consoles so far. Truly, these are the kind of graphics you’ve been waiting for the new hardware to deliver. And beyond that, Remedy’s talent for powerful, moody, disturbing production design appears to be 100% present and correct
Remedy are back.
:bighug:
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
امیدوارم این سایت ها موقع نقد کردن هم همین طوری باشن و باز به چیزای الکی گیر ندن، هر چند برای من 1% هم نمره و نظر سایت ها درباره بازی های Remedy مهم نیست:d
.........
یک مصاحبه هم آخر کنفرانس GC هست که Major Nelson با Sam Lake مصاحبه می‌کنه. من تو یوتیوب لینکشو پیدا نکردم که بذارم این جا.
تو مصاحبه هم Sam Lake اشاره می‌کنه که بیشتر تمرکز تیمشون روی گیم پلی بازی بر عکس Alan Wake که تمرکز اصلیشون روی داستان بوده. همچنین اشاره می‌کنه که هر چی تجربه خوب تو بازی های قبلیشون به دست آوردن برای QB استفاده کردن.
آخر مصاحبه هم Sam Lake میگه که بازی باز هم تو GC نمایش داره و احتمالا تریلر های بیشتری از گیم پلی بازی تو این چند روز منتشر میشه (امیدوارم بشه:d )
 
آخرین ویرایش:

655

کاربر سایت
Sep 27, 2012
2,368
نام
RZA
بازی فوقالعادست انصافا ( باید هم فوق العاده باشه به خاطرش یه xone گرفتم ناسلامتی :d)

گرافیک و گیمپلی هم که فک برانداز :praying::d
 

BIGnote

کاربر سایت
Apr 14, 2010
1,040
نام
مجید
خب این ویدیوی Vimeo کیفیتش یمقدار بهتره بهتر میشه جزئیات بازی رو دید. چند تا عکس از همین ویدیو:

gitlvhxef1vua9vli04a.jpg


j55zv9yore1wmvachp8t.jpg


6ziffe7g8ojyua66hexp.jpg


f66e3dtsxbrkekor9agv.jpg


x3l6h3m553s363pm18ab.jpg


c4j5yfvkz076urlhaswy.jpg


v1kynytd5bwlz218ieol.jpg


بعضی از افکت هاش رو من حتی تو فیلم های هالیوودی هم ندیدم:d مثل اون افکتی که آبجکت ها و کلا محیط رو از هم میپاشونه و کج و کوله میکنه:d
اون قسمتی که زمان فریز میشه بهترین گرافیک و اتمسفری هست که توی یه بازی دیدم مخصوصا اینجا که تصورش بصورت Real-time سخته!:d تا 2-3 بار اول که میدیدم مو به تنم سیخ میشد خیلی خفن در آورده بود این قسمت رو. کلا Remedy همیشه چیزای یونیکی انجام میده که سوپرایزت میکنه.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,510
نام
محمد
اون جاهایی که همه چیز فریز میشه اصلا ماورای تصوره، یعنی هر وقت که اون جا رو نگاه میکنم خشکم میزنه! :D اگه گیم پلی حالت تکراری به خودش نگیره و تنوع خوبی داشته باشه، راحت میتونه یکی از بهترین های 2015 باشه. به نظرم یه سری مراحل رانندگی و این چیزها که هیجان انگیز هم باشه به بازی اضافه کنن، بد نیست :D
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
^
البته مرحله ماشین سواری نداشته باشه بهتره Alan Wake رو یادته؟ :-/:d
به نظرم اگر سه تا شخصیت رو کنترل کنیم خود به خود تنوع گیم پلی به وجود میاد، فقط یه عیبی داره که به گیمر حس سردرگمی دست میده چون هر کدومشون قدرت های متفاوتی دارن! :d
بخش های پلتفرمینگ هم وجود داشته باشه که عالی میشه.
البته فکر کنم بهتره بیشتر از همه تنوع محیط داشته باشه... مثلا خیابون های داخلی شهر، بارش بارون با اون حس لعنتی نوآور... :cry::d یا محیط خارج از شهر، جنگل، ریزش برف رو تصور کنید با اون particle سیستمِ غول بازی! :d
 

ヽ(。_°)ノ

Death may be my only freedom
کاربر سایت
Feb 4, 2013
3,406
نام
EsmaiL
ماشین سواری آلن ویک که خیلی بد بود :D تو کات سینا هم ماشینا تیک داشتن :D اگه انجین جدیدشون این مشکلات رو برطرف کرده باشه خیلی خوب میشه توقف زمان حین رانندگی :bighug:
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,098
نام
مصطفی
یه نکته جالب اینکه وقتی زمان فریز میشه ، آتیش گلوله در حالت فریز هم دینامیک بودن خودش رو حفظ میکنه :d وقتی جک از کنارش رد میشه نور رو کتش تاثیر میذاره :d
qeefhclrifonr215rf83.jpg

5fhopym6n60ewm15ir1c.jpg
 

ヽ(。_°)ノ

Death may be my only freedom
کاربر سایت
Feb 4, 2013
3,406
نام
EsmaiL
خوبه QB اینه که به جز گرافیک چیزهای دیگه ای هم داره که ملت در موردش صحبت کنن :D
حیف جک سبیل نداره :( :D
آقا به نظرتون وقتی زمان متوقف میشه نور هم نباید متوقف بشه؟ مثلا وقتی از جلوی این تفنگه که رد میشیم نباید سایه ایجاد بشه :-/ :D
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,510
نام
محمد
حیف جک سبیل نداره :( :biggrin1:
منظورم Ryse بود :^o
==
امیدوارم Remedy یهو بازی رو نبره تو خفا و مثلا نمایش بعدی بره واسه E3 2015 (البته احتمالا تا اون موقع بازی عرضه شده :D)، باید بازی رو بیشتر نشون بدن تا تبلیغ بیشتری هم واسش بشه، این یکی هم نخواد خوب بفروشه استودیو رو کلا تخته میکنن به گمونم :| :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر