Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD] نام بازیگر[/TD]
[TD] نقش در بازی[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shawn Ashmore[/TD]
[TD]Jack Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Dominic Monaghan[/TD]
[TD]William Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Aiden Gillen[/TD]
[TD]Paul Serene[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Courtney Hope[/TD]
[TD]Beth Wilder[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marshall Allman[/TD]
[TD]Charlie Wincott[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lance Reddick[/TD]
[TD]Martin Hatch[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Patrick Heusinger[/TD]
[TD]Liam Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mimi Michaels[/TD]
[TD]Fiona Miller[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amelia Rose Blaire[/TD]
[TD]Amy Ferraro[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brooke Nevin[/TD]
[TD]Emily Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jacqueline Pinol[/TD]
[TD]Sofia Amaral[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jeannie Bolet[/TD]
[TD]Kate Ogawa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sean Durrie[/TD]
[TD]Nick Marsters[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:
حیف جک سبیل نداره :( :دی

الان خداییش ارزش داره تاپیک بازی به این فوق العادگی و زیبایی رو بخاطر مقایسه با یه بازی دیگه نابود کنید ؟ :|

از محمد بعید بود این حرکت :| :دی

=========================

بازی نیاز به تنوع و این حرفها نداره :دی همین که میشه شخصیت منفی رو کنترل کنی خودش نوع جدید از تنوع هست :دی
 
گیم پلی بازی برام فوق العاده خسته کننده بود :| درست مثل The Order. گرافیک البته عالی بود، اما گیم پلی به طرز وحشتناکی خسته کننده بود.
 
حالا بی خیال دیگه ادامه ندید :دی
بازی نیاز به تنوع و این حرفها نداره
:biggrin1:
همین که میشه شخصیت منفی رو کنترل کنی خودش نوع جدید از تنوع هست
:biggrin1:

اتفاقا باید تنوع داشته باشه، منظورم اینه که مثلا تمام مراحل به مبارزات خلاصه نشن، یه مرحله مثل بازی های Adventure بشه که تو محیط دنبال یه چیز خاص بگرده و معما و حالت پازل مانند و این چیزها داشته باشه، یه مرحله مثل اون مرحله خفن AW یعنی Escape Police باشه، یکی دو مرحله رانندگی باشه، یه سری مراحل رو بشه مخفی کاری رفت و چیزهای دیگه :دی در کل بخش گیم پلی بازی محدود به مبارزات نباشن.
 
آقا به نظرتون وقتی زمان متوقف میشه نور هم نباید متوقف بشه؟ مثلا وقتی از جلوی این تفنگه که رد میشیم نباید سایه ایجاد بشه
:-/
:biggrin1:
خب اینجوری که سیاه میشه همه جا.نور نمیرسه به چشم اون بدبخت:d
الان خداییش ارزش داره تاپیک بازی به این فوق العادگی و زیبایی رو بخاطر مقایسه با یه بازی دیگه نابود کنید ؟ :|

از محمد بعید بود این حرکت :| :دی

=========================

بازی نیاز به تنوع و این حرفها نداره :دی همین که میشه شخصیت منفی رو کنترل کنی خودش نوع جدید از تنوع هست :دی
کلا" یکی باید پر سیمرغ رو آتیش بزنه بالاخره.نشد یه تاپیک داشته باشیم سیمرغو دعوت نکنن توش:d
 
راستی حواستون باشه که بازی 3 تا کاراکتر قابل بازی داره (جک، پاول، بث) Beth Wilder، که بث رو تا حالا توی تریلر ها نشون ندادن و فقط روی Key-Art بازی دیده شده.

اون خانوم که تو تریلر E3 پارسال بود بث نبود، و اسمش Kate ـه، و اون دکتر هم Sofia بود که توی دمو گیمزکام هم جک داشت می‌رفت کمک ـش.

oefdm9hqhc6aogyhkkul.jpg

=================
اين كه لينك دو ساعتست و تو يوتيوب هم هست
من منظورم همون 5 دقيقه مصاحبه Sam Lake

از همونجایی شروع میشه که با سم مصاحبه میکنه دیگه 8-| /:) :d
 
آخرین ویرایش:
اتفاقا باید تنوع داشته باشه، منظورم اینه که مثلا تمام مراحل به مبارزات خلاصه نشن، یه مرحله مثل بازی های Adventure بشه که تو محیط دنبال یه چیز خاص بگرده و معما و حالت پازل مانند و این چیزها داشته باشه، یه مرحله مثل اون مرحله خفن AW یعنی Escape Police باشه، یکی دو مرحله رانندگی باشه، یه سری مراحل رو بشه مخفی کاری رفت و چیزهای دیگه :biggrin1: در کل بخش گیم پلی بازی محدود به مبارزات نباشن.

نمیخوام نا امیدتون کنم ولی خب کلا بازی های رمدی همیشه به یک اکشن خالص و زیبا و درگیر کننده خلاصه میشدند :دی MP ها که نیازی به گفتن نداره و بهترین اکشن شوتر سوم شخص تاریخ هستند ( البته دو شماره اول ها نه اون اشغال ... :| ) ، AW هم باز یه اکشن ، تریلر عالی و بی نقص بود ! :دی

کسانی هم که میگفتند نمیدونم بازی خسته کننده هست و تنوع نداره و اینا کلا نمیدونند رمدی یعنی چی :دی رمدی یعنی کاراکتر های خفن بمهمراه یه داستان خفن و بهمراه یه گیم پلی اکشن خفن تر :دی

نمیگم معما و این چیزا تو بازی نیست :دی یعنی به احتمال زیاد هم بخاطر قابلیت کنترل زمان دیگه کم کم 10 الی 20 معما های زمانی داره ولی خب دارم میگم که یدفعه اگه نبود نا امید نشید و انتظارات زیادی نداشته باشید :دی
 
نمیخوام نا امیدتون کنم ولی خب کلا بازی های رمدی همیشه به یک اکشن خالص و زیبا و درگیر کننده خلاصه میشدند :دی MP ها که نیازی به گفتن نداره و بهترین اکشن شوتر سوم شخص تاریخ هستند ( البته دو شماره اول ها نه اون اشغال ... :| ) ، AW هم باز یه اکشن ، تریلر عالی و بی نقص بود ! :دی

کسانی هم که میگفتند نمیدونم بازی خسته کننده هست و تنوع نداره و اینا کلا نمیدونند رمدی یعنی چی :دی رمدی یعنی کاراکتر های خفن بمهمراه یه داستان خفن و بهمراه یه گیم پلی اکشن خفن تر :دی

نمیگم معما و این چیزا تو بازی نیست :دی یعنی به احتمال زیاد هم بخاطر قابلیت کنترل زمان دیگه کم کم 10 الی 20 معما های زمانی داره ولی خب دارم میگم که یدفعه اگه نبود نا امید نشید و انتظارات زیادی نداشته باشید :دی
اگه بخواد یه روند مبارزات خلاصه بشه که میشه همون جریان Alan Wake :دی من خودم 3 یا 4 بار بازی رو تموم کردم ولی نمی تونم انکار کنم که بازی بعد از یه مدت تکراری میشد. البته خود سم لیک گویا گفته که مشکل AW تنوع کم محیط ها و تکراری بودن گیم پلی بوده، و قراره تو QB اینا رفع بشن :دی
 
تریلر بازی رو تازه دیدم! :دی تو همین چند دقیقه هم بازی به نسبت کارهای قبلی رمدی و بخصوص AW پخته تر و یکدست تر بنظر میرسید. چیزی نشون ندادن که بشه از روش در مورد نحوه داستان و روایتش نظر داد ولی جک به مراتب بهتر از آلن به نظر میاد از نظر پرداخت. البته باید ببینیم در جریان بازی چی میشه ولی در کل به شدت امیدوارم که کار بهتر (از AW) و سطح بالایی رو ببینیم.
 
اگه بخواد یه روند مبارزات خلاصه بشه که میشه همون جریان Alan Wake :دی من خودم 3 یا 4 بار بازی رو تموم کردم ولی نمی تونم انکار کنم که بازی بعد از یه مدت تکراری میشد. البته خود سم لیک گویا گفته که مشکل AW تنوع کم محیط ها و تکراری بودن گیم پلی بوده، و قراره تو QB اینا رفع بشن :دی
بنظرم چیزی که بیشترین ضربه رو به AW زد یکی مدت زمان ساخت طولانیش بود و سردرگمی سازنده برای اینکه میخواست کجا بازی رو منتشر کنه و دومی هم همون محیط تکراریش بود :دی وگرنه کلا عالی بود :دی

والا اکشن های رمدی برای من اصلا خسته کننده نیست :دی کلا شوق و ذوق دارم وقتی کنترل بازی رو میگیرم دستم :دی شاید من زیادی کیف میکنم با بازی های اینا :دی
 
آخرین ویرایش:
من گیم پلیو الان دیدم گرافیکش که توی یه دنیای دیگه سیر میکنه به کنار شدید تو کف فیزیک بازی رفتم یه جایی که نارنجک منفجر میشه دونه دونه چوبهای کف زمین تحت تاثیر موج انفجار قرار میگیرن و موج مکزیکی میزنن.:d
 
تنها نکته منفی که از بازی می تونم بگیرم، مبارزه تن به تن بازی ــه :| یا کلا نمی ذاشتن، یا اگه می ذاشتن یه خرده مشت و لگده آبدارتر و متنوع تر میشد! :d می تونم بازی متوسط و نسبتا خوب born conspiracy رو براتون مثال بزنم، بازی باید به اون شکل مبارزه تن به تن داشته باشه :d
 
تنها نکته منفی که از بازی می تونم بگیرم، مبارزه تن به تن بازی ــه یا کلا نمی ذاشتن، یا اگه می ذاشتن یه خرده مشت و لگده آبدارتر و متنوع تر میشد! می تونم بازی متوسط و نسبتا خوب born conspiracy رو براتون مثال بزنم، بازی باید به اون شکل مبارزه تن به تن داشته باشه

اتفاقاً بنظر من همیجوری باشه بهتره. با توجه به این که بازی سریع ـه، اگه یه مبارزه تن به تن مثل TLOU یا Born براش میذاشتن، به سرعت گیمـ‌پلی صدمه می‌زد بنظرم. :d مشت ـاش هم که خیلی جون‌دار بود، دوربین هم حالت سینمایی و خفنی می‌گرفت موقع مشت زدن :d
 
اتفاقاً بنظر من همیجوری باشه بهتره. با توجه به این که بازی سریع ـه، اگه یه مبارزه تن به تن مثل TLOU یا Born براش میذاشتن، به سرعت گیمـ‌پلی صدمه می‌زد بنظرم. :d مشت ـاش هم که خیلی جون‌دار بود، دوربین هم حالت سینمایی و خفنی می‌گرفت موقع مشت زدن :d
لگدش خیلی کم جون بود :( :دی البته با اسلحه هم میشه زد تو سر و صورت طرف :-"
 
سايت METRO يه مقاله راجب نمايش GC مايكرو منتشر كرده .
Xbox One at Gamescom 2014: From Tomb Raider exclusivity to Quantum Break | Metro News

كنفرانس رو بخش به بخش توضيح داده به QB كه رسيده اين جوري نوشته ....
3. Quantum awesome



One of the highlights of Gamescom was a public reveal of Quantum Break’s gameplay, proving that Alan Wake and Max Payne live on in spirit despite their own franchises losing steam.


Mining the writer’s penchant for storytelling with ‘stutters’ which freeze scenes, the potential of these set-pieces was hinted at via the notion that, in some cases, time would loop or crash into itself.


Seeing cars explode under fire before rebuilding themselves was a neat trick, as was a fight trapped purely within a stutter.

در اخر مقالش هم راجب نمايش هاي انحصاري هاي مايكرو اين جوري گفته
5. Exclusives here, here and here



Adding a shine to the presentation, Microsoft made sure they brought out their big guns to show that upcoming exclusives on Xbox One aren’t sparse.


The Master Chief Collection invites fans to wallow in memories as they fight through classic multiplayer, and it also gave a tantalising glimpse of Halo 5’s beta arenas.


Forza Horizon 2 is a racer’s dream because of friends who are always with you (even if they aren’t). On the other hand, Sunset Overdrive forges on in its role as a tonal detox, balancing out Ori and the Blind Forest’s twitchy platforming and Fable Legend’s moustache-twirling villainy.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or