Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD] نام بازیگر[/TD]
[TD] نقش در بازی[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shawn Ashmore[/TD]
[TD]Jack Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Dominic Monaghan[/TD]
[TD]William Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Aiden Gillen[/TD]
[TD]Paul Serene[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Courtney Hope[/TD]
[TD]Beth Wilder[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marshall Allman[/TD]
[TD]Charlie Wincott[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lance Reddick[/TD]
[TD]Martin Hatch[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Patrick Heusinger[/TD]
[TD]Liam Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mimi Michaels[/TD]
[TD]Fiona Miller[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amelia Rose Blaire[/TD]
[TD]Amy Ferraro[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brooke Nevin[/TD]
[TD]Emily Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jacqueline Pinol[/TD]
[TD]Sofia Amaral[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jeannie Bolet[/TD]
[TD]Kate Ogawa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sean Durrie[/TD]
[TD]Nick Marsters[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:
اون سال که Alan Wake اومد باعث شد که من یه X360 بگیرم و بعدش بازی برای PC هم اومد.
امیدوارم این بازی هم برای PC بیاد هر چند که من شانس ندارم.

احتمال اومدن این بازی برای PC کمه.
چون اون موقع 360 داشت نفس های آخرشو میکشید و ماکرو نمیخواست آلن ویک رو نابود کنه.
ولی اینبار قضیه فرق میکنه.
اگه این بازی برای PC ارائه بشه ماکرو خودش گور وان رو میکنه.
چون تنها برگ برنده وان ، انحصاریاش هستش.
 
احتمال اومدن این بازی برای PC کمه.
چون اون موقع 360 داشت نفس های آخرشو میکشید و ماکرو نمیخواست آلن ویک رو نابود کنه.
ولی اینبار قضیه فرق میکنه.
اگه این بازی برای PC ارائه بشه ماکرو خودش گور وان رو میکنه.
چون تنها برگ برنده وان ، انحصاریاش هستش.
برگهای برنده وان جدا از انحصاریاش،ده ها مورد دیگه هست که به مرور زمان خودشونو نشون میدن،نمونش کینکت.
 
این نسل اصلا این اشتباه را نمیکنه :دی چون بابت کمبود رزولوشن رمدی نسل قبل به شدت گرافیکش ترول شد .
فقط من هنوز هم موندم وقتی نمایش AW تو E3 و TGS رو 720P اجرا میشد و اتفاقا گرافیک خوفناکی هم همون زمان داشت یدفعه چی شد رزولوشن نصف شد ؟ و پیشرفت گرافیکی از لحاظ افکتها هم نسبت به نمایش های قبل تو E3 و TGS زیاد نداشت . فقط یدونه AA را کردند 4XMSAA . بنظر من همون گرافیک را با 720P نگه میداشتند تعریف گرافیکها بیشتر از این میشد ولی همین رزولوشن پایین باعث ترولش شد .

البته بروبچ B3D با توجه به عکسها تائید کردند NATIVE 1080P هست که جای شکر داره :دی

نمیدونم American nightmare رو بازی کردی یا نه؟ ولی تو اون بازی هم رزولوشن رو 25 درصد برده بودن بالا (از 960x544 رسوندن به 1120x585) هم برای اولین بار تونسته بودن روی یه کنسول 4XMSAA رو با FXAA همزمان با هم پیاده کنن هم اینکه گرافیک کلی بازی بالاتر رفته بود و محیطم بزرگتر شده بود! من هنوزم هضم اجرای بعضی جاهای AN روی 360 برام سخته.

Alan wake AN

[video=aparat;sMg2o]http://www.aparat.com/v/sMg2o[/video]
 
نمیدونم American nightmare رو بازی کردی یا نه؟ ولی تو اون بازی هم رزولوشن رو 25 درصد برده بودن بالا (از 960x544 رسوندن به 1120x585) هم برای اولین بار تونسته بودن روی یه کنسول 4XMSAA رو با FXAA همزمان با هم پیاده کنن هم اینکه گرافیک کلی بازی بالاتر رفته بود و محیطم بزرگتر شده بود! من هنوزم هضم اجرای بعضی جاهای AN روی 360 برام سخته.

Alan wake AN

[video=aparat;sMg2o]http://www.aparat.com/v/sMg2o[/video]

بله بازی کرده بودم ولی دلم نخواست بیام چیزی بگم ! ولی خب از من بپرسی ترولهایی که قبل از عرضه شدن AW تو فروم هایی مثل GAF پیاده بود کار خودش را کرد ! و کلا یه دیدگاه منفی ایجاد کرد یعنی خداوکیلی اگه این پیکسل شماری بعد از امتیاز سایتها به بازی انجام شده بود همین اکثر سایتها برای گرافیک AW به به و چه چه راه انداخته بودند !
 
نمیدونم American nightmare رو بازی کردی یا نه؟ ولی تو اون بازی هم رزولوشن رو 25 درصد برده بودن بالا (از 960x544 رسوندن به 1120x585) هم برای اولین بار تونسته بودن روی یه کنسول 4XMSAA رو با FXAA همزمان با هم پیاده کنن هم اینکه گرافیک کلی بازی بالاتر رفته بود و محیطم بزرگتر شده بود! من هنوزم هضم اجرای بعضی جاهای AN روی 360 برام سخته.
جدا از AA و نورپردازی فوق العاده بازی Alan wake و Crysis 2 بنظرم از لحاظ حجم افکت تو نسل قبل تک بودن ! QB هم فک کنم میخواد همون حماسه تکرار کنه !
http://upcity.ir/images2/56660550683672291150.gif

پ.ن::|
 
برگهای برنده وان جدا از انحصاریاش،ده ها مورد دیگه هست که به مرور زمان خودشونو نشون میدن،نمونش کینکت.

اگه کینکت برگ برنده بود، که با کلی معذرت و .... خوردن خبر حذفشو نمیداد که .
در مورد ده ها مورد دیگه هم مدیا پیلر بودنشه که اونور Netflix نمیزاره کسی نفس بکشه.
همه دستگاه ها هم دارن الان ساپورتش میکنن.
4K پلیر ها هم بیان، کنسول ها کاری نمیتونن بکنن.
بلو ری پلیر هم ، سونی داره حکمرانی میکنه.
نسل قبل، سونی تو مولتی ضعیف ظاهر شد به خاطر پیچیده بودن سخت افزارش. ولی با انحصاریاش کاری کرد که جاودانه شد.
این نسل از گذشته درس خوبی گرفته سونی.
الان ماکرو تو شرایط نسل قبل سونی هستش.
باید ببینیم اینبار ماکرو چیکار میکنه.

این بازی یکی از برگ برنده ها است.
 
یک gif فوق العاده از بازی ! رمدی واقعا یه استودیو هست که به چیزی رحم نمیکنه ! تو این gif به چیزی که میگم توجه کنید به کابل های بریده شده دارن اتیش جرقه میزنن دقت کنید بعد به بازتاب نور حاصل از جرقه به دست چپ دقت کنید یعنی به طور هماهنگ با جرقه زدن نسبت به شدتش روی دستش به همون اندازه بازتاب میشه ! بعد توجه به دست راسش بکنید از سمت تابش نور در جهت دستش تابش میکنه .
لعنتی ها همه چی تو بازی میسازن به شدت ریل تایمه ! حالا نمیدونم از این بابت خوشحال باشیم یا نباشیم ؟! یعنی به نظر شما تو چنین سکانسی چند نفر متوجه چنین چیزی میشن ؟! این طور چیزها به شدت از سخت افزار استفاده میکنه و جا برای مابقیه چیزها کم میاره .

ولی خب remedy هم گناهی نداره ! اینجا وقتی یه انجین همه چیز را ریل تایم انجام میده رمدی چه بخواد و چه نخواد این افکتها به طور اتوماتیک ایجاد میشه !

http://www.uploadax.com/images/31688911010235324488.gif
 
آخرین ویرایش:
New Quantum Break for Xbox One Footage Released - TIME

27326745799933365495.jpg



Quantum Break looks really, really good. Better than Heavy Rain good. Better than a lot of CGI films good. Assuming Microsoft’s showing us actual Xbox One footage in the trailer above and not something running on a supercomputer-like PC render-farm, Xbox One owners have something special to look forward to, visually speaking, when Remedy’s third-person shooter drops in 2015.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or