Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD] نام بازیگر[/TD]
[TD] نقش در بازی[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shawn Ashmore[/TD]
[TD]Jack Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Dominic Monaghan[/TD]
[TD]William Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Aiden Gillen[/TD]
[TD]Paul Serene[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Courtney Hope[/TD]
[TD]Beth Wilder[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marshall Allman[/TD]
[TD]Charlie Wincott[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lance Reddick[/TD]
[TD]Martin Hatch[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Patrick Heusinger[/TD]
[TD]Liam Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mimi Michaels[/TD]
[TD]Fiona Miller[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amelia Rose Blaire[/TD]
[TD]Amy Ferraro[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brooke Nevin[/TD]
[TD]Emily Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jacqueline Pinol[/TD]
[TD]Sofia Amaral[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jeannie Bolet[/TD]
[TD]Kate Ogawa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sean Durrie[/TD]
[TD]Nick Marsters[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:
بابا چرا انقدر سه پیچ کردید رو 1080p؟ خیلی مهم نیست. مگه رایز 1080p بود؟:-/ یا حتی همین AW نسل قبل که 540p بود گرافیکش مشکلی داشت؟ رمدی بعید میدونم خیلی از افکت ها رو بیخیال بشه برای یه مقدار وضوح بیشتر. همونطور که نسل قبل AW جزو معدود بازیهای 360 بود که زیر 720p بود (خیلی هم زیر 720p بود:دی) ولی بازم یکی از بهترین ویژوال ها رو داشت در نوع خودش.
این نسل اصلا این اشتباه را نمیکنه :دی چون بابت کمبود رزولوشن رمدی نسل قبل به شدت گرافیکش ترول شد .
فقط من هنوز هم موندم وقتی نمایش AW تو E3 و TGS رو 720P اجرا میشد و اتفاقا گرافیک خوفناکی هم همون زمان داشت یدفعه چی شد رزولوشن نصف شد ؟ و پیشرفت گرافیکی از لحاظ افکتها هم نسبت به نمایش های قبل تو E3 و TGS زیاد نداشت . فقط یدونه AA را کردند 4XMSAA . بنظر من همون گرافیک را با 720P نگه میداشتند تعریف گرافیکها بیشتر از این میشد ولی همین رزولوشن پایین باعث ترولش شد .

البته بروبچ B3D با توجه به عکسها تائید کردند NATIVE 1080P هست که جای شکر داره :دی
 
همین الان برید Max Payne 2 رو بازی کنید، بعد با بازی های سال 2003 مقایسه کنید متوجه میشید توان فنی Remedy در چه حدی هست :دی
آخ چه گفتی محمد.:d من تاحالا نشده هیچ بازی ای رو 2بار برم ولی بازی های max 1,2رو 3بار تموم کردم. تنها بازی ای که تونست مجاب کنه خواهر من بازیش کنه:)) یادمه 9سالم بود تو max1 قسمت اولش تو مترو ترسیده بودم. خواهرم بازی رو دید تا اون قسمتی که میرفت تو کانتیر ها ادامه داد کامپوتر هم ویروسی شد همش پاک شد:| بعد از اون بازیش کردم دوباره پسر عمم که فکر کنم اونموقع 18سال داشت و اصلا هم اهل بازی نبود تا بازی رو دید کف کرد:d cdبازی رو گرفت بعد 1 ماه رفتم ازش بگیرم دیدم 2تا cd داد. max2 هم توش بود:-o این قدر عصبانی بودم از دستش فکر میکردم cdخودم خیلی بهتر بوده از اون:|
 
یه چند تا عکس از مقایسه تریلر جدید با تریلر VGX.


==


==


==

این هم یه مقایسه بین تریلر E3 و VGX.

 
در یک کلام فوق العاده بود تریلر , کلا سم لیک کار بد نداره . هرچی ازش رسد نکوست . نسل قبل نورپردازی AW بی نظیر بود ببینیم این نسل چی دارن واسمون :d
یه جورایی اصلی ترین دلیل من برای خرید وان تا سال 2015 همین بازی است البته باید ببینیم تاریخ انتشار هورایزن 2 رو کی اعلام میکنن :d
 
در یک کلام فوق العاده بود تریلر , کلا سم لیک کار بد نداره . هرچی ازش رسد نکوست . نسل قبل نورپردازی AW بی نظیر بود ببینیم این نسل چی دارن واسمون :d
یه جورایی اصلی ترین دلیل من برای خرید وان تا سال 2015 همین بازی است البته باید ببینیم تاریخ انتشار هورایزن 2 رو کی اعلام میکنن :d
تو که دیگه ما رو کشتی با این هورایزنت :d اگه نیاد چیکار میکنی؟:-/
 
لپارزش خرید X1 داره این بازی ، پشتش هم که sam lake هست! اتمسفر و همه چی عالیه ! چشم رو هم بزاریم 2015 شده ! فقط امیدوارم تو همون 3 ماهه اول بیاد بین ، march و april.
 
این چه وضعشه ؟
اونوریا با Order خودشون دارن خفه میکنن، اینوریا با Quantum ?
فوق فوقش یه بازی هستن دیگه تازه چیز خیلی خیلی شاقی هم نشون ندادن تا حالا.
مهم اینه که مارو خر کردن تا کنسول بگیریم.
اما من این خر شدنو دوست دارم.:x
 
اون سال که Alan Wake اومد باعث شد که من یه X360 بگیرم و بعدش بازی برای PC هم اومد.
امیدوارم این بازی هم برای PC بیاد هر چند که من شانس ندارم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or