Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD] نام بازیگر[/TD]
[TD] نقش در بازی[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shawn Ashmore[/TD]
[TD]Jack Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Dominic Monaghan[/TD]
[TD]William Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Aiden Gillen[/TD]
[TD]Paul Serene[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Courtney Hope[/TD]
[TD]Beth Wilder[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marshall Allman[/TD]
[TD]Charlie Wincott[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lance Reddick[/TD]
[TD]Martin Hatch[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Patrick Heusinger[/TD]
[TD]Liam Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mimi Michaels[/TD]
[TD]Fiona Miller[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amelia Rose Blaire[/TD]
[TD]Amy Ferraro[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brooke Nevin[/TD]
[TD]Emily Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jacqueline Pinol[/TD]
[TD]Sofia Amaral[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jeannie Bolet[/TD]
[TD]Kate Ogawa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sean Durrie[/TD]
[TD]Nick Marsters[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:
سلام دوستان چندتا سوال دارم
1 بازی چند اپیزود داره منظورم act هست
2 ایا وقتی بازی تموم شد بخوام فیلمهایی پایان اپیزودها را که هنگام انتخاب خودم گفتم که مثلا سمت راستی را select کزدم میتونم برگردم و برعکسش یعنی سمت چپشون را انتخاب کنم ؟ و اینکه اگر اولینش را انجام بدم از طریق time line میتونم بقیه را هم اینکار را بکنم یا کلا از اول میشه؟
3 ایا بعد از انتخاب اخر و یا داستان بازی عوض میشه ؟
4 روی جلد بازی در مورد بازی alan walke نوشته میخوام بدونم بعد از اتمام این گذینه مجانی میشه واسه دنلود ؟
راستش من نسخه بعدی الن ویک را بازی نکردم بیشتر اون را میخوام ایا اون مجانی میشه
ببشخید اینقدر سوال پرسیدم مرسی از دوستان
سلام
۵ تا
از طریق همون تایم لاین میشه به همون junction ها (مراحلی که انتخاب می‌کردیم) رفت و انتخاب تغییر داد و در نتیجه لایو اکشن‌ها هم عوض میشن.
پایان بازی تغییر نمیکنه به اون صورت اما داستان بازی تغییرات زیادی میکنه.
الن ویک به صورت کد تو باکس بازی قرار داده شده و با استفاده از اون کد میشه بازی دانلود کرد.
 
  • Like
Reactions: trust n1
سلام دوستان
من نسخه فیت گرل بازی رو نصب کردم

3 تا سوال دارم

1 - این اپدیت 1.6 و 1.7 تو فریم بازی و لگ ها تاثیری داره که برم بگیرم ؟

2 - این چشم بند رو چطور میشه برداشت ؟

3 - برای اپدیت 1.7 حتما باید 1.6 نصب باشه ؟
 
سلام دوستان
من نسخه فیت گرل بازی رو نصب کردم

3 تا سوال دارم

1 - این اپدیت 1.6 و 1.7 تو فریم بازی و لگ ها تاثیری داره که برم بگیرم ؟

2 - این چشم بند رو چطور میشه برداشت ؟

3 - برای اپدیت 1.7 حتما باید 1.6 نصب باشه ؟
اول بگم این سوال جاش این جا نیست باید تو تاپیک مشکلات می پرسیدی
1- نه فقط تنظیمات اضافه می کنه که می تونی گرافیک رو بالاتر ببری
2- با ترینر که من تو یکی از پست هام تو تاپیک مشکلات بازی گذاشتم
3- نسخه فیت گرل آپدیت 1.6 رو خودش داره
 
  • Like
Reactions: pedram_sad
آپدیت جدید برای بازی عرضه شد ، میتونید Vsync رو خاموش کنید و از Freesync یا Gsync بهره مند بشید ، همچنین دیگه بازی بر روی سیستم های ضعیف تر از پایین ترین تنظیمات اعلامی اجرا کنند. یه سری مشکلات هم که با برخی کنترلر ها بود برطرف شده.
اعلام شده که هنوز در آینده آپدیت هایی برای نسخه PC منتشر میشه.
 
آپدیت جدید برای بازی عرضه شد ، میتونید Vsync رو خاموش کنید و از Freesync یا Gsync بهره مند بشید ، همچنین دیگه بازی بر روی سیستم های ضعیف تر از پایین ترین تنظیمات اعلامی اجرا کنند. یه سری مشکلات هم که با برخی کنترلر ها بود برطرف شده.
اعلام شده که هنوز در آینده آپدیت هایی برای نسخه PC منتشر میشه.
فقط واس xbox عرضع شده؟
 
آپدیت بازی حجمی حدود 520 مگابایت داشت و بازی رو به ورژن 2.2.0.0 میبره ، بعد از آپدیت با خاموش بودن Upscalling احساس میکنم فریم ثابت و پایدار تر هست ، افزایش فریم نداره اما افت و نوسان فریم محسوس کاهش پیدا کرده :

v3e9_screenshot_(18).png
 
  • Like
Reactions: s.1
آپدیت بازی حجمی حدود 520 مگابایت داشت و بازی رو به ورژن 2.2.0.0 میبره ، بعد از آپدیت با خاموش بودن Upscalling احساس میکنم فریم ثابت و پایدار تر هست ، افزایش فریم نداره اما افت و نوسان فریم محسوس کاهش پیدا کرده :

v3e9_screenshot_(18).png


دیگه چه فایده پوست بازی هم جوییدیم
 
آپدیت بازی حجمی حدود 520 مگابایت داشت و بازی رو به ورژن 2.2.0.0 میبره ، بعد از آپدیت با خاموش بودن Upscalling احساس میکنم فریم ثابت و پایدار تر هست ، افزایش فریم نداره اما افت و نوسان فریم محسوس کاهش پیدا کرده :

v3e9_screenshot_(18).png
لینکشو دارید؟
برای نسخه کرکی کار میکنه؟
 
دینامیک بودن آبجکتا و ریگ شدن اکثرشون به کنار که همون خودش تو هیچ بازی مثلش نیست سیستم gi که سنگین ترین تکنیک برا نور پردازی واقعیه تو این بازی کامل کامل ریل تایم ساختن اونجاها که روزو شب عوض میشه تمام نورای برگشتی که بهش میگن بانس لایت ریل تایم محاسبه میشه انگار واقعا وجود داره و اصلا بیک نشده چیز دیگه دیوونه کننده که اینه که همین gi با ریل تایم رفلکشن همزمانه یعنی رفلکشن روی زمین تو gi تاثیر داره من ده ساله دارم 3d max با vray کار میکنم درست کردن همچین چیزی با یه سیستم خفن که رندر ریل تایم نمیخواد بکنه کلی دردسر داره و رندر هر فریمش یه عالم زمان میخواد دیگه چه بخواد به اینکه ریل تایم باشه اگه کسی اهل فن باشه میفهمه جدی جدی این بازی نسل بعد به حساب میاد یعنی اصلا شک نکن نسل بعد بازیا با gi و رفلکشن فول ریل تایم از این بازی تازه شروع شدش.


با وجود تمام این تکنیکهایی که برای اولین بار در بازی همزمان به کار گرفته شده و دید تیم سازنده رو نشون میده، اون قابلیت Scale رو از ابتدا در بازی دیده بودن تا مشکل راندمان رو برطرف کنن، الان اینی که ما می بینیم بنچمارکهای با رزولوشن کامل و بدون Scale روی رزولوشن رندر خروجی هست که فوق العاده فشار زیادی به گرافیک وارد می کنه

از طرف دیگه بازی ساپورت SLI و CF روهم نداره و این خودش با این حجم از پردازش نقطه ضعف دیگه ای هست.
 
دینامیک بودن آبجکتا و ریگ شدن اکثرشون به کنار که همون خودش تو هیچ بازی مثلش نیست سیستم gi که سنگین ترین تکنیک برا نور پردازی واقعیه تو این بازی کامل کامل ریل تایم ساختن اونجاها که روزو شب عوض میشه تمام نورای برگشتی که بهش میگن بانس لایت ریل تایم محاسبه میشه انگار واقعا وجود داره و اصلا بیک نشده چیز دیگه دیوونه کننده که اینه که همین gi با ریل تایم رفلکشن همزمانه یعنی رفلکشن روی زمین تو gi تاثیر داره من ده ساله دارم 3d max با vray کار میکنم درست کردن همچین چیزی با یه سیستم خفن که رندر ریل تایم نمیخواد بکنه کلی دردسر داره و رندر هر فریمش یه عالم زمان میخواد دیگه چه بخواد به اینکه ریل تایم باشه اگه کسی اهل فن باشه میفهمه جدی جدی این بازی نسل بعد به حساب میاد یعنی اصلا شک نکن نسل بعد بازیا با gi و رفلکشن فول ریل تایم از این بازی تازه شروع شدش.
GIـه ریل تایم توی Unity و UE4 وجود داره خودت می تونی بری استفاده کنی. منتها کاملا ریل تیم نیست و Ray Tracing هم نداره. کلا رندر ریل تایم فعلا هیچ وقت دقیق کار نمی کنه و شاید هیچوقت هم دقیق کار نکنه. در واقع بهترین کار فیک و بهترین تقریبی که نتیجه مناسب بده رو انجام می ده. الان این GI ها بیک شده نیستن و روی تکسچر ها تاثیری ندارن، اما یه سری محاسباتی از قبل انجام می ده و به اصطلاح Pre-Computedـه.
پ.ن: قسمت GI Concept این رو بخونید توضیح داده در موردش.
 
دوستان یه سوال خوف
کسی از دوستان هست که کوانتوم بریک بازی کرده باشه و آنچارتد 4 هم بازی کرده باشه و گرافیک کوانتوم رو بهتر از آنچارتد بدونه از لحاظ واقعی بودن...
 
دوستان یه سوال خوف
کسی از دوستان هست که کوانتوم بریک بازی کرده باشه و آنچارتد 4 هم بازی کرده باشه و گرافیک کوانتوم رو بهتر از آنچارتد بدونه از لحاظ واقعی بودن...
من جفتشون رو بازی کردم واقعیت انچارتد رو تا وسط بیشتر نرفتم چون دیگه حوصله اون سبک تکراری رو ندارم کلا و نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم از طرفی هم با همه چیز کوانتم بریک فوق العاده حال کردم و از هر لحاظ کامل میدونمش ولی گرافیک انچارتد از کوانتم بالاتره از هر لحاظ یعنی توی این نسل تا حالا بالاترین گرافیک متعلق به انچارتد هست و بعد کوانتم بریک تا حالا
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or