Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD] نام بازیگر[/TD]
[TD] نقش در بازی[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shawn Ashmore[/TD]
[TD]Jack Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Dominic Monaghan[/TD]
[TD]William Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Aiden Gillen[/TD]
[TD]Paul Serene[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Courtney Hope[/TD]
[TD]Beth Wilder[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marshall Allman[/TD]
[TD]Charlie Wincott[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lance Reddick[/TD]
[TD]Martin Hatch[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Patrick Heusinger[/TD]
[TD]Liam Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mimi Michaels[/TD]
[TD]Fiona Miller[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amelia Rose Blaire[/TD]
[TD]Amy Ferraro[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brooke Nevin[/TD]
[TD]Emily Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jacqueline Pinol[/TD]
[TD]Sofia Amaral[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jeannie Bolet[/TD]
[TD]Kate Ogawa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sean Durrie[/TD]
[TD]Nick Marsters[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:
امیدوارم سم لیک یکم انچارتد بزنه تا کارگردانی مراحل یا لول دیزاین مراحل را یاد بگیره :D و دیگه با استانداردهای چند نسل پیش جلو نره:D
هرچند برای من که از خیلی وقت پیش گیمر بودم میتونم با سنتهای دیرینه حال کنم ولی بازی را هرچی عصر امروز میخواد باید ساختش تا بتونه نظر منتقدها را جلب کنه .
 
من هم تست کردم با فیت گیرل فریم دهی بهتر شد نه خیلی اما کمی بهینه تر شده انگاری چرا که فریم که مشخص نیست اما مشکل لگ که طبق گفته همه همچنان هست
 
سلام به همه
یه سوال
چه پیشنهاد هایی دارید که جلوی بن شدن اکانتم رو بگیرم
من تا چپتر 3 بازی پیش رفتم
چندتا اچیومنت داده به من
اکانت من هم اکانت اصلی منه و قبلا روی XBOX360 داشتمش و کلی مهم هست برام
نسخه فول انلاک و از اون کرک که یه فایل اجرایی داشت استفاده کردم
اگر میبنید مشکل ساز میشه بگید تا قیدشو بزنم
تشکر
 
این بازی تنها بازیه که من دیدم gi توش کامل ریل تایم بود حتی یه نقطه تو بازی نبود که gi بیک کرده باشن یا حتی pre compute کرده باشن کاملا ریل تایم بود همیشه و همه جا حتی رفلکشنم همینطور اونم کامل کامل همه جا ریل تایم بود همین دوتا کافیه تا هر کارت گرافیکی برای اجرای این بازی زانو بزنه.
 
این بازی تنها بازیه که من دیدم gi توش کامل ریل تایم بود حتی یه نقطه تو بازی نبود که gi بیک کرده باشن یا حتی pre compute کرده باشن کاملا ریل تایم بود همیشه و همه جا حتی رفلکشنم همینطور اونم کامل کامل همه جا ریل تایم بود همین دوتا کافیه تا هر کارت گرافیکی برای اجرای این بازی زانو بزنه.
بله این قابلیت داینامیک بودن Object ها تاثیر زیادی داره ، اما این بازی ـه ، تست یا بنچمارک نیست که این افتخارش باشه ، این نقطه ضعفشه که حتی کارت Ultra Specs ـشونم در نسل فعلی و حتی نسل آینده پاسخ گو ـش نیست ، یا اپتیمایز کن ، یا عرضه نکن ، نمیشه که آشغال عرضه کنند ، Refund هم نداره و خیلی دردسر داره ، پس کارشون کاملا زیر سواله.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: SaeedKING
بله این قابلیت داینامیک بودن Object ها تاثیر زیادی داره ، اما این بازی ـه ، تست یا بنچمارک نیست که این افتخارش باشه ، این نقطه ضعفشه که حتی کارت Ultra Specs ـشونم در نسل فعلی و حتی نسل آینده پاسخ گو ـش نیست ، یا اپتیمایز کن ، یا عرضه نکن ، نمیشه که آشغال عرضه کنند ، Refund هم نداره و خیلی دردسر داره ، پس کارشون کاملا زیر سواله.

دینامیک بودن آبجکتا و ریگ شدن اکثرشون به کنار که همون خودش تو هیچ بازی مثلش نیست سیستم gi که سنگین ترین تکنیک برا نور پردازی واقعیه تو این بازی کامل کامل ریل تایم ساختن اونجاها که روزو شب عوض میشه تمام نورای برگشتی که بهش میگن بانس لایت ریل تایم محاسبه میشه انگار واقعا وجود داره و اصلا بیک نشده چیز دیگه دیوونه کننده که اینه که همین gi با ریل تایم رفلکشن همزمانه یعنی رفلکشن روی زمین تو gi تاثیر داره من ده ساله دارم 3d max با vray کار میکنم درست کردن همچین چیزی با یه سیستم خفن که رندر ریل تایم نمیخواد بکنه کلی دردسر داره و رندر هر فریمش یه عالم زمان میخواد دیگه چه بخواد به اینکه ریل تایم باشه اگه کسی اهل فن باشه میفهمه جدی جدی این بازی نسل بعد به حساب میاد یعنی اصلا شک نکن نسل بعد بازیا با gi و رفلکشن فول ریل تایم از این بازی تازه شروع شدش.
 
  • Like
Reactions: Farshidstar2012
دینامیک بودن آبجکتا و ریگ شدن اکثرشون به کنار که همون خودش تو هیچ بازی مثلش نیست سیستم gi که سنگین ترین تکنیک برا نور پردازی واقعیه تو این بازی کامل کامل ریل تایم ساختن اونجاها که روزو شب عوض میشه تمام نورای برگشتی که بهش میگن بانس لایت ریل تایم محاسبه میشه انگار واقعا وجود داره و اصلا بیک نشده چیز دیگه دیوونه کننده که اینه که همین gi با ریل تایم رفلکشن همزمانه یعنی رفلکشن روی زمین تو gi تاثیر داره من ده ساله دارم 3d max با vray کار میکنم درست کردن همچین چیزی با یه سیستم خفن که رندر ریل تایم نمیخواد بکنه کلی دردسر داره و رندر هر فریمش یه عالم زمان میخواد دیگه چه بخواد به اینکه ریل تایم باشه اگه کسی اهل فن باشه میفهمه جدی جدی این بازی نسل بعد به حساب میاد یعنی اصلا شک نکن نسل بعد بازیا با gi و رفلکشن فول ریل تایم از این بازی تازه شروع شدش.
والا فعلا اون چیزی که واسه ما دیوونه کننده است فریم افتضاح و لگ های وحشتناک بازی هست نه این چیزهایی که شما گفتی
 
اونشو دیگه من نمیدونم من اورجینال خریدم آخرین پچم نصب کردم بعضی چیزارو از اولترا برداشتم که فرق زیاد با های نداشت تو ظاهر رو سیستم من خیلی خوب اجرا شد کارت گرافیک 780ti با cpu i7 و 8 گیگ رم.
 
اونشو دیگه من نمیدونم من اورجینال خریدم آخرین پچم نصب کردم بعضی چیزارو از اولترا برداشتم که فرق زیاد با های نداشت تو ظاهر رو سیستم من خیلی خوب اجرا شد کارت گرافیک 780ti با cpu i7 و 8 گیگ رم.
با آخرین پچ بنده هم تست کردم ، اورجینال ، ماشاالله که SLI با این وضع پرفرمنس افتضاح ساپورت نمیکنه ، با شرایط آخرین تنظیمات Ultra در صورتی که Upscale روشن باشه هم تا 40 افت فریم دارم ، در صورتی که Upscale خاموش باشه که هیچی واقعا مسخره میشه و تا 25 هم دیدم افت فریم رو ، من به این نمیگم خوب فریم دادن به 980 TI G1 SLI که عملا که SLI هم بذاریم کنار !!!! از هر گیمی بد تر بوده. حتی همرو روی High هم بذاریم ، Upscale هم روشن بذاریم ، بازم همیشه 60 فریم نمیده ، این یعنی عمق پورت افتضاح ـشون.
 
  • Like
Reactions: SaeedKING and Dav1d
خود سایت بازی گفته که sli اصلا ساپورت نمیشه برا این بازی ولی بزار رک و رو راست بهت بگم دنبال این نباش هیچ بازی پیدا کنی با این gi دینامیک ریل تایم و رفلکشن ریل تایم که همشون فول رزولوشن رندر میشن با 4xmsaa بهتر از این اجرا بشه دوران فیک gi و pre compute دیگه داره تموم میشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or