PS4 :Druckmann در روایت پویاتر داستان کمک خواهد کرد

A.R.A.$.H

کاربر سایت
00706261166944576706.jpg



کارگردان هنری و نویسنده ND، آقای Neil Druckmann در مصاحبه با Games Industry International از مزایای کنسول های نسل بعد نه تنها در بخش گرافیکی، بلکه روایت داستانی بازی نیز گفته اند. ایشان معتقند که شخصیت های واقع گرایانه بسیار خوب و مهم است تا جایی که دیگر بازیکن به چین و چروک صورت و مژگان اهمیتی نمی دهد.
اجرای بازی The Last of Us بر روی یک کنسول 7 ساله سندی بر استعداد این گروه است. با توجه به محدودیت های RAM در PS3 آنها فقط تعداد معین و محدودی از انمیشن ها را برای الی درست کرده بودند. آقای Druckmann گفته اند:
تکنولوژی مسیر طولانی را برای خلق هوش مصنوعی پیچیده و داستان سرایی پویا نظیر کارهای ما در The Last of Us سعی کردیم انجام دهیم طی خواهد کرد. ما محدودیت برای حافظه و تعداد انیمیشن های الی داشتیم.
آقای Druckmann معتقند که کنسول نسل بعد سونی راه حل این قضیه را دارا است. با معماری یک پارچه PS4 و حافظه GDDR5 پویایی بیشتری را در بازی های آینده ND شاهد خواهیم بود.
ایشان ادامه می دهند:
اینگونه است که PS4 می تواند در آینده به ما در زمینه پویا سازی بازی کمک کند. جایی که داستان به تک تک فرامین لحظه ای بازیکن واکنش نشان می دهد. تکنولوژی مسیر طولانی در پیش دارد.
در گشته تایید شده بوده است که ND در حال کار بر روی یک عنوان نسل بعد می باشد. PS4 برای آمریکای شمالی در تاریخ 15 نوامبر عرضه خواهد شد.
GB
 
ربط قدرت سخت افزاری به داستان یکم سخته خدایی..!

ولی کلا از کارهای ND حمایت میشه..
حداقل این تن بمیره دو خط از خبر رو بخون بعد فتوا بده :
تکنولوژی مسیر طولانی را برای خلق هوش مصنوعی پیچیده و داستان سرایی پویا نظیر کارهای ما در The Last of Us سعی کردیم انجام دهیم طی خواهد کرد. ما محدودیت برای حافظه و تعداد انیمیشن های الی داشتیم.
 
Neil Druckman کارگردان هنری TLoU نیست! Creative Director بازی هست! لطفا این اشتباه رو تصحیح کنید!
کارگردان هنری ترجمه صحیحی برای Creative Director هستش. چیزی که تمامی اعضای تحریریه و خبرنگارها ترجمه می کنند
 
کارگردان هنری ترجمه صحیحی برای Creative Director هستش. چیزی که تمامی اعضای تحریریه و خبرنگارها ترجمه می کنند

پس یعنی اعضای تحریریه و خبرنگارهای سایت جمعی از بیسواد ترین افرادی هستن که تو کل جامعه گیمرهای جهان میشه پیدا کرد! lol البته من شک دارم مثلا فردین یا احد به Creative Director بگن کارگردان هنری! یعنی مطمئنم نمیگن!:دی

اینجا کلاس درس نیست اما محض اطلاع شما باید بگم Art Director با Creative Director فرق داره. کلا نمیدونم کدوم بیسوادی به شما گفته Creative مترادف Art هست و باید آفرینش و خالق رو "هنری" ترجمه کنید ولی هرکی هست بهتره سریعتر خودشو تو یه رودخونه عمیق غرق کنه. کار Art Director اینه که میاد تم اصلی بصری کار رو خلق میکنه و تیم هنری بازی رو رهبری میکنه تا تو تمام بازی یه وحدت بصری وجود داشته باشه و ان حسی که باید تو بازی باشه دربیاد. کارگردان هنری تصمیم میگره برای بازی چه استایلی مناسب هست و ان رو باید به بازی بده. اما Creative Director کسی هست که برای کل تیم تعیین میکته چی بسازن و چیکار کنن! هر چیزی که شما توی بازی میبینید، منظور مکانیک ها و مکانیسم هاست به اضافه ایده بازی و ... کار CD هست. زمین تا آسمون با هم فرق دارن این دوتا!

و در آخر اینکه کارگردان هنری بازی ایشون هستن:

d98b597aa732.jpg


پ.ن: وقتی یه چیزی رو اشتباه میگید، بجای بحث کردن الکی خیلی راحت و ساده ان رو بپذیرید. با بحث کردن بیخود و آوردن دلایل و براهین عجیب و غریب تاکید بیشتری بر اشتباه قبلیتون نکنید!
 
A creative director is a vital role in all of the arts and entertainment industries. In another sense, they can be seen as another element in any product development process. The creative director may also assume the roles of an art director, copywriter, or lead designer و

تفاوت آرت دایرکتور و کریتیو دایرکتور :

Creative Director's Key Role

The creative director typically thinks through the early phase of the project to develop the concept. This director oversees the entire team, which includesthe copy chief, photographer and art director. Many creative directors ultimately work their way up through the ranks to become partner or CEO. The creative director generally has the final say on what gets delivered to the client. This vital position nurtures the studio or agency's talent and also steers its design philosophy.

Art Director Key Role

An art director executes a strategy, concept or idea provided by the creative director. After the concept has been created, the art director is generally responsible for the stylistic look of the ad or design. He brainstorms with workers and provides direction and inspiration to the staff, which includes the graphic designer, sketch artists or typesetters. The art director helps maintain brand consistency. He oversees the project through the production department and other phases, including prepress and printing. The art director may have the final approval for delivery of the project if there is no creative director.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or