Xbox Project: MARA

سازنده
Ninja Theory
ناشر
Xbox
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
137209
بازی جدید Ninja Theory با نام Project: Mara در ژانویه 2020 با نمایش اولین تیزر در وبسایت این استودیو رونمایی شد.

_________________________________________________________________________________________

اطلاعات منتشره از بازی:
  • پروژه مارا یک تجربه عمیق، رئال و براساس مطالاعات دقیق روی موارد واقعی از مفهوم ترس ذهنی خواهد بود. تیم سازنده هدف خود را بازآفرینی ترس های ذهن با حداکثر واقع گرایی و دقت عنوان کرده است.
  • بر اساس تیزر منتشر شده به نظر میرسد که مِلیـنا یورگِنز بازیگر سنوئا در مجموعه هلبلید، در این بازی نیز حضور خوهد داشت.
  • پروژه مارا یک عنوان تجربی و یک شوکیس از چیزی خواهد بود که میتواند به مدیومی جدید در داستان سرایی تبدیل شود.

________________________________________________________________________________________

اولین تیزر منتشر شده از بازی:

View attachment 93558-86865633087fdd5f9bb9fa125e69c657.mp4
 


هنوزم موندم از این پروژه چی در میاد ....
Melina Juergens، بازیگر سنوا در هل بلید داره کار موشن کپچرش رو انجام میده.

پس همونطور که قبلا هم حدس زده میشد، این بازی با هل بلید ارتباط داره. شایدم جزو یک پکیج باشن! احتمالا تا یکسال آینده همه اینا مشخص میشه...
 
Melina Juergens، بازیگر سنوا در هل بلید داره کار موشن کپچرش رو انجام میده.

پس همونطور که قبلا هم حدس زده میشد، این بازی با هل بلید ارتباط داره. شایدم جزو یک پکیج باشن! احتمالا تا یکسال آینده همه اینا مشخص میشه...
منظورم بیشتر گیم پلی ـه وگرنه اینو که از همون اول میدونستیم . این پروژه در کنار هل بلید 2 و The Insight Project سه تا عنوان هستن که بر روی بیماری های روانی تمرکز دارن هل بلید 2 گیم تمام و کمالش ـه Project: MARA هم که به نظر میاد یـ دمو کوچیک در مورد ترس روانشناختی باشه The Insight Project هم که کلا تکنولوژی ـه و ربطی به بازی و اینا نداره خلاصه بعید بدونم مستقیم به هم ربطی داشته باشن
 
پروجکت ب/گ/ا
یه چیز چرت و مسخره ای به نظر میومد.گفتن راجب مسائل روانشناختی و اینجور چیزاست.اصلا معلوم نبود سبکش چیه و قراره چی باشه
اگه جای اینجور پول سوزوندن ها یه ip تازه میساختن الان نباید نگران بسته شدن یا فروخته شدن میبودن
استودیویی که سابقه ساخت heavenly sword و enslaved و DmC رو داره نباید خودشو اسیر یه چیزی مثل senua بکنه.نسخه دوم واقعا از هرنظر ناامیدکننده بود. نسخه تازشم چنگی به دل نمیزنه.تازه یه ذره انگار به کامبت بازی اضاف کردن و آسه آسه دارن میرن جلو.اینطوری 2 تا بازی دیگه طول میکشه که بازی به پختگی برسه ولی فعک نکنم انقدر دووم بیارن
 
خبرکنسل شدنشو هفته پیش خوندم، با خودم گفتم مگه ایشون پارسال کنسل نشده بود! انقدر وضعیت پروژه استودیوهای مایکروسافت شلخته و بی حساب کتاب جلو می ره هر خبری بعد از مدت ها میاد تاپیکو باز نکرده باید بدونی عنوان کنسل یا درب استودیو تخته شده
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or