Project Cars 2

m.d.makan

کاربر سایت
Apr 14, 2007
4,080
نام
مــاکــان
Project-Cars-2-Logo.png

Pcars Tpoic.png

تریلر معرفی :



سال 2015 درست 2 ماه بعد از ریلیز نسخه اول بازی، استودیو اعلام کرد به دنبال حامی مالی برای استارت پروژه نسخه بعدی بازی هست.در اون زمان صدای بخشی از بازیکنها بلند شد که چرا اینقدر زود نسخه بعد رو استارت زدید؟
جدای از اینکه اینکار برای استودیوها امری عادی هست که درست بعد از پایان ساخت پروژه بعدی رو شروع کنن، استودیوی SMS سکوت کرد و به هدفش که جمع آوری 7 میلیون یورو بود رسید.
حالا بعد از نزدیک به 18 ماه از اون تاریخ، Slighty Mad Studios نسخه جدید Project Cars رو معرفی کرده.

از جزئیات جدیدی که بازی اضافه شده بخش "رالی" هست، در واقع این بخش قرار بود در ورژن قبلی بازی هم حضور داشته باشه.
اما بازکینان حامی مالی ( کیک استارتر) از استودیو خواسته بودن که در نسخه اول تمرکز بر روی مسابقات روی آسفالت باشه و در ادامه این بخش رو اضافه کنن.
به نظر تصمیم درستی بود، چرا که برای پیاده سازی این نوع از بازی موتور فیزیک بازی باید دستخوش تغییر میشد.
چون با گل،جاده های خاکی و سرخوردن ماشین روبرو هستیم و این با فیزیک نسخه اول حور در نمیومد.

در ادامه میتونید جزئیات بیشتری از نسخه جدید رو مطالعه کنید.


graphic low.png

بر کسی پوشیده نیست که گرافیک در سری Project Cars یکی از مهمترین ارکان بازی هست، گرافیک نسخه اول بازی حتی الان هم جزو بهترین گرافیکها بین بازیهای ریسینگ هست.Pcars 1 در رزولوشن 4K گرافیک فک براندازی رو ارائه میده، حالا استودیو اعلام کرده که نسخه پیش رو از رزولوشن باورنکردنی 12K پشتیبانی میکنه!!!



جدای از اینکه چه سیستمی توانائی اجرای بازی در چنین رزولوشنی رو داره، فکر به این که شاهد چه خروجی در این دقت تصویر خواهیم بود منجر به مغز درد میشه!

غیر از این مسئله تو این نسخه علاوه بر چمن تمام درختهای اطراف هم 3D خواهند بود.در نسخه قبلی بصورت تصادفی و بعضی پیستها این مورد رعایت شده بود ولی حالا تمام پیستها شامل درختهای 3D میشن.

البته شاید موقع رانندگی به چشم نیاد اما مثلا پیست "Nordschleife" رو در نظر بگیرید، میبینید که تک تک این مسائل ریز در انتقال فضاسازی مورد نظر تاثیر دارن.


همینطور تایید شده بازی در PS4 Pro و Scorpio دارای بهبودهای گرافیکی و فنی خواهد بود.

خب مقایسه مقدار این بهبودها در 2 کنسول بیهودست ،چراکه اسکورپیو هنوز معرفی نشده.




tc_torques low.png
مهمترین، مهمترین و باز هم مهمترین نکته تو هر بازی ریسینگ "فیزیک" هست.

این فیزیک هست که تعیین میکنه که یک بازی ریسینگ در کدام یک از دسته های آرکید، نیمه شبیه ساز (SimCade) و یا شبیه ساز (Simulator) قرار میگیره.

فیزیک نسخه قبل اگرچه بهترین فیزیک پیاده شده تو بازیهای ریسینگ شبیه ساز نبود اما بمراتب از رقبای
کنسولی خودش(GT , Forza) در امر شبیه سازی جلوتر بود.

اما این دلیل نمیشه که بگیم فیزیک P.Cars 1 بی نقص بود.

مخصوصا وقتی شما پای عناوینی مثل R3E , Assetto Corsa , Automobilista وشبیه سازهائی در این سطح وقت گذاشته باشید.


فیزیک بازی جاهائی عالی عمل میکرد و در ادامه در بعضی نقاط در حد بازیهای نسل هفتمی تنزل میکرد (در حد Shift 2).

اینها آدم رو متعجب میکرد که واقعا چرا؟

ماشینها خیلی میل به تماس با آسفالت داشتن، این مورد بعد از رد شدن از روی دست اندازها و کرب های پیست خودش رو نشون میداد، اما امان از وقتی که ماشین از یک حدی بیشتر بلند میشد!

کلا قوانین فیزیک دراین حالت نقص میشد!


اما این موارد کم پیش میومد، در نتیجه گیری کلی میشه برآیند بخش فیزیک بازی را روبه خوب توصیف کرد.

SMS اینبار با یک موتور فیزیک جدید برگشته که قرار هست همه اون ضعفها رو پوشش بده.

توضیح زیادی در مورد این انجین گفته نشده چون بازی هنوز در دست توسعه هست و راه زیادی تا ریلیز موند.

برسیم به بخش مخصوص دارندگان Wheel ها که همون FFB هست.

بخش تنظیمات FFB برای کسانی که "فرمانِ بازی" داشتن خودش یک هزارتوی تمام نشدنی بود.

گزینه های زیاد و تنظیمات گیج کننده از طرفی و بدست نیومدن نتیجه مورد انتظار خیلی فرسایشی بود و شما باید برای هر ماشین بطور جدا تنظیمات درست رو با سعی و خطی پیدا میکردید .


اما در بحث FFB گفته شده که ساده سازیهای زیادی در این مورد انجام شده به علاوه تنطیمات پیشرفته ای برای کسانی که دوست دارن بهترین تاثیر رو از رفتار ماشینها توسط فرمان حس کنن.

از این رو میشه گفت P.Cars 2 هم داره راه DiRT4 رو میره.

بازی هم برای تازه کارها قابل بازی هست و هم قرار هست که هاردکورها رو به چالش بکشه.

امیدوارم که اینطور باشه.

xEfXs.png
در این نسخه بیش از 170 عدد ماشین تائید شده،سعی شده نقطه ضعف ورژن قبل که غیبت نامهای بزرگ اتوموبیل سازی بود تا حد زیادی جبران بشه.همونطور که میدونیم بطور 100 درصد برند پورشه در بازی حاضر هست.
به احتمال زیاد برندهای فراری و لامبورگینی و 100 البته استون مارتین هم در بازی حضور دارند .

اتوموبیل هائی که تا حالا تائید شده:

باید یادآوری کنم که این لیست همه از ویدئوها ، عکس ها و مصاحبه هائی که از بازی پخش شده جمع آوری شده:
Honda / Acura NSX (road)


Aston Marin Vulcan


Corvette C7.R


Corvette Z06


McLaren 650S GT3


Mercedes AMG GT3


Mercedes AMG GT R


Mercedes AMG C63 S Coupé


Nissan GTR GT3


Ginetta G57

Ford F150 Funhaver


Ford Focus WRC


Mini Countryman Rallycross


Ford Sierra Cosworth


Mitsubishi Lancer Evo


Mercedes A-Class


BAC Mono


Ford Mustang


Ford GT 2017


Ferrari 288 GTO

Jaguar XJ220S


Lamborghini Huracan Super Trofeo


McLaren P1 GTR


McLaren P1


1973 Nissan Fairlady 240Z-G GTS-II


Pagani Zonda R


Porsche 935
View attachment 71971
Ford GT LM GTE


Nissan GT-R Nismo 2017

Aston Martin Vantage GTE (behind the Corvette)

Ford GT LM GTE
همینطور
  • McLaren F1 GTR
  • Pagani Huayra BC
  • BMW 320 Turbo Group 5
  • Ford Capri Zakspeed
  • Formula Ford
  • Porsche 918 Spyder
  • Ferrari La Ferrari
  • Arial Atom
  • KTM X-Bow
  • Volkswagen Polo WRC/WRX ؟
  • Lamborghini Veneno
  • Ford Escort (Mexico?)
  • Potentially entry level oval stockcar based on the 1990 Caper Monterrey from PC1
  • Audi R8

ggzJZ.png
مشکل اصلی کسانی که برای اولین بار P.Cars 1 رو اجرا میکردن و شاید همون 1 ساعت اول تبدیل میشد به آخرین تجربشون با بازی، مشکل هندلینگ (در واقع گیم پد) بود.

مخصوصا بازیکنانی که تجربه قبلیشون Forza بوده. سری Forza همیشه بهترین کنترل رو بر پایه گیم پد داشته و نه فرمان ، اما این در مورد P.Cars برعکس هست. بازی اونطور که با فرمانها قابل بازی هست با گیم پد میونه خوبی نداره. البته این مورد تا بخش زیادی با تنظیمات قابل رفع هست ولی اینجا هم تنظیمات کمی گیج کننده هست و در آخر شاید هر کسی نتونه اون نتیجه دلخواه رو بدست بیاره.

استودیو تو مصاحبه هائی که تو این چند روز داشتن به این مشکل اذعان داشتن و تاکید کرن نزدیک به 2 سال هست که دارن روی این موضوع کار میکنن که بالانس خوبی بین گیم پد و Wheel ها بوجود بیارن.




اگه بگیم بهترین و قویترین بخش از نسخه قبل مبحث صداگذاری بازی بود مبالغه نکردیم.

صداگذاری بازی بقدری خوب بود که اگه در نزدیکی کسی بودید که مشغول بازی بود و شما چشمانتون رو میبستید شاید با صدای گرفته شده از دوربین آنبورد مسابقات اشتباه میگرفتید.

استودیوی SMS با پروجکت کارز چندین مرتبه مبحث صداگذاری در بازیهای ریسینگ رو به جلو حرکت داد.

البته استودیوی SMS تو مبحث صداگذاری واقعا یک استودیوی پیشرو هست، چرا که اگر یادتون باشه حتی NFS Shift 2 هم صداگذاری خیلی خوبی داشت.

برای ملموس تر شدن قضیه میتونید این ویدئو رو ببینید که مقایسه صداگذاری بین Pcars , DriveClub و Forza 6 هست.
با این همه باعث نشده که استودیو به همین اکتفا کنه، Ian Bell رئیس استودیو اعلام کرده که صداگذاری بازی مجهز به انجین FMOD شده و اونها سخت مشغول کار روی صدابرداری ماشینهای جدید و انتقال صداهای ضبط شده عنوان قبلی به این سیستم هستن.


امروزه تکنولوژی Laser Scaning در بازیهای ریسینگ به یک باید تبدیل شده.همونطور که میدونید تمام پیست ها در بازیهای
Asseto Corsa و همینطور Forza MotorSport 6 کاملا لیزراسکن شدن. این تکنولوژی پیست رو با دقت میلیمتری با تمام پستی پلندیها، دست اندازها، زاویه پیچ ها و هر خصوصیت دیگه ای که در دنیای واقعی دارن اسکن میکنه و در اختیار تیم سازنده میده. در نسخه اول P.cars فقط پیستهای داخل انگلستان با این تکولوژی اسکن شده بودن مثل سیلوراستون.

اما استودیو تائید کرده که که بدین منظور از تعداد زیادی پهباد (Drone) برای عکسبرداری هوائی پیستها استفاده کردن.این روش علاوه بر صرفه جوئی در هزینه ها، بدلیل وسعت جزئیاتی که از حاشیه پیست ها رو پوشش میده خیلی کاربردی تر هست. چرا که خروجی اون فقط اطلاعات قسمت آسفالت پیست رو پوشش نمیده، بلکه ساختمانها، درختها، نقطه دقیق دوربینهای حاشیه پیست و هر چیزی که در دنیای واقعی داخل پیست هست رو شامل میشه.

این نکته خیلی مهمی هست چرا که در بازیهای دیگه با اینکه داخل پیست لیزراسکن شده ولی حاشیه پیستها(مثل ساختمانها و...) هیچ شباهتی با دنیای واقعی نداره.

تفاوت حاشیه پیستها :


P.Cars 2 دارای بیشترین تعداد پیست مسابقه نسبت به هر بازی دیگه ای روی کنسولهاست.
از این بابت دارای یک رکورد هست.
تعداد پیستهای تائید شده برای Project Cars 2 عدد 60 هست. احتمالا در این 60 عدد، Laoyut های مختلف هر پیست هم حساب شده.


این مورد نیاز به توضیح نداره، چرا که یکی از نقاط قوت نسخه قبلی همین تغییرات آب و هوا بود.
اما اینطور که از ویدئوها و مصاحبه ها برمیاد، این مورد در نسخه دوم قرار هست خیلی پیشرفت داشته باشه.

بازی هر 4 فصل سال رو پشتیبانی میکنه!


از هوای کاملا آقتابی وصاف گرفته تا کولاک و برف وبارانهای سیل آسا.

حتی در تریلر بازی بارش برف در پیست هم مشاهده شده.

این مورد به تنوع هر چه بیشتر بازی و وجود چالش بیشتر در بازی کمک میکنه.

یکی از این چالش ها ی جالب میتونه تجربه پیست نوربرگ رینگ در آب و هوای برفی باشه!

از موارد دیگر پیشرفت آب و هوا به تغییر جهت وزش باد اشاره کرد.

ازمهمترین پیشرفت این تغییرات، خصوصیت Live Track 3.0 هست.

سازندگان مکانیک سیالات رو به انجین بازی اضافه کردن، با کمک این ویژگی در اثر بارش باران، آب توسط پیست جذب میشه، بعد از اینکه سرریز شد، گودال های آب در پیست ایجاد میشه ونهایتا بیشتر آسفالت رو غرق آب میکنه.

نکته اصلی Live track 3.0 اینه که شما میتونید در هر پیستی با هر شرایطی بازی کنید: زمستان، تابستان،برفی، بارانی ، شب، روز، طوفانی... ولی شرایط پیست تغییر میکنه واین بازی رو چالش برانگیزتر میکنه.

برای مثال اوایل بازی ممکن پیست خشک باشه ولی چند دور مانده به پایان روی پیست پر بشه از چاله های آب.

پس باید استراتژی داشته باشید: چه لاستیکی استفاده کنم، کی برم به پیت استاپ و...





میرسیم به مبحث مهم مولتی پلیر و مشکلات همیشگی این بخش از بازیهای آنلاین.

طبق انتظار بخش مولتی پلیر بازی دارای سرور اختصاصی نیست، چیز عجیبی هم نیست چون بازیهای خیلی پرخرج تر از این هم دارای چنین ویژگی نیستن.


تنها گزینه روی میز پروتوکل P2P میمونه که استودیو قول داده روی نت کد بازی به نحوی کار کنه که مشکلات این بخش به کمترین میزان برسه.


همینطور که میدونید P.Cars1 اولین بازی ریسینگی بود که مسابقات Esports رو حمایت میکنه. در نسخه دوم بازی از روز اول دارای این ویژگی هست.


بدین منظور بازیکنها دارای مدارک رانندگی در درجات مختلف میشن و اجازه شرکت در Esports رو کسب میکنن.
Driver Rating System
مهمترین بخش این ویژگی این هست : بازیکنان یا بهتر بگم ترولرهائی که وسط مسابقه خلاف جهت میرن و باعث تصادف میشن و یا در همون پیچ اول سعی میکنن با زدن به ماشینهای کناری برای خودشون راه باز کنن نمرات منفی میگیرن و در Match Making فقط با افرادی مثل خودشون هم لابی! میشن.
این همون ویژگی هست که در GT Sport هم خواهیم دید (تائید شده) و به احتمال زیاد در Forza M. 7
مسلما بازیکنان کم اشتباه تر و حرفه ای تر هم با هم به مسابقه میپردازن و نگرانی از این بابت در بازی نخواهند داشت.
Online Championship




این بخش به بازیکنان اجازه میده تا مسابقات قهرمانی رو بصورت لیگ برگزار کنن که شامل چند دور میشه.
ادمین(برگزار کننده مسابقات) میتونه تنظیمات هر دور رو مشخص کنه، که شامل مدت زمان مسابقه، شرایط پیست (آب و هوا، روز یا شب ...) و برنامه زمانی میشه.
زمانی که شرایط این مسابقات مشخص شد، بازیکنها دعوت میشن و این اجازه رو دارن که تیم و ماشین مورد نظرشون رو قبل از شروع مسابقه انتخاب کنن.



در طی اتمام هر دور اطلاعات رده بندی تیم ها و راننده ها برای هر یک از شرکت کننده ها قابل دیدن هست، که خب پیگیری مسابقات رو خیلی راحت میکنه. با این توضیح که ادمین میتونه برنامه زمانی و تغییزات رو در هر زملنی میتونه انجام بده.
همه اینها با کمک سیستم رتبه دهی بازیکنها (Driver Rating System)، مسابفت رو خیلی هدفمند تر و همینطور یکدست تر میکنه.









روی PC که خب از روز اول به احتمال زیاد از Oculus و Vive پشتیبانی میکنه، روی کنسولها استودیو داره شرایط رو برای استفاده از PSVR بررسی میکنه، چراکه مبحث خروجی کار خیلی مهم هست.

اینکه بتونن تجربه کاملی از P.Cars2 رو اعم از فریم ریت، گرافیک ، تغییرات آب و هوا و... رودر PSVR پیاده کنن بطوری که به بازی لطمه وارد نشه ، خیلی چالش برانگیز هست.


در این بخش از مراحل توسعه بازی، استودیو امکانات زیادی رو برای بازی در نظر گرفته، از رالی گرفته تا مسابقات GT و فرمول ها.
نزدیک به 200 عدد خودرو، 60 عدد پیست مسابقه ،دوباره نویسی موتور فیزیک بازی ،آپدیت بخش صداگذاری و...
همه اینها نشان از عزم راسخ استودیوی SMS برای ریلیز یک بازی کامل از هز جهت رو داره.
اما نکته ای که زیاد ازش اطلاعاتی داده نشده، بخش "کریر" هست که در نسخه قبل هوادار و مخالفان زیادی داشت.
مطمئنا تو این ماه های زیاد به تاریخ ریلیز بازی، خبرهای زیادی از این بخش خواهیم شنید.

Project Cars 2 مطمئنا یک پیشرفت برای Ian Bell و استودیوی تحت فرماندهیش هست، اما اینکه اونها چقدر میتونن دل طرفدارها و احتمالا مخالفان رو با نسخه پیش رو بدست بیارن، زمان مشخص میکنه.

به نظر شخصی من، بازی دوباره همون فرمول نسخه قبل رو اینبار به نحو بهتری سعی در پیاده سازیش خواهد داشت.
همون کاری که GT و Forza انجام میدن، یعنی جذب بازیکنان کنسولی و در کنارش نیم نگاهی هم به هاردکور گیمرهای سبک شبیه ساز خواهد داشت. فرمولی که بطور 100 درصد در نسخه قبل عملی نشد ولی به احتمال زیاد با این نسخه اهداف مورد انتظار استودیو قابل دسترس خواهد بود.

جزئیات نسخه های مختلف بازی برای پیش خرید
خب بالاخره نسخه های مختلف برای Pre-Order بازی معرفی شد:
گیمرها میتونن بین 3 نسخه Ulta , Limited و Collector Edition یکیو انتخاب کنن.

Maclaren 720 S به عنوان نماد بازی انتخاب شده، و مدل واقعی تو سایز 1/12 از سایز واقعی این ماشین در پکیچ Ultra Edition از بازی برای فروش آماده هست.
این پک بصورت محدود تولید میشه و فقط 1000 نسخه تو دنیا توضیع میشه.


نسخه Ultra علاوه بر اون شامل 2 عدد کتابچه، یک کلاه، یک عدد استیکر و Esport VIP Pass میشه.
Esport VIP Pass مشخص نیست دقیقا چیه، ولی مربوط به مسابقات E-Sport هت که بصورت لیگ/دوره ای برگذار میشه.
قیمت نسخه Ultra Edition حدود 470 دلار! هست.
================================

میمونه نسخه های کالکتور و لیمیتد که هر 2 پک شامل Japanese Car Pack و Motorsport Pack میشن:
Japanese Car Pack شامل این ماشینها میشه:

  • Nissan R32 Skyline Group A
  • Nissan 280ZX IMSA GTX
  • Honda Civic Type R
  • 2015 Honda 2&4 Concept Car
Motorsport Pack:
  • 1974 Jaguar E-Type V12 Group 44
  • Panoz Esperante GTR-1
  • 1991 Audi V8 DTM
  • 2016 Opel Astra TCR


تفاوت Collector Edition با Ultra تو اینه که مدل Maclaren تو مالکتور به 1/43 از سایز واقعی کاهش پیدا کرده، همینطور کلاه و کتابچه طرحهای Maclaren 720S هم ازش حذف شده.
اما سیزن پس، استیل بوک،استیکر،Car Pass و VIP Pass سر جاشون باقی هستن.
قیمت نسخه کالکتور ادیشن 230 دلار هست.
================================
در آخر نسخه Limited Edition که در واقع هم قیمت بازی نهائی هست و فقط به خاطر پیش خرید شامل این موارد میشه:
Steel Book , استیکر و Japanese Car Pack

قیمت نسخه لیمیتد (60 دلار) مشخص شده که همون بازی اصلی هست.

Cars List

Open Wheel

2011 FORMULA A
2011 FORMULA ROOKIE
2015 FORMULA RENAULT 3.5
2018 FORMULA X
2016 FORMULA C

Vintage Open Wheel

1986 LOTUS TYPE 98T RENAULT
1977 LOTUS TYPE 78 COSWORTH
1967 LOTUS TYPE 49 COSWORTH
1970 LOTUS TYPE 49C COSWORTH
1972 LOTUS TYPE 72D COSWORTH
1963 LOTUS TYPE 25 CLIMAX
1967 LOTUS TYPE 51

Indycar

2016 DALLARA DW 12 CHEVY (OVAL)
2016 DALLARA DW 12 HONDA (ROAD COURSE)
2016 DALLARA DW 12 CHEVY (ROAD COURSE)
2016 DALLARA DW 12 HONDA (OVAL)

Vintage Indycar

1963 AGAJANIAN WATSON ROADSTER
1965 LOTUS TYPE 38 FORD
1968 LOTUS TYPE 56 FORD

Group 4

1981 BMW M1 PROCAR

Group 5

1978 BMW 320 TURBO GROUP 5
1977 PORSCHE 935/77
1980 FORD CAPRI ZAKSPEED GROUP 5
1979 PORSCHE 935/80
1984 NISSAN KDR30 SUPER SILHOUETTE
1982 NISSAN 280ZX IMSA GTX*

Group 6

1978 RENAULT ALPINE A442B
1977 PORSCHE 936 SPYDER

Group A

1991 AUDI V8 DTM**
1991 BMW E30 M3 GROUP A
1991 MERCEDES BENZ 190E 2.5-16 EVO2 DTM
1990 NISSAN SKYLINE GT-R (R32) GROUP A*
1988 FORD SIERRA RS500 COSWORTH GROUP A

Group C

1988 JAGUAR XJR-9
1988 JAGUAR XJR-9 (LE MANS VERSION)
1989 SAUBER C9 MERCEDES BENZ
1989 SAUBER C9 MERCEDES BENZ (LE MANS VERSION)
1988 NISSAN GTP ZX-TURBO
1989 NISSAN R89C
1989 NISSAN R89C (LE MANS VERSION)
1987 PORSCHE 962C
1988 PORSCHE 962C LANGHECK

GTO

1989 AUDI 90 QUATTRO IMSA GTO
1994 NISSAN 300ZX TURBO LE MANS
1997 FORD MUSTANG COBRA SCCA TRANSAM
TBA
1994 NISSAN 300ZX TURBO IMSA GTS
TBA

GT1

1997 MCLAREN F1 GTR LONGTAIL
TBA
1998 MERCEDES BENZ CLK-LM
1998 PORSCHE 911 GT1-98
TBA
1998 PANOZ ESPERANTE GTR-1**
1998 NISSAN R390 GT1 LONG TAIL

GTE

2015 ASTON MARTIN VANTAGE GTE
2016 FORD GT LM GTE
2016 BMW M6 GTLM
TBA
2015 CHEVROLET CORVETTE C7.R

GT3

2017 ACURA NSX GT3
2013 ASTON MARTIN VANTAGE GT3
2015 AUDI R8 LMS GT3
2015 AUDI R8 LMS GT3 ENDURANCE
2015 BENTLEY CONTINENTAL GT3
2016 BENTLEY CONTINENTAL GT3 ENDURANCE
2016 BENTLEY CONTINENTAL GT3
2016 BMW M6 GT3
2012 BMW Z4 GT3
2015 CADILLAC ATS-V.R GT3
2016 FERRARI 488 GT3
2012 GINETTA G55 GT3
2016 MCLAREN 650S GT3
2015 MERCEDES AMG GT3
2013 MERCEDES BENZ SLS AMG GT3
2016 NISSAN GT-R NISMO GT3
2016 PORSCHE 911 GT3 R
2016 PORSCHE 911 GT3 R ENDURANCE
TBA
TBA

GT4

2013 ASTON MARTIN VANTAGE GT4
2016 FORD MUSTANG RTR GT4
2016 PORSCHE CAYMAN GT4 CLUBSPORT MR
2012 BMW M3 GT4 E92
2012 GINETTA G55 GT4
TBA
2013 FORD MUSTANG BOSS 302R1
2016 KTM X-BOW GT4

GT5

2015 GINETTA G40 GT5

LMP 1

2014 AUDI R18 E-TRON QUATTRO
TBA
2014 MAREK RP339H
2016 RWD P30 LMP1

LMP2

2016 LIGIER JS P2 NISSAN
2016 LIGIER JS P2 HONDA
2016 LIGIER JS P2 JUDD
2016 RWD P20 LMP2
2013 MAREK RP219D
2013 ORECA 03 NISSAN

LMP3

2016 GINETTA LMP3
2016 LIGIER JS P3

LMP900

2002 AUDI R8 (LMP900)
TBA
2003 BENTLEY SPEED 8
TBA
1999 BMW V12 LMR

Vintage Prototype

TBA
1967 FORD GT40 MK. IV
1965 LOTUS TYPE 40 FORD

Touring Car

2012 BMW 320 TC (E90)
2016 MERCEDES AMG A45
2016 OPEL ASTRA **
2016 RENAULT MEGANE R.S

Vintage Touring Car & GT

1959 ASTON MARTIN DBR1/300
1973 NISSAN FAIRLADY 240ZG GTS-II
1974 JAGUAR E-TYPE V12 GROUP44**
TBA
1972 BMW 2002 STANCEWORKS EDITION
1972 FORD ESCORT MK1 RACING
1971 MERCEDES BENZ 300SEL 6.8 AMG
TBA
1952 MERCEDES BENZ 300SL (W194)

Road Cars

2017 MCLAREN 720S
2015 PORSCHE 918 SPYDER
TBA
TBA
2016 PORSCHE 911 GT3 RS
2014 MCLAREN P1
2014 RADICAL RXC TURBO
2016 FORD GT
TBA
2017 ACURA NSX
2016 PAGANI HUAYRA BC
2017 BAC MONO
1994 JAGUAR XJ220 S TWR
2010 PAGANI ZONDA CINQUE ROADSTER
2015 ASTON MARTIN VANTAGE GT12
2015 AUDI R8 V10 PLUS
2015 CHEVROLET CORVETTE C7 Z06
TBA
2016 MCLAREN 570S
1994 MCLAREN F1
2016 MERCEDES AMG GT R
2017 NISSAN GT-R NISMO (R35)
TBA
TBA
2011 BMW 1M STANCEWORK EDITION
2015 CATERHAM SEVEN 620 R
2017 CHEVROLET CAMARO ZL-1
2016 JAGUAR F-TYPE SVR
2015 KTM X-BOW R
2011 BMW 1-SERIES M COUPÉ (E82)
TBA
2015 FORD MUSTANG GT
2015 MERCEDES AMG A45 4MATIC EDITION 1
2016 MERCEDES AMG C63 COUPÉ S
2006 MITSUBISHI LANCER EVOLUTION IX FQ-360
2012 MITSUBISHI LANCER EVOLUTION X FQ-400
2013 AUDI A1 QUATTRO
2016 HONDA CIVIC TYPE-R (EURO SPEC)*
1999 MITSUBISHI LANCER EVOLUTION VI T.M.E.
2014 RENAULT MEGANE R.S. 275 TROPHY-R
1973 BMW 2002 TURBO
1972 FORD ESCORT MK1 RS1600
2016 FORD F-150 RTR FUNHAVER
1966 FORD MUSTANG 2+2 FASTBACK
TBA

Track Day Cars

2015 ASTON MARTIN VULCAN
2016 GINETTA G57
2016 MCLAREN P1 GTR
2016 MITSUBISHI LANCER EVO VI SVA
2013 ZONDA ZONDA REVOLUCION
2011 RADICAL SR8 RX
2012 CATERHAM SP/300R
2015 HONDA 2+4 CONCEPT*
TBA
1999 NISSAN SKYLINE GT-R (R34) SMS-R
2011 RADICAL SR3 RS

WRX

2016 FORD FOCUS RS RALLYCROSS
2016 MINI COUNTRYMAN RX
2016 HONDA CIVIC COUPÉ GRX
2016 RENAULT MEGANE R.S. RALLYCROSS
2016 MERCEDES AMG A45 RALLYCROSS
2016 VOLKSWAGEN POLO RX SUPERCAR

RX Lites

2016 OMSE RX SUPERCAR LITE

Vintage RX

1972 FORD ESCORT MK1 RALLYCROSS

Miscellaneous

2015 MAZDA MX-5 RADBUL
2013 FORD FALCON FG (COTF)
2009 RENAULT MEGANE TROPHY V6
2015 RENAULT SPORT R.S. 01
2012 GINETTA G40 JUNIOR
2013 RENAULT CLIO CUP
2016 FORD FUSION STOCK CAR
2011 KART 100CC
 
آخرین ویرایش:

Eazy-E

کاربر سایت
Aug 29, 2016
345
نام
امیرعلی
اما از اون طرف با یکی از بدترین هوش مصنوعی های نسل همراه هستیم. رو آخرین درجه سختی هوش مصنوعی و هندلینگ، ده ثانیه با ماشین دوم فاصله داشتم که خب فکر می کنم اگر در ادامه وضعیت بهتر نشه، بازی جذابیت خودشو به سرعت از دست بده.
اين ديگه شده امضاى سرى نبودش بايد تعجب ميكرديم همشون موقع لانچ اين مشكل رو داشتن :))

اوووف بلاخره يدونه NFS با متاى بالاى 70 ريليز شد :-B
خيلى بالاتر از انتظارات من بود. من كه انتظار همون متاى 33 F&F رو داشتم
 

Bahram

Alan, Wake Up
ناظم انجمن
Sep 7, 2011
7,290
نام
Bahram
شیفت و فورزا :))
View attachment 162303
==========
استودیو از قبل گفته بود که PCars قرار هست ادامه دهنده معنوی Shift باشه.
ولی اینی که منتشر کردن بنظرم باید اسمش یه چی دیگه میزاشتن.
کلا هرچیزی که با 2نسخه قبل Pcars بهش رسیدن، بریدن انداختن دور که بتونن از بازار ریسینگهای آرکید سهمی ببرن.
بنظرم بازی برای اونهایی که GT/Forza رو خیلی حرفه ای بازی نمیکنن، یا طرفدارهای NFS,Grid و... هستن بتونن با بازی ارتباط بگیرن و لذت ببرن.
با اینکه برای این عده هم یک بازی کامل و تروتمیز نمیتونه باشه.

برای بقیه لذتی نداره که هیچ ، فقط لعنت و ناسزا به جدوآباد "ایان بِل" هست که هنگام تجربه بازی نثار بزرگوار میشه.

در مورد رفع مشکلات AI و نیاز به آپدیت و... فکر نکنم کدمسترز فرصت بده اینها از این کارها بکنن.
به نظر من حس و حال PGR، درایو کلاب و grid 2 هم داره. مخصوصا این که هر مسابقه سه تا آبجکت بهت میده که شباهت زیادی به درایو کلاب داره.
موزیک و هندلینگ هم باز شبیه pgr شده. مخصوصا که از همون سبک از آهنگ ها هم استفاده کردن و حس و حال اون سری زنده میشه کلا. :D
 
  • Like
Reactions: ArefTheGreat

m.d.makan

کاربر سایت
Apr 14, 2007
4,080
نام
مــاکــان
به نظر من حس و حال PGR، درایو کلاب و grid 2 هم داره. مخصوصا این که هر مسابقه سه تا آبجکت بهت میده که شباهت زیادی به درایو کلاب داره.
موزیک و هندلینگ هم باز شبیه pgr شده. مخصوصا که از همون سبک از آهنگ ها هم استفاده کردن و حس و حال اون سری زنده میشه کلا. :D
میگم بازی برای پلیرهایی که به این سبک علاقه دارن، میتونه خوب باشه.
برای من عجیب اینه که با چه رویی باید بیان از اسم Pcars استفاده کنن؟
اون S آخر اسم مخفف Simulator (شبیه ساز) هست:
Community Assisted Racing Simulator = Project C.A.R.S
2 نسخه قبل با حمایت مالی پلیرها تو کیک استارتر و... ساخته شد.

بازی حتی سبک آرکیدی هم که ارائه میده عجیبه، در عین حال که فن بیس قدیمی خودش رو هم قطعا از دست میده.
بقول پلیرها تو اینترنت این بازی PCars3 نیست بلکه Project Cars 2 Lite هست که چپ و راست ازش کات کردن و ریختن دور.

اشتباه بزرگی که چندبار استودیو داره انجام میده ، اینه که میخوا طرفدارهای چدتا سبک با هم داشته باشه که امکان نداره هچین چیزی.
تو 2نسخه اول بازی چیزی بین Forza/GT و شبیه ساز بود، که نه طرفدارهای این طرف راضی بودن و نه اون طرف.
الان یه پله اومدن پایین تر ، بازی چیزی بین آرکید و Forza/GT هست با میل خیلی زیاد به سمت آرکید!
باز هم نمیشه گفت یک نسخه آرکید خیلی خوب هست و نه اصلا در حد استانداردهای GT/Forza.

با همه اینها برمیگردیم به توییت پارسال Ian Bell (رییس استودیو) و همچین چیزی میبینیم!

1598445333452.png

==================
این ویدئو که میبینم نمیدونم باید گریه کنم یا بخندم:

watch?v=lqceWlPO3jw

یه ماشین الکتریکی از رتبه آخر (32) تو یه مستقیمی از ماشینهای کلاس GT3,GTE,LMP,Formula 1 و... ثبقت میگیره و میرسه مقام سوم!
اصلا چرا این همه ماشین تو سبک و لولهای مختلف دارن با هم مسابقه میدن؟
خدایی کجای NFS Shift اینجوری بود که این بازی بخواد ادامه معنوی اون باشه؟
 
آخرین ویرایش:

Red20Devils

کاربر سایت
Apr 17, 2011
666
نام
مصطفی
نمی‌دونم کجا خوندم که نوشته بود وقتی که استودیو برای طراحی لوگوی نسخه‌ی سوم این بازی گذاشته خیلی بهتر جواب داده تا طراحی کل بازی!
امیداورم شبیه‌سازهای (واقعا شبیه ساز نه نیمه شبیه ساز) بیشتری رو روی کنسول‌های بازی شاهد باشیم!
 
  • Like
Reactions: m.d.makan

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
13,021
نام
نـــــــویـــــــــد
واقعا خیلی احمقانه بود حرکتشون
از همون تریلر رونماییش هم مشخص بود که بازی کاملا آرکید شده. مسیر خیلی خوبی رو پیش گرفته بودن و باید همونو ادامه میدادن و این بازی رو با یه اسم دیگه میساختند. البته هدفشون مشخصه برای استفاده از اسم Project CARS. خیلی وقت پیش بود که خبر اومد چند نفر از تیم درایو کلاب اضافه شدن به پروسه ساخت بازی که تهش شد این. من خودم نسخه دوم رو بازی نکردم اما فکر کنم کریر خوبی هم اضافه کردن به بازی چون نسخه اول چیزی که کم داشت همین بود وگرنه از نظر گیم‌پلی و هدفی که داشتن خیلی خوب بود
 

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
843
نام
عارف واعظ قائمی
آقا بازی درسته از ریشه خودش که شبیه ساز هست فاصله گرفته، ولی به خودی خود بازی بدی نیست.

اول از این همه این جوی که تو تاپیک هست که همه این بازی رو دیگه NFS تلقی کنند و بگن که بازی آرکید هست کاملا غلط. بازی از نظر حس رانندگی خیلی به سری گرید و یا Driveclub نزدیک شده (بیشتر سمت Driveclub). حس رانندگی به خودی خود بد نیست و رانندگی خوبی به کاربر میده.

مشکل اصلی این هست که الان دیگه بازی Project CARS حساب نمیشه و اون بازی شبیه سازی که تو دو نسخه قبل تلاش کرده بودن سمتش برند دیگه این نیست. بازی از خیلی از خصوصیات های خوب نسخه دوم رو برای راحت تر شدن از دست داده! سیستم آب و هوایی ویژه نسخه دوم که بسیار Dynamic بود و مثلا چاله آب درست میشد بعد باران قطع میشد و ... دیگه اینجا نیست و کلا یک تیغ باران داریم و جاده هم تو این وضعیت یک دست مثل پیست اسکی میشه. به طور کلی تصادفات دیگه رو عملکرد ماشین تاثیری نداره و فقط ظاهریه. همه اینا باعث شده بازی از چیزی که این همه وقت سعی کرده بهش برسه دور شه، ولی در نهایت بازی تجربه بدی نیست اگر با سبک Simcade بیشتر حال می‌کنید. بازی بخش کریر پر و پیمونی داره که میشه برای مدتی شما رو سرگرم کنه، در کنار این میشه ماشین خودتون رو تیون کنید و قدرتش رو برای مسابقه های مختلف افزایش بدید. بخش طراحی ماشین شاید به عمق سری Forza یا NFS نباشه ولی برای کسی که خیلی حال و حوصله ساختن طراحی خاص نداره همین بخش با چهار چوب های که قرار داده خیلی سرگرم کننده هست.

به شخصه منم این روزا 2 ساعتی بازی رو تجربه کردم و در نهایت به علتی که به نظرم فعلا این بازی برای من نوع آوری لازم نسبت به پولی که براش دادم رو نداشت ریفاندش کردم ولی احتمال زیاد در آینده با یک تخفیف مناسب دوباره برای تجربه بازی برمی‌گردم بهش.
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,358
آقا بازی درسته از ریشه خودش که شبیه ساز هست فاصله گرفته، ولی به خودی خود بازی بدی نیست.

اول از این همه این جوی که تو تاپیک هست که همه این بازی رو دیگه NFS تلقی کنند و بگن که بازی آرکید هست کاملا غلط. بازی از نظر حس رانندگی خیلی به سری گرید و یا Driveclub نزدیک شده (بیشتر سمت Driveclub). حس رانندگی به خودی خود بد نیست و رانندگی خوبی به کاربر میده.

مشکل اصلی این هست که الان دیگه بازی Project CARS حساب نمیشه و اون بازی شبیه سازی که تو دو نسخه قبل تلاش کرده بودن سمتش برند دیگه این نیست. بازی از خیلی از خصوصیات های خوب نسخه دوم رو برای راحت تر شدن از دست داده! سیستم آب و هوایی ویژه نسخه دوم که بسیار Dynamic بود و مثلا چاله آب درست میشد بعد باران قطع میشد و ... دیگه اینجا نیست و کلا یک تیغ باران داریم و جاده هم تو این وضعیت یک دست مثل پیست اسکی میشه. به طور کلی تصادفات دیگه رو عملکرد ماشین تاثیری نداره و فقط ظاهریه. همه اینا باعث شده بازی از چیزی که این همه وقت سعی کرده بهش برسه دور شه، ولی در نهایت بازی تجربه بدی نیست اگر با سبک Simcade بیشتر حال می‌کنید. بازی بخش کریر پر و پیمونی داره که میشه برای مدتی شما رو سرگرم کنه، در کنار این میشه ماشین خودتون رو تیون کنید و قدرتش رو برای مسابقه های مختلف افزایش بدید. بخش طراحی ماشین شاید به عمق سری Forza یا NFS نباشه ولی برای کسی که خیلی حال و حوصله ساختن طراحی خاص نداره همین بخش با چهار چوب های که قرار داده خیلی سرگرم کننده هست.

به شخصه منم این روزا 2 ساعتی بازی رو تجربه کردم و در نهایت به علتی که به نظرم فعلا این بازی برای من نوع آوری لازم نسبت به پولی که براش دادم رو نداشت ریفاندش کردم ولی احتمال زیاد در آینده با یک تخفیف مناسب دوباره برای تجربه بازی برمی‌گردم بهش.
اگر شبیه درایو کلاب شده که صدر در صد رفت تو لیست خریدم...، منم قبلا شبیه ساز بازی میکردم ولی واقعا دیگه حس و حالش رو ندارم...ولی حاضرم برای بازی های شبیه درایو کلاب بمیرم، یعنی هم تو پیست باشه و طراحی دقیق داخل ماشین و کاپیت رو داشته باشه هم گیم پلی ارکید...
حالا خودمونیم واقعا چقدر شبیه درایو کلاب هست؟ بخش تک نفره بازی هم اگر شبیه دو نسخه قبلی باشه واقعا برای بنده جالب نیست.
 

m.d.makan

کاربر سایت
Apr 14, 2007
4,080
نام
مــاکــان
آقا بازی درسته از ریشه خودش که شبیه ساز هست فاصله گرفته، ولی به خودی خود بازی بدی نیست.
اول از این همه این جوی که تو تاپیک هست که همه این بازی رو دیگه NFS تلقی کنند و بگن که بازی آرکید هست کاملا غلط. بازی از نظر حس رانندگی خیلی به سری گرید و یا Driveclub نزدیک شده (بیشتر سمت Driveclub). حس رانندگی به خودی خود بد نیست و رانندگی خوبی به کاربر میده.
مشکل اصلی این هست که الان دیگه بازی Project CARS حساب نمیشه و اون بازی شبیه سازی که تو دو نسخه قبل تلاش کرده بودن سمتش برند دیگه این نیست.
دقیقا همینه کی میگی، بحث هم همینه.
فقط خواستن از اسم بازی سواستفاده کنن، نسخه های قبل خوب یا بد کلی طرفدار جذب کرده بود که نمیتونن با این نوع هدفی که با نسخه سوم پیش گرفتن هیچ جوره کنار بیان.

انتقادهایی که میشه بیشتر از دید یک طرفدار سری هست.
وگرنه اونقدر بازی بدی نیست، نمرات و نقدها هم این نشون میده.
 

m.d.makan

کاربر سایت
Apr 14, 2007
4,080
نام
مــاکــان
خب دیروز و امروز نشستم ببینم بازی چجوریه(بعد سالها یه نسخه کرک شده از یه بازی نصب کردم)
دیگه نقص ها رو قبلا گفتم، اما بخوام کمی دیگه هم غر بزنم، باید بگم گرافیکی هم بازی افت داشته.
نمیدونم چرا حتی روی PC آلیازینگ بیداد میکنه.
یه چیز خیلی عجیب اینکه صداگذاری ماشینها دیگه چرا داغون شده؟
2مدل مشابه از این بازی و نسخه قبل، صداهاشون کاملا فرق داره و نسخه Pcars3 صدای خیلی بم و خفه ای داره.
دیگه از سیستم آب و هوای انقلابی 2نسخه قبل (LiveTrack 3.0) که اصلا وجود نداره چیزی نگم.
یک نکته دیگه اینکه هندلینگ بازی کاملا براساس گیم پد ساخته و تنظیم شده، با فرمون نه تنها احساس خوبی نمیده، بلکه نمیشه مثل گیم پد رانندگی خوبی داشت.
چون با فرمون FFB داغونی هم داره، جوری که با گیم پد بارها بهتر میشه لذت برد از رانندگی.
بگذریم...
منم فرمون انداختم کنار و با گیم پد شروع کردم به بازی.


اگه بتونیم همه اینهارو هضم کنیم+ اینکه اسم بازی نادیده بگیریم، بازی اونچنان بدی نیست.
در حد نمرش 70 وخورده ای هست واقعا.
من چند مسابقه اول چون منوی تنظیم سختی AI ندیده بودم، داشتم به همه چی شک میکردم که چرا اینقدر بازی راحته.
گرچه وقتی سختی AI میزاریم لجندری هم خیلی چالشی نمیشه ولی خب بد نیست.
کلا AI خیلی نیاز داره که آپدیت بشه، (زهی خیال باطل).

از همه اینها که بگذریم بخش کریر بازی بد نیست، مخصوصا ماشین های جاده ای احساس خوبی میدن موقع رانندگی.
حتی میتونم بگم از Pcars2 هم ماشینهای جاده ای (کلاس A,B... تا کلاس E) خیلی بهتر کار شدن ، تنوع خیلی خوبی دارن این ماشین ها، من تا اینجایی که بازی کردم میتونم بگم این بخش بد کار نکردن.
با توجه به اینکه دیگه خبری از خوردگی لاستیک و... نیست، همه پیچ هارو میشه با دریفت پیچید، حتی اینطوری به نظرم تایم بهتری هم میشه زد.
فکر کنم طرفدارهای ماشین های جاده ای تو بازیهایی مثل NFS,DC حتی فورتزا خوششون بیاد.
همه اینها + بخش تیونینگ ماشین به شکل نسخه های NFS Underground که خیلی هم سرراسته و نسبتا خوب پرداخت شده.

هنوز به بخش ماشینهای ریسینگ تو بخش کریر نرسیدم، گرچه انتظار بالایی هم ندارم ولی حتما 3-2 خطی مینویسم.

در تایید کامنت بهرام در مورد شبیه بودن هندلینگ بازی به گرید ، باید بگم کاملا درسته.
همونطور که بالاتر عارف گفت، بازی اصلا ارزش این 60 دلار نداره (نمیدونم اونهایی که حدود 100 دلار پول نسخه Delux دادن چه احساسی دارن).
بنظرم تو حراجی استیم یا PSN اگر دلتون یه بازی تو مایه های آرکید/Simcade طور با گیم پلی متوسط/خوب خواست، میتونین گوشه چشمی به PC3 داشته باشین.
 
آخرین ویرایش:

Bahram

Alan, Wake Up
ناظم انجمن
Sep 7, 2011
7,290
نام
Bahram
خب دیروز و امروز نشستم ببینم بازی چجوریه(بعد سالها یه نسخه کرک شده از یه بازی نصب کردم)
دیگه نقص ها رو قبلا گفتم، اما بخوام کمی دیگه هم غر بزنم، باید بگم گرافیکی هم بازی افت داشته.
نمیدونم چرا حتی روی PC آلیازینگ بیداد میکنه.
یه چیز خیلی عجیب اینکه صداگذاری ماشینها دیگه چرا داغون شده؟
2مدل مشابه از این بازی و نسخه قبل، صداهاشون کاملا فرق داره و نسخه Pcars3 صدای خیلی بم و خفه ای داره.
دیگه از سیستم آب و هوای انقلابی 2نسخه قبل (LiveTrack 3.0) که اصلا وجود نداره چیزی نگم.
یک نکته دیگه اینکه هندلینگ بازی کاملا براساس گیم پد ساخته و تنظیم شده، با فرمون نه تنها احساس خوبی نمیده، بلکه نمیشه مثل گیم پد رانندگی خوبی داشت.
چون با فرمون FFB داغونی هم داره، جوری که با گیم پد بارها بهتر میشه لذت برد از رانندگی.
بگذریم...
منم فرمون انداختم کنار و با گیم پد شروع کردم به بازی.


اگه بتونیم همه اینهارو هضم کنیم+ اینکه اسم بازی نادیده بگیریم، بازی اونچنان بدی نیست.
در حد نمرش 70 وخورده ای هست واقعا.
من چند مسابقه اول چون منوی تنظیم سختی AI ندیده بودم، داشتم به همه چی شک میکردم که چرا اینقدر بازی راحته.
گرچه وقتی سختی AI میزاریم لجندری هم خیلی چالشی نمیشه ولی خب بد نیست.
کلا AI خیلی نیاز داره که آپدیت بشه، (زهی خیال باطل).

از همه اینها که بگذریم بخش کریر بازی بد نیست، مخصوصا ماشین های جاده ای احساس خوبی میدن موقع رانندگی.
حتی میتونم بگم از Pcars2 هم ماشینهای جاده ای (کلاس A,B... تا کلاس E) خیلی بهتر کار شدن ، تنوع خیلی خوبی دارن این ماشین ها، من تا اینجایی که بازی کردم میتونم بگم این بخش بد کار نکردن.
با توجه به اینکه دیگه خبری از خوردگی لاستیک و... نیست، همه پیچ هارو میشه با دریفت پیچید، حتی اینطوری به نظرم تایم بهتری هم میشه زد.
فکر کنم طرفدارهای ماشین های جاده ای تو بازیهایی مثل NFS,DC حتی فورتزا خوششون بیاد.
همه اینها + بخش تیونینگ ماشین به شکل نسخه های NFS Underground که خیلی هم سرراسته و نسبتا خوب پرداخت شده.

هنوز به بخش ماشینهای ریسینگ تو بخش کریر نرسیدم، گرچه انتظار بالایی هم ندارم ولی حتما 3-2 خطی مینویسم.

در تایید کامنت بهرام در مورد شبیه بودن هندلینگ بازی به گرید ، باید بگم کاملا درسته.
همونطور که بالاتر عارف گفت، بازی اصلا ارزش این 60 دلار نداره (نمیدونم اونهایی که حدود 100 دلار پول نسخه Delux دادن چه احساسی دارن).
بنظرم تو حراجی استیم یا PSN اگر دلتون یه بازی تو مایه های آرکید/Simcade طور با گیم پلی متوسط/خوب خواست، میتونین گوشه چشمی به PC3 داشته باشین.
صدا به نظرم همچنان خوبه. پیشرفتی نکرده اما افتش هم به اون صورت نیست. همچنان نسبت به grid و یک سری بازی دیگه خیلی بهتره به نظرم :d
اما مشکلات کریر تقریبا بعد از ۱۰ ساعت نمایان میشه. قشنگ گرایند خالص ساختن دیگه اینا. کلا اول شدن مهم نیست دیگه. فقط xp و اون سه تا اهداف هر مسابقه مهم هستن. (یک دونه از مسابقات هم کلا باگ داره و از همون ثانیه اول، رکوردت با خطا ثبت میشه :| )
هوش مصنوعی هم از اون موارد اعصاب خورد کنه. تو یک سری از مسابقه‌ها، کل مسابقه من اول هستم و بعد یک دفعه دور آخر انگار بقیه ماشین ها نیترویی چیزی میزنن و پرواز می کنن و به راحتی برنده میشن. این موضوع واقعا اعصاب خورد کنه. بعد همون حریف ها تو پیست بعدی کلا تعطیل هستند دیگه. من واقعا منطق پشت هوش مصنوعی بازیو متوجه نمیشم.
 

m.d.makan

کاربر سایت
Apr 14, 2007
4,080
نام
مــاکــان
صدا به نظرم همچنان خوبه. پیشرفتی نکرده اما افتش هم به اون صورت نیست. همچنان نسبت به grid و یک سری بازی دیگه خیلی بهتره به نظرم :d
اما مشکلات کریر تقریبا بعد از ۱۰ ساعت نمایان میشه. قشنگ گرایند خالص ساختن دیگه اینا. کلا اول شدن مهم نیست دیگه. فقط xp و اون سه تا اهداف هر مسابقه مهم هستن. (یک دونه از مسابقات هم کلا باگ داره و از همون ثانیه اول، رکوردت با خطا ثبت میشه :| )
هوش مصنوعی هم از اون موارد اعصاب خورد کنه. تو یک سری از مسابقه‌ها، کل مسابقه من اول هستم و بعد یک دفعه دور آخر انگار بقیه ماشین ها نیترویی چیزی میزنن و پرواز می کنن و به راحتی برنده میشن. این موضوع واقعا اعصاب خورد کنه. بعد همون حریف ها تو پیست بعدی کلا تعطیل هستند دیگه. من واقعا منطق پشت هوش مصنوعی بازیو متوجه نمیشم.
ای بابا اون 3تا اهداف که خیلی سخت تر از اول شدنه!
تو یکی از مسابقه ها میخواست 5ثانیه پشت یکی Draft کنم و بعد ثبقت بگیرم، هرکاری کردم نشد، بس که AIسرعت کمی داشت خیلی سریع رد میشدم ازش.

من مشکلم پیستهای بارونی هست که نسبت به پیستهای خشک سطح سختی AI زمین تا آسمون فرق داره.
نمیدونم این AI چیه که بعد 3 نسخه هنوز نمیتونن یه چیز خوب ازش دربیارن.
فکر کنم این مورد AI که نمیتونه سطح خودش تو پیستهای مختلف حفظ کنه رو بشه به کل بازی بسط داد.
با یکسری ماشین رانندگی حس اینو میده که داری آرکیدترین بازی چند سال اخیر بازی میکنی، در عین حال یکسری ماشین دیگه مخصوصا جاده ای ها میشه گفت از نسخه قبل هم بهتر کار شده.
نمودارهایی که بعد مسابقه شروع میشه به پر شدن حس Real Racing 3 روی موبایل بهم میده (پارسال همین موقع قفل روش بدم چقدر هم چسبید کریر فرمول 1).
در مقابل فیزیک بازی خیلی جاها از بازیهای هم سبکش بهترهست.

فکر کنم دیگه بتونیم بگیم اینها تو زمانی که داشتن نتونستن به توازن درستی از سیم کید/آرکید برسن، بازی میتونست چندماه دیگه روش کار بشه و به پولیش بهتری برسه.
حداقل اگه AI درست بشه که شک دارم، خیلی راحت میشه از موارد دیگه گذشت.
البته من عقب تر از توام، اون گرایند هنوز بهش نرسیدم.
تاحالا که تونستم پاش بمونم، از این به بعد خدا به داد برسه.
 
آخرین ویرایش:

Sherytto

کاربر سایت
Jul 26, 2011
1,887
نام
شروین
من به عنوان یکی از فن های این سری واقعا ناراحتم از نسخه ۳
خراب کرد اقا خراب کرد‌...
 
  • Like
Reactions: Eazy-E

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟