Prince Of Persia - X360 Version

وقتی AC رو تجربه کردم، کوچکترین تصورم از گرافیک نسل بعد POP حداقل 2 برابر AC بود با توجه به اینکه نسبت به AC در میحط های کوچکتری اتفاق میافته. انتظار انیمیشن های وحشتناک و ... .
Vincent_Valentine
آره ، بخصوص وقتی TMNT میفتم اصلا" UbiSoft امین اینا رو دستکم نمی گیرم. :دی.
هستم شدید :دی.
 
اینجور که معلومه واقعا بازی قرار یه چیزی تو مایه های TMNT باشه :sick:
شباهت ها رو ببینید :
Prince Of Persia

vpg5qq.jpg


Assassin's Creed

14uj5gk.jpg

 
آخرین ویرایش:
بازی انجامش با همچین گرافیکی به نظر غیرقابل تحمل میاد اما مطمئنا با یه دست بازی کردن عادت می کنیم بهش.من Prince Of Persia رو 1 بعدی هم بذارن جلوم بازی می کنم.فقط Prince Of Persia باشه... :biggrin1:
 
پدارم جون یک بازی جدید، همراه با تم جدید رو میشه با هر گرافیکی تجربه کرد و لذت برد ولی این موضوع در خیلی از موارد صدق نمیکنه. مثلا شما MGS و GTA و SC رو با این گرافیک تصور کن ببین چه حالی بهت دست میده. POP هم مثل اونها ست.
 
من نميفهمم وقتي هنوز يه دمو از Game Play بازي نيومده همه فكر ميكنند قراره بازي بد باشه . فراموش نكنيم كه بازي مثل Nurato هم با اون سبك گرافيكيش Cell Shade هم براي 360 اومد كه خيلي عالي بود شايد اصلا اين 2 بازي با هم متفاوت باشند اما بازي كه داراي داستاني عالي است بازي هم به صورت Open-Wold هم هست حركات اكروباتيك هم هنوز داره ولي فقط سبك فايتنيگ و گرافيكش فرق كرده همه فكر ميكنند اين بازي بده مطمئن باشيد استودويو مثل مونترال قبل از ما ها به فكر چنين چيزي افتاده كه كدوم سبك گرافيكي در حال حاضر بهتره و مطمئن باشيد بازي كه شماره هاي قبليش 10.5 ميليون فروش داشته در موردش ريسك نميكنند اگر هم بكنند مثل الان كاري ميكنند كه باعث جذاب تر شدن بشه . يه چيز ديگه همه يادشون رفته اينه كه همان تيم 3 گانه قبلي POP سر بازي هستند و انها وقتي بازي رو معرفي كردند كه انقدر ما جذبش بشيم مطمئن باشيد مي دونند دارند چي كار ميكنند پس خواهش ميكنم ديگه بحث اين چه وعضشه و .............. تموم كنيد
 
اتفاقا من معتقدم که cell-shading خیلی هم خوبه، طرحشم اولین بار خودم دادم..
نکته قابل توجه اینه که این بازی رو بهترین استودیوی ubi میسازه، یعنی استدیوی مونترال. کسایی که بازیای خوبی در کارنامه دارن که بهترینش هم AC بود. مطمئنم که استدیو جوانب حرکت به سمت این سبک آرتیستیک رو سنجیده.

در مورد حرفای فریدونم اصلاً موافق نیستم. این یک سری جدیده و هیچ ربطی به سه گانه SoT نداره، پس خدشه ای به خاطر کسی وارد نمیشه. این یک بازی جدید محسوب میشه.

همیشه اینو بدونید گرافیک بهتر به معنی ریالیستیک بودن بیشتر نیست، گاهی اوقات یک بازی مثل اوکامی میاد و همتون رو غافلگیر میکنه، الان Street Fighter رو میبینم، میگم به به این شبیه همون چیزیه که من از این سری مدتها بود که انتظار داشتم.

بجای اینکه انقدر قرقر کنید صبر کنید دوتا تریلر از گیم پلی بازی بیاد تا همتون از چیزایی که گفتید برگردید...
 
مجله GamesTM یه مصاحبه اختصاصی با یوبی در مورد این بازی کرده که توش هم نوشته که بازی برای نوامبر 2008 میاد. اگر وقت کردم براتون ترجمه میکنم و میذارم.
 
نوشته شده توسط استاد کسرا :biggrin1:
در اواخر ماه پيش بود كه Ubisoft بالاخره شماره جديد Prince of Persia رو رسما اعلام كرد و در اخرين شماره Edge magazine اولين اطلاعات از بازي درج شده بود كه اين شماره هم منتشر شد و اولين اطلاعات از بازي منتشر شد

از قبل هم همه ميدانستيم كه بازي توسط Ubisoft Montreal ساخته ميشود . studio كه قبلا 3 گانه قبلي Prince of Persia رو ساخته بود . اين 3 گانه به نام Sands of Time trilogy معروف بودند كه شامل 3 قسمت (The Sands of Time, Warrior Within, The Two Thrones) ميشدند . از ان جايي كه تيم اصلي و مركزي كه بر روي اين پروژه كار ميكنند همان افرادي هستند كه در سه گانه قبلي هم كار كردند باعث شده اين بازي بسيار پخته و قدرتمند باشه

Prince of Persia از Anvil استفاده ميكنه . همان engine كه در Assassin’s Creed هم استفاده شد . البته دو بازي كاملا از لحاظ هايي با هم تفاوت دارند كلا Assassin’s Creed كاملا داراي جلو هاي طبيعي و واقعي بود در حالي كه Prince of Persia از لحاظ جلوه هاي بصري كاملا از فيلم هاي ژاپني همچون Princess Mononoke و بازي همچون Okami و شماره جديد Street Fighter الهام گرفته است . اين در حالي است كه visual art director بازي يعني جناب Mickael Labat اعلام كرده كه : بازي فانتزي هست اما كاملا باور كردني هست{ Fantasy, but credible }

2a7esly.jpg


اين قسمت بازي عملا هيچ گونه ارتباطي با قسمت هاي قبلي و اخرين 3 گانه اين بازي ندارد و تهيه كننده بازي Ben Mattes حتي ميگه : Sands of Time مرد و رفت !!!! . وي در ادامه ميگه كه
اين بازي كاملا يه قسمت ديگه رو روايت ميكنه . اين بازي كاملا يك نوع نواوري به حساب ميايد به خاطر اينكه بازيكن ديگر در نقش پرنس قبلي بازي نميكنه بلكه نقش يك ماجرا جو رو داره كه در صحرا گم شده . كارگردان بازي Jean-Christophe Guyot اعلام ميكنه : ما دوباره از نو شروع كرديم البته در همان دنيا . ما يك چيز جديد ميخواستيم به وجود بياريم در حالي كه به بازي قبلي هم وفا دار بمونيم .

بازي شما رو قرار ميده در جنگ بين بزرگي كه بين دو خدا در گرفته است . يكي خداي خوبي هاي و روشنايي يعني اهرومزدا و ديگري اهريمن برادر وي كه خداي بدي ها و تاريكي هست .در بين جنگ بين دو خدا بايد اونها امتيازاتشان رو از دنياي فاني بهره ببرند . براي همين اهريمن يك بيماري و عفونت در دنيا پخش كرده و كار پرنس اين هست كه دنيا رو نجات دهد .

يكي از مشخصات Prince of Persia جديد بيشتر يك بازي open-world هست البته بازي به صورت free-roaming نيست . Mattes در اين باره ميگه به راستي يك بازيnon-linear يا غير خطي هست.در اين بازي به بازيكن اجازه داده ميشود بازي رو جلو ببرد ان طوري كه ميخواهد . Mattes در ادامه مي گويد : ما واقعا ميخواستيم يك Prince of Persia بسازيم كه مثل بازي هاي روتين و خطي قبلي نباشه و براي بازيكني كه بازي ميكنه ابتكار و خلاقيت رو داشته باشه .

34t5n48.jpg


اما برسيم به بحث fighting در بازي . مطمئنا چشم انتظار fighting كه در Assassin’s Creed رو داشتيد نبايد داشته باشيد . بازيكن در هر زمان فقط به مبارزه يك دشمن ميره !!!و البته بايد گفت در اين بازي هر مبارزه اي يك duel به تمام معنا هست . شما بايد با توجه به استراتژي خودتان به جنگ با دشمن برويد .

وي توضيح ميده كه: هر مبارزه در اين بازي همانند يك boss fight ميمونه و مبارزه ها بسيار سخت هست و شما براي مبارزه با دشمنتان بايد از استراتژي و مهارت هايتان به طور كامل استفاده كنيد.شايد شما اونو نكشيد و كاري كنيد كه از دستانش فرار كنيد و خيلي اوقات همين اتفاق ميافتد !!!شما دشمن دور ميكنيد اما اون در جاي كمين ميكنه و دوباره به مبارزه بر ميگرده .

Ubisoft داره خيلي از نكات زيادي از بازي رو از جمله پازل ها . مبارزه ها و جركات اكروباتيك پنهان ميكنند فقط اميدواريم اين راز به بزرگي Assassin’s Creed نباشه

اما دراخر چيزي كه در Prince of Persia جدبد معلوم هست كاملا با شماره هاي قبلي اين بازي متفاوت هست از هر لحاظي كه بخواهيد ببينيد گرافيك . داستان و حتي گيم پلي . اين شماره از بازي Prince of Persia در اواخر سال براي X360 . PS3 . PC و يك نسخه جداگانه براي DS عرضه ميشود
 
یه سوال بسیار بسیار مهم که زیاد ربطی به خود بازی نداره.
چرا تو اسکن اولی توی اون Wallpaper نوشته Prince of Persia the Arabian Acrobat. :mad::mad:
باز فکر میکردم یوبی یه ذره اطلاعات درباره ی تاریخ ایران داره اما مثل اینکه هنوز نمیتونن فرق ایرانیها با عربها:sick: رو تشخیص بدن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or