Multi Platform Prince of Persia The Sands of Time Remake

ci3t_ehk4qvkwkae-spx.jpg


Title: Prince of Persia The Sands of Time Remake
Developer: Ubisoft Mumbai & Pune
Publisher: Ubisoft
Release Date: 21 Jan 2021
Platforms: PC, Xbox1, PS4
System Requirements: NA
Meta Score: TBD

خوب باز هم یوبی دست رَد به شایعات نزد و اولین ریمیک توی پرونده کاری یوبیسافت معرفی شد. این بازسازی فقط شامل نسخه اول سه‌گانه خواهد بود و با قیمت 40 دلار (!!!) در تاریخ 21 ژانویه سال 2021 عرضه خواهد شد. ساخت بازی 2 سال هست که شروع شده و توسط 2 تا از استودیوهایی کوچک یوبی در کشور هند در حال ساخت هست که تا قبل از این به عنوان کمک با تیم‌های سازنده بازی‌هایی همچون Steep و Just Dance همکاری کردن! (واقعا ممنون از یوبی بابت اینهمه اهمیتی که به این IP و این شخصیت داده)

  • برای ساخت بازی از خالق سری آقای Jordan Mechner هم نظرخواهی شده و ایشون در مراحل اولیه ساخت نقش داشتن.
  • سینماتیک‌های بازی مجددا با Motion Capture بازسازی شده‌اند
  • از صداپیشه اصلی Prince مجددا برای صداگذاری استفاده شده است.
  • تغییراتی در سیستم دوربین و مبارزات داده شده تا به استانداردهای امروزی نزدیک‌تر بشه
  • این بازسازی از موتور بازی سازی Anvil استفاده می‌کنه
تصاویر منتشر شده:




 
آخرین ویرایش:
تاپیکو تا اونجایی که در توانم بود درست کردم. ببخشید اگه کمی و کاستی هست، چیز جدیدی بیاد بازم اپدیت میکنم:D

تریلر تو ذوق خیلیامون خورد، ولی من بازم نمیتونم ببینم با مهم ترین گیم دوران کودکیم اینجوری برخورد میشه. امیدوارم شیش ماهی که تا عرضه مونده و واقعا زمان کمی هم نیست یه چیز آبرومندی در خور اسم سری که یک زمانی با GOW مقایسه میشد و خیلیا هم برتر از GOW میدونستنش تحویل ما بدن. خودم به شخصه به جز NPC های افتضاح و طراحی کارکترا به خصوص فرح مشکل بزرگ دیگه ای نمیبینم و چشمم روشنه تو این شش ماه با توجه به ری اکشنایی که گرفتن درست میکنن تا حدودی چیزارو.

در کل خیلی خوشحالم که بعد از 10 سال دوباره آی پی مورد علاقم برگشته. بیاید امیدوار باشیم:D
 
حرکت جالبی زدن

گرفتن نور رو تا سر حد مرگ کم کردن که تقریبا هیچی معلوم نباشه

گرافیک نمیتونه بد باشه اگه نتونی ببینیش big brain move
نور بنظر میاد کم شده اما بازم خیلی فرق داره با هم :D
تریلر اصلیو ببین تقریبا هیچ سایه ای توش نیست، دقیقا مثل یک صحنه خام سه بعدی میموند که هنوز رندر نشده، سایه ها به کنار متریالا نسبت به نور واکنش درستی نداشتن اما تو تصویر سمت راست مثلا شیدر پوستو مقایسه کن با سمت چپی، جزئیات پوست از بین رفته انگار تو سمت چپ، جزئیات مو ها هم انگار بیشتر شده، سمت راستی تک تک موها دیده میشه اما سمت چپی نه.

حتی اگه بگی فقط نورپردازی تغییر کرده همونم مهمه، با نور پردازی صحیح میشه گرافیکو نجات داد، طبق تجربم تو این زمینه اگه بشینی چندین روز روی متریالا یک صحنه کار کنی و پرفکت پرفکتشم کنی یک نورپردازی بد میتونه همه کارو از بین ببره چون متریالا از چندین مپ مختلف تشکیل شدن واکنششون بشدت به زمینه نوریشون ارتباط داره، اگه نور به هر شکلی بد باشه متریالا بهترین حالتشون نمیتونن به نمایش بزارن، نمونه واضحش میشه تریلر Halo که گرفته بودن کل نورو انداخته بودن پشت کوه و همین باعث شده بود خیلی از جزئیات از بین بره که DF ـم یک ویدئو جداگونه واسه همین قضیه داد بیرون که کامل توضیح میده همه اینارو.
 
کپکام سر RE3 و عوض کردن لباس جیل اومد گفت که میخواستیم یـ چیزی باشه که امروزی تر باشه یعنی از اون طراحی های فانتزی و انیمه مانند که قبلا خیلی رایج بود خواستن دور بشن و رو بیارن به سمت واقع گرایانه تر کردن بازی حالا این بدبختا اومدن همون طراحی های کلاسیک رو ریمیک کردن چقدر بد داره باهاشون رفتار میشه شما فک میکنی اگه همین ریمیک رو به سبک کپکام میخواستن بکنن طراحی فرح اینجوری بود :

165313


به خدا اگه اینجوری میبود !!! تو مصاحبه اخیر طرف از تهیه کننده بازی سوال پرسیده بود چرا شخصیت آسیایی رو اومدید صدا پیشه آمریکایی گذاشتید طرف در اومد بهش گفت ما میخواستیم کامل به نسخه کلاسیک بازی وفادار باشیم واسه همین صداگذاری اصلیش رو باید میوردیم چند وقت پیش به Farcry 6 گیر داده بودن که چرا یـ شخصیت دو رگه دانمارکی-آمریکایی مثل Giancarlo Esposito باید در قالب یـ شخصیت مهم مکزیکی ایفای نقش کنه یعنی اینقدر اوضاع تو این قضیه مصخره هستش ملت به این چیزا گیر میدن واسه من همین قضایا قابل احترامه امیدوارم فروش بازی جوری باشه که به همین سبک بقیه نسخه های دیگه بازی رو هم ریمیک کنن و کامل بچسبن به طراحی های اصلی واقعا دیدن Warrior Within و The Two Thrones در قالب گرافیک بروز شده و امروزی هوش از سر بنده میپرونه چقدر من با این دو نسخه خاطره دارم چقدر که سر حل کردن پازل های این دو نسخه من بدبختی کشیدم یادم هیچ وقت نمیره .....
 
کپکام سر RE3 و عوض کردن لباس جیل اومد گفت که میخواستیم یـ چیزی باشه که امروزی تر باشه یعنی از اون طراحی های فانتزی و انیمه مانند که قبلا خیلی رایج بود خواستن دور بشن و رو بیارن به سمت واقع گرایانه تر کردن بازی حالا این بدبختا اومدن همون طراحی های کلاسیک رو ریمیک کردن چقدر بد داره باهاشون رفتار میشه شما فک میکنی اگه همین ریمیک رو به سبک کپکام میخواستن بکنن طراحی فرح اینجوری بود :

165313


به خدا اگه اینجوری میبود !!! تو مصاحبه اخیر طرف از تهیه کننده بازی سوال پرسیده بود چرا شخصیت آسیایی رو اومدید صدا پیشه آمریکایی گذاشتید طرف در اومد بهش گفت ما میخواستیم کامل به نسخه کلاسیک بازی وفادار باشیم واسه همین صداگذاری اصلیش رو باید میوردیم چند وقت پیش به Farcry 6 گیر داده بودن که چرا یـ شخصیت دو رگه دانمارکی-آمریکایی مثل Giancarlo Esposito باید در قالب یـ شخصیت مهم مکزیکی ایفای نقش کنه یعنی اینقدر اوضاع تو این قضیه مصخره هستش ملت به این چیزا گیر میدن واسه من همین قضایا قابل احترامه امیدوارم فروش بازی جوری باشه که به همین سبک بقیه نسخه های دیگه بازی رو هم ریمیک کنن و کامل بچسبن به طراحی های اصلی واقعا دیدن Warrior Within و The Two Thrones در قالب گرافیک بروز شده و امروزی هوش از سر بنده میپرونه چقدر من با این دو نسخه خاطره دارم چقدر که سر حل کردن پازل های این دو نسخه من بدبختی کشیدم یادم هیچ وقت نمیره .....
ما نفهمیدیم موقع این ریمیک میگین گرافیک مهم نیست، الان میگین منتظر نسخه دوم و سومم با " گرافیک بروز شده؟؟؟WTF @-)
اگر گرافیک مهم است، که بازیهای یوبیسافت از این بابت تعطیل هستن.
اگر مهم نیست، نسخه های اصلی آر وی تینگ فور یو.
آدم منفی گرایی نیستم ولی بیاین واقع گرا نگاه کنیم به قضیه، یوبیسافت اومده بازی به این مهمی رو داده به دوتا استودیو هندی که یکیش دوساله تاسیس شده دومی 2008 که فقط رو بازیهای موبایل یوبیسافت کار کرده، دقت کنین، یوبیسافت به خودش گفته بعد این همه سال گیمر ها تشنه نسخه جدیدن هرچقدر هم آشغال باشه میخرن و ما با کمترین هزینه سودشو میکنیم. قضیه خیلی سادست یوبی گیمر هارو خر فرض کرده، بازی با متای 91 رو اینجوری ریمیک نمیکنن، ما میگیم نره شما میگی بدوش، فعلا که تررر زد تو خاطراتمون، اگه ذره ای این سگانه واسه یه گیمر مهم باشه باید امیدوار بشه همین بازی هم کنسل بشه بماند نسخه های بعدی!
بدترین نوع گیمر ها هم اونایی هستن که از هر آشغالی حمایت میکنن.
 
ما نفهمیدیم موقع این ریمیک میگین گرافیک مهم نیست، الان میگین منتظر نسخه دوم و سومم با " گرافیک بروز شده؟؟؟WTF @-)
اگر گرافیک مهم است، که بازیهای یوبیسافت از این بابت تعطیل هستن.
اگر مهم نیست، نسخه های اصلی آر وی تینگ فور یو.
آدم منفی گرایی نیستم ولی بیاین واقع گرا نگاه کنیم به قضیه، یوبیسافت اومده بازی به این مهمی رو داده به دوتا استودیو هندی که یکیش دوساله تاسیس شده دومی 2008 که فقط رو بازیهای موبایل یوبیسافت کار کرده، دقت کنین، یوبیسافت به خودش گفته بعد این همه سال گیمر ها تشنه نسخه جدیدن هرچقدر هم آشغال باشه میخرن و ما با کمترین هزینه سودشو میکنیم. قضیه خیلی سادست یوبی گیمر هارو خر فرض کرده، بازی با متای 91 رو اینجوری ریمیک نمیکنن، ما میگیم نره شما میگی بدوش، فعلا که تررر زد تو خاطراتمون، اگه ذره ای این سگانه واسه یه گیمر مهم باشه باید امیدوار بشه همین بازی هم کنسل بشه بماند نسخه های بعدی!
بدترین نوع گیمر ها هم اونایی هستن که از هر آشغالی حمایت میکنن.
جسارتا میتونم بپرسم چند مین پلیش دادید که اینجوری نسخش رو پیچیدید ؟
والا من دیگه نمیدونم به چه زبونی بگم گرافیک بازی در حد بازی های آخر نسل هستش ؟ خیر یـ گرافیک کاملا متوسط مال 2015 اون حوالی آیا میشه تحملش کرد ؟ بله اگه ملت به این نسخه روی خوب نشون بدن یوبی به فکر سرمایه گذاری بیشتر میوفته ؟ بله
من اینقدر این فرانچایز برام مهمه که از رو یـ تریلر صرفا به خاطر اینکه ناشرش یوبی و چهار تا تکسچر کمتر داره نسخه بازی رو نپیچم حالا شما مشکلت دقیقا با من چیه ؟ شما تا هرجا دوست داری بد و بیراه بار یوبی کن برا من مهم نیست
وضعیت الان جوری شده که از روی تریلر حاضرید یـ فرانچایز با این قدت و سابقه نیست و نابود بشه ولی یـ ذره صبر نکنید ببینید نسخه نهایی چی میشه !!!
 
امیدوارم یوبی سافت هر کاری که میکنه حداقل محصول نهایی پر از باگ های فجیع و عجیب و غریب نباشه، یه چیزی باشه که کاربر به خاطر فانتزی بودنش و یاد و خاطره قدیم بره سراغش، به اندازه که یوبی میخواد فروش کنه تا نسخه های بعد هم ریمیک بشن و در نهایت ببینیم که آخر سال یک پرنس در خور این سه گانه از وسطش ظهور کنه. حقیقت دلم برای سه گانه تنگ شده، نمی تونم الان حتی سراغ یک کدوم برم چون گرافیک تو ذوق میزنه ولی خیلی دوس دارم دستم به این بازی برسه و برم توی 17 سال پیش.

10 ساله تو این انجنم، حداقل از سال 2013 تا الان عین هر هفت سال هر وقت اسم E3 یوبی سافت اومد، کدوم یکی از شما دلتون پرنس نخواست یا آخر مراسم به یوبی فحش ندادید که چرا معرفیش نکرد؟ الانم معرفی شد استارت کار خورد باید خوشحال باشید که هست، گرافیک چه معنا پیدا می کنه وقتی بچگی آدم میاد جلوی چشمش؟

درسته حرفای پنجشنبه خودمو نقض کردم ولی واقعا هر چی فکر می کنم، من پرنس ریمیک شده اینجوری رو به عدم وجود پرنس ترجیح می دم.

متای سبز بگیره و فروششم خوب باشه دیگه چیزی مهم نیست.
 
  • Like
Reactions: ce7en44
رفع ابهام
ماجرای SOT از این قرار بود که پرینس و پدرش داشتن می رفتن دیدن سلطان حکومت آزاد که بین راه یه بنده خدایی که از قضا وزیر یکی از ماهاراجه های هندی بوده بهشون خبر میده که حاجی شما حمله کن مقدمات ورود با من و پس از اون آمار گنج مخفی ماهاراجه رو هم میده.بعد از اتمام حمله و بار زدن ساعت شنی و برداشتن باقی ملزومات از جمله خنجر و فرح به راهشون ادامه میدن تا به قرار ملاقاتشون برسن و ....
حتی خود پرینس هم در بخشی از روایت بازی می گه ((زمانی که از هند خارج شدیم))
در نتیجه
1.بازی نه در پرشیا و نه در هند بلکه در یک مکان سومی که هینت های عربی بودنش(ردشدنشون از بیابان-زبان عربی-نقاشی های روی دیوار و ....) زیاده جریان داره
2.استودیوهای سازنده اصلا تو باغ نیستن لوکیشن اصلی بازی کجاست x_x:-q
پ.ن:من حتی شک دارم اون خانم نسبتا نامحترم اصلا بازی ساز باشه چون داشت به شکل بسیار بدی به کیبور نگاه می کرد انگار در عمرش کیبورد ندیده :-s
پ.ن2:در تریلرشون انگار بعضی از لحظات بازی عوض شده.مثلا در نسخه ی اصلی خنجر در یک فضای نیمه مخروبه و روی یه پایه ی نگه دارنده بود ولی اینجا از تو شن درش میاره

من تو پیشنهادات سایت هم گفتم که یدونه پوکر فیس جاش بین شکلک های لایک خالیه
دقیقا این عکس کمبودش رو نشون میده
خنجر توی یه اتاقی بود که پر از تله بود و داخل یه مجسمه بزرگ گذاشته بودنش. همونجا هم بود که پرنس قابلیت برگردوندن زمان رو کشف کرد.
 
امیدوارم یوبی سافت هر کاری که میکنه حداقل محصول نهایی پر از باگ های فجیع و عجیب و غریب نباشه، یه چیزی باشه که کاربر به خاطر فانتزی بودنش و یاد و خاطره قدیم بره سراغش، به اندازه که یوبی میخواد فروش کنه تا نسخه های بعد هم ریمیک بشن و در نهایت ببینیم که آخر سال یک پرنس در خور این سه گانه از وسطش ظهور کنه. حقیقت دلم برای سه گانه تنگ شده، نمی تونم الان حتی سراغ یک کدوم برم چون گرافیک تو ذوق میزنه ولی خیلی دوس دارم دستم به این بازی برسه و برم توی 17 سال پیش.

10 ساله تو این انجنم، حداقل از سال 2013 تا الان عین هر هفت سال هر وقت اسم E3 یوبی سافت اومد، کدوم یکی از شما دلتون پرنس نخواست یا آخر مراسم به یوبی فحش ندادید که چرا معرفیش نکرد؟ الانم معرفی شد استارت کار خورد باید خوشحال باشید که هست، گرافیک چه معنا پیدا می کنه وقتی بچگی آدم میاد جلوی چشمش؟

درسته حرفای پنجشنبه خودمو نقض کردم ولی واقعا هر چی فکر می کنم، من پرنس ریمیک شده اینجوری رو به عدم وجود پرنس ترجیح می دم.

متای سبز بگیره و فروششم خوب باشه دیگه چیزی مهم نیست.
فقط خدا کنه امتیازاتش آبرو ریزی نکنه چون با این چیزی که ما از بازی دیدیم خیلی سخته بخواد امتیاز نسخه ی اورجینال که ۹۱ بود رو تکرار کنه
پرینسس اورجینال در زمان خودش یه سبک جدید بود و یه نو آوری بود که تا اون روز در هیچ بازی دیگه ای ندیده بودیم
ولی این بازی با این گیمپلی برای سال ۲۰۲۰ واقعا کسالت آور و تکراریه و هرجوری حساب کنیم نمیتونه اون جذابیت نسخه اورجینال رو داشته باشه
 
فقط خدا کنه امتیازاتش آبرو ریزی نکنه چون با این چیزی که ما از بازی دیدیم خیلی سخته بخواد امتیاز نسخه ی اورجینال که ۹۱ بود رو تکرار کنه
پرینسس اورجینال در زمان خودش یه سبک جدید بود و یه نو آوری بود که تا اون روز در هیچ بازی دیگه ای ندیده بودیم
ولی این بازی با این گیمپلی برای سال ۲۰۲۰ واقعا کسالت آور و تکراریه و هرجوری حساب کنیم نمیتونه اون جذابیت نسخه اورجینال رو داشته باشه

داداش بزار یک گیم پلی درست درمون چند ده دقیقه ای از بازی بیاد بعد بگو کسالت آور و تکراریه. اینا چیز ب خصوصی نشون ما ندادن
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ehsan M
خنجر توی یه اتاقی بود که پر از تله بود و داخل یه مجسمه بزرگ گذاشته بودنش. همونجا هم بود که پرنس قابلیت برگردوندن زمان رو کشف کرد.
یعنی به مرحله ای رسیدیم که اگر با سند و مدرک ثابت نکنیم حرفمونو در مورد نسخه ی اصلی کسی باور نمی کنه.شما اون مجسمه یادت مونده ولی اون فضا و مکان یادت نمونده؟داخل مجسمه هم نبود
این فضای مخروبه
این هم پایه ی نگهدارنده
این هم همون موقعیت در چیزی که در حال ساخته در تریلر و اسکرین شات رسمی
وقتی می گیم که تریلر حس و حال رو منتقل نمی کنه دقیقا از چه چیز حرف می زنیم
خود این مقایسه گویای همه چیز هست
فقط به صورت نمونه طراحی خنجر در 2003 پیش رو با 2020 مقایسه کنید
فقط خدا کنه امتیازاتش آبرو ریزی نکنه چون با این چیزی که ما از بازی دیدیم خیلی سخته بخواد امتیاز نسخه ی اورجینال که ۹۱ بود رو تکرار کنه
پرینسس اورجینال در زمان خودش یه سبک جدید بود و یه نو آوری بود که تا اون روز در هیچ بازی دیگه ای ندیده بودیم
ولی این بازی با این گیمپلی برای سال ۲۰۲۰ واقعا کسالت آور و تکراریه و هرجوری حساب کنیم نمیتونه اون جذابیت نسخه اورجینال رو داشته باشه
البته 92 شد
هر چند متا برای سه گانه بسیار بی معنیه
 
آخرین ویرایش:
سه گانهprince of Persia و assassin's creed 1, 2 وbrotherhoodحاصل خلاقیت افرادی مثلPatrice Desilets و Jordan Mechner بود از وقتی Patrice رفته یوبی سافت فقط داره درجامیزنه Patrice دقیقا همون نقشی رو برای یوبی بازی میکرد که کوجیما برای کونامی و میکامی و کامیا برای کپکام بازی میکردن که بعد رفتنشون دیدیم چقدر افت کردن بگذریم کپکام این‌نسل بالاخره یه خودی نشون داد.
حیف با وجود فردی مثل JeanChristophe Guyot در یوبی که کارگردان نسخه ها warrior within و two thrones بود ریمیک بازی باید توسط یه استودیو ناشناس ساخته بشه.
این یوبی‌بدون Patrice دیگه یوبی سابق نمیشه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: jarrodrandich
165526
توی همین عکس ببینید تا چه حد گرافیک بازی جدید ضعیفه که از نسخه قبلیه خودش که مربوط به ده سال قبله ضعیفتره
خیلی ها میگن صبر کن تا بازی نهایی رو ببینی و شاید بازی نهایی که پنج ماه دیگه میاد کیفیتش خیلی بهتر باشه ولی سوال من اینجاس که یوبی سافت چه دلیلی داشت از این تریلر از نسخه آلفا و قدیمی بازی استفاده کنه و یعنی عقل خودش نرسیده گرافیک تا چه حد نابوده ؟
 


پاسخ خود را بنویسید ...

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or