Multi Platform Prince of Persia: The Lost Crown

908298-summer-game-fest-ubisoft-devoile-prince-of-persia-the-lost-crown-le-retour-inattendu-de...jpg

Prince of Persia: The Lost Crown

Developer: Ubisoft Montpellier

Publisher: Ubisoft

Director: Mounir Radi

Composer: Gareth Coker, Mentrix

Platforms: PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S, Nintendo Switch, Microsoft Windows

(28 دی ماه 1402) Release Date: January 18, 2024




- ما در این بازی نقش قهرمانی جدید به نام سارگون را ایفا خواهیم کرد که یکی از اعضای جوان گارد جاویدان است. سارگون باید برای نجات شاهزاده غسان ربوده شده به همراه برادران خود به شهر نفرین شده کوه قاف سفر کند.

- این بازی در Summer Game Fest 2023 معرفی شد. معرفی این اثر به معنای لغو شدن نسخه Remake شن‌های زمان نمی‌باشد و این عنوان هنوز در حال طی کردن مراحل توسعه خود است.

- این عنوان یک اثر سایداسکرولر دو و نیم بعدی ماجراجویی است که به مدت چهار سال توسط سازندگان سری Rayman‌ در دست توسعه بوده است.

- کارگردان بازی عنوان کرده است که آن‌ها از افسانه‌های ایرانی در خلق این اثر الهامات زیادی گرفته‌اند.

- این بازی اولین عنوان یوبی‌سافت است که به صورت رسمی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.



تصاویر:


med_poptlc_screenshot_air_dash_traps_announce_080623_9h10pmcest_b4a951fb-8db3-42f7-960b-f4b26a...jpg
med_poptlc_screenshot_boss_manticore_announce_080623_9h10pmcest_f1c706e2-08f1-45c7-bbdf-a4bfdf...jpg
med_poptlc_screenshot_combat_teleport_announce_080623_9h10pmcest_294644f3-4e19-46ac-b8fe-7079a...jpg
med_poptlc_screenshot_fighting_forest_warriors_announce_080623_9h10pmcest_f2168368-60d5-4bbf-a...jpg


 
آخرین ویرایش:
در مورد فروش کم بازی و ۳۰۰ هزار پلیر واقعا اوضاع خراب میشه اگر همین فروش بمونه و حتی ممکنه پروسه ساخت ریمیک pop کنسل بشه .
این بازی دو بعدی هم هر چقدر خوب باشه در مقابل اون سه گانه شن های زمان هیچی نیست .

البته درسته بازیه خیلی خوبیه ولی در مقابله شنهای زمان هیچه . مثل این میمونه که طرفداران 15 سال منتظر جی تی ای ۶ بودن و آخر سر مافیا ۲ با متای ۸.۵ گیرشون میاد و اینجا هر چقدر هم مافیا خوب باشه ولی به جی تی ای نمیرسه .

همین استقبال کم از این بازی هم احتمالا به همین دلیله که طرفدارا منتظر شنهای زمان بودن
 
دوستان بازی یه مقدار زیادی سخت نیست؟ یه سری از چلنج های پلتفرمر بازی عملا غیر قابل رفتنن! مخصوصا اون چلنج سوم اون سکرد آرکایوز!
سختی مهم نیست، مهم اینه که این همه سختی رو تحمل می‌کنی و یه چلنج رو تموم می‌کنی و جایزه نهایی یه چیز بی ارزش مثل اسکینی هست که هیچ وقت قرار نیست ازش استفاده کنی.
من از یه جایی به بعد از روی نقشه اینترنتی آیتم ها رو چک کردم که ببینم ارزش دارن به خاطرشون این همه سختی رو تحمل کنی یا نه.
 
جالبه بازی به این خوبی با متا خوب فقط 27صفحه تازه بازبان فارسی 🤔😐 نمیدونم گیمر کم شده سلیقه ها عوض شده
ولی این اصلا خوب نیست 🥲
با این حال ایام عید وقت خوبیه برای این بازی از دستش ندید 🙌
بازی خوبیه ولی زیاد پیچیدگی خاصی نداره که بخوایم در موردش بحث کنیم. یه مترودونیای لذت بخش با داستان متوسط. البته طرفداران بازی های 2D کمن کلا.
 
البته این بازی رو من خیلی از کانسپت و حال و هواش خوشم اومده و حتما تجربه ش میکنم چون بعد از مدت ها یکی از آی پی های محبوبم برگشته و خیلی هم خوب ظاهر شده ولی واقعا همین یوبیسافت تقریبا ۲۰ سال پیش نسخه warrior within رو منتشر کرد که یادمه اون موقع چقدررر داستان پیچیده و جالبی داشت. اون وقت ها تغییرات توی نسخه های بعدی بازی ها خیلی بیشتر قابل لمس بود. مثلا نسخه sands of time که خودش یکی از پیشروها بود عملا نمونه ای شبیهش کمتر دیده میشد ولی جلوی نسخه ۲ که به فاصله تقریبا ۱ سال و نیم بعد ریلیز شد خیلی ساده تر به نظر میومد. امیدوار یک روز یوبیسافت این فرنچایز رو به سبک مدل های دو دهه قبلش بسازه. و از نظر من این بازی کاملا پتانسیل اینو داره که یک داستان خیره کننده از داخلش درآورد.
ولی با همه این اوصاف این نسخه اخیر از نظر من خیلی خیلی باید بازیه خوبی باشه و برای احیای این فرنچایز قدم خیلی مثبت و بزرگی بود.
 
البته این بازی رو من خیلی از کانسپت و حال و هواش خوشم اومده و حتما تجربه ش میکنم چون بعد از مدت ها یکی از آی پی های محبوبم برگشته و خیلی هم خوب ظاهر شده ولی واقعا همین یوبیسافت تقریبا ۲۰ سال پیش نسخه warrior within رو منتشر کرد که یادمه اون موقع چقدررر داستان پیچیده و جالبی داشت. اون وقت ها تغییرات توی نسخه های بعدی بازی ها خیلی بیشتر قابل لمس بود. مثلا نسخه sands of time که خودش یکی از پیشروها بود عملا نمونه ای شبیهش کمتر دیده میشد ولی جلوی نسخه ۲ که به فاصله تقریبا ۱ سال و نیم بعد ریلیز شد خیلی ساده تر به نظر میومد. امیدوار یک روز یوبیسافت این فرنچایز رو به سبک مدل های دو دهه قبلش بسازه. و از نظر من این بازی کاملا پتانسیل اینو داره که یک داستان خیره کننده از داخلش درآورد.
ولی با همه این اوصاف این نسخه اخیر از نظر من خیلی خیلی باید بازیه خوبی باشه و برای احیای این فرنچایز قدم خیلی مثبت و بزرگی بود.
warrior within
اصلا یه چیز عجیبی بود وهست
خیلی دوست دارم ریمیک خفنی ازش بسازه
کلا نسل ۶و۷ جهش بازیا خیلی خوب بود
ادم این تفاوت میدید کیف میکرد
 
یه خبر اومده برای این بازی
نقشه مراحل انتشار dlc و آپدیتها توسط یوبی سافت منتشر شده

View attachment 331212
آپدیت رایگان Warrior's Path منتشر شد

محتویات اضافه شده :

Permadeath Mode
Speedrun Mode
New Outfits
Fariba's Treasure Map

حجم آپدیت هم به این صورت

Patch size:
Nintendo Switch: 440 MB
PlayStation®5: 1.91 GB
PlayStation®4: 3.57 GB
Xbox Series X|S: 9.7 GB
PC: 2.08 GB

برای جزئیات بیشتر میتونید به لینک منبع مراجعه کنید
Prince of Persia: The Lost Crown Update 1.10 Slides Out for Warrior's Path Version 1.1.0 This March 20
 
بالاخره دیشب بازی رو روی 76% تموم کردم
عجب پلتفرمینگ چالشی و باس فایت های خفنی داشت. جوری دستم روون شده بود آخراش که دو تا وهرام و داریوش رو همزمان حریف بودم :D
موسیقی هم عالی بود.
فقط داستان چنگی به دل نمیزد که اونم توی این سبک نمیشه توقع زیادی داشت
اولین تجربه مترویدوانیا بود که تا آخر رفتم و به شدت چسبید😍
 
زدن باسها و تروفیا واقعا لذتبخش بود
وهرام هم شخصیت جالبی داشت
ولی از اینکه از خودشون اسم در اوردن (سارگون,وهرام,کاهوا) و اینکه کاوه اهنگر رو مونث ساخته بودن اصلا خوشم نیومد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or