شایعه PlayStation 4 بازی‌های PS3 را اجرا خواهد کرد.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
a8578_sonygaikaips3cloudst.jpg


اگر بیاد داشته باشید ژولیه سال 2012 سونی شرکت Gaikai که در زمینه خدمات بازی‌های ابری مشهور بود را با فیمت 380 میلیون دلار خریداری کرد. سوال بیشتر گیمران این بود که چرا سونی از Gaikai استفاده نمی‌کند. این شبکه قبلا برروی عناوین PC خدمات رسانی می‌کرد ولی حال بروی بازی‌های کنسولی تمرکز خواهد کرد.

به تازگی روزنامه Wall Street Journal مطالبی را منتشر کرده است که خواندن آنان خالی از لطف نیست:
PS4 با استفاده از Gaikai قادر است تا بازی‌های PS3 را از طریق اینترنت اجرا کند. همچنین این توانایی را دارد که بازی‌های PS3 را با کنسول PS4 سازگار کند و طوری برنامه نویسی شده است که به راحتی باز‌های PS3 در PS4 اجرا شوند. سونی هزینه‌های ساخت PS4 را پایین آورده است و تاکید زیادی بر روی سرویس ابری در PS4 دارد. بازی‌های PS3 برروی PS4 فقط از طریق اینترنت قابل اجرا هستند.
سونی در 20فوریه در شهر نیویورک قصد دارد از این تکنولوژی به همراه اختراع تازه ثبت شده خود higher fidelity cameras که برای Move است به همراه کنترل جدید کنسول PS4 را رونمایی کند. سونی سرمایه گذاری بسیار زیادی را بر روی خدمات Gaikai انجام داده است.


منابع:
1
2
3
4
 
آخرین ویرایش:

kiya

کاربر سایت
Oct 30, 2006
3,332
نام
کیا
بازیهای PS1 و PS2 و PS3 و PSP و... هر چی دلشون میخواد با سیستم کلود گیمینگ باشه ولی اگه بازیهای PS4 هم ابری باشه که ... بای بای PS :|
 

mohammadl021

کاربر سایت
May 26, 2011
2,757
نام
محمد امین
بعد مدت ها یک خبر خوب شنیدیم

باید بازی های ps3 نگهدارم
یک سوال ps3 هم اولا از بازی های ps2 پشتیبانی میکرد ها؟
 

vavi

کاربر سایت
Oct 20, 2010
147
نام
PreMieR
برای سونی احترام زیادی قائلم چون به کاربرانش احترام میزاره و پیشکسوته ماکروسافته و باید بهش احترام گذاشت
و این خبری بسیار خوبیه ..

---------- نوشته در 08:03 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 08:02 PM ارسال شده بود ----------

اگه کاری کنن که این تکنولوژی ابری از طریق اینترنت اجرا نشه مسملما خیلی بهتر خواهد بود.

تکنولوژی ابری بهرحال روزی اجرا میشه و این کنسولها مجبورن برای اینکه عقب نمونن ساپورتش کنن و اینکه اگه همه گیر بشه کلا باید تو ایران بگیم بای بای
 

8030

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,445
نام
mohammad
بعد مدت ها یک خبر خوب شنیدیم

باید بازی های ps3 نگهدارم
یک سوال ps3 هم اولا از بازی های ps2 پشتیبانی میکرد ها؟


با استفاده از Gaikai قادر است تا بازی‌های Steam را از طریق اینترنت اجرا کند. همچنین این توانایی را دارد که بازی‌های PS3 را با کنسول PS4 سازگار کند و طوری برنامه نویسی شده است که به راحتی باز‌های PS3 در PS4 اجرا شوند. سونی هزینه‌های ساخت PS4 را پایین آورده است و تاکید زیادی بر روی سرویس ابری در PS4 دارد. بازی‌های PS3 برروی PS4 فقط از طریق اینترنت قابل اجرا هستند.
سونی در 20فوریه در شهر نیویورک قصد دارد از این تکنولوژی به همراه اختراع تازه ثبت شده خود higher fidelity cameras که برای Move است به همراه کنترل جدید کنسول PS4 را رونمایی کند. سونی سرمایه گذاری بسیار زیادی را بر ریو خدمات Gaikai انجام داده است.

تیکه قرمز مهمه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر