PlayStation Phantom Blade 0

سازنده
S-Game
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
S-Game
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
ps5-exclusive-third-person-action-rpg-phantom-blade-zero-revealed.jpg
در جریان شوکیس پلی استیشن از بازی Phantom Blade 0 رونمایی شد. این بازی توسط استودیویی به نام S-Game در دست ساخت قرار دارد و با تم فئودالی ژاپن، ما را به یاد Ghost of Tsushima می‌اندازد.
هیچ جزئیات خاصی جز سیستم مبارزات فوق‌العاده بازی در دسترس نیست، در نتیجه باید منتظر اخبار تکمیلی باشیم. در ادامه می‌توانید تریلر بازی را مشاهده کنید: استودیوی اس-گیم (S-Game)، توسعه‌دهنده بازی Phantom Blade 0، اعلام کرد این عنوان تاکنون هیچ توافقی برای انحصاری شدن نداشته است.
تاپیک آپدیت خواهد شد...
اخبار جدید :
استودیو S-GAME تایید کرد که داستان اصلی Phantom Blade Zero بین ۳۰ تا ۴۰ ساعت طول می‌کشد تا به طور کامل تجربه شود. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، می‌توان از Elden Ring مثال زد که اتمام داستان اصلی آن حدود ۵۰ ساعت به طول می‌انجامد. با این حال، ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود، زیرا S-GAME تایید کرده است که «چند ماموریت جانبی» و همچنین «محتویات پایانی فراوانی» در بازی وجود خواهد داشت که شامل دانجن‌های چند نفره (چند نفره!) و برخی ماموریت‌های روگ‌لایک می‌شود.
استودیو S-GAME اعلام کرد که Phantom Blade Zero یک عنوان مولتی پلتفرم خواهد بود، اما هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه آن وجود ندارد.
داستان بازی Phantom Blade 0 در یک دنیای نیمه باز اتفاق می‌افتد و بازیکنان را در نقش یک روح قاتل قرار می‌دهد. این روح در گذشته عمیقا مجروح شده است و حال با استفاده از یک دارو می‌تواند تا ۶۶ روز دیگر زنده بماند‌.
گیم‌پلی مبارزه بازی شامل مجموعه‌ای از تکنیک‌های رزمی و قدرت‌های سریع است که در میان آن‌ها می‌توانیم سبک کونگ فوی چینی، ماشین‌های پیچیده استیم‌پانک، هنرهای مخفی‌کاری و موارد جذاب دیگر را ببینیم. توسعه‌دهندگان برای توسعه سیستم مبارزه نفسگیر و حرکات آن از فیلم‌های کونگ فوی دهه ۱۹۹۰ میلادی الهام گرفته‌اند.​
یکی از جزئیاتی جدیدی که استودیوی اس-گیم پیرامون بازی Phantom Blade Zero اعلام کرد، مربوط به بخش چندنفره است که در کنار کمپین داستانی تک‌نفره قدرتمند در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. با وجود حالت چندنفره، بازی Phantom Blade Zero شامل هیچگونه پرداخت درون‌برنامه‌ای نخواهد بود و بازیکنان می‌توانند تمام آیتم‌های تزئینی و تجهیزات جدید را از طریق گیم‌پلی به دست آورند.

در همین حال استودیوی سازنده اعلام کرد که اگرچه Phantom Blade Zero قرار است دارای مکانیسم‌هایی از سبک سولزلایک باشد اما رویکرد آن مطابق انتظار هواداران این سبک بسیار دشوار و مجازات‌کننده نخواهد بود. علاوه بر این، تیم سازنده تایید کرد که این بازی از باخوردهای لمسی و تریگرهای تطبیق‌پذیر کنترلر DualSense پشتیبانی خواهد کرد
 

Attachments

  • phantom-blade-zero-768x432.jpg
    phantom-blade-zero-768x432.jpg
    55.6 KB · مشاهده: 7
آخرین ویرایش:
بازی بنظر آماده ی انتشاره. اینکه اینقدر بی پروا بخش های مختلف و مکانیزم های متنوع گیم پلی رو تایم طولانی منتشر میکنن، مشخصا از یک شجاعت و اعتماد بنفس جمعی ریشه میگیره که نشونه ی خیلی خوبیه. نمیدونم چرا زمان انتشارش مشخص نیست. کاش اینم مثل silksong به یکباره زمان انتشار بگیره
 
بازی بنظر آماده ی انتشاره. اینکه اینقدر بی پروا بخش های مختلف و مکانیزم های متنوع گیم پلی رو تایم طولانی منتشر میکنن، مشخصا از یک شجاعت و اعتماد بنفس جمعی ریشه میگیره که نشونه ی خیلی خوبیه. نمیدونم چرا زمان انتشارش مشخص نیست. کاش اینم مثل silksong به یکباره زمان انتشار بگیره
کلا چینیها اینطورن.
اگه یادت باشه ووکانگ هم از همون ابتدا با یه دموی طولانی رونمایی شد که همه فکر میکردیم به همین زودیها منتشر میشه ولی تازه بعدش فراخوان گسترده دادن برای جذب نفرات.
ایشون هم همون راه رو رفته.

قبلا خبرش اومده بود که پاییز 2026 قراره که منتشر بشه ، پس یکسالی باید صبر کرد.
ولی به نظر منم به همین زودی تاریخ انتشار قعطی میگیره.
==========

خدا خیرت بده.
به خاطر همین تاریخ انتشار یه سرچ کردم و دیدم که انتشار PS5/PC همزمانه :x
نمیدونستم ، فکر میکردم باید یکسال صبر کنم.
Nioh 3 هم که همزمانه ، دیگه غمی ندارم:D:))
 
آقا نزدیک ترین و شبیه ترین عنوان مخصوصا از لحاظ کامبت به این‌ رو چی میدونی؟
انصافا من چیزی یادم نمیاد.
که اینقدر انیمیشنهای نرم و روون ، با سرعت بالا و در عین حال جذاب و باورپذیر رو قبلا جایی دیده باشم.

خب پایه بازی همون حالت سولزلایک یا بازیهای اکشن دیگه رو داره ولی وقتی کرکتر میره سمت دشمن و وارد مبارزه میشه عملا میشه گفت خودشه.

اما برای اینکه یه جوابی داده باشم آخرین باری که سیستم مبارزه یه بازی اینقدر برام جذاب بود برمیگرده به Absolver
 
بعد از ghost of yotei این‌ شاید مورد انتظار ترین بازی ای باشه که تو ذهنم دارم
اصلا خیلی عجیب غریبه، اخه این سطح از دقت و ساخت و کیفیت جدا انگار دارند گول مون میزنن و اخر سر کلاغ میفروشن بهمون‌ جا قناری
یا اینکه چیت کد زدن و یه تکنولوژی ای چیزی اون پشت پسل ها جور کردن

نمیدونم از این دوستان چینی هیچی بعید نیست چون از اون‌طرف خود PRC اعظم هم احتمالا یه بودجه عظیمی جور کرده براشون

من اولین نمایش اش رو پارسال بود فکر کنم دیدم و همون موقع گفتم عجب چیزی ساختن این جدا از بازی های فعلی یه نسل جلوتره و الان هم باید همین رو گفت

فعلا با این تاریخ انتشار ندادن شون بیشتر عذاب میدن :| و میترسم اخر سر ماها هم به این تاریخ نرسیم :|
 
درسته همه از گرافیک بازی و نرم بودن حرکات کاراکتر صحبت میکنن ولی اینی که از موسیقی زیبای بازی چیزی نگیم واقعا کم لطفیه

خوبی استودیوهای شرقی اینه که یه امضا برای موسیقی بازیاشون دارن،توی گیم پلی این بازی میشه استفاده از سازهای شرقی رو به وضوح شنید،بین سازهای چینی سازی هست به اسم اِرهو که شباهت زیادی به کمانچه داره ولی با کاسه ای کوچکتر و دو سیم که آرشه بین اونا قرار میگیره،توی همین گیم پلی ۲۲ دقیقه ای که نشون دادن صدای زیبای ارهو به وضوح شنیده میشه،حتی توی باس فایت آخر ویدیو از تکنیکی خاص که نوازندگان این ساز با گلیساندو و تریل صدای شیهه اسب رو شبیه سازی میکنن هم استفاده شده که مثل تکنیک سستین و بند در گیتار الکتریک به گوش میرسه،واقعا گوش دادن به موسیقی این بازی در کنار اکشن سریع و گیرایی که داره لذتبخشه
 

Attachments

  • 4052f0d2b8857798e254a5d10e28bb60.jpg
    4052f0d2b8857798e254a5d10e28bb60.jpg
    108.1 KB · مشاهده: 3
انصافا من چیزی یادم نمیاد.
که اینقدر انیمیشنهای نرم و روون ، با سرعت بالا و در عین حال جذاب و باورپذیر رو قبلا جایی دیده باشم.

خب پایه بازی همون حالت سولزلایک یا بازیهای اکشن دیگه رو داره ولی وقتی کرکتر میره سمت دشمن و وارد مبارزه میشه عملا میشه گفت خودشه.

اما برای اینکه یه جوابی داده باشم آخرین باری که سیستم مبارزه یه بازی اینقدر برام جذاب بود برمیگرده به Absolver
البته یادمه خودشو گفته بودن منبع الهامشون در گیم پلی mgr بوده تا حدودی هم یکم شباهت داره
 
اسم جالبی دارد، ناخودآگاه یاد کوجیما می‌افتم. او همیشه از چنین اسم‌هایی به‌عنوان کد در بازی‌هایش استفاده می‌کرد. اسم بازی طوری است که آدم فکر می‌کند عنوان اصلی نیست، بلکه یک نام رمزگونه یا پوششی است
 
  • Like
Reactions: mehrdadb3
🔴 جزئیات جدید:


Phantom Blade Zero با استفاده از استادان واقعی کونگ‌فو برای موشن کپچر ساخته شده و به قول سازندگان، تجربه‌ای شبیه به یک فیلم کونگ‌فو قابل‌بازی ارائه می‌دهد.


این بازی شامل ۳۰ سلاح اصلی و بیش از ۲۰ سلاح فرعی است که بازیکن می‌تواند دو عدد از هر کدام را همزمان مجهز کند؛ در مجموع چهار سلاح در دسترس خواهد بود.


طبق گفته‌ها، اجرای اول توسط یک بازیکن معمولی تنها ۳۰ تا ۴۰ درصد از محتوای کل بازی را آشکار می‌کند. همچنین مرحله‌ای که در دموی اخیر نمایش داده شد کاملاً اختیاری و قابل رد شدن است.


از نظر ساختار، بازی چیزی میان عناوین سولزلایک و یک RPG بزرگ شبیه Baldur’s Gate یا Witcher خواهد بود. همچنین برخلاف بازی‌های سولز، یک نقشه دست‌کشیده برای هدایت بازیکن به مقصد بعدی وجود دارد.


این سبک ترکیبی نشان می‌دهد Phantom Blade Zero قصد دارد هم طرفداران سخت‌گیر سولزلایک را راضی کند و هم بازیکنانی که دنبال یک تجربه داستانی گسترده‌تر هستند.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or