PlayStation Phantom Blade 0

سازنده
S-Game
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
S-Game
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
ps5-exclusive-third-person-action-rpg-phantom-blade-zero-revealed.jpg
در جریان شوکیس پلی استیشن از بازی Phantom Blade 0 رونمایی شد. این بازی توسط استودیویی به نام S-Game در دست ساخت قرار دارد و با تم فئودالی ژاپن، ما را به یاد Ghost of Tsushima می‌اندازد.
هیچ جزئیات خاصی جز سیستم مبارزات فوق‌العاده بازی در دسترس نیست، در نتیجه باید منتظر اخبار تکمیلی باشیم. در ادامه می‌توانید تریلر بازی را مشاهده کنید: استودیوی اس-گیم (S-Game)، توسعه‌دهنده بازی Phantom Blade 0، اعلام کرد این عنوان تاکنون هیچ توافقی برای انحصاری شدن نداشته است.
تاپیک آپدیت خواهد شد...
اخبار جدید :
استودیو S-GAME تایید کرد که داستان اصلی Phantom Blade Zero بین ۳۰ تا ۴۰ ساعت طول می‌کشد تا به طور کامل تجربه شود. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، می‌توان از Elden Ring مثال زد که اتمام داستان اصلی آن حدود ۵۰ ساعت به طول می‌انجامد. با این حال، ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود، زیرا S-GAME تایید کرده است که «چند ماموریت جانبی» و همچنین «محتویات پایانی فراوانی» در بازی وجود خواهد داشت که شامل دانجن‌های چند نفره (چند نفره!) و برخی ماموریت‌های روگ‌لایک می‌شود.
استودیو S-GAME اعلام کرد که Phantom Blade Zero یک عنوان مولتی پلتفرم خواهد بود، اما هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه آن وجود ندارد.
داستان بازی Phantom Blade 0 در یک دنیای نیمه باز اتفاق می‌افتد و بازیکنان را در نقش یک روح قاتل قرار می‌دهد. این روح در گذشته عمیقا مجروح شده است و حال با استفاده از یک دارو می‌تواند تا ۶۶ روز دیگر زنده بماند‌.
گیم‌پلی مبارزه بازی شامل مجموعه‌ای از تکنیک‌های رزمی و قدرت‌های سریع است که در میان آن‌ها می‌توانیم سبک کونگ فوی چینی، ماشین‌های پیچیده استیم‌پانک، هنرهای مخفی‌کاری و موارد جذاب دیگر را ببینیم. توسعه‌دهندگان برای توسعه سیستم مبارزه نفسگیر و حرکات آن از فیلم‌های کونگ فوی دهه ۱۹۹۰ میلادی الهام گرفته‌اند.​
یکی از جزئیاتی جدیدی که استودیوی اس-گیم پیرامون بازی Phantom Blade Zero اعلام کرد، مربوط به بخش چندنفره است که در کنار کمپین داستانی تک‌نفره قدرتمند در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. با وجود حالت چندنفره، بازی Phantom Blade Zero شامل هیچگونه پرداخت درون‌برنامه‌ای نخواهد بود و بازیکنان می‌توانند تمام آیتم‌های تزئینی و تجهیزات جدید را از طریق گیم‌پلی به دست آورند.

در همین حال استودیوی سازنده اعلام کرد که اگرچه Phantom Blade Zero قرار است دارای مکانیسم‌هایی از سبک سولزلایک باشد اما رویکرد آن مطابق انتظار هواداران این سبک بسیار دشوار و مجازات‌کننده نخواهد بود. علاوه بر این، تیم سازنده تایید کرد که این بازی از باخوردهای لمسی و تریگرهای تطبیق‌پذیر کنترلر DualSense پشتیبانی خواهد کرد
 

Attachments

  • phantom-blade-zero-768x432.jpg
    phantom-blade-zero-768x432.jpg
    55.6 KB · مشاهده: 7
آخرین ویرایش:
واقعا مبارزش جذاب و هیجان آوره.
اینکه کمبو داره و زنجیر وار میشه اتک داد ، سوییچ کرد و...حتی جذابترش هم کرده.

مکانیک مخفی کاری/Stealth جذاب.
صداگذاری NPCها هم خیلی خوبه.
موسیقی متن که فوق العادست و شبیه به چیز دیگه ای نیست.

جذاب و سکسی فقط برازنده این بازیه و تمام.

لعنتی برای این و Nioh 3 باید یکسال منتظر بمونم =((
 
تریلر به تریلر پخته تر شده بازی. الان خیلی آدمیزادی تر از اولین تریلریه که ازش اومده بود. اونجا یک حجم زیادی از اسپم شدنِ انیمیشن های مختلف رو شاهد بودیم اینجا ولی مشخصاً حرکات بالانس تری رو دیدیدم که هم ضربات حمله مشخص بود هم ضرباتی که دشمن وارد کرد و هم hud بازی رو دیدیم. حرکات نرم، انیمیشن های منطقی با فضای بازی، صداگذاری بسیار خوب از سلاح های سرد و گرم، فینیشر های جذاب، یک کارکتر چابک با پارکور های نرم. بهم ترکیبی از بلادبورن و ووکانگ و AC unity و لایز آو پی میده ولی تلاش و زحمت استودیو واسه خارج شدن از زیر سایه آثار مشابه و داشتن امضای منحصر به فرد بازی مشهود بود واسم.

بعد از Gta vi منتظر این بازی خواهم بود و پیش خرید خواهم کرد. ان‌شاءالله عمری باشه.
 
مبارزات بازی و مخصوصا انیمیشن های روونش واقعا تو یه لول دیگس. این همه انیمیشن پر تعداد و روون که برای هر سلاح و هر حرکتی تعبیه شده و تازه کلی هم تعامل با دشمن در حین مبارزه وجود داره شگفت انگیزه.:x
اگر بازی موفق بشه، استانداردهای جدیدی رو در بحث انیمیشن بازیهای مبارزه ای تعیین خواهد کرد و بقیه رقبای هم سبک هم مجبور میشن بعد 2 نسل یه دست درست و حسابی به سر و روی انیمیشن های بازیاشون بکشن.​

.
 
آخرین ویرایش:
موفقیت این بازی خیلی مهمه.
چون بعد از این بازیهای اکشن تو این مسیر قرار میگیرن و تکیه کامل روی ویژگیهای سولزلایک رو میزارن کنار و میرن به سمت گیم پلی اکشن محور تر.

عملا اون مسیری که طی شد و از بازیهای اکشنی مثل DMC/Ninja Gaiden رسیدیم به سولزبور/لایکها که بیشتر از پلیر میخوان که خیلی ایستا بازی کنه و بیشتر عکس العمل داشته باشه تا اینکه بقولی اگرسیو بازی کنه و... ... (البته فانتوم بلید تا حدی کمتر) ولی مهمتر از اون NG 4 میتونن نقطه عطفی باشن برای مسیر بازیهای آینده.

این وسط ووکانگ یا استلاربلید رو داشتیم ولی خب من اصلا اونها رو نمیتونم کرکتر-اکشن رده بندی کنم ، خیلی ویژگی برای اینکه حتی نزدیک به این سبک هم بشن رو کم دارن.

اصلا هرچی تریلر از فانتوم بلید میبینم به نظرم جای خالی یه ویژگی مثل سیستم امتیازدهی بر اساس زمان و کمبوهایی که میزنیم رو کم داره.
البته تا همین جاش خیلی بازی رو به سمت اکشن بردن ولی به نظرم هنوز هم جا داره که استودیوهای دیگه حتی جسورانه تر بازیشون رو طراحی کنن.

تو این مسیر بازی بعدی میتونه اونیموشا باشه که دوباره صنعت رو یک هُلِ اساسی بده.
 
با اين پيشرفتى كه از بقيه ميبينيم فرام سافتور اميدوارم واسه بازى بعديشون يه دستى به گرافيك و انيميشن هاش بكشه.

موفقیت این بازی خیلی مهمه.
چون بعد از این بازیهای اکشن تو این مسیر قرار میگیرن و تکیه کامل روی ویژگیهای سولزلایک رو میزارن کنار و میرن به سمت گیم پلی اکشن محور تر.

عملا اون مسیری که طی شد و از بازیهای اکشنی مثل DMC/Ninja Gaiden رسیدیم به سولزبور/لایکها که بیشتر از پلیر میخوان که خیلی ایستا بازی کنه و بیشتر عکس العمل داشته باشه تا اینکه بقولی اگرسیو بازی کنه و... ... (البته فانتوم بلید تا حدی کمتر) ولی مهمتر از اون NG 4 میتونن نقطه عطفی باشن برای مسیر بازیهای آینده.

این وسط ووکانگ یا استلاربلید رو داشتیم ولی خب من اصلا اونها رو نمیتونم کرکتر-اکشن رده بندی کنم ، خیلی ویژگی برای اینکه حتی نزدیک به این سبک هم بشن رو کم دارن.

اصلا هرچی تریلر از فانتوم بلید میبینم به نظرم جای خالی یه ویژگی مثل سیستم امتیازدهی بر اساس زمان و کمبوهایی که میزنیم رو کم داره.
البته تا همین جاش خیلی بازی رو به سمت اکشن بردن ولی به نظرم هنوز هم جا داره که استودیوهای دیگه حتی جسورانه تر بازیشون رو طراحی کنن.

تو این مسیر بازی بعدی میتونه اونیموشا باشه که دوباره صنعت رو یک هُلِ اساسی بده.

همه اينا خيلى هم مهمه كه يوزرفرندلى باشه.
مصيبت و عذاب نشه.
 
  • Like
Reactions: blak
موفقیت این بازی خیلی مهمه.
چون بعد از این بازیهای اکشن تو این مسیر قرار میگیرن و تکیه کامل روی ویژگیهای سولزلایک رو میزارن کنار و میرن به سمت گیم پلی اکشن محور تر.

عملا اون مسیری که طی شد و از بازیهای اکشنی مثل DMC/Ninja Gaiden رسیدیم به سولزبور/لایکها که بیشتر از پلیر میخوان که خیلی ایستا بازی کنه و بیشتر عکس العمل داشته باشه تا اینکه بقولی اگرسیو بازی کنه و... ... (البته فانتوم بلید تا حدی کمتر) ولی مهمتر از اون NG 4 میتونن نقطه عطفی باشن برای مسیر بازیهای آینده.

این وسط ووکانگ یا استلاربلید رو داشتیم ولی خب من اصلا اونها رو نمیتونم کرکتر-اکشن رده بندی کنم ، خیلی ویژگی برای اینکه حتی نزدیک به این سبک هم بشن رو کم دارن.

اصلا هرچی تریلر از فانتوم بلید میبینم به نظرم جای خالی یه ویژگی مثل سیستم امتیازدهی بر اساس زمان و کمبوهایی که میزنیم رو کم داره.
البته تا همین جاش خیلی بازی رو به سمت اکشن بردن ولی به نظرم هنوز هم جا داره که استودیوهای دیگه حتی جسورانه تر بازیشون رو طراحی کنن.

تو این مسیر بازی بعدی میتونه اونیموشا باشه که دوباره صنعت رو یک هُلِ اساسی بده.
هرچقدر این نسل بازی اکشن درست درمون تحویل نداد این 2026 2025 طوفانه
1000076743.jpg 1000076742.jpg 1000076741.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or