PlayStation Phantom Blade 0

سازنده
S-Game
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
S-Game
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
ps5-exclusive-third-person-action-rpg-phantom-blade-zero-revealed.jpg
در جریان شوکیس پلی استیشن از بازی Phantom Blade 0 رونمایی شد. این بازی توسط استودیویی به نام S-Game در دست ساخت قرار دارد و با تم فئودالی ژاپن، ما را به یاد Ghost of Tsushima می‌اندازد.
هیچ جزئیات خاصی جز سیستم مبارزات فوق‌العاده بازی در دسترس نیست، در نتیجه باید منتظر اخبار تکمیلی باشیم. در ادامه می‌توانید تریلر بازی را مشاهده کنید: استودیوی اس-گیم (S-Game)، توسعه‌دهنده بازی Phantom Blade 0، اعلام کرد این عنوان تاکنون هیچ توافقی برای انحصاری شدن نداشته است.
تاپیک آپدیت خواهد شد...
اخبار جدید :
استودیو S-GAME تایید کرد که داستان اصلی Phantom Blade Zero بین ۳۰ تا ۴۰ ساعت طول می‌کشد تا به طور کامل تجربه شود. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، می‌توان از Elden Ring مثال زد که اتمام داستان اصلی آن حدود ۵۰ ساعت به طول می‌انجامد. با این حال، ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود، زیرا S-GAME تایید کرده است که «چند ماموریت جانبی» و همچنین «محتویات پایانی فراوانی» در بازی وجود خواهد داشت که شامل دانجن‌های چند نفره (چند نفره!) و برخی ماموریت‌های روگ‌لایک می‌شود.
استودیو S-GAME اعلام کرد که Phantom Blade Zero یک عنوان مولتی پلتفرم خواهد بود، اما هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه آن وجود ندارد.
داستان بازی Phantom Blade 0 در یک دنیای نیمه باز اتفاق می‌افتد و بازیکنان را در نقش یک روح قاتل قرار می‌دهد. این روح در گذشته عمیقا مجروح شده است و حال با استفاده از یک دارو می‌تواند تا ۶۶ روز دیگر زنده بماند‌.
گیم‌پلی مبارزه بازی شامل مجموعه‌ای از تکنیک‌های رزمی و قدرت‌های سریع است که در میان آن‌ها می‌توانیم سبک کونگ فوی چینی، ماشین‌های پیچیده استیم‌پانک، هنرهای مخفی‌کاری و موارد جذاب دیگر را ببینیم. توسعه‌دهندگان برای توسعه سیستم مبارزه نفسگیر و حرکات آن از فیلم‌های کونگ فوی دهه ۱۹۹۰ میلادی الهام گرفته‌اند.​
یکی از جزئیاتی جدیدی که استودیوی اس-گیم پیرامون بازی Phantom Blade Zero اعلام کرد، مربوط به بخش چندنفره است که در کنار کمپین داستانی تک‌نفره قدرتمند در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. با وجود حالت چندنفره، بازی Phantom Blade Zero شامل هیچگونه پرداخت درون‌برنامه‌ای نخواهد بود و بازیکنان می‌توانند تمام آیتم‌های تزئینی و تجهیزات جدید را از طریق گیم‌پلی به دست آورند.

در همین حال استودیوی سازنده اعلام کرد که اگرچه Phantom Blade Zero قرار است دارای مکانیسم‌هایی از سبک سولزلایک باشد اما رویکرد آن مطابق انتظار هواداران این سبک بسیار دشوار و مجازات‌کننده نخواهد بود. علاوه بر این، تیم سازنده تایید کرد که این بازی از باخوردهای لمسی و تریگرهای تطبیق‌پذیر کنترلر DualSense پشتیبانی خواهد کرد
 

Attachments

  • phantom-blade-zero-768x432.jpg
    phantom-blade-zero-768x432.jpg
    55.6 KB · مشاهده: 5
آخرین ویرایش:
🔴 انتشار جزئیات جدید از بازی Phantom Blade Zero


🔻ساخت این بازی در سال ۲۰۲۲ میلادی شروع شده و تیم سازنده در حال حاضر هسته گیم‌پلی را کامل کرده است، اما هنوز فاصله نسبتا زیادی تا عرضه داریم.


🔻ابتدای سال ۲۰۲۳ میلادی سازندگان با «شوهی یوشیدا» و «کریستین اسنوسون» از سونی ملاقات داشتند و نظر آنها را جلب کردند.


🔻سازندگان بودجه ساخت را از شرکت تنسنت گرفته‌اند و پلی‌استیشن بخش زیادی از توسعه و تبلیغات بازی را پشتیبانی کرده است.


🔻بودجه کامل ساخت این بازی ۵۵ میلیون دلار تخمین زده شده است.


🔻منبع الهام اصلی سازندگان سه بازی Bloodborne و SIFU و Metal Gear Rising: Revengeance بوده است.

🔻تمام کردن بخش داستانی بین ۲۰ الی ۴۰ ساعت طول خواهد کشید.


🔻بازی قرار است محتوای چندنفره و اندگیم داشته باشد. همچنین در آینده شاهد اضافه شدن بخش Boss Rush، دانجن‌های چندنفره و حالت روگ‌لایک خواهیم بود.


🔻کارگردان هنری سابق استودیو فرام‌سافتور Michael Chang که سابقه کار روی بازی‌های Demon's Souls و Dark Souls را دارد، روی این بازی کار می‌کند.

🔻کوریوگرافر مطرح فیلم‌های اکشن در چین Kenji Tanigaki با استودیوی سازنده همکاری می‌کند.
تریلر ها رو دیدم، قشنگ اون اتمسفر بلادبورن برام نمایان شد، دقیقا گیم پلی بازی هم شباهت بسیار زیادی با متال گیر رایزینگ داره...
به نظر میاد که واقعا با بازی خوبی طرف هستیم.
 
  • Like
Reactions: ps34
این همون نسخه دمو باید باشه که قراره بیاد
دمو که وجود داره حتما و البته که شاید همین باشه. سازنده های بازی وقتی میخواست بازی رو نشون بدن با IGN گفت که بله ما یه دمو از بازی داریم که واقعی یه (منظورش این بود که مردم میگفتن شوکیس بازی دروغ بوده) :D

فکر کنم همین دموی مورد نظرشون برای پخش باشه
 
  • Like
Reactions: .Amirone


مکس خیلی خوشش اومده از بازی. میگه که کارگردان بازی خیلی به لول دیزاین بازیای سولزلایک علاقه داشته ولی نه باقی چیزاش. میخواسته کامبت بازی خیلی سریع و درگیر کننده باشه. پلیر مُدام در حال دکمه زدن باشه. کامبت بازی شدیدا هجومیه ولی خب باید حواستون هم باشه دیگه خیلی غرق در دکمه‌زنی نشید. در کل کامبت بازی رو ترکیبی از نینجا گایدن و متال گیر رایزینگ میدونه. از حالت پرفکت داج و پرفکت پرق خیلی تعریف میکنه. دمویی که بازی کرده بوده از حالت باس راش بوده که شامل سه تا باس میشده. باس‌های بازی جالبن خصوصا سومی. موزیکشون هم عالیه. فکر کنم بقیه هم دیدگاه مثبتی داشتن به این دموی قابل بازی. باید ببینیم نسخه‌ی نهایی چطور خواهد بود.
 
10 دقیقه کامل نمایش گیمپلی بازی :x


گیم پلی خیلی خوب بود .

سیستم مبارزاتش همه چی هم داشت ، سیستم پری هم به نظر اجباری نمیاد و میشه با داج کردن ، بلاک یا Ghost step هم کار رو راه انداخت.
البته پری به نظر خیلی سحت گیرانه هم نباشه ، حدقل اینجا تو بخش آموزشی یارو هیچکدوم رو میس نداد.

گرافیک ، نورپردازی ، اتمسفر که جای بحث باقی نمیزاره.
نکته مهم دیگه طراحی صدای اسلحه ها ، حس برخورد اونها و از همه مهمتر موسیقی متن بازی واقعا عالیه.
اصلا انتظار این نوع موسیقی رو تو بازی نداشتم.
کلا همه چی واقعا عالی بود.

ایرادی هم بخوام بگیرم به نظرم میشه از AI دشمنها گرفت که تو صف وایمیسن تا نوبتشون بشه که بیان جلو و مبارزه کنن.
به نظرم با این نوع سیستم مبارزه خیلی جای کار بیشتری داشت که حداقل دوتا از دشمنها متمرکز بشن روی پلیر که ما بینشون سوییچ کنیم.
اینطوری به نظرم همچنان جذابتر میتونست باشه.

من که خیلی بیشتر از قبل عاشق بازی شدم و واقعا فکر نمیکردم بتونن بازی با این کیفیت ارائه بدن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or