بازی بالاخره در سامرگیم فست مایکروسافت با یک تیزر رونمایی شد.
آخرین ویرایش:
اگر واقعا Persona 6، تو ژانر Supernatural Horror ساخته بشه، کلّی ایده جاهطلبانه و هیجانانگیز میشه براش متصور شد. حتی معتقدم چنین تِمی، میتونه مخاطبین جدیدی رو که خیلی اهل Turn Based JRPG نیستن ولی همچین سِتینگی رو دوست دارن، جذب کنه. کلاً هم ژانر ترندی هست و تو این روزها، کلی رمان و TV Show در این سبک داره ساخته میشه که نمونه پرطرفدارش، سریالِ Stranger Things بود. حالا شما تصور کن، یک برداشت ژاپنی از این ژانر، اون هم با سبک و سیاق و پیچیدگیهای همیشگی سری پرسونا، چه شود!!خو دیگه اسمش روشه دیگه! پرسونا ۶! ایشالله ۶ سال دیگه یه تریلر گیم پلی میدن ازش.این توضیحات توی صفحه استور ایکس باکس به چیزهای جالبی اشاره کرده، مثل ماجراجویی سوپرنچرال،افسانههای محلی دلهره آور، شایعات و حوادث عجیب و غریب. از تریلر هم مشخص بود بازی تم تاریک و ظاهراً ترسناکی داره.
View attachment 408905
جالبه برای P4 هم طبق کانسپت آرت های رسمی که وجود داره ظاهراً ایده اولیهای که برای بازی داشتن مراتب تم تاریکتر و جدی تری داشته. پس این اولین بار نیست که میخوان همچین چیزی رو امتحان کنند.
View attachment 408906
فقط ای کاش تیزر معرفی بعد از این همه سال کمی بهتر یا طولانیتر بود. با وجود موفقیت P5 و مولتی پلتفرم و بزرگتر شدن سری، اتلوس هنوز دست از این سیاست های گنگ بازاریابی بازی هاشون برنداشتند.
اگه واقعا دارن با ue5 میسازنش به نظرم خیلی نباید انتظار کشید.خو دیگه
خو دیگه اسمش روشه دیگه! پرسونا ۶! ایشالله ۶ سال دیگه یه تریلر گیم پلی میدن ازش.
