Persona 4 Revival

رندرهای رسمی کاراکترها

۲۰۲۶۰۶۰۷_۲۳۲۳۰۶.jpg ۲۰۲۶۰۶۰۷_۲۳۲۳۱۲.jpg ۲۰۲۶۰۶۰۷_۲۳۲۳۱۷.jpg ۲۰۲۶۰۶۰۷_۲۳۲۳۲۱.jpg ۲۰۲۶۰۶۰۷_۲۳۲۳۳۱.jpg

تریلرش خیلی خوب یود. یجورایی عجیبه کیفیت این ریمیک از P3R بهتره. تکسچرها، انیمیشن ها، مدل ها و حتی کامبت بنظر بهتر و روانتر از P3R میزد. چون با توجه به شایعه ها و حرف های اینسایدرهایی مثل Natethehate بازی اساسا اوت سورس شده و توسط Tose(یه استودیو ژاپنی ناشناخته و‌ مرموز) ساخته شده و P استودیو دخالت خیلی کمی داشته.
 
Persona 4 Revival is scheduled to release on February 18, 2027 for PlayStation 5, Windows and Xbox Series X/S. From launch, the game will be playable on Xbox Game Pass Ultimate and PC Game Pass, and will also support Xbox Play Anywhere on Windows and Xbox Series X/S

بسیارم عالی، امیدوارم آخر امسال که اومد وجود نحس کمپانی الکترونیک آرتز هم محو شده باشه و همگی ریوایو شده بشینیم پاش.
 
  • Like
Reactions: MyJinx and m.a.t
بازی برا پری اوردر با قیمت فا#کینگ ۷۰ دلاررررر موجود شد!
۷۰ دلار!
من منکر شاهکار بودم سری پرسونا نیستم! اما چرا باید ریمیک نسخه ی ۴ با این قسمت عرضه بشه؟
یکم گرونه، حداقل اگه محتوای گلدن رو داشته باشه خوبه
بعد مگه رو گیم پس نیست؟
 



۱۰سال پیش برای اولین بار نسخه‌ای ازش رو بازی کردم.
این اولین بازیم بود که اصلا من رو با jrpg آشنا کرد.
نسخه های دیگه مجموعه همشون از لحاظی فوق العادن ولی این یکی تا ابد تو قلبم جا داره.

صداگذاریهاش واقعا تغییر کردن.
ولی خب انصاف نیست که الان ازشون ایراد گرفت ، باید بازی رو تجربه کرد و بعد نظر داد.
 
آخرین ویرایش:
نظرتون در مورد صداگذاریهای جدید چیه؟
ناناکوی من رو زدن ترکوندن:( :((

سیستم مبارزه بازی رو کلی QOL براش آوردن که خب انتظار میرفت ولی به نظرم واقعا آسونتر شده.
استریم رو دیدین؟

کیفیت این ریمیک بارها بهتر از P3R به نظر میرسه.
خیلی خوب کار کردن.
من انتظار دارم همین نسخه کلی پلیر جدید به عنوان "پرسونا اولی" رو جذب مجموعه کنه.
در کل به نظرم نمایش عالی بود.
مخصوصا برای کسی که بار اولشه میخواد بازی کنه.
 
نظرتون در مورد صداگذاریهای جدید چیه؟
ناناکوی من رو زدن ترکوندن:( :((

سیستم مبارزه بازی رو کلی QOL براش آوردن که خب انتظار میرفت ولی به نظرم واقعا آسونتر شده.
استریم رو دیدین؟

کیفیت این ریمیک بارها بهتر از P3R به نظر میرسه.
خیلی خوب کار کردن.
من انتظار دارم همین نسخه کلی پلیر جدید به عنوان "پرسونا اولی" رو جذب مجموعه کنه.
در کل به نظرم نمایش عالی بود.
مخصوصا برای کسی که بار اولشه میخواد بازی کنه.

صداپیشه‌ها بنظرم خوب بودند. بعد از P3R مشخص بود تمام صدا پیشه های این ریمیک رو‌ هم ری کست میکنند. در کل بنظرم به غیر از بعضی از فن‌های هاردکور سری بقیه خیلی اهمیت نمیدن.

استریم هم خوب بود. آره با تغییرات qol و چیزهایی که اضافه کردند بازی بهتر از نسخه اورجینال هست. در مورد آسون‌تر بودن P3R همینطوری بود. بنظرم اینکارشون بیشتر برای پلیرهای جدید و اینکه مشخصاً می‌خوان یه تجربه مدرن‌تر و نزدیک‌تر به P5 داشته باشند هست.

در کل آره بنظر کیفیت ریمیک مخصوصاً تو زمینه گرافیک تا حدودی بهتر از P3R هست. مثل مدل کاراکترها توی کات سین. جالبه ظاهرا برای استریم ژاپنی و انگلیسی از دو تا بیلد مختلف بازی استفاده کردند. این قضیه توی تریلر شوکیس ایکس باکس هم صدق میکرد.

Screenshot_۲۰۲۶-۰۶-۱۹-۱۵-۳۰-۵۲-۳۱۹-edit_com.twitter.android.jpg
 
نظرتون در مورد صداگذاریهای جدید چیه؟
ناناکوی من رو زدن ترکوندن:( :((

سیستم مبارزه بازی رو کلی QOL براش آوردن که خب انتظار میرفت ولی به نظرم واقعا آسونتر شده.
استریم رو دیدین؟

کیفیت این ریمیک بارها بهتر از P3R به نظر میرسه.
خیلی خوب کار کردن.
من انتظار دارم همین نسخه کلی پلیر جدید به عنوان "پرسونا اولی" رو جذب مجموعه کنه.
در کل به نظرم نمایش عالی بود.
مخصوصا برای کسی که بار اولشه میخواد بازی کنه.

اتفاقا من با صداگذاری ها حال کردم، شاید این دفعه رو جدی با صدای انگلیسی بازی کردم :D
خوب میزنن، مخصوصا تدی که اون صدای مزخرف رو نداره (هم انگلیسی هم ژاپنی صدای گوشخراشی داشت این بشر از قصد :دی)

مبارزه هم آره دیگه خیلی قابلیت دادن به پلیر :D
میدونم جامعه مخاطبین پرسونا واقعا پرت و داغونن و یه باس یخورده گیمیک بگیره مثل قضیه پرسونا 5 و اون باس اوکومورا میریزن به هم و دادشون درمیاد. ولی خب قطعا یخورده بهتر میشد عمل کنن. Prime Time خیلی چیز باگیه

به هر صورت اتلوس حداقل اون اصالت این سیستم و سختی اش رو تو SMT کامل حفظ کرده. شاید برگشتم SMTVV رو این دفعه کامل زدم.

به صورت کلی با نمایش بازی خیلی حال کردم
ولی به نظرم هنوز محیط ها خیلی مرده است و اون بی روحی و خامی ای که از کارهای دم دستی Unreal Engine می بینیم رو داره
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or