
یکم گرونه، حداقل اگه محتوای گلدن رو داشته باشه خوبهبازی برا پری اوردر با قیمت فا#کینگ ۷۰ دلاررررر موجود شد!
۷۰ دلار!
من منکر شاهکار بودم سری پرسونا نیستم! اما چرا باید ریمیک نسخه ی ۴ با این قسمت عرضه بشه؟
هست. من روی ps5 میزنم ولییکم گرونه، حداقل اگه محتوای گلدن رو داشته باشه خوبه
بعد مگه رو گیم پس نیست؟

صبر کن بیاد ظرفیت۲ بگیرهست. من روی ps5 میزنم ولی![]()
نظرتون در مورد صداگذاریهای جدید چیه؟
ناناکوی من رو زدن ترکوندن![]()
سیستم مبارزه بازی رو کلی QOL براش آوردن که خب انتظار میرفت ولی به نظرم واقعا آسونتر شده.
استریم رو دیدین؟
کیفیت این ریمیک بارها بهتر از P3R به نظر میرسه.
خیلی خوب کار کردن.
من انتظار دارم همین نسخه کلی پلیر جدید به عنوان "پرسونا اولی" رو جذب مجموعه کنه.
در کل به نظرم نمایش عالی بود.
مخصوصا برای کسی که بار اولشه میخواد بازی کنه.
نظرتون در مورد صداگذاریهای جدید چیه؟
ناناکوی من رو زدن ترکوندن![]()
سیستم مبارزه بازی رو کلی QOL براش آوردن که خب انتظار میرفت ولی به نظرم واقعا آسونتر شده.
استریم رو دیدین؟
کیفیت این ریمیک بارها بهتر از P3R به نظر میرسه.
خیلی خوب کار کردن.
من انتظار دارم همین نسخه کلی پلیر جدید به عنوان "پرسونا اولی" رو جذب مجموعه کنه.
در کل به نظرم نمایش عالی بود.
مخصوصا برای کسی که بار اولشه میخواد بازی کنه.
