People Can Fly: ‏Bulletstorm یک شوتر معمولی نیست

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,078
bulletstorm.jpg


Adrian Chmielarz موسس و کارگردان استودیو People Can Fly گفت کسانی که فکر می کنند Bulletstorm یک شوتر بدون فکر و Run-Gun است، وقتی بازی اصلی را تجربه کنند، شوکه می شوند!

او در مصاحبه ای با BigDownload گفت، بزرگترین تفاوت بین این بازی و شوتر قبلی آن ها، یعنی Painkiller تنها زیبایی های بصری نیست، بلکه داستان است.

Chmielarz گفت: "با اینکه Painkiller آخرین شوتر ِ سبک کلاسیک بود اما روح آن در Bulletstorm نیز جریان دارد. Bulletstorm طراحی مدرن تری دارد، یاران و هوش مصنوعی پیشرفته دارد، دیالوگ های پویا در هنگام بازی دارد، اسکریپت نویسی سنگین و ... . اما برای خود ِ من، شخصا، مهم ترین چیز داستان است. در Painkiller ما یک بهانه جور می کردیم تا مراحل بازی را بسازیم و با هم ادغام کنیم، اما در Bulletstorm همه چیز تحت تاثیر داستان ساخته می شود. بر اساس ویدیوهای گیم پلی که تا به حال منتشر کردیم، خیلی ها فکر می کنند Bulletstorm یک شوتر Run-Gun و بدون تامل است، اما وقتی آن ها بازی اصلی را تجربه کنند شوکه می شوند."

او ادامه داد: "امیدوارم کسانی که انتظار یک شوتر بی فکر را دارند، وقتی آن را بازی کنند متوجه شوند هم در داستان و هم در گیم پلی عمق زیادی وجود دارد. هر چند ممکن است این فقط یک شعار به نظر بیاد، اما من امید دارم وقتی پیش نمایش های بازی منتشر شود، مردم روی دیگری از Bulletstorm را خواهند دید که بسیاری را سورپرایز می کند."

Bulletstorm در فوریه 2011 عرضه خواهد شد.
 

Ooops

کاربر سایت
Apr 16, 2010
1,801
نام
محمد علی
EA احتمالا با این بازی یا Crysis 2 بتونه یه غلطی تو FPS بکنه، نه MoH که رسما خوند! (READ)
البته با BC2 خیلی خوب کار کرد. اما بیشتر تو Multiplayer :biggrin1:
خو من BC2 بازی نکردم :D
 
آخرین ویرایش:

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,078
EA احتمالا با این بازی یا Crysis 2 بتونه یه غلطی تو FPS بکنه، نه MoH که رسما خوند! (READ)
البته با BC2 خیلی خوب کار کرد. اما بیشتر تو Multiplayer :D

من که شخصا فوق العاده از Bulletstorm خوشم اومده. از همون موقع که تریلرهای E3ـش رو دیدم، به شدت بهش امید پیدا کردم و رفته توی لیست Most Anticipatedـَم:D
 
  • Like
Reactions: keivan_depp

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
یارو معلوم نیست چی داره میگه!. نمایش بازی تو کنفرانس EA فوق العاده بود. حداقل برای من حس Fun عجیبی داشت. همین که نگارش 360 رو بازی میکرد خودش Dual Ha'l بود :D.
درکل اولین طوفان سال 2011 خودشه.
 

محمد رضا mr

کاربر سایت
Jun 9, 2009
1,744
نام
محمدرضا
ولی عجب بازییه!!:-oمن از بازی های پرهیجان خوشم میاد توی یه تریلر آخرش سوار یه ماشین میشن بعد با تیر بار چرخشی میره عقب و یهو میبینی یه چیز عظیم و دایره داره به طرفشون قل میخوره؟(درست سبک هیجانش فرق میکنه ولی من فقط برای همین هیجان عاشق CODشدم مخصوصاMW!!):d
 
  • Like
Reactions: keivan_depp

War Has Change

کاربر سایت
Dec 29, 2009
3,036
نام
شایان
بازیه جالبی بود سبکگرافیکیش خیلی قشنگ بود . گیم پلی هم خیلی روون به نظر میومد . داستان که فکر نکنم چیزی ازش معلوم شده باشه . باید صبر کرد دید چجوریاست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر