Multi Platform Onimusha: Way of the Sword

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
2026
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
1000003171.jpg

بازی Onimusha: Way of the Sword پس از ۱۸ سال دوری، دوباره توسط کپکام رسماً معرفی شد و این بازی در سال 2026 عرضه خواهد شد.

1000003172.jpg

فرنچایز اونیموشا اولین بار در سال 2001 با بازی Onimusha: Warlords معرفی شد که بر پایه مکانیسم ضدحمله "Issen" ساخته شده بود. دستکش شیطانی اونیموشا که به عنوان یک عنصر اصلی در این سری معرفی شد، توانایی جذب روح از جنما، موجودات هیولایی و بدشکل از دنیای دیگر را به بازیکن می‌داد.
در مراسم جوایز بازی 2024، با بازگشت قدرتمندانه ای روبرو شدیم. Onimusha: Way of the Sword در کیوتو در اوایل دوره ادو اتفاق می‌افتد. شرور خبیث، Malice، شهر تاریخی را به پناهگاهی تاریک و پیچیده برای بازگشت جنماهای شیطانی تبدیل کرده است.

1000003173.jpg
 
Last edited by a moderator:
به به این سری بازی عشقه 😁 زندگی کردم باهاش (یادش بخیر اولای بازی اونیموشا سری ۳ که ژان رنو هم بود ، کلیپ اولش چه پشم ریزون بود یعنی دهنشو سرویس کردم از بس حی می‌دیدم )

ضاهرا سامونسکه شخصیت اصلی بازی نباید باشه این طور که تو اول کلیپ بود ! یا اشتباه میکنم ،
سر جدتون فقط این قضیه چرت پرتای رنگین کمانی و مجلسی رو نیارید تو این بازی حوصله نداریم
داداش قطعا شخصیت اصلی سامونسکه هست، مگه میشه تو ریمستر شخصیت بازی عوض بشه
 
  • Poker Face
Reactions: GameMasterr
اطلاعات جدید از
Onimusha: Way of the Sword​

ژانر/Setting:

✅ نهایت مبارزات اکشن با شمشیر
✅ فانتزی تاریک
✅ ساخته‌ شده با جدیدترین تکنولوژی کپکام
✅ واقایع بازی در کیوتو-ژاپن و در دوره ادو است.

گیم‌پلی:

✅ مبارزات خشن و خونین
✅ نبردهای شمشیری رضایت‌بخش
✅ قطع اعضای بدن دشمنان
✅ مکان‌های تاریخی
✅ موجودات اهریمنی پیچیده: Genma
✅ استفاده از دستکش Oni برای جذب ارواح
✅ جذب ارواح، کلید پیروزی است

داستان/شخصیت‌ها:

✅ الهام‌گرفته از شخصیت‌های تاریخی واقعی
✅ شخصیت‌های جذاب و پرکشش
✅ قهرمان جدید
✅ فراتر از یک تجربه بصری
✅ روایت قهرمانانه از یک سامورایی

تاریخ عرضه:

✅ انتشار در سال ۲۰۲۶
✅ PlayStation 5, Xbox Series & PC
 
اطلاعات جدید از
Onimusha: Way of the Sword​

ژانر/Setting:

✅ نهایت مبارزات اکشن با شمشیر
✅ فانتزی تاریک
✅ ساخته‌ شده با جدیدترین تکنولوژی کپکام
✅ واقایع بازی در کیوتو-ژاپن و در دوره ادو است.

گیم‌پلی:

✅ مبارزات خشن و خونین
✅ نبردهای شمشیری رضایت‌بخش
✅ قطع اعضای بدن دشمنان
✅ مکان‌های تاریخی
✅ موجودات اهریمنی پیچیده: Genma
✅ استفاده از دستکش Oni برای جذب ارواح
✅ جذب ارواح، کلید پیروزی است

داستان/شخصیت‌ها:

✅ الهام‌گرفته از شخصیت‌های تاریخی واقعی
✅ شخصیت‌های جذاب و پرکشش
✅ قهرمان جدید
✅ فراتر از یک تجربه بصری
✅ روایت قهرمانانه از یک سامورایی

تاریخ عرضه:

✅ انتشار در سال ۲۰۲۶
✅ PlayStation 5, Xbox Series & PC
جووووووون . کپکام رو حالت God mode ـه چند ساله . نگا چقدر قشنگ بازی معرفی میکنه بعدم کم کم اطلاعات میده و رفتار حرفه ای داره آدم کیف میکنه .
 
تریلر جدید از پروتاگونیست بازی: Miyamoto Musashi
View attachment 367228

تریلر پیش خرید Onimusha 2: Samurai's Destiny
23 ماه می امسال منتشر میشه


میاموتو موساشی (Miyamoto Musashi) یکی از شخصیت های بزرگ در تاریخ ژاپن بود. او یک رهبر نظامی مؤثر با استراتژی ها بزرگ و همچنین هنرمندی بسیار بااستعداد بود. هنرهای وی از جمله نقاشی، مجسمه سازی و خطاطی هایش در تاریخ ژاپن بی نظیر است. با این وجود وی بیشتر از آن جهت شهرت دارد که شمشیرزن بزرگی بود و به دلیل مهارتی که در شمشیرزنی داشت در ژاپن از او به عنوان قدیس شمشیر یاد می کردند.
نام کامل او شینمن موساشی (Shinmen Musashi) بود؛ نه کامی فوجی وارا (Kami Fujiwara) و نه گن شین. Genshin نام وی بعدها به مناسبت گرامیداشت محلی که در آنجا متولد شده بود، میاموتو (Miyamoto) نام گرفت.موساشی در سن جوانی یتیم شد و عمویش که یک بودیست بود سرپرستی او را به عهده گرفت.
در سن ۱۳ سالگی از نظر فیزیکی از سنش بزرگتر نشان می داد. وی جوانی سرزنده و بااراده بود. موساشی در رشته کن دو (kendo) آموزش دید و در آن بسیار پیشرفت کرد می گویند او در ۱۳ سالگی مردی را در رزم به قتل رساند، رقیب او آری ما کی جی (Arima Kigei) از مدرسه هنرهای رزمی شین تو ریو (Shinto Ryu) بود.
در ۱۶ سالگی، خانه را ترک کرد، و این آغازی بود برای سفرش با یک رزم ناو، که در بسیاری از مبارزاتش پیروز میدان بود و باعث شد که برای ششمین بار هم او را به خدمت اعزام کنند، تا اینکه بالاخره در سن ۵۰ سالگی دست از مبارزه برداشت.
 
میاموتو موساشی (Miyamoto Musashi) یکی از شخصیت های بزرگ در تاریخ ژاپن بود. او یک رهبر نظام :D ی مؤثر با استراتژی ها بزرگ و همچنین هنرمندی بسیار بااستعداد بود. هنرهای وی از جمله نقاشی، مجسمه سازی و خطاطی هایش در تاریخ ژاپن بی نظیر است. با این وجود وی بیشتر از آن جهت شهرت دارد که شمشیرزن بزرگی بود و به دلیل مهارتی که در شمشیرزنی داشت در ژاپن از او به عنوان قدیس شمشیر یاد می کردند.
نام کامل او شینمن موساشی (Shinmen Musashi) بود؛ نه کامی فوجی وارا (Kami Fujiwara) و نه گن شین. Genshin نام وی بعدها به مناسبت گرامیداشت محلی که در آنجا متولد شده بود، میاموتو (Miyamoto) نام گرفت.موساشی در سن جوانی یتیم شد و عمویش که یک بودیست بود سرپرستی او را به عهده گرفت.
در سن ۱۳ سالگی از نظر فیزیکی از سنش بزرگتر نشان می داد. وی جوانی سرزنده و بااراده بود. موساشی در رشته کن دو (kendo) آموزش دید و در آن بسیار پیشرفت کرد می گویند او در ۱۳ سالگی مردی را در رزم به قتل رساند، رقیب او آری ما کی جی (Arima Kigei) از مدرسه هنرهای رزمی شین تو ریو (Shinto Ryu) بود.
در ۱۶ سالگی، خانه را ترک کرد، و این آغازی بود برای سفرش با یک رزم ناو، که در بسیاری از مبارزاتش پیروز میدان بود و باعث شد که برای ششمین بار هم او را به خدمت اعزام کنند، تا اینکه بالاخره در سن ۵۰ سالگی دست از مبارزه برداشت.
دمت گرم.
اونقدر دقیق نوشتی که انگار با هم پای بساط ماست و خیار و بورانی و دلستر هم بودین :D
 
من اصلا فن این سری نیستم، ولی برام نمایش دیشب خیلی جالب بود
.
.
کپکام لطفا سریع تر برو به نسخه بعدی RE engine یا انجین رو عوض کن
خیلی دیگه خسته شده... من حتی حس می کنم انیمیشن های صورت دانته تو نسل هست خیلی بهتر از این بود...
 
من اصلا فن این سری نیستم، ولی برام نمایش دیشب خیلی جالب بود
.
.
کپکام لطفا سریع تر برو به نسخه بعدی RE engine یا انجین رو عوض کن
خیلی دیگه خسته شده... من حتی حس می کنم انیمیشن های صورت دانته تو نسل هست خیلی بهتر از این بود...
نمیخوام جسارت کنم و ایرادی به سلیقه ت بگیرم. ولی وقتی روی PS2 اومد این بازی، به معنای واقعی نوآورانه، جذاب از نظر گیم پلی، و از نظر داستانی گیرا و دوست داشتنی بود. رقیب نداشت در این سبک. گیم پلی محور هست. در عین حال که به جذابیت های بصری و داستان هم توجه شده.
به نظرم نمیاد چیزی داشته باشه که باعث بشه کسی بدش بیاد. برعکس سری سولز یا حتی دویل می کرای که بعضی ها به دلایلی سمتش نمیرن اصلا.
یکی از نگرانی هام اینه که رقیب زیاد داره الان. در حالی که نسل 6 بی رقیب بود در سبک و اتمسفر خودش.
ولی کپکام نشون داده که کاربلده و به نظرم الان خیلی زوده برای ریز شدن و قضاوت در مورد جزئیات گرافیکی.
 
نمیخوام جسارت کنم و ایرادی به سلیقه ت بگیرم. ولی وقتی روی PS2 اومد این بازی، به معنای واقعی نوآورانه، جذاب از نظر گیم پلی، و از نظر داستانی گیرا و دوست داشتنی بود. رقیب نداشت در این سبک. گیم پلی محور هست. در عین حال که به جذابیت های بصری و داستان هم توجه شده.
به نظرم نمیاد چیزی داشته باشه که باعث بشه کسی بدش بیاد. برعکس سری سولز یا حتی دویل می کرای که بعضی ها به دلایلی سمتش نمیرن اصلا.
یکی از نگرانی هام اینه که رقیب زیاد داره الان. در حالی که نسل 6 بی رقیب بود در سبک و اتمسفر خودش.
ولی کپکام نشون داده که کاربلده و به نظرم الان خیلی زوده برای ریز شدن و قضاوت در مورد جزئیات گرافیکی.
منم همون اول گفتم از خود بازی خوشم اومد،
ولی RE engine دیگه اون تازگی 7 سال پیش رو نداره...
یکی از نقاط مثبت این انجین حداقل پرفورمنسش بود، که با DD2 و MHW داریم می بینیم همین نکته کلیدیشم داره از دست می ده، قطعا خودشونم از این موضوع آگاهن که دارن روی نسخه جدید انجین کار می کنند
Capcom Reveals It's Working on a Next-Gen RE Engine Codenamed REX - IGN
ولی حالا کی قراره اولین بازی با انجین جدید رو ببینیم، باید فقط صبر کرد
 
  • Like
Reactions: Tatsumaru
مدل چهره کاراکتر اصلی بازیگر فوت شده فیلم های سامورایی Toshiro Mifune معروف هست.

fFsspBC.jpeg


کپکام لطفا سریع تر برو به نسخه بعدی RE engine یا انجین رو عوض کن
خیلی دیگه خسته شده... من حتی حس می کنم انیمیشن های صورت دانته تو نسل هست خیلی بهتر از این بود...

از نظر ویژوال احتمال زیاد تا موقع ریلیز بهتر بشه. حتی RE های نسل قبل هم مثل ریمیک 2 یا 4 تریلر معرفی تا ریلیز یه گپ گرافیکی جزئی داشتند و بازی نهایی کمی بهتر بود.

هر چند فکر کنم به بودجه و منابع بازی هم بستگی داره. کپکام نمیاد برای ip که این همه سال نسخه جدید نداشته به اندازه RE یا MH خرج کنه. اگر این بازی موفق باشه و خوب بفروشه قطعا برای بازی بعدی بودجه بیشتری در نظر میگیرند.
 
مدل چهره کاراکتر اصلی بازیگر فوت شده فیلم های سامورایی Toshiro Mifune معروف هست.

View attachment 367322




از نظر ویژوال احتمال زیاد تا موقع ریلیز بهتر بشه. حتی RE های نسل قبل هم مثل ریمیک 2 یا 4 تریلر معرفی تا ریلیز یه گپ گرافیکی جزئی داشتند و بازی نهایی کمی بهتر بود.

هر چند فکر کنم به بودجه و منابع بازی هم بستگی داره. کپکام نمیاد برای ip که این همه سال نسخه جدید نداشته به اندازه RE یا MH خرج کنه. اگر این بازی موفق باشه و خوب بفروشه قطعا برای بازی بعدی بودجه بیشتری در نظر میگیرند.
البته نسخه اول سری و دوم وسوم سری هم از چهره بازیگرهای معروف استفاده شده بود نسخه دوم هم بازیگرش قبلا فوت شده بود
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or