Official Leipzig GC 2008 Thread (اخبار لایپزیک فقط در این تاپیک!)

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
سلام

gclogo.jpg


همون طور که میدونین نمایشگاه Games Convention امسال که مثل همیشه در Leipzig برگزار میشه (البته از سال 2009 به کلن منتقل میشه ) , از 20 آگوست (یعنی دقیقآ 1 هفته دیگه) شروع خواهد شد و تا 24 هم ادامه داره . به خاطر اعتباری که این نمایشگاه داره و احتمالآ امسال به اعتبارش اضافه هم میشه , تاپیکی برای قرار دادن اخبار این نمایشگاه زدم که از پراکندگی خبرها جلوگیری بشه. لطفآ دوستان خبرهای مربوط به Leipzig GC رو از این به بعد توی این تاپیک قرار بدن.
موفق باشین
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
خب همون طور که توی اخبار دیدین , مایکروسافت امسال نمیخواد کنفرانسی توی GC 2008 برگزار بکنه و این میتونه بهترین فرصت برای سونی باشه که بمب خبری مایکروسافت در E3 ( عرضه FF XIII برای X360 ) رو جبران کنه. سونی میتونه نمایش خوبی از Heavy Rain داشته باشه یا حتی یه چیزی از God Of War III نشون بده. یا مثلآ با Epic همکاری جدیدی داشته باشه و کلآ یه بازی جدید معرفی کنه. نمایش Gran Turismo 5 هم زیاد بعید نیست. ولی چیزی که فعلآ مشخصه لیستی از چند تا بازی سونی هست که در GC نمایش خواهند داشت :
Little Big Planet
Resistance 2
Free Realms
Motorstorm : Pacific Rift
The Agency
DC Universe Online
Infamous
Playstation HOME
Killzone 2
Heavy Rain

سایت Videogamer هم Top 10 ای که از سونی در این نمایشگاه انتظار داره رو آماده کرده :

10 . تاریخ انتشار WipEout HD

top10aug13wipeout.jpg

خیلی وقت هست که از WipEout HD خبری نیست و مدتهاست منتظر این بازی به عنوان یکی از بهترینهای PSN هستیم. E3 2008 هم تموم شد و خبری از تاریخ عرضه این بازی نشد و برای همین امیدواریم این دفعه در GC خبری از این بازی بشنویم. برامون اصلآ مهم نیست که بازی چند روز دیگه عرضه بشه یا چند ماه دیگه , فقط دوست داریم از مراحل تولید بازی و در دست ساخت بودنش مطمئن بشیم. نشون دادن کمی گیم پلی از بازی چیز زیاد سختی نباید باشه.
9. اطلاعات بیشتر و گیم پلی از MAG

top10aug13mag.jpg

این بازی خبر بزرگ سونی در E3 بود. یک بازی جنگی مدرن و عظیم با 256 نفر آنلاین مطمئنآ بازی بزرگی خواهد بود ولی خیلی دوست داریم که صحنه هایی از داخل بازی رو هم ببینیم. تریلر CG بازی شکل و شمایل کلی اون رو نشون میداد ولی از نظر زاویه و موقعیت هنگام بازی هنوز چیزی نمیدونیم. اگر سونی میخواد در GC امسال سر و صدا به پا کنه , باید به چیزی بیشتر از نمایش بازیهای تکراری خودش بپردازه و تصاویری از گیم پلی MAG میتونه بهترین چیز باشه.
8. جزییاتی از نسخه Beta ی بازیهای Resistance 2 و SOCOM EU

top10aug13resistance2.jpg

چرا وقتی نوبت چیزهای خوب میرسه سهم اروپایی ها خورده میشه ؟! بازیهای SOCOM : Confrontation و Resistance 2 اواخر امسال در آمریکا برای تست بتا عرضه میشن که البته فقط برای افرادی که مشترک مجله آنلاین SCEA هستند امکان پذیره ولی احتمالآ راههای بیشتری برای استفاده از نسخه بتای بازی هم در آینده اعلام میشه. با این همه اروپایی ها هنوز حتی مطمئن نیستند که بتونن تست بتای این بازیها رو انجام بدن. ما انجام بازی به صورت مجانی رو ترجیح میدیم ولی حتی اگه کلید ورودمون به بازی خرید یک بازی PSN هم باشه عیبی نداره و بهتر از هیچی هست. ( مثل خرید Commando 3 در XBOX Live Arcade که به این وسیله میشه SSFIITHDR Online Beta رو انجام داد )
7. تاریخ عرضه و جزییاتی از بتای HOME

top10aug13home.jpg

اعلام یک تاریخ عرضه رسمی از جامعه مجازی سونی که بارها تآخیر خورده , به همراه معرفی نسخه بتای بازی میتونه GC 2008 رو زیر سایه خودش قرار بده. مثل مورد قبلی اینجا هم سونی میتونه کلید وصل شدن به بتا رو در یک بازی دیگه قرار بده. کاری که به نفع ما نیست ولی حداقل این همه انتظار رو از بین میبره.
6. تاریخ عرضه Little Big Planet

top10aug13lbp.jpg

LBP میتونه تآثیر فوق العاده ای در فروش PS3 داشته باشه و کلآ بازی ای هست که روی فروش هر کنسولی تآثیرگذار خواهد بود. ولی به نظر میاد داره به بازی ای تبدیل میشه که هیچ وقت نمیتونیم بازیش کنیم و سونی قصد منتشر کردنش رو نداره. میدونیم که تاریخ تقریبی عرضه بازی در اکتبر امسال هست ولی این ماه 31 روز داره ! خیلی دوست داریم که سونی این دفعه یک تاریخ دقیق و حسابی برای بازی ارائه بده و این کار میتونه به کمک نمایش in-game ای که پر از پیچ و خم هست و آخرش به تاریخ عرضه بازی میرسه انجام بگیره.
5. معرفی Heavenly Sword 2

top10aug13hs2.jpg

درسته که سازنده Heavenly Sword یعنی Ninja Theory روی دنباله این بازی کار نمیکنه ولی این باعث نمیشه سونی این بازی رو به دست یک سازنده دیگه نسپاره. بازی اول ایراداتی داشت ولی از بعضی جهات هم خیلی زیبا بود و ظرفیت ساخت یک سری دنباله دار عظیم رو نشون میداد. بازیهای Getaway و Eight Days از Sony London چند وقتی هست که کنسل شدن و 100% این شعبه از سونی در حال کار روی بازی دیگه ای هست. خیلی سخته که بخوایم این بازی رو HS2 بدونیم ولی میشه بهش فکر کرد.
4. نمایش گیم پلی از Heavy Rain

top10aug13heavyrain.jpg

Heavy Rain از اون دست بازیهایی هست که جار و جنجال و Hype زیادی به خاطر هیچ بدست آورده. ما یک دموی تکنیکی از این بازی دیدیم که زنی رو در آشپزخانه نشون میداد , تعدادی عکس و همچنین تصاویر بی کیفیتی از مراحل ساخت بازی و پشت صحنه های اون هم ارائه شده و با همه اینها این بازی یکی از مهمترین و بزرگترین بازیهای PS3 از نظر صاحبان اون هست. نمیدونیم که باید چه انتظاری از این بازی در GC داشته باشیم ولی نمایش دادن گیم پلی از این بازی میتونه ابهامات موجود رو برطرف کرده و ما رو با بازی آشناتر بکنه. دیگه نمیتونیم با نمایش چند تا CG و معرفی از بازیهایی که میدونیم عرضه میشن خوشحال بشیم ( مثل God Of War III که همه میدونستن برای PS3 میاد و فقط یه CG ازش نشون داده شد )
3. نمایش گیم پلی از God Of War III

top10july10gow3.jpg

همه ما قبل از E3 2008 میدونستیم که بازی GOW III برای PS3 عرضه خواهد شد و منتظر نمایشی از این بازی بودیم ولی تنها چیزی که سونی بهمون نشون داد یک تریلر CG از این بازی بود. شاید درخواست نمایش گیم پلی از یکی از بزرگترین عناوین بخش آمریکای سونی در نمایشگاهی اروپایی , درخواستی بزرگ باشه ولی سونی مجبوره برای جذب کردن بازیکنها از این جور نمایشها داشته باشه و فقط به Teaser های کوتاه بسنده نکنه.
2. پروژه بعدی Naughy Dog

top10aug13naughtydog.jpg

آیا Uncharted بهترین بازی از نظر گرافیکی بین بازیهای PS3 هست ؟ این بازی مسلمآ جایگاه خیلی بالایی در این زمینه داره و کلآ یکی از بهترین بازیهای PS3 در طول مدت عرضه این کنسول به شمار میره که ارائه اطلاعاتی از پروژه بعدی سازنده اون میتونه عالی باشه. اگر همه چیز اون طوری که انتظار داریم باشه , سونی نمایش in-game ای از Uncharted 2 ارائه میده ولی تاریخ عرضه بازی به خاطر از بین نرفتن hype بازیهای دیگه زودتر از 2009 نخواهد بود. البته ما به چند تا تصویر in-game هم راضی هستیم !
1. BBC Secret Game

top10aug13bbc.jpg

از اون روزی که یکی از ژورنالیستهای BBC به دفتر سونی رفت و بعدش از بازی ای تعریف کرد که توی عمرش به زیبایی اون رو ندیده بود , هر روز به امید شنیدن چیز بیشتری از اون بازی از خواب بیدار میشیم ! بعضی ها میگن این بازی همون Heavy Rain شرکت Quantic Dreams هست ولی امیدواریم این طور نباشه. در رویای ما این بازی ادامه Shadow Of Colossus از Team ICO هست که به قدری میتونه حماسی و عظیم باشه که دوستداران PS3 با دیدن فقط یک لحظه از اون بیهوش بشن ! ما به امید بازی ای با گرافیک و جلوه های تکنیکی فوق العاده با هیولاها و موجوداتی بسیار عظیم الجثه هستیم که صفحه تلویزینهای 55 اینچی 1080p رو پر میکنن ! سونی میتونه در GC 2008 با این کارش خیلی ها رو خوشحال بکنه.
 

WILDCAT

کاربر سایت
Jun 5, 2007
1,572
نام
Noctis LuciS Caelum
چون بحث سونی شد بنظر من اگه tekken 6 را هم انحصاری بکنند و یا از JAX و یا ONIMUSHA 5 چیزی نشان بدهند هم بد نیست .:biggrin1:
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
مگه T6 انحصاري نيست؟
سپهر ، هيچي اين محمد توهم زده :biggrin1: (شوخيا)

چون بحث سونی شد بنظر من اگه tekken 6 را هم انحصاری بکنند و یا از JAX و یا ONIMUSHA 5 چیزی نشان بدهند هم بد نیست .:biggrin1:
محمد جان ، حالت خوبه؟ اين بازي كه انحصاري و درضمن حالا گفتن شايد از انحصاري در بياد ديگه انحصاري زمانيش كه صد درصد.
راستي چه جالب دوتا كرجي پشت سر هم پست دادن! در فاصله 20 دقيقه!!!!!!11
 

KINDMAN

کاربر سایت
Sep 16, 2007
758
نام
Autumn Man
نمایش گیم پلی از Heavy Rain

دوست عزیز به نکته خوبی اشاره کردی.
واقعا اون دموی منتشر شده از این بازی در اون زمان یکی از بهترین خبرهایی بود که شنیده بودم.
خصوصا اینکه من عاشق کار قبلی QUANTIC DREAM یعنی FAHRENHEIT (همون INDIGO PROPHECY) هستم.
اون دمو اونقدر جالب و پر جزئیات بود که قبول همزمان رندر شدنش روی پلتفرم PS3 واقعا سخته هرچند بارها به این نکته اشاره شده.
امیدوارم این بازی همونی باشه که توقعشو داریم ولیکن خیلی بهش امیدوارم.
BBC Secret Game

بازم درسته.همون طور که در بالا گفتم واقعا HEAVY RAIN زیبا بنظر میرسه ولیکن از صمیم قلب ارزو دارم این راز چیزی جز اخرین ساخته9 فامیتو ادا و TEAM ICO نباشه (دیگه خیلی ها میدونن بازی مورد علاقه من چیه!)
البته ((ادا)) یک بار در یک مصاحبه به مناسبت برنده شدن بازیش بعنوان یکی از بهترینهای سال (همون بهترین) از یکی از نمایشگاه های معتبر اعلام کرد که از همون پایان کار روی SOTC کار روی عنوان جدیدی رو در پیش گرفته که بسیار بزرگتر و نواورانه تر از SOTC خواهد بود و خیلی واضخ با اون لهجه JAPANی خودش اعلام کرد که این بازی هم بهترین بازی سال خواهد بود!
در کل بنظر میرسه با توجه به اینکه TEAM ICO از بهترین بازیسازان زیر مجموعه سونی هستش و خیلی زود دوکیت کنسول این شرکت در اختیارش قرار گرفته و با توجه به اینکه انجین SOTC حقیقتا بستر مناسبی برای پیشرفت محسوب میشه (TEAM ICO بیش از 3 سال روی این انجین برای SOTC کار کرد و حقیقتا شاهکار کرد!) طبعا وقت کمتری برای پرداخت به موارد اولیه صرف کار جدید این بازیساز نابغه خواهد شد و بی بروبرگرد با عنوانی بینهایت زیباتر از SOTC رو برو خواهیم بود.
شایعات مبنی بر ساخت ادامه ای بر SOTC هستش ولی بنظر من همونطور که SOTC ادامه ای یا بهتر بگم فلش بکی برای ICO محسوب میشد عنوان جدید این بازیساز هم همین رویه رو پیش خواهد گرفت.
یعنی یک IP جدید خواهد بود که ادامه ای برای داستان دو بازی قبلی خواهد بود و از نظر روایی و گیمپلی هم این رابطه هرچند کلی حفظ خواهد شد.
منتظر یه شاهکار باشید و ببخشید که خیلی نوشتم!:blushing:
 

Version 7

کاربر سایت
Dec 16, 2007
444
این نمایشگاه اسمش Games Convention Sony که نیست؟ هست؟:cheesygri
بابا یکمم از نینتندو و بقیه بازیها بگید! درسته که منم طرفدار سونی ام اما دوست ندارم فقط از سونی خبر بگیرم... تازه اگه خبری ام از بازیهای مایکروسافت که قراره پشت درهای بسته نشون داده بشن دارید بگید

قبل از E3 هم همه کلی امید داشتن که سونی بازیهای جدیدی نشون بده که خبر خاصی نشد ولی اینبار امیدوارم سونی مثل E3 ضد حال نزنه و یه چیز درست حسابی رو کنه... به نظرم سونی اگه چیز خاصی برای عرضه داشته باشه اونو برای TGS نگه میداره... برای همین زیاد امیدی به این نمایشگاه ندارم
فقط یه خبری ار تکن 6 بدن کافیه (اونم که احتمالا واسه TGS نگه داشتن!:laughing:)
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
از هرجایی که خبر بیاد میگذارن، شما غصه نخور.

من که فقط برام MAG، SOCOM و HOME مهمه. دارم له له میزنم تا SOCOM بیاد.
 

Zeus_J

کاربر سایت
Mar 3, 2008
110
از هرجایی که خبر بیاد میگذارن، شما غصه نخور.

من که فقط برام MAG، SOCOM و HOME مهمه. دارم له له میزنم تا SOCOM بیاد.
این MAG حسابی داره سرو صدا میکنه.من که حسابی منتظرشم.
The Agency یادت نره.
-------------------------------------------------------------------
نمیدونم چرا کسی در مورد Wardevil حرفی نمیزنه.
این Heavy Rain هم با این عکسای اخریش من یه چند دقیقه ای اینجوری:eek:بودم.
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
اینم یه سری خبر دیگه که مربوط به قبل میشه و دوستان توی بخش اخبار گذاشته بودن ( با تشکر از امیر ( Biohazard ) , محمد ( M.G.S ) , حمیدرضا ( MANIX ) , مسعود ( PrinceMasood ) و بقیه دوستان )

Capcom Unity - کریس کرامر در وبلاگ خودش در سایت کپکام خبر از انتشار تریلر جدید Resident Evil 5 و Resident Evil Degeneration همزمان با نمایشگاه Leipzig اما روی اینترنت داد.
کرامر درباره عدم نمایش بازی در نمایشگاه گفت بدلیل مشکلاتی که آلمان با پخش بازیهای رده M دارد امکان نمایش بعضی از بازیها در نمایشگاه از ما گرفته شده است اما قول میدهیم که این بازیها جدا از نمایشگاه نمایش داشته باشند. کرامر درباره برنامه های کپکام در نمایشگاه گفت دموی بسیاری از بازیها در اختیار حضّار قرار خواهد گرفت و پروژهای جدید کپکام ( 2 پروژه ؟! ) در این نمایشگاه نمایش داده خواهند شد.
==========================
رئیس SCEE اقای David Reeves اعلام کرده که نسل بعد SingStar در GDC 08 موجود است.GDC 08 در شهر Leipzig برگزار میشود.اقای David Reeves هنوز هیچ اطلاعاتی از بازی را فاش نکرده است و تنها به همین نکته اشاره کرده است.
.........
David Reeves: "اگر شما به Leipzig بیایید , نسل بعد SingStar را میبینید"
==========================
Mark Rein تایید کرد که Gears of War 2 توسط Microsoft در Games Convention هفته ی بعد نمایشی نخواهد داشت.Rein در صحبتی که با VG247 داشته اعلام کرده است که:
"Microsoft عنوان Gears 2 را در Leipzig به نمایش در نخواهد اورد به خاطر اینکه این عنوان در المان فروشی نخواهد داشت"
.................
Gears of War در المان فروخته نشد. به خاطر وجود یک سری محدودیت ها برای خشونت این بازی در المان فروخته نشد.با اینکه این بازی در E3 نمایشی خوبی داشت ولی با وجود این محدودیت ها در المان به نمایش در نخواهد امد.
==========================
EA لیست بازیهایی که برای Games Convention امسال آماده کرده را معرفی کرد:

  • Tiger Woods PGA All Play - Wii
  • FIFA 09 – 360, PS3
  • FIFA 09 All Play - Wii
  • FIFA Manager - PC
  • Dead Space - PS3
  • Dragon Age - PC
  • Mirror’s Edge - PS3
  • Red Alert 3 - PC
  • SimAnimals -Wii
  • Sims 3 - PC
  • Left 4 Dead - PC
  • FaceBreaker - PS3
  • Battleforge - PC
  • Crysis Warhead - PC
  • Lord of the Rings Conquest - 360
  • MySims Kingdom - Wii
  • SimCity Creator - Wii
  • BOOGIE SuperStar - Wii
  • Family Game Night - Wii
  • Littlest Pet Shop - NDS
  • Harry Potter and the Half Blood Prince - Wii
  • Zubo - NDS
  • Warhammer Online: Age of Reckoning
=========================
Peter Hines به VG247 گفت که احتمالا Fallout 3 نمایش بزرگی در Games Convention در ماه آینده خواهد داشت .
Games Convention در Leipzig در شرق آلمان و از 20 تا 24 August برگزار میشه .
(( ما یک نمایش بزرگ در Leipzig خواهیم داشت .حضور متفاوت ما در بخش عمومی هست .ما در نظر داریم که خیلی چیز ها رو نمایش بدیم .قطعا ما این کار رو میکنیم .خوش بگذرونید ! ))
 

WILDCAT

کاربر سایت
Jun 5, 2007
1,572
نام
Noctis LuciS Caelum
آره MAG میتونه بترکونه البته LITLE BIG PLANET هم یادمون باید باشه . در مورد SOCOM چون آشنایی زیادی ندارم حرفی نمیزنم .
------------------------------------------
میثم یچیزی میگی دلم میخواد سرم و بزنم به موس! :biggrin1: بابا منظور من از انحصار T6 بخاطر مصاحبه بود که گفتند هنوز قطعی نیست .
--------------------------------------------
در مورد امیدوارم Resident Evil 5 مثل نمایشهای قبلی از داستان بازی باشه !
-------------------------------------------------------
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر