PlayStation Nioh 3

سازنده
Team Ninja
تاریخ انتشار
اوایل سال 2026
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
استودیوی Team Ninja امشب در جریان مراسم State of Play سونی، به صورت رسمی از بازی Nioh 3 رونمایی کرد.
در Nioh 3، قهرمان داستان جنگجویی جوان است که در آستانه تبدیل شدن به شوگون بعدی قرار دارد. اما چرا او این‌چنین وقف مبارزه با یوکای‌ها شده؟ پاسخ این سؤال را فعلاً نگه می‌داریم برای زمانی دیگر. اما چیزی که امروز می‌توانیم با شما در میان بگذاریم این است که با آغاز نبردها، بازیکنان اکنون می‌توانند از میان دو سبک مبارزه کاملاً متفاوت یکی را انتخاب کنند: سامورایی و نینجا.

سبک سامورایی تجربه‌ای شبیه به بازی‌های قبلی Nioh ارائه می‌دهد. ویژگی‌های جدیدی مانند تسلط بر هنرهای رزمی (Arts Proficiency) که قدرت هنرهای رزمی را افزایش می‌دهد و دفع (Deflect) که به بازیکن اجازه می‌دهد حمله دشمن را در آخرین لحظه بلوکه کند، به بازی افزوده شده‌اند. این قابلیت‌ها رویارویی‌هایی شدید، نفس‌گیر و مرگبار را شکل می‌دهند.

در مقابل، سبک نینجا در حرکات سریع مانند جاخالی دادن و حرکات هوایی برتری دارد و به بازیکن اجازه می‌دهد با استفاده از تکنیک‌های متنوع نین‌جوتسو (Ninjitsu)، از فاصله‌ای امن به دشمنان حمله کند. بازیکن می‌تواند از تکنیک‌هایی مانند مه (Mist) که پس از حمله، یک بدل از شخصیت باقی می‌گذارد و گریز (Evade) که به بازیکن امکان می‌دهد از ضربات دشمن به‌طرز معجزه‌آسا جاخالی بدهد استفاده کند. این تکنیک‌ها کمک می‌کنند تا دشمن را فریب دهید و در یک چشم به هم زدن، از پشت ضربه‌ای مرگبار وارد کنید.

بازیکنان می‌توانند در هر لحظه‌ای از مبارزه، فوراً بین این دو سبک جابه‌جا شوند و بسته به شرایط داستانی که میان قوی‌ترین، سریع‌ترین و شیطانی‌ترین شخصیت‌ها روایت می‌شود، سبک دلخواه خود را انتخاب کنند. بعضی از بازیکنان بسته به نوع دشمنان یا مراحل، ترجیح می‌دهند بین سامورایی و نینجا به‌طور پیوسته جابه‌جا شوند؛ در حالی که دیگران، فقط یکی از این دو را بر اساس سختی چالش‌ها برمی‌گزینند. آزادی کامل دارید که سبک مورد علاقه‌تان را دنبال کنید و در برابر برخی از سهمگین‌ترین دشمنانی که تا به حال خلق کرده‌ایم بجنگید!

اما علاوه بر سبک‌های نبرد جدید، در Nioh 3 بازیکنان این امکان را دارند که در میدانی باز (Open Field) به گشت‌وگذار بپردازند — تجربه‌ای که حس آزادی بیشتری در کشف و رویارویی به ارمغان می‌آورد و در عین حال همان تنش و نبردهای نفس‌گیر همیشگی سری Nioh را حفظ کرده است.
با یوکای‌های ترسناک در نبردهایی غیرمنتظره روبه‌رو شوید، روستاهای مشکوکی را کشف کنید که در رازهای خشونت‌آمیز غرق‌اند، و به چالش عظیم The Crucible قدم بگذارید. از محیط‌های جدید، بی‌رحم و هیجان‌انگیز لذت ببرید، و برای بقا در این پادشاهی نفرین‌شده بجنگید!
منبع PLAYSTATION BLOG
بازی Nioh 3 تاکنون تنها با تاریخ عرضه برای کنسول‌های پلی‌استیشن معرفی شده و عرضه‌ی آن برای سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده است.
با توجه به سابقه نسخه دوم که کمتر از یک سال پس از انتشار کنسولی برای پلتفرم PC منتشر شد، می‌توان امیدوار بود که طرفداران رایانه‌های شخصی نیز مدت زیادی در انتظار نمانند.
منبع pcgamer
photo_2025-06-05_02-00-54.jpg
photo_2025-06-05_01-59-16-jpg.383007
photo_2025-06-05_02-01-00-jpg.383008
photo_2025-06-05_01-59-21.jpg
نسخه آلفای رایگان بازی از تاریخ 4 ژوئن 2025 تا تاریخ 18 ژوئن در دسترس خواهد بود
 

Attachments

  • photo_2025-06-05_01-59-16.jpg
    photo_2025-06-05_01-59-16.jpg
    241.4 KB · مشاهده: 1,105
  • photo_2025-06-05_02-01-00.jpg
    photo_2025-06-05_02-01-00.jpg
    190.8 KB · مشاهده: 1,088
آخرین ویرایش:
تیم نینجا یکی از بی نظیر ترین و دوست داشتنی ترین کمپانی های موجوده. به قدری اینا نظر بازیکنا براشون مهمه و ازش فیدبک میگیرن که ادم کیف میکنه.
امروز داشتم سایتشونو چک میکردم و دیدم درصد رضایت از دموی آلفای بازی رو گذاشتن و همچنین لیست تغییراتی که قراره بدن رو گذاشتن:

درصد رضایت کلی از دموی‌بازی:

Positive 90.9%
Negative 2.7%
Average 6.4%

میزان سختی بازی:

Just right 56.0%
Difficult 32.0%
Easy 12.0%

رضایت از گرافیک بازی :

Positive 62.7%
Negative 11.8%
Average 25.5%

(که نشون‌ میده نزدیک ۴۰ درصد از گرافیک بازی یا راضی نیستن یا میگن معمولیه)

رضایت از موسیقی بازی:

Positive 85.1%
Average 13.3%
Negative 1.6%

میزان اسون بودن گشت و گذار توی منو ها و اینونتوری:

Positive 74.2%
Average 14.8%
Negative 11.0%

----------------------------

لیست تغییراتی که در بازی اصلی قراره شاهد باشیم بر اساس فیدبک بازیکنا:
1- بهبود کنترل بازی طبق درخواست‌های زیاد کاربران

2-افزایش پاسخ‌دهی مرتبط با کنترل بازی

3-افزودن گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر برای کنترلر بازی

4-بهبود سختی دشمنان و مکانیزم‌هایی که بیش‌ازحد سخت بودند

5-بهبود آموزش‌ها و قابل دیدتر کردن آن‌ها

6-تنظیم عملکردها و تعادل بین اونا

7-افزایش کیفیت گرافیک پس‌زمینه‌ها

8-بهبود وضوح و تعادل طراحی مراحل و فضای باز

9-کاهش عناصر مزاحم نمایشی در مبارزات و امکان خاموش کردن آن‌ها

10-بهبود تعادل در موارد مربوط به progression در بازی

11-ارتقای کیفیت حالت چندنفره


کنترل‌ها و اکشن بازیکن:

1-آسان‌تر کردن اجرای martial arts با دکمه ها (به‌جای استیک)

2-اولویت دادن به انجام martial arts به جای گرفتن دشمنا وقتی بعد از انجام اتک بلافاصله دکمه ی مثلث رو روی دشمنی که Ki انها تموم شده میزنی.

3-اضافه کردن روش‌های متفاوت برای اجرای Guardian Spirit Skills

4-کاهش اثرات منفی ای که به دنیال انجام Transformed Arts میاد.

5-سریع‌تر کردن انیمیشن مصرف Elixir

6-راحت‌تر کردن باز کردن منوی ژست‌ها (Gestures)

7- اضافه شدن امکان تعویض بین دو سلاح تن‌به‌تن برای هر استایل

دشمنان:

1-تعدیل دشمنان بسیار قوی

2-کاهش HP برخی از آن‌ها

3-محدود کردن حرکت زنبورها به ارتفاعاتی که دسترسی ندارند

4-آسان‌تر شدن هدف‌گیری آن‌ها با نینجوتسو

5- کاهش دادن شدت تعقیب شدن شما توسط دشمنا, تا بتونین راحت تر از دشمنا فرار کنین.


مراحل:

1-بهبود نورپردازی کلی

2-کاهش مه در مناطق پر از مه

3-بهبود متریال‌ها و المان های مات

4-واضح تر کردن مناطقی که قابل دسترسی نیستند

5-افزایش دید در مناطق تاریک مانند ساختمان‌ها

6-کاهش آسیب ناشی از سقوط


رابط کاربری (UI):

1-افزایش پاسخ‌دهی منوها

2-اضافه شدن انیمیشن تخلیه Ki دشمن

3-استفاده خودکار از Spirit Stone به میزان لازم فقط برای Level Up. یعنی توی شراین میتونین با این اپشن, فقط اون تعدادی اسپریت استون ای که برای لول آپ نیاز دارین استفاده کنین (یکی از نو آوری های سبک سولزلایک هست به نظرم) :دی

4-امکان حذف اعلان‌ها هنگام دریافت آیتم‌های مهم

5-طراحی مجدد درخت مهارت martial arts برای وضوح بیشتر

6-فیلتر کردن آیتم‌ها در منوها

7-افزودن آیتم‌های اختصاصی هر استایل

8-افزودن جزئیات تکنیک‌های Soul Core در Shrine

10-امکان زوم کردن نقشه و ماندن در همان حالت

11-بهبود نمایش مرزهای مناطق

12-امکان بزرگ کردن فونت زیرنویس‌ها

13-نمایش لِوِل آیتم در اعلان‌ها

14-امکان یادگیری تمام martial arts با هم

15-سایر بهبودهای کاربردی در رابط کاربری


سایر موارد:

1-بهینه‌سازی فریم‌ریت

2-بهبود کیفیت بومی‌سازی زبان‌ها

3-رفع سایر باگ‌ها


پ.ن: هنوز کلی تغییرات دیگه هم بود مثل بهبود حالت انلاین و...
در کل دمشون گرم. بی نظیرن اینا :دی
 
تیم نینجا یکی از بی نظیر ترین و دوست داشتنی ترین کمپانی های موجوده. به قدری اینا نظر بازیکنا براشون مهمه و ازش فیدبک میگیرن که ادم کیف میکنه.
امروز داشتم سایتشونو چک میکردم و دیدم درصد رضایت از دموی آلفای بازی رو گذاشتن و همچنین لیست تغییراتی که قراره بدن رو گذاشتن:

درصد رضایت کلی از دموی‌بازی:

Positive 90.9%
Negative 2.7%
Average 6.4%

میزان سختی بازی:

Just right 56.0%
Difficult 32.0%
Easy 12.0%

رضایت از گرافیک بازی :

Positive 62.7%
Negative 11.8%
Average 25.5%

(که نشون‌ میده نزدیک ۴۰ درصد از گرافیک بازی یا راضی نیستن یا میگن معمولیه)

رضایت از موسیقی بازی:

Positive 85.1%
Average 13.3%
Negative 1.6%

میزان اسون بودن گشت و گذار توی منو ها و اینونتوری:

Positive 74.2%
Average 14.8%
Negative 11.0%

----------------------------

لیست تغییراتی که در بازی اصلی قراره شاهد باشیم بر اساس فیدبک بازیکنا:
1- بهبود کنترل بازی طبق درخواست‌های زیاد کاربران

2-افزایش پاسخ‌دهی مرتبط با کنترل بازی

3-افزودن گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر برای کنترلر بازی

4-بهبود سختی دشمنان و مکانیزم‌هایی که بیش‌ازحد سخت بودند

5-بهبود آموزش‌ها و قابل دیدتر کردن آن‌ها

6-تنظیم عملکردها و تعادل بین اونا

7-افزایش کیفیت گرافیک پس‌زمینه‌ها

8-بهبود وضوح و تعادل طراحی مراحل و فضای باز

9-کاهش عناصر مزاحم نمایشی در مبارزات و امکان خاموش کردن آن‌ها

10-بهبود تعادل در موارد مربوط به progression در بازی

11-ارتقای کیفیت حالت چندنفره


کنترل‌ها و اکشن بازیکن:

1-آسان‌تر کردن اجرای martial arts با دکمه ها (به‌جای استیک)

2-اولویت دادن به انجام martial arts به جای گرفتن دشمنا وقتی بعد از انجام اتک بلافاصله دکمه ی مثلث رو روی دشمنی که Ki انها تموم شده میزنی.

3-اضافه کردن روش‌های متفاوت برای اجرای Guardian Spirit Skills

4-کاهش اثرات منفی ای که به دنیال انجام Transformed Arts میاد.

5-سریع‌تر کردن انیمیشن مصرف Elixir

6-راحت‌تر کردن باز کردن منوی ژست‌ها (Gestures)

7- اضافه شدن امکان تعویض بین دو سلاح تن‌به‌تن برای هر استایل

دشمنان:

1-تعدیل دشمنان بسیار قوی

2-کاهش HP برخی از آن‌ها

3-محدود کردن حرکت زنبورها به ارتفاعاتی که دسترسی ندارند

4-آسان‌تر شدن هدف‌گیری آن‌ها با نینجوتسو

5- کاهش دادن شدت تعقیب شدن شما توسط دشمنا, تا بتونین راحت تر از دشمنا فرار کنین.


مراحل:

1-بهبود نورپردازی کلی

2-کاهش مه در مناطق پر از مه

3-بهبود متریال‌ها و المان های مات

4-واضح تر کردن مناطقی که قابل دسترسی نیستند

5-افزایش دید در مناطق تاریک مانند ساختمان‌ها

6-کاهش آسیب ناشی از سقوط


رابط کاربری (UI):

1-افزایش پاسخ‌دهی منوها

2-اضافه شدن انیمیشن تخلیه Ki دشمن

3-استفاده خودکار از Spirit Stone به میزان لازم فقط برای Level Up. یعنی توی شراین میتونین با این اپشن, فقط اون تعدادی اسپریت استون ای که برای لول آپ نیاز دارین استفاده کنین (یکی از نو آوری های سبک سولزلایک هست به نظرم) :دی

4-امکان حذف اعلان‌ها هنگام دریافت آیتم‌های مهم

5-طراحی مجدد درخت مهارت martial arts برای وضوح بیشتر

6-فیلتر کردن آیتم‌ها در منوها

7-افزودن آیتم‌های اختصاصی هر استایل

8-افزودن جزئیات تکنیک‌های Soul Core در Shrine

10-امکان زوم کردن نقشه و ماندن در همان حالت

11-بهبود نمایش مرزهای مناطق

12-امکان بزرگ کردن فونت زیرنویس‌ها

13-نمایش لِوِل آیتم در اعلان‌ها

14-امکان یادگیری تمام martial arts با هم

15-سایر بهبودهای کاربردی در رابط کاربری


سایر موارد:

1-بهینه‌سازی فریم‌ریت

2-بهبود کیفیت بومی‌سازی زبان‌ها

3-رفع سایر باگ‌ها


پ.ن: هنوز کلی تغییرات دیگه هم بود مثل بهبود حالت انلاین و...
در کل دمشون گرم. بی نظیرن اینا :دی

خیلی خوبه. متاسفانه نسخه آلفا بازی اصلا بر من راضی کننده نبود. نسبت به نسخه های ۱ و۲ شدید پسرفت گرافیکی و گیم پلی داشت. واقعا عاشق این بازیم و خدا کنه درستش کنن
 
  • Like
Reactions: The Pale King
واقعا وقتی خود کاربرا از گرافیک رضایت دارن چرا استودیو ارتقاش بده؟!

شایدم آمار فیک از گرافیک منتشر می کنن.
تیم نینجا معیار رو بر حداکثر نذاشته. یعنی همین گرافیک هم ۶۱ درصد راضی بودن. ولی با این حال به حرف اون ۴۰ درصد باقی مونده توجه کرده و تصمیم گرفته ارتقا بده.
البته توی نسخه های قبلی هم گرافیک نسخه ی اصلی با آلفا تفاوت داشت.
 
  • Like
Reactions: m.d.makan and jdepp
واقعا وقتی خود کاربرا از گرافیک رضایت دارن چرا استودیو ارتقاش بده؟!

شایدم آمار فیک از گرافیک منتشر می کنن.
همیشه یک سری طرفدارهای هاردکور وجود دارن که از همه چی راضی هستن و از تغییرات خوششون نمیاد.

اما خب از یه زاویه دیگه هم میشه نگاه کرد که با این انجین و خروجی گرافیکیش Niohها همیشه یه تجربه نرم و روون 60 فریم روی کنسولها بودن.
یکسری هم حق دارن که به گرافیک پایینتر راضی باشن و نخوان استودیو رو هل بدن سمت سنگین تر کردن بازی که خب همه میدونیم این انجین توان کش اومدن زیاد رو نداره و از لحاظ پرفورمنس شرایط بدی پیدا میکنه.
برای همین شاید اون 60 درصد راضی بودن.

البته گرافیک همیشه تو آخرین مراحل توسعه بهبود پیدا میکنه و اولویت آخر استودیوست.

این پاسخگو و در لحظه بودن انجین/بازی و سکته/استاتر نداشتن تو بازیهای تیم نینجا یه مسئله حیاتیه.
چون با یه فریم اینور اونور Dodge یا Parry از دست میدی و باس فایت رو همینطور.
مخصوصا تو NG+ ها که عملا دشمن های معمولی هم وان شات میشی.

یا یه چیزه دیگه من الان دارم Wuchang بازی میکنم یه موارد ریزی مثل ریست کردن بونفایر/Shrineها رو که میزنی صفحه لودینگ میاد تا دنیا رو ریست کنه که خب برای من اصلا جالب نیست.
شاید پلیرهای معمولی حتی به چشمشون هم نیاد ولی خب برای طرفدارهای جدی تر این موارد خیلی مهمه.
اما تو بازیهای تیم نینجا همچنان مثل دارک سولز ها تو لحظه دنیا ریست میشه و خیلی ریل تایمه و صفحه لودینگ و... نمیاد.
موارد جزیی مثل این ولی به نظرم خیلی مهمه که استودیوها اونقدری انجین رو شکم گنده نکنن که یه همچین مکانیکی که باهاش خیلی سر و کار داریم رو سنگین کنن و به تجربه بازی لطمه بزنن.
 
تیم نینجا یکی از بی نظیر ترین و دوست داشتنی ترین کمپانی های موجوده. به قدری اینا نظر بازیکنا براشون مهمه و ازش فیدبک میگیرن که ادم کیف میکنه.
امروز داشتم سایتشونو چک میکردم و دیدم درصد رضایت از دموی آلفای بازی رو گذاشتن و همچنین لیست تغییراتی که قراره بدن رو گذاشتن:

درصد رضایت کلی از دموی‌بازی:

Positive 90.9%
Negative 2.7%
Average 6.4%

میزان سختی بازی:

Just right 56.0%
Difficult 32.0%
Easy 12.0%

رضایت از گرافیک بازی :

Positive 62.7%
Negative 11.8%
Average 25.5%

(که نشون‌ میده نزدیک ۴۰ درصد از گرافیک بازی یا راضی نیستن یا میگن معمولیه)

رضایت از موسیقی بازی:

Positive 85.1%
Average 13.3%
Negative 1.6%

میزان اسون بودن گشت و گذار توی منو ها و اینونتوری:

Positive 74.2%
Average 14.8%
Negative 11.0%

----------------------------

لیست تغییراتی که در بازی اصلی قراره شاهد باشیم بر اساس فیدبک بازیکنا:
1- بهبود کنترل بازی طبق درخواست‌های زیاد کاربران

2-افزایش پاسخ‌دهی مرتبط با کنترل بازی

3-افزودن گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر برای کنترلر بازی

4-بهبود سختی دشمنان و مکانیزم‌هایی که بیش‌ازحد سخت بودند

5-بهبود آموزش‌ها و قابل دیدتر کردن آن‌ها

6-تنظیم عملکردها و تعادل بین اونا

7-افزایش کیفیت گرافیک پس‌زمینه‌ها

8-بهبود وضوح و تعادل طراحی مراحل و فضای باز

9-کاهش عناصر مزاحم نمایشی در مبارزات و امکان خاموش کردن آن‌ها

10-بهبود تعادل در موارد مربوط به progression در بازی

11-ارتقای کیفیت حالت چندنفره


کنترل‌ها و اکشن بازیکن:

1-آسان‌تر کردن اجرای martial arts با دکمه ها (به‌جای استیک)

2-اولویت دادن به انجام martial arts به جای گرفتن دشمنا وقتی بعد از انجام اتک بلافاصله دکمه ی مثلث رو روی دشمنی که Ki انها تموم شده میزنی.

3-اضافه کردن روش‌های متفاوت برای اجرای Guardian Spirit Skills

4-کاهش اثرات منفی ای که به دنیال انجام Transformed Arts میاد.

5-سریع‌تر کردن انیمیشن مصرف Elixir

6-راحت‌تر کردن باز کردن منوی ژست‌ها (Gestures)

7- اضافه شدن امکان تعویض بین دو سلاح تن‌به‌تن برای هر استایل

دشمنان:

1-تعدیل دشمنان بسیار قوی

2-کاهش HP برخی از آن‌ها

3-محدود کردن حرکت زنبورها به ارتفاعاتی که دسترسی ندارند

4-آسان‌تر شدن هدف‌گیری آن‌ها با نینجوتسو

5- کاهش دادن شدت تعقیب شدن شما توسط دشمنا, تا بتونین راحت تر از دشمنا فرار کنین.


مراحل:

1-بهبود نورپردازی کلی

2-کاهش مه در مناطق پر از مه

3-بهبود متریال‌ها و المان های مات

4-واضح تر کردن مناطقی که قابل دسترسی نیستند

5-افزایش دید در مناطق تاریک مانند ساختمان‌ها

6-کاهش آسیب ناشی از سقوط


رابط کاربری (UI):

1-افزایش پاسخ‌دهی منوها

2-اضافه شدن انیمیشن تخلیه Ki دشمن

3-استفاده خودکار از Spirit Stone به میزان لازم فقط برای Level Up. یعنی توی شراین میتونین با این اپشن, فقط اون تعدادی اسپریت استون ای که برای لول آپ نیاز دارین استفاده کنین (یکی از نو آوری های سبک سولزلایک هست به نظرم) :دی

4-امکان حذف اعلان‌ها هنگام دریافت آیتم‌های مهم

5-طراحی مجدد درخت مهارت martial arts برای وضوح بیشتر

6-فیلتر کردن آیتم‌ها در منوها

7-افزودن آیتم‌های اختصاصی هر استایل

8-افزودن جزئیات تکنیک‌های Soul Core در Shrine

10-امکان زوم کردن نقشه و ماندن در همان حالت

11-بهبود نمایش مرزهای مناطق

12-امکان بزرگ کردن فونت زیرنویس‌ها

13-نمایش لِوِل آیتم در اعلان‌ها

14-امکان یادگیری تمام martial arts با هم

15-سایر بهبودهای کاربردی در رابط کاربری


سایر موارد:

1-بهینه‌سازی فریم‌ریت

2-بهبود کیفیت بومی‌سازی زبان‌ها

3-رفع سایر باگ‌ها


پ.ن: هنوز کلی تغییرات دیگه هم بود مثل بهبود حالت انلاین و...
در کل دمشون گرم. بی نظیرن اینا :دی

من نسخه اول رو دوباره رفتم واقعا یکی از نکات مثبت مهمش که تازه به چشمم اومد موسیقی فوق العاده با تم شرقیش هست که حال و هوای خاصی میده..
خداروشکر انگار تو این نسخه هم خوب روش کار کردن
 
  • Like
Reactions: tboy2022
قبل اومدن نسخه 3 برای آشنایی خیلی دوست دارم برم سمت Nioh2 چون ویدیوهاشو که میبینم خیلی جذابن ولی لامصب به قدری احساس میکنم پیچیده است که هر بار نظرم عوض میشه.
واقعیت پیر شدم، وقت و حوصله قدیم رو ندارم.
کلی مکانیزم مختلف، کی پالس، یوکای رلم، اسکیل تری شدیدا گسترده، کلی سلاح و آپگرید و استنس و ....
بقیه سولزلایکا خیلی سرراست ترن
 
قبل اومدن نسخه 3 برای آشنایی خیلی دوست دارم برم سمت Nioh2 چون ویدیوهاشو که میبینم خیلی جذابن ولی لامصب به قدری احساس میکنم پیچیده است که هر بار نظرم عوض میشه.
واقعیت پیر شدم، وقت و حوصله قدیم رو ندارم.
کلی مکانیزم مختلف، کی پالس، یوکای رلم، اسکیل تری شدیدا گسترده، کلی سلاح و آپگرید و استنس و ....
بقیه سولزلایکا خیلی سرراست ترن

يه واكترو هست اونو ببينى واسه اوايلش خيلى خوبه توضيح ميده تو يكى دو اپيزود اول.
تو كانال fightincowboy
حتى به نظرم نسخه اولو بازى كنى قبلش به نظرم بهتره.
چون تو نسخه اول اصول مبارزات خيلى بيسيك تر هست و با اون بهشون مسبط بشى اضافات نسخه دوم رو هم راحت تر ياد ميگيرى.
ولى خب اگه حال و وقتشو ندارى همون واكترويي كه گفتمو ببين.
 
آخرین ویرایش:
قبل اومدن نسخه 3 برای آشنایی خیلی دوست دارم برم سمت Nioh2 چون ویدیوهاشو که میبینم خیلی جذابن ولی لامصب به قدری احساس میکنم پیچیده است که هر بار نظرم عوض میشه.
واقعیت پیر شدم، وقت و حوصله قدیم رو ندارم.
کلی مکانیزم مختلف، کی پالس، یوکای رلم، اسکیل تری شدیدا گسترده، کلی سلاح و آپگرید و استنس و ....
بقیه سولزلایکا خیلی سرراست ترن
به عنوان کسی که موهاشو پای نسخه اول و دوم سفید کرده میگم که اگر بخش آهنگری رو یاد بگیری ۸۰ درصد پیچیدگی بازی رو رفتی،تنها جایی که میتونی توش بیلدهای خفن بسازی و بازی رو شخم بزنی همینه،بقیه موارد بازی چیز چندان سخت و پیچیده ای نیست😁
 
20 دقیقه گیم پلی :

الان دیدمش.
طرف مثل اینکه اولین بارش بود Nioh بازی میکرد ، انگار داره دارک سولز بازی میکنه اونهم خیلی ناشیانه.
هیچ مکانیکی از Nioh رو استفاده نکرد.
دست کی میدن بازی رو نقد کنه واقعا.
اگه هدفشون برای پیش نمایش نشون دادن گیم پلی بود که خیلی داغون بود ، چون هیچ Niohیی من توش ندیدم.
========
خیلی خوب میشه یه آلفا/بتا روی استیم هم منتشر کنن.
حجم پلیرها که بالاتر بره خیلی بهتر میتونن فیدبک ها رو جمع کنن.
 
اما انصافا گرافیک نسبت به Nioh2 بهتر شده ، حداقل مدلها و نورپردازی بهتر شده.
باید صادق بود.
ولی همچنان گرافیک بازی اوایل نسل هشتیه.

مگه اینکه فرام سافتور تو بازی جدیدشون یه جامپ گرافیکی بزنه که تیم نینجا هم به خودش بیاد.
======
دلم Nioh خواست
:x
:x

============
مپ چقدر بزرگ شده!
تموم نمیشه
ولی اینطوری هم نبود که پر از خالی باشه:D
از این لحاظ نگرانیم خیلی کمتر شد.
 
آخرین ویرایش:
اما انصافا گرافیک نسبت به Nioh2 بهتر شده ، حداقل مدلها و نورپردازی بهتر شده.
باید صادق بود.
ولی همچنان گرافیک بازی اوایل نسل هشتیه.

مگه اینکه فرام سافتور تو بازی جدیدشون یه جامپ گرافیکی بزنه که تیم نینجا هم به خودش بیاد.
======
دلم Nioh خواست
:x
:x

============
مپ چقدر بزرگ شده!
تموم نمیشه
ولی اینطوری هم نبود که پر از خالی باشه:D
از این لحاظ نگرانیم خیلی کمتر شد.
فرام سافت ور رو با این گرافیک نیو یکی میکنی . فرام سافت ور اگر گرافیکش بالا نیست ولی گرافیک هنریش در بالاترین حد هستش
اینی که من میبینم هیچی نداره نه گرافیک هنری نه گرافیک کاری هم محیط هاش سرد و بی روح
 
فرام سافت ور رو با این گرافیک نیو یکی میکنی . فرام سافت ور اگر گرافیکش بالا نیست ولی گرافیک هنریش در بالاترین حد هستش
اینی که من میبینم هیچی نداره نه گرافیک هنری نه گرافیک کاری هم محیط هاش سرد و بی روح
نه میگم اگه فرام سافتور گرافیکش رو ارتقا بده و فاصله بگیره اینها هم مجبور میشن بالاخره یه دستی به انجینشون بکشن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or