Multi Platform Need For Speed PayBack

h3jn_need-for-speed-trailer-release-date-and-screenshots-revealed-ahead-of-ea-s-e3-2017-news-619117.jpg


Developer:
ghost Games
Publisher: EA Games
Genre: Arcade Racing
Release Date: November 10, 2017
Platforms: Xbox One, PS4 , PC

خُـب به سلامتی بازی معرفی شد. تاپیک با اخبار و اطلاعات به زودی آپـدیت میشود. (آخرین آپدیت: 15 خرداد)

اطلاعاتی از بازی :

- شخصیت اصلی بازی Tyler Morgan هست که پس از خیانت گروهش تبعید میشه و حالا باید با جمع کردن گروه جدید و انجام مسابقات و ... با دار و دسته "The House" در بیفته. The House یک کارتل مافیایی هست با قدرت کنترل و سلطه بر تمام خلافکاران ،کازینو ها و برخی قدرت های دیگر شهر مثل پلیس ها!
- گروه Tyler شامل خودش به عنوان Racer و Mac به عنوان Showman و Jess در قالب Wheelman میشه. هر سه شخصیت قابل بازی هستند.
- بازی در شهر خیالی Fortune Valley (الهام گرفته شده از Las Vegas) جریان داره که شامل مناطق شهری ، بیابانی ، مرتفع و کوهستانی است.
- چرخه کامل شب و روز
- ماشین های بازی در 5 کلاس Race, Drift, Off-Road, Drag و Runner قرار می گیرن.
- Customize ظاهر و باطن!
- مثل Barn Find در Forza Horizon ، ماشین هایی در شهر هستند که قابلیت بازسازی دارن
- تعیب و گریز شدید تر شده و پلیس ها هلیکوپتر و Rhino در اختیار دارن!
- سیستم Autolog جدید طراحی شده.



تشکر ویژه از میلاد عزیز (@.DcoY.) بابت بروزرسانی و اخبار تاپیک
 
آخرین ویرایش:
بلک باکس که ترکید!
بعدشم گوست واقعا حرفه ای عمل کرده سه تا nfs داده شاهکار نبودن اما واقعا خوب بودن
این همه نسخه مختلف اومده با کلی تنوع چجوری از همه اینا بدتون میاد؟ مگه میشه؟:D چی میخوایید دقیقا از یه NFS? اگه با داستان اکشن و Takedown کردن مشکل دارین این دیگه مشکل گوست گیم نیست :D Gran turismo Sport به مراتب گزینه بهتری میتونه باشه
من از هیچ کدوم از نسخه هایی که گوست بیرون داد راضی نیستم فقط nfs قبلی کمی راضیم کرد چون بیشتر شبیهunderground بود همیشه شب بود:D اما اتصال دائم به نت گند زد بهش:|
 
Demoـیی که توی E3 هست دو بخش Customize و همین مرحله ای که نشون دادن The Highway Heist رو شامل میشه.
برای Customize هم 4 تا ماشین 350z ، M4 GTS ، Camaro SS و Beetle در دسترسه که فقط داخل گاراژ Customize میشه و رانندگی نمیشه کرد.

- فیزیک بازی بهبود داشته و Slider دریف و گریپ هنوزم هست. هندلینگ بیشتر متمایل به HP 2010 و The Run شده.
- مرحله ای که توی تریلر دیدیم جزو به اصطلاح Mission های بازی هست.
- Bodykit ها بصورت پارت های جدا هستن! یعنی امکانش هست که پارت های متفاوت از بادی کیت های متفاوت روی ماشین سوار کرد.
- از موارد جدید اضافه شده به بخش Customize ، تغییر رنگ چراغ های جلو هست.
- تنظیم ارتفاع و کمبر و ... بهتر شده و تناسب چرخ ها و گلگیر ها و ارتفاع طبیعی تر شده ( خیلی خوشگل کف خواب میشه :D )
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

8.jpg


7.jpg

9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg

پ.ن : متاسفانه امسال هم Ghost Games با یوتیوبر AR12 همکاری میکنه! یه جای کار خواهد لنگید!( بخصوص هندلینگ)
 
همه چی خوب عالی دوست داشتنی... با خیلی چیزاش حال کردم نکته مثبت زیاد داشت ولی خوب نکات منفی هم بودند! مثلا فیزیک بازی! ناموسا به خاطر 4 تا صحنه اکشن فیزیک بازیو گند نزنید توش :| اون چلنجر اول بازی یه لحظه مالید بهش! خداوکیلی تانک بهش تیر میزد اینطوری پرت نمیشد :| یا صحنه آهسته سر هر takedown :-w ولی خوب باز ویدیو کاستومایز تو بازی که اومد خوشم اومد دوست داشتم! =P~

در کل فقط میدونم از 2015 بهتر میشه! :D
 
ولی کاش بیان بیخیال Super Car ها بشن واسه نسخه های بعدی، همشون خوشگلن، همشون سریعن، همشون خفنن، ولی همشونم یجورن و بسیار حوصله سر بر:| ظاهرشون هم جای بهبود زیادی نداره واسه تیونینگ:دی
 
بازی آرکید هست، قرار که باهاش حال کنیم، فیزیک سیخی چند؟!
اون Takedown ها همونطور که بچه ها گفتن از Burnout اومده، اتفاقا چیز خوبیه چون وقتی چندتا ازاین ماشینهای سمج افتادن دنبالتون،دعا میکنید که همچین صحنه ای ببینید.
اگه کاملا کنترل ماشین رو از HP 2010 گرفته باشن که فوق العاده میشه و بهترین NFS در 2 نسل اخیر میشه.
اما من باز اون سنگینی ماشین موقع دور زدن رو احساس کردم، البته که امضای Ghost Games هست متاسفانه!
امیدوارم اشتباه کرده باشم.
 
آخرین ویرایش:
میدونم داداش منظورم اینه که این بازی ربطی به این سری نداره و تا حالا همچین ویژگی بولشتی تو این سری نبوده و امیدوارم نباشه چون اصلا منطقی هم نیست اگه باشه از لیست من یکی که خط میخوره ولی خیلی مطمئنم که نیست
ارزش فیزیکی خریدن و داره بعدا آدم بفروشه
ولی وقتی ذهن خلاق نباشه میشه همین بازی و با المان های بازیهای دیگه قاطی میکنن
 
میدونم داداش منظورم اینه که این بازی ربطی به این سری نداره و تا حالا همچین ویژگی بولشتی تو این سری نبوده و امیدوارم نباشه چون اصلا منطقی هم نیست اگه باشه از لیست من یکی که خط میخوره ولی خیلی مطمئنم که نیست
متسفانه به نظرم خیلی وقته چیزی به نام هویت برای NFS وجود نداره . کافیه نگاه کنیم به بازیهای که از این فرانچایز عرضه شده . حدودی میگم من >>
از اولین تا مثلا high stakes کلا در جاده ها و بین شهر ها بود بیشتر و دزد و پلیسی .
بعدش که حالا از نسخه ی پورشه بگذریم که خاص بود . بعد از نسخه hot pursuit 2 میره سمت مسابقات خیابانی و اسپورت کردن ماشین و بعدش تقریبا تا carbon همین رواله . دوباره بعد یه مدت میره سمت مثلا پیست با shift و shift 2 و pro street و بعدم بر میره سراغ حالت داستانی مانند مثل undercover و دوباره میاد سمت چیزی شبیه به همون nfs های اولی با hot pursuit 2010 . و بعد میره سمت حالت سینماتیکی مثل run (حالا ترتیب زمانی و جا انداختن رو صرف نظر بگیریم) میبینیم که تقریبا ثبات نداشته ماهیت این سری بازی یا فرانچایز .
تشکر
 
آخرین ویرایش:
بازی آرکید هست، قرار که باهاش حال کنیم، فیزیک سیخی چند؟!
اون Takedown ها همونطور که بچه ها گفتن از Burnout اومده، اتفاقا چیز خوبیه چون وقتی چندتا ازاین ماشینهای سمج افتادن دنبالتون،دعا میکنید که همچین صحنه ای ببینید.
اگه کاملا کنترل ماشین رو از HP 2010 گرفته باشن که فوق العاده میشه و بهترین NFS 2 نسل اخیر میشه.
اما من باز اون سنگینی ماشین موقع دور زدن رو احساس کردم.
امیدوارم اشتباه کرده باشم.
قبول آرکید هست ولی باید به نظرم سنگینی ضربه زدن بهتر حس بشه که من خیلی حس نکردم در تریلر ! مثلا آسفالت هشت هم شبیه این صحنه های takedown رو داره و اتفاقا من لذت میبرم از این کار کلا ! امیدوارم اینم لذت بده . البته نمیگم آسفالت 8 عالی پیاده کرده ها
 
قبول آرکید هست ولی باید به نظرم سنگینی ضربه زدن بهتر حس بشه که من خیلی حس نکردم در تریلر ! مثلا آسفالت هشت هم شبیه این صحنه های takedown رو داره و اتفاقا من لذت میبرم از این کار کلا ! امیدوارم اینم لذت بده . البته نمیگم آسفالت 8 عالی پیاده کرده ها
بازی آرکید فانتزی دیگه این مسائل درش مهم نیست، اینجوری بخوایم نگاه کنیم سر تا پای بازی ایراد هست.
مثلا اینها هدفشون دزدیه، طرف میپره پشت کانتینر که ماشین رو بدزده، بعد کامیون منفجر میشه، او آخرین لحظه طرف با ماشین میلیون داری سالم میپره بیرون!
بزارید بازی بیاد سرگرم شیم بابا.
بهتر نیست اگه مشکل فیزیک و حس رئال و... برامون مهمه، امشب سر Forza 7 مطرح کنیم؟ :D
 
  • Like
Reactions: Destro
متسفانه به نظرم خیلی وقته چیزی به نام هویت برای NFS وجود نداره . کافیه نگاه کنیم به بازیهای که از این فرانچایز عرضه شده . حدودی میگم من >>
از اولین تا مثلا high stakes کلا در جاده ها و بین شهر ها بود بیشتر و دزد و پلیسی .
بعدش که حالا از نسخه ی پورشه بگذریم که خاص بود . بعد از نسخه hot pursuit 2 میره سمت مسابقات خیابانی و اسپورت کردن ماشین و بعدش تقریبا تا carbon همین رواله . دوباره بعد یه مدت میره سمت مثلا پیست با shift و shift 2 و pro street و بعدم بر میره سراغ حالت داستانی مانند مثل undercover و دوباره میاد سمت چیزی شبیه به همون nfs های اولی با hot pursuit 2010 . و بعد میره سمت حالت سینماتیکی مثل run (حالا ترتیب زمانی و جا انداختن رو صرف نظر بگیریم) میبینیم که تقریبا ثبات نداشته ماهیت این سری بازی یا فرانچایز .
تشکر
آخ آخ آخ گفتی hs اشک تو چشمام جمع شد:((بخدا بیان hs رو ریمستر کنن همه موجودیشونو میخرم بخدا شاهکار بودن اون بازیها:-<الان چی یه مشت گرافیک به خورد مردم میدن با این چیزا بازیشونو میفروشن:-<
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or