Multi Platform Need For Speed PayBack

h3jn_need-for-speed-trailer-release-date-and-screenshots-revealed-ahead-of-ea-s-e3-2017-news-619117.jpg


Developer:
ghost Games
Publisher: EA Games
Genre: Arcade Racing
Release Date: November 10, 2017
Platforms: Xbox One, PS4 , PC

خُـب به سلامتی بازی معرفی شد. تاپیک با اخبار و اطلاعات به زودی آپـدیت میشود. (آخرین آپدیت: 15 خرداد)

اطلاعاتی از بازی :

- شخصیت اصلی بازی Tyler Morgan هست که پس از خیانت گروهش تبعید میشه و حالا باید با جمع کردن گروه جدید و انجام مسابقات و ... با دار و دسته "The House" در بیفته. The House یک کارتل مافیایی هست با قدرت کنترل و سلطه بر تمام خلافکاران ،کازینو ها و برخی قدرت های دیگر شهر مثل پلیس ها!
- گروه Tyler شامل خودش به عنوان Racer و Mac به عنوان Showman و Jess در قالب Wheelman میشه. هر سه شخصیت قابل بازی هستند.
- بازی در شهر خیالی Fortune Valley (الهام گرفته شده از Las Vegas) جریان داره که شامل مناطق شهری ، بیابانی ، مرتفع و کوهستانی است.
- چرخه کامل شب و روز
- ماشین های بازی در 5 کلاس Race, Drift, Off-Road, Drag و Runner قرار می گیرن.
- Customize ظاهر و باطن!
- مثل Barn Find در Forza Horizon ، ماشین هایی در شهر هستند که قابلیت بازسازی دارن
- تعیب و گریز شدید تر شده و پلیس ها هلیکوپتر و Rhino در اختیار دارن!
- سیستم Autolog جدید طراحی شده.



تشکر ویژه از میلاد عزیز (@.DcoY.) بابت بروزرسانی و اخبار تاپیک
 
آخرین ویرایش:
کلا عادت این سایت شده از زمان معرفی یه بازی تا روز ریلیز ملت 12 ماه خودشونو جر بدن براش با عکس و مقاله پیش نمایش بعد وقتی نمره ها بیان اون فرانچر رو شیر دوشی شده به نامن و کسایی هم که خریدنش پشیمون شن اون هایی هم که قبلا تعریف کردن بشن دشمن اون بازی بعد 1 ماه هم کلا حتی یدونه پست هم توی تاپیکش کسی نده.
مثلا برای متال گیر سولید 5 دست کم چهل نفر خودشونو قبل ریلیز کشتن از بس از بازی عکس و تریلر گذاشتن و مطلب نوشتن و چپ و راستم گیفت شمارش معکوس روز شمار برای ریلیز میذاشتن بعد دقیقا همون افراد موقع عرضه همش غر میزد کل بازی تکرار مکرراته ما حوصله نداریم سرباز برا پایگاه جمع کنیم یا اینکه اخر بازی مجدد فلش بک زده میشه مرحله اول حتی تحمل نداشت مرحله اول تکرارش کنه همش پست میداد چطور اسکیپ کنم آخرش رو !
از این دست نمونه ها من صدتا مثال دارم که بزنم...
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Destro and amir_k2m
بنده ابدا نمیگم بازی عالیه.‌چون اولا اصلن بازی نکردم. دوما با توجه به نقد ها نکات منفی شو خوندم. ولی بازی ابدا «ضعیف» نیست. متا ۷۱ هم دلالتی بر ضعیف بودن نداره. در بدترین حالت خوب نیست
شما هم نقد هاو بخونی تمام نکات منفی رو حول داستانیه که وجودش ریسک بود و اصلا الزامی نبوده، (هرچند مقوله داستان تو بازی ریسینگ خودش چیز عجیبیه. شخصا کلا قسمت داستانیو یک محرک کوچیک میدونم. چیزی که ماو به ادامه بازی ترغیب کنه. ابدا انتظار داستان بایوشاک ندارم ازش. همونجور که هورایزن ها یک داستان ریز و خیلی ساده دارن و صرفا ترغیب برای ادامست!) و یا خرید های درون برنامه ای! هم داستان برای یک بازی ریسینگ در درجه اول و یا دوم نیست و همهرید درون برنامه ای فکر نکنم چیز خیلی حادی باشه...
درکل نه از اینور بوم بیوفتین نه از اونور... منطقی نگاه کنین...
منطقی اینه بازی که دو بار به مدت دوسال به بهونه برگشت به اوج به آی پی استراحت میده و هر دو بار داد منتقدا و هوادارهارو در میاره هیچ جای دفاعی نداره. بازی در دو نسخع اخیر با یه داستان کلیشه ای و سطحی طرفه. با هندلینگی که هیچ تنوعی نداره و آدمو به چالش نمیکشه که از رانندگی لذت ببری. گرافیک بازی چنگی به دل نمیزنه و تنوع ماشین هایی که نه داخل ماشینهارو روش کار کردن نه جزیاتی ریزی داره به صد عدد نمیرسه، گیم پلی بازی به شدت کوتاهه. اینها همه به کنار که ارزش شصت دلار رو برای ده دوازده ساعت بازی نداره، پرداخت های درون بازی که تاثیر مستقیم در پرفورمنس ماشین ها داره و پول اضافه بر شصت دلاری هست که خودشم اضافه گرونه. حالا به نظر شما منطق چی میگه؟ منطق من میگه این بازی رو تا زمان رایگان شدن رو ea access و یا تخفیف حداقل پنجاه شصت درصدی تهیه نکنم.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: ALI77 and beh1382
منطقی اینه بازی که دو بار به مدت دوسال به بهونه برگشت به اوج به آی پی استراحت میده و هر دو بار داد منتقدا و هوادارهارو در میاره هیچ جای دفاعی نداره. بازی در دو نسخع اخیر با یه داستان کلیشه ای و سطحی طرفه. با هندلینگی که هیچ تنوعی نداره و آدمو به چالش نمیکشه که از رانندگی لذت ببری. گرافیک بازی چنگی به دل نمیزنه و تنوع ماشین هایی که نه داخل ماشینهارو روش کار کردن نه جزیاتی ریزی داره به صد عدد نمیرسه، گیم پلی بازی به شدت کوتاهه. اینها همه به کنار که ارزش شصت دلار رو برای ده دوازده ساعت بازی نداره، پرداخت های درون بازی که تاثیر مستقیم در پرفورمنس ماشین ها داره و پول اضافه بر شصت دلاری هست که خودشم اضافه گرونه. حالا به نظر شما منطق چی میگه؟ منطق من میگه این بازی رو تا زمان رایگان شدن رو ea access و یا تخفیف حداقل پنجاه شصت درصدی تهیه نکنم.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
جوری میگین استراحت 2 ساله که انگار وظیفه ی سازنده این بود هر سال nfs بده بیرون...همین هر ساله گیم ریلیز کردن شد مشکل اصلی و ریشه ایی nfs و خیلی از بازی های دیگه...که افت کردن...استاندارد های بازی سازی الان دیگه با یکی دو سال همخونی ندارن و بازی های شاهکار همه 3 چهار سال روند ساختشون تا معرفی طول میکشه بعد از معرفی ام یکی دو سال پولیش میشن....پس ادم انتظارشو براساس واقعیت میزاره نه تبلیغ ناشر...
من بازی رو بازی نکردم و حالا حالا هم قصد تهیه ش رو ندارم ولی از اونجایی که معلومه مشکل اصلی بازی داستانش و (که کلا فقط هست که باشه وگرنه من یادم نمیاد ریسینگ و داستان توی یک قالب کنار هم بوده باشن و چیزی ازشون دراومده باشه) پرداخت درون برنامه ای (متا کُش) هستش...در بدترین حالت ممکن با یه nfs معمولی طرفیم که مثه چند نسخه اخیرش هست...این دیگه این همه یقه پاره کردن و کوبیدن به دیوار نداره...

اون دوستانی که بازی رو تهیه کردن بیان یکم از تجربشون بگن چنتا اسکرینی چیزی...یکم تاپیک جون بگیره ...
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Destro
جوری میگین استراحت 2 ساله که انگار وظیفه ی سازنده این بود هر سال nfs بده بیرون...همین هر ساله گیم ریلیز کردن شد مشکل اصلی و ریشه ایی nfs و خیلی از بازی های دیگه...که افت کردن...استاندارد های بازی سازی الان دیگه با یکی دو سال همخونی ندارن و بازی های شاهکار همه 3 چهار سال روند ساختشون تا معرفی طول میکشه بعد از نعرفی ام یکی دو سال پولیش میشن....پس ادم انتظارشو براساس واقعیت میزاره نه تبلیغ ناشر...
من بازی رو بازی نکردم و حالا حالا هم قصد تهیه ش رو ندارم ولی از اونجایی که معلومه مشکل اصلی بازی داستانش و (که کلا فقط هست که باشه وگرنه من یادم نمیاد ریسینگ و داستان توی یک قالب کنار بوده باشن و چیزی ازشون دراومده باشه) پرداخت درون برنامه ای هست (متا کُش) هستش...در بدترین حالت ممکن با یه nfs معمولی طرفیم که مثه چند نسخه اخیرش هست...این دیگه این همه یقه پاره کردن و کوبیدن به دیوار نداره...

اون دوستانی که بازی رو تهیه کردن بیان یکم از تجربشون بگن چنتا اسکرینی چیزی...یکم تاپیک جون بگیره ...
خودت جواب خودت رو میدی. ``ریلیز هرساله مشکل و افت خیلی از بازیاست.``
این کمپانی هم که سال به سال نداده. از سال ۲۰۱۳ تا الان دو سری بازی داده. برای ۶۰-۷۰ تا ماشین بدون جزییات زمان زیادی هم داشتن.
گیریم قبول هرچند کلی استودیو میتونم مثال بزنم که هرسال بازی میدن و شاید متای خیلی بالایی نداشته باشه ولی ناامید کننده هم نیست. استودیوی turn10 رو که بذاریم کنار به عنوان یکی از سلاطین ساخت عناوین ریسینگ که هرساله بازی پرمحتوایی ارائه میده برمیگردیم به همین بازی.
منم نگفتم وظیفه داره هرسال بده. به من باشه میگم اصن دیگه ازین سری بازی نده تا اینکه بیاد بگه خب بعد از استراحت به این سری با یک ریبوت برمیگردیم تا این بازی رو به روزای اوجش برگردونیم بعد خراب کنه و با پررویی سر طرفدارارو مجددا گول بزنه و دو سال بعد یه آشغال دیگه تحویل بده . این توقع پیش میاره. بهتره گوست گیمز رو تعطیل کنه تا بیشتر ازین گند نزده تو خاطراتمون. هرچند ea به قدری استودیو داره که هرسال می‌تونه راحتتتت بازی منتشر کنه. در ضمن مشکل اینه اصلا با یه بازی معمولی هم طرف نیستیم. بازی معمولی متای معمولی داره یعنی ۷۸ تا ۸۲. شیردوشی ea از این سری تمومی نداره. ببندن این سری رو برن دنبال یه آی پی دیگه

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: amir_k2m
به نظر من مشکل بازی ربطی به استراحت ندادن و شیردوشی شدن نیست. زمانی میگیم یه بازی شیردوشی شده که ایده های بازی تموم شده باشه و هرنسخه فقط تکرار مکررات باشه. ولی چیزی که من توی Payback دیدم اصلا تکراری شدن نیست بلکه بازی از نسخه های نسل 6می NFS هم عقب تره... یعنی اگه گرافیک این بازی رو با MW مقایسه نکنم خیلی راحت میتونم بگم که MW چندین قدم از این بازی جلوتره.
سیستم دزد و پلیسی که باید متنوع و چالش برانگیز باشه تو این بازی شده یه چیز ساده و خسته کننده فقط باید بزنی بهشون تا از دستشون راحت بشی :|
سیستم تونینگ و آپگرید ماشین ها هم که اینقدر روش مانور دادن و من یکی خیلی امیدوار شده بودم به لطف سیستم لوت باکس و سیاست pay to win که اجرا شده عذاب آور شده به طوری که همین سیستم تونینگ رو نمیزاشتن بهتر بود تا اینکه بخوان بعد از 60 دلار پول بازی دادن باز هم گیمر رو بدوشونن:|
داستان بازی هم که این همه روش مانور دادن و قرار بود خیلی خفن باشه یه اپیک فیل کامل بود...وجود داستان برای شروع یه NFS و آشنایی با مکانیزم و هندلینگ ماشین ها خیلی خوبه ولی داستانی ساده با مسابقات هیجان انگیز و جالب نه داستانی به سبک F&F با کلی کات قبل و وسط و بعد مسابقه... حالا کاراکتر پردازیشون بماند:|
تنها چیزی که میمونه کنترل ماشین هاست که تا وقتی بازیش نکنم نمیدونم چطوره ولی شخصا از NFS 2015 که راضی نبودم:-?
این مشکلاتی بود که من از بازی پیدا کردم خیلی مشخصه و کافیه یکی دوتا ویدئو گیم پلی و نظر کسایی که بازی رو تجربه کردن بشنوی تا متوجه ش بشید ولی خب بازی نکات مثبت خودش رو هم داره ولی حیف که نکات منفیش زیادی تو ذوق میزنه:-"
 
به نظر من مشکل بازی ربطی به استراحت ندادن و شیردوشی شدن نیست. زمانی میگیم یه بازی شیردوشی شده که ایده های بازی تموم شده باشه و هرنسخه فقط تکرار مکررات باشه. ولی چیزی که من توی Payback دیدم اصلا تکراری شدن نیست بلکه بازی از نسخه های نسل 6می NFS هم عقب تره... یعنی اگه گرافیک این بازی رو با MW مقایسه نکنم خیلی راحت میتونم بگم که MW چندین قدم از این بازی جلوتره.
سیستم دزد و پلیسی که باید متنوع و چالش برانگیز باشه تو این بازی شده یه چیز ساده و خسته کننده فقط باید بزنی بهشون تا از دستشون راحت بشی :|
سیستم تونینگ و آپگرید ماشین ها هم که اینقدر روش مانور دادن و من یکی خیلی امیدوار شده بودم به لطف سیستم لوت باکس و سیاست pay to win که اجرا شده عذاب آور شده به طوری که همین سیستم تونینگ رو نمیزاشتن بهتر بود تا اینکه بخوان بعد از 60 دلار پول بازی دادن باز هم گیمر رو بدوشونن:|
داستان بازی هم که این همه روش مانور دادن و قرار بود خیلی خفن باشه یه اپیک فیل کامل بود...وجود داستان برای شروع یه NFS و آشنایی با مکانیزم و هندلینگ ماشین ها خیلی خوبه ولی داستانی ساده با مسابقات هیجان انگیز و جالب نه داستانی به سبک F&F با کلی کات قبل و وسط و بعد مسابقه... حالا کاراکتر پردازیشون بماند:|
تنها چیزی که میمونه کنترل ماشین هاست که تا وقتی بازیش نکنم نمیدونم چطوره ولی شخصا از NFS 2015 که راضی نبودم:-?
این مشکلاتی بود که من از بازی پیدا کردم خیلی مشخصه و کافیه یکی دوتا ویدئو گیم پلی و نظر کسایی که بازی رو تجربه کردن بشنوی تا متوجه ش بشید ولی خب بازی نکات مثبت خودش رو هم داره ولی حیف که نکات منفیش زیادی تو ذوق میزنه:-"
خب شما همون اول جواب خودتونو دادید که:|الان سالهاست که این شیردوشی داره اعمال میشه:Dبعد mw ایده ها همه خوابید و تکرار مکررات شد و طوری شد دست به پای استدیوی Criterion شدن اونا هم مکانیزم burnout رو آوردن توی این سری و بازی خودشونو کاملا تعطیل کردن و همچنان nfs برن اوتی ادامه داره اومدن یه مدتی تیونینگ و شخصی سازی رو از بازی برداشتن و محدود کردن تا بازیکنها رو تشنه کنن خب الان این سیستم برگشت اما باز هم جواب گوی بازی نیست و جذابیت خودشو نداره کلا این بازی از شیردوشی هم گذشته بنظرم یا باید انقدر رو بازی کار کنن تا یه شاهکار مثل underground بسازن یا اصلا ادامه ندن این سری رو
 
  • Like
Reactions: m3rdak and ps34
خب شما همون اول جواب خودتونو دادید که:|الان سالهاست که این شیردوشی داره اعمال میشه:Dبعد mw ایده ها همه خوابید و تکرار مکررات شد و طوری شد دست به پای استدیوی Criterion شدن اونا هم مکانیزم burnout رو آوردن توی این سری و بازی خودشونو کاملا تعطیل کردن و همچنان nfs برن اوتی ادامه داره اومدن یه مدتی تیونینگ و شخصی سازی رو از بازی برداشتن و محدود کردن تا بازیکنها رو تشنه کنن خب الان این سیستم برگشت اما باز هم جواب گوی بازی نیست و جذابیت خودشو نداره کلا این بازی از شیردوشی هم گذشته بنظرم یا باید انقدر رو بازی کار کنن تا یه شاهکار مثل underground بسازن یا اصلا ادامه ندن این سری رو
نه فکر کنم منظورم رو اشتباه متوجه شدین:D بحث من اینه که این استودیوی فعلی به هیچ وجه توانایی ساختن NFS رو نداره... اینکه سیستم تونینگ و دزد و پلیس داغونه نشون دهنده ی اینه که سازنده ی بازی اصلا توانایی اجرای این مکانیزم ها رو نداره وگرنه ایده ش موجوده ایده ای بوده که MW یا کربن اجراش کردن ولی این همونم نتونسته درست کپی کنه چه برسه به اینکه بخواد ایده ی جدید بهش اضافه کنه.
یا بخش داستانی که این همه روش مانور دادن گند زده این نشون میده که حتی بخشی که استودیو روش حساب باز کرده هم توان و جذابیت خاصی نداره پس مشکل از استودیوئه که در حد و کالیبر NFS نیست:D
بعد از کربن و قبل از اومدن Criterion شیردوشی و کمبود ایده به شدت حس میشد ولی چیزی که الان من میبینم ناتوانی سازنده است و اینکه حتی نمیتونه یه بازی با استاندارد های NFS نسل ششمی بسازه و حتی بخش هایی که خودش میاد تو نمایش هاش بولد میکنه هم در نهایت چیز دندونگیری نیست.
اون NFS هایی هم که Criterion ساخت کم مشکل نداشت به خصوص تو بخش شخصی سازی ماشین و کمی کمبود محتوا ولی حداقل یه سری استاندارد های لازم رو داشت که میشد باهاش سرگرم شد چه ریبوت MW چه HP. حتی HP معیار و ایده های جدیدی هم اضافه کرد که به نظر من خیلی خوب و سرگرم کننده بود.
 
  • Like
Reactions: amir_k2m and m3rdak
الان بازی دنوو داره کرک نمیشه ؟

هنوز جایی ندیدم که بطور رسمی اعلام کنه که بازی denuvo داره.

ولی از اونجایی که تقریبا تمام بازی های EA همگی denuvo داشتن, پس احتمالا این هم داره.

در مورد کــرک, چون AC;Origins تا الان کــرک نشده, پس احتمالش زیاده که این بازی هم به این زودیا کــرک نشه. ولی ما پیشگو نیستیم و اینا همش حدسیاته. :)
 
  • Like
Reactions: ROONEY190 and opxpp
نه فکر کنم منظورم رو اشتباه متوجه شدین:D بحث من اینه که این استودیوی فعلی به هیچ وجه توانایی ساختن NFS رو نداره... اینکه سیستم تونینگ و دزد و پلیس داغونه نشون دهنده ی اینه که سازنده ی بازی اصلا توانایی اجرای این مکانیزم ها رو نداره وگرنه ایده ش موجوده ایده ای بوده که MW یا کربن اجراش کردن ولی این همونم نتونسته درست کپی کنه چه برسه به اینکه بخواد ایده ی جدید بهش اضافه کنه.
یا بخش داستانی که این همه روش مانور دادن گند زده این نشون میده که حتی بخشی که استودیو روش حساب باز کرده هم توان و جذابیت خاصی نداره پس مشکل از استودیوئه که در حد و کالیبر NFS نیست:D
بعد از کربن و قبل از اومدن Criterion شیردوشی و کمبود ایده به شدت حس میشد ولی چیزی که الان من میبینم ناتوانی سازنده است و اینکه حتی نمیتونه یه بازی با استاندارد های NFS نسل ششمی بسازه و حتی بخش هایی که خودش میاد تو نمایش هاش بولد میکنه هم در نهایت چیز دندونگیری نیست.
اون NFS هایی هم که Criterion ساخت کم مشکل نداشت به خصوص تو بخش شخصی سازی ماشین و کمی کمبود محتوا ولی حداقل یه سری استاندارد های لازم رو داشت که میشد باهاش سرگرم شد چه ریبوت MW چه HP. حتی HP معیار و ایده های جدیدی هم اضافه کرد که به نظر من خیلی خوب و سرگرم کننده بود.
اگه شما این نسخه رو بازی کردین کانل داستان و بخش ها رو توضیح بدین وگرنه فکت صادر نکنید
 
اگه شما این نسخه رو بازی کردین کانل داستان و بخش ها رو توضیح بدین وگرنه فکت صادر نکنید
فکت صادر نکردم نظزم رو گفتم, اشکالی داره؟:-"
در ضمن یه سری ایرادات واضح رو میشه با نمایش گیمپلی و نظر اکثریت گیمرها و منتقد ها متوجه شد;)
 
بیایم به EA هم کمی حق بدیم... سری burnout رو فدای nfs کرد، از اول نسل هشت عرضه سالیانه بازی رو گذاشت کنار، یک استدیو واحد برای سری درنظر گرفت تا هرسال یک nfs متفاوت نبینیم
استدیو ghost games هم تقریبا اکثره خواسته طرفدارها رو اورده تو سری ولی خب یک واقعیتی هست وقتی nba 2k هست جایی برای nba live نیست و ...

به تجربه شخصی خودم به بازی برگشتم بازی نسبت به قبل خیلی پیشرفت کرده مپ واقعا بزرگتر شده بود، هندلینگ از اون حالت خیلی بده 2015 درامده بود، تعداد ماشین ها برای مقایسه با خود سری خیلی خوب بود (نمیدونم بیشترین تعداد برای کدوم نسخه است؟) خلاصه همه جور نسبت به 2015 بازی رو به جلو حرکت کرده ولی شما میبینی استدیو ghost games کلا 60 70 نفر هست از اون طرف روی سری horizon سیصد نفر روی انجین مخصوص ریسیگ در ترن10 کار میکنند +کلی مدل سازی که تو هر دوبازی قابل استفاده + کلی چیزه دیگه مثل همین سیستم هوش مصنوعی یادگیرنده و... بعد 100 نفر هم ثابت در پلی گراند روی بازی کار میکنند
شما حساب کنید یک هفته قبل از عرضه nfs جدید FH3 تو جدول ده بازی پرفروش هفته بریتانیاست!

جدا از به وجود امدن یک رقیب قوی کلا وضعیت فروش بازیهای ریسینگ هم اصلا با قبل قابل مقایسه نیست، زمانی که سونی استدیو سازنده Driveclub رو تعطیل کرد یوشیدا گفت وضعیت فروش بازیهای ریسینگ مثل قبل نیست
Shuhei Yoshida: The driving genre's a very difficult market right now. The team, we need to find a great angle for the racing to continue,

این حرف رو یوشیدا سال 2015 زد و حالا 2017 که GT sport عرضه شده فروش هفته اولش تو ژاپن یک سوم GT5 بوده و وضعیت باقی ریسینگ ها هم همینطوری هست
فروش فیزیکی هفته اول pc2 تو بریتانیا 70% نسبت به نسخه اولش افت داشته و ...

خلاصه پیامم این بود وضعیت سری nfs الان خیلی پیچیده شده چون از یک طرف بازار ریسینگ کوچیک تر از قبل شده و یک غولی ام هست کل سهم باقی مونده رو برای خودش بر میداره. اصلا اینطوری نیست بگیم خب EA خاک برسرت بیا هفت هشت سال بازی رو بذار کنار تا شاید فرجی بشه یا ghost games شما بیا معجزه کن مقابل یک بازی ایی که 400 نفر در ساختش دخیل هستند قد علم کن و نظر منتقد و گیمر رو به خودت جلب کن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or