Need for Speed: Hot Pursuit | PC

997658_20100614_790screen002.jpg

Electronic Arts
Criterion Games
Racing
Release: Nov 16, 2010​


[وب همونطور که میدونید بازی دیشب در کنفرانس EA رسما رونمایی شد!

از اسکرین ها و تریلر منتشر شده به نظر می رسه با یه عنوان AAA واقعی طرفیم!

بازی کاملا به جو MW نزدیک هست وهمه چیز عالی به نظر می رسه!

Criterion Games آماده است تا N4S رو دوباره به روزهای خوبش برگردونه...
 
  • Like
Reactions: The Hoss
بالاخره بعدت از مدت ها منم بازی رو گرفتم و یه چند تا مرحله ای رفتم
تا اینجا که بدک نبوده
فقط یه سوال:
این مراحل تا کی ادامه داره ؟
یعنی منظورم اینه کجا بازی تموم میشه و credit میاد بالا ؟:-/:d
 
یعنی منظورم اینه کجا بازی تموم میشه و credit میاد بالا ؟:-/:d
وقتی که یه مسابقه Race باز بشه و حدود 60کیلومتر مسیر هست که اون رو تموم کنی Credits میاد بالا .
 
  • Like
Reactions: Mr.Ok
نه اتفاقا من این مسابقه رو که دقیقا 70 کیاومتر هست وسط های بازی باز کردم و تمومش کردم.
بعد از این مسابقه تیتراژ رو میده ، اما مسابقات ادامه داره ...
 
salam vase online bazi kardan yeki F1
produs kod khasse chika bas konam
?
man ba bugati terkoondam 419 ta raftam amma fk nakonam 430 bere
albate age saraziri bashe fkonam bere
kolesho goid gereftam
hazeram record chek konam ba yeki
dar kol mikham online bezanam kasi has komakam kone
 
سلام دوستان
کلید استفاده از RODEBLOCK تو صفحه کلید کدوم هست
تمام کلید هارو امتحان کردم اما بی فایده بود
NUM 6
میتونی بری تو تنظیمات همه دکمه رو ببینی یا تنظیم کنی!
 
دوستان چرا بازی اینقدر غیر طبیعی ؟ با سرعت 250 تا شاخ به شاخ میزنه به یه ماشین بعد دوباره به راهش ادامه میده و خیلی کم ماشین آسیب میبینه با اینکه توی dirt2 واقعا از نظر تصادف و خسارت به ماشین تقریبا طبیعی طبیعی بود

یک مشکل دیگه اینکه خیلی بازی خشک و تکراری شده !!
 
دوستان چرا بازی اینقدر غیر طبیعی ؟ با سرعت 250 تا شاخ به شاخ میزنه به یه ماشین بعد دوباره به راهش ادامه میده و خیلی کم ماشین آسیب میبینه با اینکه توی dirt2 واقعا از نظر تصادف و خسارت به ماشین تقریبا طبیعی طبیعی بود

یک مشکل دیگه اینکه خیلی بازی خشک و تکراری شده !!
اصلا اساس بازی به غیر طبیعی و فانتزی بودن هست.
DIRT 2 تقریبا یه بازی شبیه ساز بود ولی سری NFS به جز Shift همیشه آرکید و فانتزی بودن.
از لحاظ خشک بودن یه کم با حرفت موافقم. تو بخش پلیس بازی بعد از مدتی یه کم ضد حال میشه.
 
یک مشکل دیگه اینکه خیلی بازی خشک و تکراری شده !!
حالا تکراری شدنش وقتی بدتر میشه که شما در خیلی از مسابقات باید به علت آزاد نشدن ماشینهای قویتر مجبوری به مدال نقره یا حتی برنز یه مرحله اکتفا کنی تا بعد از چند مسابقه دیگه یکی یکی ماشینهای آزاد بشن که تازه اونوقت بتونی بری سراغ طلا!
 
كلا زماني كه به اون جا ميرسيد كه تازه گرم شديد برا بازي كردن ميفهميد كه بازي خيلي يكنواخت هست !
و البته انتظار ديگه اي هم نميشه داشت !
بايد خيلي علاقمند باشي يا خيلي بي بازي باشي كه بكشه تا اخر بازي بري !
مثل من كه تا اخر رفتم به خاطر نبودن بازي :d
 
این یکنواخت بودن بازی به خاطر نداشتن هیچ محوریت داستانی بازی هست که نمیدونی اصلا برای چی و با کی مسابقه میدی و میخوای بدی ؟
 
این یکنواخت بودن بازی به خاطر نداشتن هیچ محوریت داستانی بازی هست که نمیدونی اصلا برای چی و با کی مسابقه میدی و میخوای بدی ؟
دقیقا کار درستی که EA از Most Wanted کرد تو این بازی پیاده نشد (یعنی داستان). هر چند نبود داستان تو یه بازی ریسینگ اصلا ضعف نیست.
ولی باز هم اگه داشت خوب بود اونوقت دموهای CG باحال بازی رو میدیدم.:d
 
دقیقا کار درستی که EA از Most Wanted کرد تو این بازی پیاده نشد (یعنی داستان). هر چند نبود داستان تو یه بازی ریسینگ اصلا ضعف نیست.
تو یه بازی ریسینگ ضعف نیست اما تو nfs هست چون nfs از mw و carbon هم تا حدی که موفقیت سبتا چشم گیری داشتن ، داشتن داستان بود که موفق میکرد بازی رو ، تو hp اصلا نمیدونی این مسابقات برای چی هست ؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or