Multi Platform Need For Speed Heat

سازنده
Ghost Games
تاریخ انتشار
November 2019
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
Need-for-Speed-Heat-768x432-2.jpg
Publisher: Electronic Arts
Developer: Ghost Games
Initial Release Date: November 8, 2019
Platforms: PC, Xbox One, PlayStation 4
سری Need for Speed دست‌کم یکی از مهم‌ترین یا حتی شاید مهم‌ترین مجموعه در سبک ریسینگ در صنعت بازی‌های ویدئویی به شمار می‌رود. در سال‌های اخیر نسخه‌های مختلفی از این سری منتشر شده است، اما نتوانسته‌اند به اندازه‌ی کافی موفق ظاهر شوند. جدیدترین نسخه‌ی این سری با عنوان Need For Speed Heat، بار دیگر به مسابقات غیرقانونی خیابانی بازگشته است. بازی از جایی آغاز می‌شود که شخصیت اصلی، قصد شرکت در مسابقات Speedhunter Showdown را دارد. یک رویداد سازمان یافته که در حومه شهری خیالی به نام Palm City روی می‌دهد که شباهت زیادی به شهر Miami دارد. شما در روز می‌توانید در مسابقات Speedhunter Showdown شرکت کنید.. نکته مهم راجع به این رویداد این است که Speedhunter Showdown یک رویداد کاملا قانونی خواهد بود. اما در شب، دیگر خبری از رویداد قانونی Speedhunter Showdown نخواهد بود. به محض این که روز جای خود را به شب دهد، Speedhunter Showdown نیز جای خود را به مسابقات خیابانی غیرقانونی خواهد داد. پلیس‌ها در شب حضور خواهند داشت و به شدت خطرناک‌تر هستند و به تعقیب اتومبیل‌های مسابقه‌دهنده می‌پردازند. رانندگی در شب، باعث جلب توجه پلیس‌ها شده و موجب می‌شود درجه‌ی Heat Level اتومبیل شما افزایش یابد.
بازی مانند نسخه‌های اخیر این سری، از موتور گرافیکی Frostbite استفاده می‌کند.

تریلرهای بازی:
سیستم مورد نیاز:

MINIMUM REQUIREMENTS

OS: Windows 10
Processor (AMD): FX-6350 or Equivalent
Processor (Intel): Core i5-3570 or Equivalent
Memory: 8 GB
Graphics card (AMD): Radeon 7970/Radeon R9 280x or Equivalent
Graphics card (NVIDIA): GeForce GTX 760 or Equivalent
DirectX: 11 Compatible video card or equivalent
Online Connection Requirements: 320 KBPS or faster Internet connection
Hard-drive space: 50 GB

RECOMMENDED REQUIREMENTS

OS:
Windows 10
Processor (AMD): Ryzen 3 1300X or Equivalent
Processor (Intel): Core i7-4790 or Equivalent
Memory: 16 GB
Graphics card (AMD): Radeon RX 480 or Equivalent
Graphics card (NVIDIA): GeForce GTX 1060 or Equivalent
DirectX: 11 Compatible video card or equivalent
Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection
Hard-drive space: 50 GB
 
آخرین ویرایش:

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف




Developer: ghost Games
Publisher: EA Games
Genre: Arcade Racing
Release Date: November 8, 2019
Platforms: Xbox One, PS4 , PC

اطلاعات گیمپلی بازی:

• جهان باز (شب)
• داستانی جدی و تاریك تر
• این نسخه از بازی پایه ساخت عناوین آینده سری خواهد بود
• بازی تلفیقی از ریبوت ٢٠١٥ و Rivals خواهد بود
• همواره آنلاین نیست
• سیستم قبلی ترمز گرفتن برای دریفت كشیدن بازگشته و البته بسیار بهتر و واكنش پذیر تر
• همانند نسخه ٢٠١٥ شاهد ارتقا سطح و باز كردن آیتم های بیشتر شخصی سازی خواهیم بود
• اسپید كارت (Speed Card) ها كاملا از بازی حذف شده اند
• مراحل Off Road در بازی حضور ندارد
• گرافیك بازی از Payback بهتر شده است و در سطح ٢٠١٥ می باشد. خیسی سطح جاده، انعكاس نور و دیگر موارد ارتقا یافته است
• چرخه روز و شب در بازی وجود ندارد و زمان براساس نوع مسابقات تعیین می شود
• باران در بازی وجود دارد
• تعقیب و گریز های پلیس در حالت عادی همانند نسخه های كلاسیك این سری حضور دارد و حتی هلیکوپتر خارج از مسابقات دنبال شما می آید
• نشانگر آسیب وارده به خودرو و همچنین پمپ بنزین ها از Rivals بازگشته است
• مسابقات قانونی درون پیست همانند Pro Street حضور خواهد داشت
• تجربه بازی بیشتر حالت غیرخطی گرفته است
• عملكرد نیتروژن در بازی چیزی بین نسخه ٢٠١٥ و Rivals می باشد
• مراحل Heat در بازی به نوعی كلاسیك و در دهه ٨٠ میلادی دنبال می شوند
• مسابقات قانونی داخل پیست در روز روشن همانند نسخه Pro Street در بازی وجود دارد


پ.ن. با تشکر از @Ali Venom بابت توضیحات (در تاپیک خبری بازی)
 

soltanmasoud

کاربر سایت
Aug 23, 2010
1,758
نام
Masoud
١-اين nfs hp بخاطر dice انقدر اومد بالا وگرنه critrion ماله اين حرفها نبود :D
٢-متاي 80 هم قابل قبوله ولي متاي زرد نه
٣-متاي ٧٤ كه ديگه دفاع نداره عزيز دل :D
اتفاقا من Criterion بیشتر قبول دارم ، بدترین nfs ساز هم به نظر من گاست هست.
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,339
نام
Majid
بهترین نسخه های NFS هم متاشون بزور بالاتر از 83 چهار رفته نمیدونم چه انتظاری دارید از این سری! به نظرم این نسخه هم خوبه و دقیقا چیزی هست که ازش انتظار داشتیم. ما از NFS کاستومایز گسترده، یه داستان هر چند آبکی و مسابقه‌هایی با هندلینگ آرکید و دخالت پلیس انتظار داریم که Heat همشو داره. NFS قرار نیست فورتزا باشه و هیچوقت هم نخواهد شد. یه بار این اشتباهو سر Payback کردن و امیدوارم دیگه هیچوقت تکرارش نکنن. خوشحالم دوباره راه نسخه 2015 رو دارن ادامه میدن.
به شخصه بازیای Criterion رو هم اصلا جزو این سری حساب نمیکنم. اونا نسخه‌های برن‌اوت بودن که با اسم نیدفوراسپید عرضه شدن بودن. هیچوقت هندلینگ نیدفوراسپید انقد آبکی و مسخره نبوده که بشه با سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت دریفت کشید و هیچوقت هم شمارو به نابود کردن حریفتون تو مسابقه تشویق نمیکرده.
من اصلا حرفی از متا نزدم اما حالا میزنم:D بازی اگه از همه نظر عالی کار شده باشه اما درایوینگ قوی نداشته باشه آدمو نمیکشونه برای مدت طولانی، اینکه بگی هندلینگ آرکید داره که خب در سال تعداد زیاد درایوینگ آرکید کمتر شنیده شده میان همه هم متا دور ور 70-75، حالا فرض کنید همین بازی اسمش NFS نباشه بیاد متا 74 بگیره هیچ کس اصلا نمیفهمه منتشر شده.
اینکه شما نسخه های Criterion قبول نداری نظر شخصیه اما همون Criterion دوتا نسخه از سری رو در دست داشته یکی متا 84 یکی 89، حالا نسخه های جدید خودشونو جر میدن 80 نمیتونن بگیرن.
حالا چرا باید انتظارات از NFS اینقد پایین باشه؟ یک زمانی بود که نسخه جدید میخواست بیاد همه هایپ بودن و انتظار میکشیدن الان ببین با سری چیکار کردن که تاپیک امتیازات نظر سنجیش 75-79 از همه بیشتر رای داره که باز حتی به همونم نرسید :D من نمیگم همه چی متا ـه و فلان اما بنظرت اگه این بازی همه چی که یک NFS باید داشته باشه رو داره باید متاش زرد بشه؟
 

gamer123456

کاربر سایت
Feb 27, 2019
355
جون هر کی دوست دارین ۲ تا نسخه که criterion ساخته رو ترول نکنید که یه جور خود زنیه
از ۳ تا ریسینگ آخری که کریتریون ساخته همشون موفق بودن در نتیجه ایراد کار جای دیگست

نسخه hot persuit که criterion ساخته بدون هیچ شخصیت یا داستانی تونسته متا ۸۹ بگیره که دلیلش فقط و فقط گیم پلی فوق العاده خوب و لذت بخشه اونه


مشکل EA اینه بجای کار روی هسته گیم پلی دنبال پر زرق و برق کردن بازیه که نتیجش میشه یه همچین بازی های ضعیفی
 

Troy_ali

کاربر سایت
Apr 27, 2006
565
نام
| _| \-/
نمیدونم بازی سنتر دیگه اون بازی سنتر قدیم نیست یا دیگه NFS مثل قبل، اون هایپ قبل عرضه رو نداره. به هر صورت روز عرضه بازی اینقدر تاپیکش سوت و کور؟!:( قبلا حتی برای بازی های نه چندان معروف هم تاپیکاشون پر بود از تبادل نظر و تجربه بازی.
به هر شکل بازی دیروز برای کاربرای سرویس اکسس قابل دسترس شد، منم امروز وقت کردم یه دو-سه ساعتی بازی کنم و انصافا بعد از چندین نسخه، اولین نسخه ای بود که از همون دقایق اول از بازی لذت بردم. دیگه شاهد اون کوچه های باریک، اتصال دائمی به اینترنت (نسخه 2015) و انواع اقسام باگ های عجیب غریب که شدیدا تجربه بازی رو تحت الشعاع قرار میداد، نیستیم. یکی بزرگترین مشکلاتی که به شخصه با بازی داشتم این بود که آبجکتیو های داخل محیط (حتی یه سنگ کوچولو!) مثل یه دیوار بتنی عمل می کرد یا گوشه های زمین موقعی پیچیدن مثل یه دیوار صاف ماشین رو نگه میداشت (حداقل تو این چند نسخه اخیر)، البته بازی تو این زمینه سنگ تموم گذاشته و تقریبا همه آبجکتیو های بازی از درخت چند متری گرفته تا فنس و ستون مثل بادکنک تخریب میشن! :D هر چند یکم تخیلی شده ولی گیم پلی بازی رو بسیار بهبود داده، محیط ها و خیابون ها هم عریض و زیبا شدن. بازی تا اونجایی که دیدم چرخه شب و روز نداشت بلکه مسابقات یا تو شب هستن یا روز که اون رو هم پلیر مشخص میکنه. هر کدوم مسابقات جدا و ماموریت های اصلی هم توی هر دو بخش، شب و روز اتفاق میوفته. سیستم تیونینگ و کاستومایز ظاهری بازی هم خیلی بهتر شده و یه جورایی حس و حال NFS های قدیمی رو داره و دیگه خبری از اون سیستم مسخره ارتقا کارتی Payback هم نیست، علاون بر این شخصیت قابل بازی هم مثل سری Forza Horizon قابل شخصی سازیه که البته خیلی هم چیز مهمی نیست.
نکته بعدی مربوط به گرافیک بازیه که فقط میتونم بگم زیباست مخصوصا توی شب و هوای بارونی! و آخرین مورد قابل ذکر هم مربوط به سیستم دریفتینگ بازیه که دستخوش یه سری تغییرات مثبت شده (ایده آل من تو این زمینه 2010 Hot Pursuitئه) و دیگه بی نیاز از ترمز، میشه دریفت کشید! البته جا برای شخصی سازی هم داره.
اینها چیزایی بود تا اینجا بهش برخوردم (حالا شاید بیشتر بازی کنم، مشکلات بازی هم بیشتر یه چشمم بیان) ولی تا اینجا که به نظرم بازی کاملا ارزش خرید و بازی کردن رو داره. :)

مرسی از توضیحاتت. من می خواستم بدونم نحوه ی پیشرفت تو بازی چطوری هست. یعنی جدا از داستان میشه بازی کرد و ماشین رو آپگرید کرد ؟ و اینکه آنلاینش چطوریه ، مسابقه های مخصوص به خودش رو داره که بشه تا چند ماه با بازی سرگرم شد ؟
من خودم خیلی تمایل دارم این نسخه رو خریداری کنم ، اکثر نقدهایی هم که خوندم مثبت بوده. فقط میخوام ببینم بازی تا چند تا ماه ظرفیت داره یا طی همین چند هفته تموم شده محسوب میشه
 
  • Like
Reactions: paradaimix

paradaimix

Dancing for Dessert Studio
کاربر فعال
Oct 7, 2012
2,251
مرسی از توضیحاتت. من می خواستم بدونم نحوه ی پیشرفت تو بازی چطوری هست. یعنی جدا از داستان میشه بازی کرد و ماشین رو آپگرید کرد ؟ و اینکه آنلاینش چطوریه ، مسابقه های مخصوص به خودش رو داره که بشه تا چند ماه با بازی سرگرم شد ؟
من خودم خیلی تمایل دارم این نسخه رو خریداری کنم ، اکثر نقدهایی هم که خوندم مثبت بوده. فقط میخوام ببینم بازی تا چند تا ماه ظرفیت داره یا طی همین چند هفته تموم شده محسوب میشه
بله، جدا از داستان میشه مسابقه ها رو رفت، Crew Trial ها رو انجام داد یا با دوستان Crew تشکیل داد و پولش رو صرف خرید و ارتقا ماشین های بیشتر کرد یا اینکه توی شهر دور زد Collectable جمع کرد و توی شب با پلیس ها سرگرم شد. (Rep یه جورایی همون سیستم Bounty جمع کردن داخل Most Wanted 2005ئه) ولی با همه اینها فکر نمیکنم برای مدت خیلی طولانی ای بتونه سرگرم کننده باشه. علاوه بر این تعداد ماشین هم هیچوقت توی سری NFS از تعداد مشخصی تجاوز نکرده.
بخش آنلاین که ساختارش از اولین بازی سری که روی سرورای GameSpy خدابیامرز دارای بخش آنلاین شد (NFS Hot Pursuit 2 2002) فرقی نکرده و برای خودم هیچوقت بیشتر از چند دور بازی جذابیت نداشته. (البته Hot Pursuit 2010 بحثش جداست :D) ولی متاسفانه تو این نسخه چند باری هم که سعی کردم به بخش آنلاین متصل بشم، اررور میداد و کلا بیخیالش شدم.
ویرایش: مولتی پلیرش مثل اینکه داخل شهره و قسمت جدا نیست، مسابقات معمولی رو میشه با پلیرهای دیگه هم رفت.
البته من هنوز کمی بیشتر از 14 ساعت پلی تایم دارم و همه چیزو تجربه نکردم ولی در کل از اون دست بازی های ریسنگه که برای 30 تا 40 ساعت میتونه سرگرم کننده و جذاب باشه و تجریه ی مفرحی رو تو این دورانی که نبود بازی خوب تو این سبک شدیدا حس میشه، رقم بزنه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Troy_ali

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,091
نام
MohammadAli
حالا چرا باید انتظارات از NFS اینقد پایین باشه؟ یک زمانی بود که نسخه جدید میخواست بیاد همه هایپ بودن و انتظار میکشیدن الان ببین با سری چیکار کردن که تاپیک امتیازات نظر سنجیش 75-79 از همه بیشتر رای داره که باز حتی به همونم نرسید :D من نمیگم همه چی متا ـه و فلان اما بنظرت اگه این بازی همه چی که یک NFS باید داشته باشه رو داره باید متاش زرد بشه؟
تا خودتون بازیو تجربه نکردید از روی متای نظر ندید. کربن تقریبا متاش زرد شد (۷۷) ولی به شخصه برای من یکی از بهترین NFSهای تاریخ بود. (بجز هندلینگش که شدیدا بین آرکید و شبیه‌ساز گیر کرده بود) هیچوقت اون Canyon Raceهای کربن یادم نمیره بعد از گذشت بیش از یک دهه. ولی برای مثال بازیای Criterion شدیدا برای من ناامیدکننده بود از سلاح‌های مسخره هات پرسوت که میشد باهاش ماشین‌های مختلف رو از کار انداخت تا فیزیک ماشین‌هاشون که آدم رو یاد Burnout می‌انداخت. بین مخاطبان نیدفوراسپید هم زیاد ازشون به خوبی یاد نمیشه با اینکه برای بقیه‌ بازی‌های خوبی هستن.
-----------------------------------------
موضوع دیگه‌ای هم هست. EA چند ساله کاملا سیاستاش تغییر کرده و من خوشحالم که حداقل هنوز Ghost Games رو تعطیل نکردن و بازی NFS رو هم به یه بازی F2P آنلاین تبدیل نکردن. استودیو Ghost Games به بزرگی Black Box نیست و زیاد انتظاری ازشون نمیره EA هم خودش دیگه از NFS انتظار فورتزا رو نداره و با یه بودجه جمع و جور جمعش میکنه و با یکی دو میلیون فروش سود EA هم تامین میشه. که همون اسم NFS تضمین فروش دو سه میلیونی رو میده.
-----------------------------------------
خلاصه با توجه به وضعیت کنونی EA و سیاست‌هاش از بازی Ghost Games با اعضای محدودش که حدود ۸۰ نفرن (مقایسه کنید با استودیو عظیم ۴۰۰ نفری بلک باکس که برای نسل‌های گذشته بازی میساختند) انتظاری بیشتری نمیره برای همین راضیم ازاینکه حداقل سعیشون رو کردند تا یه NFS بهتر تحویل بدن و نسبت به قبل پیشرفت کنن.
 

paradaimix

Dancing for Dessert Studio
کاربر فعال
Oct 7, 2012
2,251
:D
من اصلا حرفی از متا نزدم اما حالا میزنم:D بازی اگه از همه نظر عالی کار شده باشه اما درایوینگ قوی نداشته باشه آدمو نمیکشونه برای مدت طولانی، اینکه بگی هندلینگ آرکید داره که خب در سال تعداد زیاد درایوینگ آرکید کمتر شنیده شده میان همه هم متا دور ور 70-75، حالا فرض کنید همین بازی اسمش NFS نباشه بیاد متا 74 بگیره هیچ کس اصلا نمیفهمه منتشر شده.
اینکه شما نسخه های Criterion قبول نداری نظر شخصیه اما همون Criterion دوتا نسخه از سری رو در دست داشته یکی متا 84 یکی 89، حالا نسخه های جدید خودشونو جر میدن 80 نمیتونن بگیرن.
حالا چرا باید انتظارات از NFS اینقد پایین باشه؟ یک زمانی بود که نسخه جدید میخواست بیاد همه هایپ بودن و انتظار میکشیدن الان ببین با سری چیکار کردن که تاپیک امتیازات نظر سنجیش 75-79 از همه بیشتر رای داره که باز حتی به همونم نرسید :D من نمیگم همه چی متا ـه و فلان اما بنظرت اگه این بازی همه چی که یک NFS باید داشته باشه رو داره باید متاش زرد بشه؟
حتی برای Payback هم خیلی ها از جمله خودم هایپ بودن، مخصوصا با اون تریلر خفن داستانی معرفیش که قشنگ همه رو میخ کوب کرد ولی تنها دلیلی که فکر میکنم دیگه کسی انتظار خاصی از Heat نداشت به این دلیل بود که 3 تا نسخه نسبتا ضعیف که هر سال بدتر هم شد و علاوه بر این همه نسخه ها ساخته یه استدیو و یه موتورپایه بود که امتحانشو حداقل تو این سبک بد پس داده. با تمام احترامی که برای بازی های کلاسیک NFS قائلم و بر خلاف حرف محمدعلی، متد Drifting توی Hot Pursuit رو یکی از نوآورانه ترین، بهترین و لذت بخش ترین متد های تاریخ آرکید ریسینگ میدونم، حالا چه با اسم NFS چه بدون NFS.
ه‌ولی برای مثال بازیای Criterion شدیدا برای من ناامیدکننده بود از سلاح‌های مسخره هات پرسوت که میشد باهاش ماشین‌های مختلف رو از کار انداخت تا فیزیک ماشین‌هاشون که آدم رو یاد Burnout می‌انداخت. بین مخاطبان نیدفوراسپید هم زیاد ازشون به خوبی یاد نمیشه با اینکه برای بقیه‌ بازی‌های خوبی هستن.
هندلینگ Hot Pursuit دقیقا خاص همون بازی بود و کوچترین شباهتی به Burnout حداقل تو این زمینه نداشت. سلاح ها هم برخیشون دقیقا تو نسخه های کلاسیک Hot pursuit (برای پلیس) وجود داشت.
 
آخرین ویرایش:

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
به نظرم سیستم هندلینگ بازی نسبت به قبلی تغییر زیادی نکرده شخصی سازی تو نسخه قبلی بود اما زمان گیر این نسخه راحتر چون پرداخت درون برنامه ای نداره گرافیکش همینطور داستانم اضافه کردنش کار سختی نبوده فقط میخواستن بازی بدن بیرون runیه نمونه که داستان خوبی داشت من که هنوز منتظر چیزی مثل rivalsدر کل بازی ارزش تجربه داره تو جمعه سیاه تخفیف میخوره به خصوص برای ps4 داره بهترین گزینه ارکیده
 

.:MEHRAN:.

کاربر سایت
Jun 28, 2012
265
نام
Mehran
یه بازی اینقدر بحث کردن نداره که! برید بخرید حال کنید دیگه :| اینقد فورزا و NFS رو هم نکوبید تو سر هم . ماهیت NFS آرکید بودنشه. انتظار شبیه ساز بودنشو نداشته باشید! جفتشو بگیرید کیفشو ببرید.

ولی یه چیزیم بگم :D نسخه های criterion نمره های بالاتری نسبت به نسخه ها Black box گرفتن. hot pursuit 2010 رو میگیم قبول! خاص بود! ولی آخه Most Wanted 2012 دیگه واقعاً burnout بود!!! البته خبرشم اومد که EA خیلی فشار بهشون آورده بود که بازی زود عرضه بشه اونام مجبور شدن کل مدلای اولیه شونو بریزن دور. ولی واقعاً من این نسخه هارو اصلا دوست نداشتم! most wanted که اصلا most wanted نبود :)) اصلا یه سو استفاده از اسمش بود یجورایی.

Most Wanted 2005 , Carbon , UnderCover , pro street , Run , Underground 2 همه این نسخه ها رو من واقعاً 100 برابر اونا دوست دارم و همشونم متاشون بین 70 تا 82 بود :| یعنی تهش دیگه 82 بود! واسه همینم اهمیتی نمیدم متای Heat چند شده!
اگه مثل من ماشین بازیدو عشق تیون کردن دارید، بخرید :| تموم شد :| دیگه بحث کردن نداره اینقد تو سر و مغز همدیگه میزنید.

از نظر منم از بعد Hot pursuit بهترین نسخه Need For speed تو این 9 سال همین Heat بوده.
 

Destro

Gold User
Apr 18, 2010
3,439
نام
Nightwing
یه بازی اینقدر بحث کردن نداره که! برید بخرید حال کنید دیگه :| اینقد فورزا و NFS رو هم نکوبید تو سر هم . ماهیت NFS آرکید بودنشه. انتظار شبیه ساز بودنشو نداشته باشید! جفتشو بگیرید کیفشو ببرید.

ولی یه چیزیم بگم :D نسخه های criterion نمره های بالاتری نسبت به نسخه ها Black box گرفتن. hot pursuit 2010 رو میگیم قبول! خاص بود! ولی آخه Most Wanted 2012 دیگه واقعاً burnout بود!!! البته خبرشم اومد که EA خیلی فشار بهشون آورده بود که بازی زود عرضه بشه اونام مجبور شدن کل مدلای اولیه شونو بریزن دور. ولی واقعاً من این نسخه هارو اصلا دوست نداشتم! most wanted که اصلا most wanted نبود :)) اصلا یه سو استفاده از اسمش بود یجورایی.

Most Wanted 2005 , Carbon , UnderCover , pro street , Run , Underground 2 همه این نسخه ها رو من واقعاً 100 برابر اونا دوست دارم و همشونم متاشون بین 70 تا 82 بود :| یعنی تهش دیگه 82 بود! واسه همینم اهمیتی نمیدم متای Heat چند شده!
اگه مثل من ماشین بازیدو عشق تیون کردن دارید، بخرید :| تموم شد :| دیگه بحث کردن نداره اینقد تو سر و مغز همدیگه میزنید.

از نظر منم از بعد Hot pursuit بهترین نسخه Need For speed تو این 9 سال همین Heat بوده.
با این کامنت حق مطلب و ادا کردی:D
این بازی داستان هم داره؟
 
  • Like
Reactions: AMIN-PASHA

gamer123456

کاربر سایت
Feb 27, 2019
355
جدی چرا cirterion یک burnot جدید نمیسازه حیفه اون ip ارزش داشت خیلی هم متفاوت از ریسینگ های دیگه بود به کلی

خیلی از اعضا اصلی از استدیو رفتن و دیگه مثل قبل استدیو قوی نیست
الانم تا جایی که خبر دارم به استدیو های دیگه EA کمک میکنن

اگرم burnout بسازن به خاطر نبود افراد اصلی استدیو بعید میدونم بازی خوبی بشه اونم در نهایت
 

vayne solidor

کاربر سایت
Jan 12, 2007
1,966
نام
حسین
من قسمت داستانیشو تموم کردم .کلا nfs داستانش ابکیه ولی این یکی دیگه خیلی ابکی تر بود.داستان کلا توی 4 تا چپتر خیلی کوتاهه که کلا فکر کنم 10 تا ماموریت هم نبود اما خب بعد اتمام داستان نقشه بازی با کلی مسابقه و چیزای جمع کردنی باقی میمونه.
اما خداییش گرافیک خوبی داشت مخصوصا عصر هنگام بارون امدن تو جاده خیلی خوب بود یا صبح که بارون میومد بعد قطع میشد افتاب میزد جاده هنوز خیس بود فوق العاده بود افکتش
 
  • Like
Reactions: mohsenebrahimi

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر