Need for Speed جدید برای کنسول‌های نسل بعد تایید شد.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
pe788y4bedokrb1qgq5.jpg



Criterion دیگر Need for Speed نخواهد ساخت.

Peter Moore مدیر اجرایی EA طی گزارش مالی EA در سال 2012 اعلام کرد:"

یکی از موفقیت‌های ما در 3ما‌هه سوم سال 2012 بازی Need for Speed Most Wanted بود. عرضه سالانه بازی‌های Racing برای ما 30٪ سود داشته است, عملکرد ما در ساخت بازی Racing بهتر از بقیه بازی‌هایAAA این سبک است. در بازار مصرف کنندگان یک انتخاب دارند آنان نمی‌توانند 2 بازی Racing را با هم بخرند چرا که آنان بهترین عنوان را انتخاب خواهند کرد. عرضه سالانه Need for Speed می‌تواند وضعیت ما را بهبود ببخشد.

Criterion استدیو انگلیسی EA که ساخت ریبوت Need for Speed Most Wanted را در سال 2012 برعهده داشت از این پس روی فرنچیز NFS کار نخواهد کرد آنان در ساخت عنوان بعدی این سری به استدیو Gothenburg یعنی Ghost Games کمک خواهند کرد. Ghost Games به تازگی تاسیس شده است و هم اکنون 65 کارمند دارد که بزودی به 85 کارمند افزایش خواهدیافت. رئیس این استدیو تهیه کننده اجرائی استدیو سوئدی DICE یعنی Marcus Nilsson است.
Nilsson در این باره می‌گوید:"

دوست دارم بسیاری از افکارم که در DICE داشته‌ام در توسعه این بازی اجرا کنم. در DICE هرکس به هرچیزی که فکر می‌کرد نظرش را درموردش می‌گفت من دوست دارم در این استدیو هم نظرات کارمندان دیگر نیز محترم شمرده شود. هدف ما در Ghost Games این است که یک بازی با کیفیت بسازیم.

Moore افزود:"

Need for Speed جدید با استفاده از موتور استدیو DICE یعنی Frostbite 2 ساخته خواهد شد این بازی در سال 2013 عرضه می‌گردد. همچنین برای کنسول‌های نسل بعد هم ساخته خواهد شد ولی این بدان معنا نیست که بازی در تابستان امسال عرضه شود.

Craig Sullivan از Criterion گفت:"
ما دوست داریم از نظرات کسانی که با ما همکاری می‌کنند در پروژه بعدی خود بهره‌مند شویم و از ایده‌های زیادی در بازی بعدی خود استفاده کنیم, این چیزی است که ما میخواهیم انجام دهیم
ما با Need for Speed شروع کردیم ما دیگر نمی‌توانیم برروی این عنوان کار کنیم. ما ایده‌ها و نظرات جالب و خوبی درمورد این بازی از مردم دریافت کرده‌ایم. بنابراین را درستی را انتخاب کرده‌ایم.

به نظر می‌آید EA قصد داردسری Need for Speed را سالانه توسط توسعه‌دهندگان متعددی عرضه کند مانند عرضه سالانه Call Of Duty توسط Activision. استدیو علاقه دارد برروی Burnout کارکند شاید هم توسعه یک Road Rash جدید.

منبع
 

susha

کاربر سایت
Jun 11, 2011
3,009
نام
مجید
دلیل ناراحتیت چیه بابا؟ سیستمت ضعیفه نمیکشه بازیو؟ خوب عوضش کن.نسل تموم شد رفت
مشکل اینه که FB2 با سیستم های ضعیف مثل CryEngine سازگار نیست
مثلا خود من راحت کرایسیس 2 رو بازی کردم اما بتل 3 رو با هزار باگ و لگ انجام دادم
 

magiteq

کاربر سایت
May 1, 2008
1,801
نام
Ata
خیلی جالبه میان ip رو از استدیویی که تخصص اش ( race arcade) هست میگیرن میدن به استدیویی که رئیس اش هیچ تجربه ای در ساخت این سبک نداره البته برای EA
که علاقه شدیدی به ازمون و خطا در nfs داره چیز عجیبی نیست.
اسم frostbite 2 در کنار nfs ادم رو به یاد شکست خورده ای به اسم RUN میاندازه.
 

FPS Dᴏug

کاربر سایت
Apr 19, 2012
2,173
The Run که با FB2 ساخته شده بود واقعا یک بازی مزخرف و مسخره بود و گند زد به اسم NFS .
حالا چون آخرین بازی FB2 یعنی MoH : W یکم بهینه شده بود میشه یک امیدی به نسخه ی بعدی NFS داشت .
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
احتمالا Criterion میخواد بره سراغ Burnout که فعلا دست از سر NFS برداشته.
این ریبوت Most Wantd اصلا به دلم ننشست. 10-15 دقیقه گیم پلی بازی رو دیدم دیگه حتی حاضر نشدم نصبش کنم. :|
 

magiteq

کاربر سایت
May 1, 2008
1,801
نام
Ata
The Run که با FB2 ساخته شده بود واقعا یک بازی مزخرف و مسخره بود و گند زد به اسم NFS .
حالا چون آخرین بازی FB2 یعنی MoH : W یکم بهینه شده بود میشه یک امیدی به نسخه ی بعدی NFS داشت .

مگه most wanted با FB2 ساخته شد بود که شاهکار از اب دراومد! اصلا موتورش چه ربطی به کیفیت گیم پلی اش داره
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
کلا دیگه هرجا اسمی از NFS یا DA یا BF یا ME میاد عادت شده واسه یه عده که شروع کنن از فراستبایت بد گفتن!!:|
چه شما قبول داشته باشین چه نداشته باشین این انجین یکی از بهترینها حال حاضر است!!
 

Jason Brady

کاربر سایت
Feb 1, 2013
541
نام
محمد
موتور بزرگیه هرکی ازش انتقاد کنه بنظرم بهتره پای گیم نشینه! بره همون کالافش رو بازی کنه! عصر عصر گرافیک هست سیستم نمیتونید ارتقا بدید برید کسنول بخرید
 

M0HAMAD

کاربر سایت
Jul 1, 2009
842
نام
محمد
یکی از موفقیت‌های ما در 3ما‌هه سوم سال 2012 بازی Need for Speed Most Wanted بود.

عملکرد ما در ساخت بازی Racing بهتر از بقیه بازی‌هایAAA این سبک است.
منظورشون از موفقیت از بعد مادی هست دیگه ....؟
چون از لحاظ کیفی که واقعا افتضاح بود
جدا از اون چه چیز NFS:MW بهتر از (مثلا) Forza:H بود؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر