Need for Speed جدید برای کنسول‌های نسل بعد تایید شد.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
pe788y4bedokrb1qgq5.jpg



Criterion دیگر Need for Speed نخواهد ساخت.

Peter Moore مدیر اجرایی EA طی گزارش مالی EA در سال 2012 اعلام کرد:"

یکی از موفقیت‌های ما در 3ما‌هه سوم سال 2012 بازی Need for Speed Most Wanted بود. عرضه سالانه بازی‌های Racing برای ما 30٪ سود داشته است, عملکرد ما در ساخت بازی Racing بهتر از بقیه بازی‌هایAAA این سبک است. در بازار مصرف کنندگان یک انتخاب دارند آنان نمی‌توانند 2 بازی Racing را با هم بخرند چرا که آنان بهترین عنوان را انتخاب خواهند کرد. عرضه سالانه Need for Speed می‌تواند وضعیت ما را بهبود ببخشد.

Criterion استدیو انگلیسی EA که ساخت ریبوت Need for Speed Most Wanted را در سال 2012 برعهده داشت از این پس روی فرنچیز NFS کار نخواهد کرد آنان در ساخت عنوان بعدی این سری به استدیو Gothenburg یعنی Ghost Games کمک خواهند کرد. Ghost Games به تازگی تاسیس شده است و هم اکنون 65 کارمند دارد که بزودی به 85 کارمند افزایش خواهدیافت. رئیس این استدیو تهیه کننده اجرائی استدیو سوئدی DICE یعنی Marcus Nilsson است.
Nilsson در این باره می‌گوید:"

دوست دارم بسیاری از افکارم که در DICE داشته‌ام در توسعه این بازی اجرا کنم. در DICE هرکس به هرچیزی که فکر می‌کرد نظرش را درموردش می‌گفت من دوست دارم در این استدیو هم نظرات کارمندان دیگر نیز محترم شمرده شود. هدف ما در Ghost Games این است که یک بازی با کیفیت بسازیم.

Moore افزود:"

Need for Speed جدید با استفاده از موتور استدیو DICE یعنی Frostbite 2 ساخته خواهد شد این بازی در سال 2013 عرضه می‌گردد. همچنین برای کنسول‌های نسل بعد هم ساخته خواهد شد ولی این بدان معنا نیست که بازی در تابستان امسال عرضه شود.

Craig Sullivan از Criterion گفت:"
ما دوست داریم از نظرات کسانی که با ما همکاری می‌کنند در پروژه بعدی خود بهره‌مند شویم و از ایده‌های زیادی در بازی بعدی خود استفاده کنیم, این چیزی است که ما میخواهیم انجام دهیم
ما با Need for Speed شروع کردیم ما دیگر نمی‌توانیم برروی این عنوان کار کنیم. ما ایده‌ها و نظرات جالب و خوبی درمورد این بازی از مردم دریافت کرده‌ایم. بنابراین را درستی را انتخاب کرده‌ایم.

به نظر می‌آید EA قصد داردسری Need for Speed را سالانه توسط توسعه‌دهندگان متعددی عرضه کند مانند عرضه سالانه Call Of Duty توسط Activision. استدیو علاقه دارد برروی Burnout کارکند شاید هم توسعه یک Road Rash جدید.

منبع
 

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
مشکل اصلی MW 2012 طراحی مراحلش بود. لبه های اضافی و زیاد که باعث می شد پشت سر هم صحنه کرش را ببینیم... که تو بازی ای که یکی از ارکان اصلی اش سرعت و هیجان بالاش هست، رسما یک ضد حال اساسی بود.
در ضمن مسیر مسابقه کامل مشخص نشده و با یه سری چک هایی که گهگاه متوجه اونها نمی شدیم ، مواجه می شدیم و از مسیر خارج می شدیم و مجبور بودیم همیشه یه نیم نگاهی به نقشه داشته باشیم...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر