Daedalus
کاربر سایت
من به امیدو اون روزیم که Sandman و Transmetropolitan رو بسازن عوض این سوپرهیروهای worn out بیخود.

اوس ممد میس یو و این حرفا به قولی
من به امیدو اون روزیم که Sandman و Transmetropolitan رو بسازن عوض این سوپرهیروهای worn out بیخود.
من به امیدو اون روزیم که Sandman و Transmetropolitan رو بسازن عوض این سوپرهیروهای worn out بیخود.
این خط اینم نشون Dawn of Justice از Batman and Robin هم بدتر میشه. همین الان که بتمنهاشون یکین، دوتاییشون لیبرالهای کرکپات اتنشن هور هستن. ارجاعت میدم به حظور پر نفیظ اسفلک در بیل ماهر.![]()
اوس ممد میس یو و این حرفا به قولی
چند سال نبودی اوس ممد فروم اصلا لنگ میزدخوش اومدی![]()
![]()
حالا بیخود که نه، ولی دیگه به نظرتون بس نیست؟ :d این همه فیلم ساخته شده در مورد بتمن و سوپرمن و ولورین. بقیه سوپرهیروها هم پتانسیل دارن خب.
اگر به من باشه میگم یکمی از فاز سوپرهیروها بیرون بکشن البته فکر نمیکنم همچین اتفاقی بیفته ، فرهنگ آمریکایی ها بنظرم جوری هست که عشق قهرمان دارن. کسی که از خودگذشتگی میکنه و میاد بشریت رو نجات میده. شاید قسمتی هم بخاطر این باشه که bible رو گذاشتن تو مولینکس از بچگی تو مغزشون فرو کردنحالا بیخود که نه، ولی دیگه به نظرتون بس نیست؟ :d این همه فیلم ساخته شده در مورد بتمن و سوپرمن و ولورین. بقیه سوپرهیروها هم پتانسیل دارن خب.
اگر به من باشه میگم یکمی از فاز سوپرهیروها بیرون بکشن البته فکر نمیکنم همچین اتفاقی بیفته ، فرهنگ آمریکایی ها بنظرم جوری هست که عشق قهرمان دارن. کسی که از خودگذشتگی میکنه و میاد بشریت رو نجات میده. شاید قسمتی هم بخاطر این باشه که bible رو گذاشتن تو مولینکس از بچگی تو مغزشون فرو کردن
نظر شخصی.من حقیقتش هیچ اعتقادی به قهرمان و نجات دهنده و ناجی ندارم.
من به امیدو اون روزیم که Sandman و Transmetropolitan رو بسازن عوض این سوپرهیروهای worn out بیخود.
۱- همشهری کین (اورسون ولز-۱۹۴۱)
۲- پدرخوانده (فرانسیس فورد کاپولا-۱۹۷۲)
۳- سرگیجه (آلفرد هیچکاک- ۱۹۵۸)
۴- ۲۰۰۱: ادیسه فضایی (استنلی کوبریک-۱۹۶۸)
۵- جویندگان (جان فورد- ۱۹۵۶)
۶- طلوع (مورنائو-۱۹۲۷)
۷- آواز در باران (استنلی دانن و جین کلی-۱۹۵۲)
۸- روانی (آلفرد هیچکاک-۱۹۶۰)
۹- کازابلانکا (مایکل کورتیس-۱۹۴۲)
۱۰- پدرخوانده/ قسمت دوم (فرانسیس فورد کاپولا-۱۹۷۴)
۱۱- آمبرسون های باشکوه (اورسون ولز- ۱۹۴۲)
۱۲- محله چینی ها (رومن پولانسکی- ۱۹۷۴)
۱۳- شمال از شمال غربی (آلفرد هیچکاک- ۱۹۵۹)
۱۴- نشویل (رابرت آلتمن-۱۹۷۵)
۱۵- بهترین سال های زندگی ما (ویلیام وایلر-۱۹۴۶)
۱۶- مک کیب و خانم میلر (رابرت آلتمن- ۱۹۷۱)
۱۷- جویندگان طلا (چارلی چاپلین-۱۹۲۵)
۱۸- روشنایی های شهر (چارلی چاپلین- ۱۹۲۵)
۱۹- راننده تاکسی (مارتین اسکورسیزی- ۱۹۷۶)
۲۰- رفقای خوب (مارتین اسکورسیزی- ۱۹۹۰)
۲۱- مالهالند درایو (دیوید لینچ-۲۰۰۱)
۲۲-حرص (اریک فون اشتروهایم- ۱۹۲۴)
۲۳- آنی هال (وودی الن- ۱۹۷۷)
۲۴- آپارتمان (بیلی وایلدر-۱۹۶۰)
۲۵- کار درست را انجام بده (اسپایک لی- ۱۹۸۹)
۲۶- سلاخ گوسفند (چارلز برنت-۱۹۷۸)
۲۷- بری لیندون (استنلی کوبریک- ۱۹۷۵)
۲۸- پالپ فیکشن ( کوئنتین تارانتینو- ۱۹۹۴)
۲۹- گاو خشمگین ( مارتین اسکورسیزی- ۱۹۸۰)
۳۰- بعضی ها داغشو دوست دارند (بیلی وایلدر- ۱۹۵۹)
۳۱- زنی تحت تاثیر (جان کاساوتیس- ۱۹۷۴)
۳۲- بانو ایو (پرستون استورجس- ۱۹۴۱)
۳۳- مکالمه (فرانسیس فورد کاپولا- ۱۹۷۴)
۳۴- جادوگر شهر اوز (ویکتور فلمینگ- ۱۹۳۹)
۳۵- غرامت مضاعف (بیلی وایلدر- ۱۹۴۴)
۳۶- جنگ ستارگان (جرج لوکاس- ۱۹۷۷)
۳۷- تقلید زندگی (داگلاس سیرک- ۱۹۵۹)
۳۸- آرواره ها (استیون اسپیلبرگ- ۱۹۷۵)
۳۹- تولد یک ملت (دی دبلیو گریفیث- ۱۹۱۵)
۴۰- کابوس های عصرگاهی (مایا درن و الکساندر حمید- ۱۹۴۳)
۴۱- ریو براوو (هاوارد هاوکز- ۱۹۵۹)
۴۲- دکتر استرنجلاو (استنلی کوبریک- ۱۹۶۴)
۴۳- نامه های یک زن ناشناس (ماکس افولس- ۱۹۴۸)
۴۴- شرلوک جونیور (باستر کیتون- ۱۹۲۴)
۴۵- مردی که لیبرتی والانس را کشت (جان فورد- ۱۹۶۲)
۴۶- چه زندگی محشری (فرانک کاپرا-۱۹۴۶)
۴۷- مارنی (آلفرد هیچکاک-۱۹۶۴)
۴۸- مکانی در آفتاب (جرج استیونس- ۱۹۵۱)
۴۹- روزهای بهشت (ترنس مالیک- ۱۹۷۸)
۵۰- منشی همه کارۀ او (هاوارد هاوکز- ۱۹۴۰)
۵۱- نشانی از شر (اورسون ولز- ۱۹۵۸)
۵۲- این گروه خشن (سم پکین پا- ۱۹۶۹)
۵۳- گرِی گاردنز(آلبرت و دیوید می زلیس، الن هوده و مافی مه یِر-۱۹۷۵)
۵۴- سانست بلوار(بیلی وایلدر- ۱۹۵۰)
۵۵- فارغ التحصیل (مایک نیکولز- ۱۹۶۷)
۵۶- بازگشت به آینده (رابرت زمیکس- ۱۹۸۵)
۵۷- جنایات و جنحه (وودی الن- ۱۹۸۹)
۵۸- فروشگاه کنار خیابان (ارنست لوبیچ- ۱۹۴۰)
۵۹- پرواز بر فراز آشیانه فاخته- در ایران به "دیوانه از قفس پرید" مشهور است- (میلوش فورمن- ۱۹۷۵)
۶۰- مخمل آبی ( دیوید لینچ- ۱۹۸۶)
۶۱- چشمان کاملا بسته (استنلی کوبریک- ۱۹۹۹)
۶۲- درخشش (استنلی کوبریک- ۱۹۸۰)
۶۳- چشمه های عشق (جان کاساوتیس- ۱۹۸۴)
۶۴- جانی گیتار (نیکلاس ری- ۱۹۵۴)
۶۵- رایت استاف (فیلیپ کافمن- ۱۹۸۳)
۶۶- رود سرخ (هاوارد هاوکز- ۱۹۴۸)
۶۷- عصر جدید (چارلی چاپلین- ۱۹۳۶)
۶۸- بدنام (آلفرد هیچکاک- ۱۹۴۶)
۶۹- کویانیس کاتسی-زندگی بدون توازن (گادفری رجیو-۱۹۸۲)
۷۰-واگن دسته موزیک (وینسنت مینه لی)
۷۱- گروندهاگ دِی- روز موش خرما (هارولد ریمیس- ۱۹۹۳)
۷۲- ژست شانگهای (جوزف فون اشترنبرگ- ۱۹۴۱)
۷۳- شبکه (سیدنی لومت- ۱۹۷۶)
۷۴- فارست گامپ (رابرت زمیکس- ۱۹۹۴)
۷۵- برخورد نزدیک از نوع سوم (استیون اسپیلبرگ- ۱۹۷۷)
۷۶- امپراتوری ضربه می زند (اروین کرشنر- ۱۹۸۰)
۷۷- دلیجان (جان فورد- ۱۹۳۹)
۷۸- فهرست شیندلر (استیون اسپیلبرگ- ۱۹۹۳)
۷۹- درخت زندگی (ترنس مالیک-۲۰۱۱)
۸۰- مرا در سن لویی ملاقات کن (وینسنت مینه لی- ۱۹۴۴)
۸۱- تلما و لوئیز (ریدلی اسکات- ۱۹۹۱)
۸۲-مهاجمان صندوقچه گمشده (استیون اسپیلبرگ- ۱۹۸۱)
۸۳- بزرگ کردن بچه (هاوارد هاوکز- ۱۹۳۸)
۸۴- بازماندگان (جان بورمن-۱۹۷۲)
۸۵- شب مردگان زنده (جرج رومرو- ۱۹۶۸)
۸۶- شیرشاه (راجر آلرز و راب مینکوف-۱۹۹۴)
۸۷- درخشش ابدی یک ذهن پاک (میشل گوندری- ۲۰۰۴)
۸۸- داستان وست ساید (رابرت وایز و جروم رابینز- ۱۹۶۱)
۸۹- در مکانی پرت (نیکلاس ری- ۱۹۵۰)
۹۰- اینک آخرالزمان (فرانسیس فورد کاپولا- ۱۹۷۹)
۹۱- ئی تی (استیون اسپیلبرگ- ۱۹۸۲)
۹۲- شب شکارچی (چارلز لافتون- ۱۹۵۵)
۹۳- پائین شهر (مارتین اسکورسیزی-۱۹۷۳)
۹۴- ساعت بیست و پنج (اسپایک لی- ۲۰۰۲)
۹۵- سوپ اردک (لئو مک کاری- ۱۹۳۳)
۹۶- شوالیه سیاه (کریستوفر نولن- ۲۰۰۸)
۹۷- برباد رفته (ویکتور فلمینگ- ۱۹۳۹)
۹۸- دروازه بهشت (مایکل چیمینو-۱۹۸۰)
۹۹- ۱۲ سال بردگی (استیو مک کوئین- ۲۰۱۳)
۱۰۰- تکخال در حفره (بیلی وایلدر- ۱۹۵۱)
پر نفیظ یعنی چی ؟:dاین خط اینم نشون Dawn of Justice از Batman and Robin هم بدتر میشه. همین الان که بتمنهاشون یکین، دوتاییشون لیبرالهای کرکپات اتنشن هور هستن. ارجاعت میدم به حظور پر نفیظ اسفلک در بیل ماهر.
چاکریم حاجی. پیر شدم به خدا، اونقدر اینور و اونور جولوندیم که برگشتم سر جای اولم.
سندمن رو که دارن میسازن. هر چند به نظر من کارای خوب رو باید سریال ساخت ازشون نه فیلم. حیف میشن:d
بن افلک / بروس وین / بتمن / حافظ گاتهام / ویجلنتی دیووانه
به همراه
هنری کویل / کلار کنت / سوپرمن / نجات دهنده دنیا / فضایی ظال
Then Zack pitched me his concept for this older, more broken, kind of f*cked up Batman. It was something we haven’t seen. We have seen that Batman is willing to cross the line to protect people. That vigilantism has been a part of his character all along, and we are tapping into that mentality when faced by something as potentially as deadly a Superman
We want to assume that Batman has reached this point in his life and career as a superhero, and Superman represents a sort of philiophical change. He is a paradigm shift for Batman: 'I've been fighting criminals all my life, trying to find justice, and now I am confronted with a concept that is transcendent to me.' In the face of Superman, a man robbing a bank doesn't matter
He's having a crisis of conscience. 'Am I really just a vigilante who stalks the alleys of Gotham?
It's a point of view thing. That is why Dawn of Justice is the full title. What it does is allow us to start this conversation.