Movie Center

SiminSecret

کاربر سایت
pulp-fiction-h_upscayl_2x_high-fidelity-4x.png
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you​

فهرست سایت ها و ربات های دانلود فیلم و سریال که بدون سانسور هستن (آپدیت شده در تاریخ 9 آذر 1404):

رایگان:
farsiland.com = دانلود فیلم های سینمای ایران به محض پخش شدن + سریال های پخش شده از سرویس های استریم ایرانی
سیلیکس | دانلود فیلم , دانلود سریال
خانه | شوفیلیکس
دانلود رایگان فیلم و سریال | موبو مووی
www.kargadanmovie.com
آن کات مووی - مرجع بروز فیلم و سریال
دارک نما | DARKNAMA
دنیای سریال
https://almasmovie.website/
cinema-tika.com
hashtagfilm.site
کیمولند | دانلود رایگان فیلم و سریال بدون سانسور
فیلمیاتو
http://movie-zone.co/
https://bcmoviez.com/
https://www.f2medi.ir/ نیمه اشتراکی
kiamovie.ir نیمه اشتراکی
انیمه http://animebin.arshiaplus.com
https://mercimovie.info/ انیمه
boxmovie.github.io‎
https://b2n.ir/FreeMovie
https://cinemaplus-app.vercel.app

اشتراکی (پولی):

https://digimoviez.com
https://avamovie.shop/
https://30nama.com/
https://nightmovie.org
https://www.f2medi.ir/
https://9movie.tv/
https://imovies-dl.com/
https://empirebesttv.com
https://mywir57.sbs‎
https://mymoviz.co/
https://zarfilm.com
https://bamabin.com
https://bluemoviee.com
https://www.cineby.app/
https://rahamovie.top/
https://filmyar.net/
https://www.niik.fun/
https://cinemafreak.net/
https://grandcinema.tv
https://ymoviz.com/
https://serfil.cc/
http://mavimovie.com
https://www.ariomovie.site/landing
https://neterplay.com/
https://playrooz.com/
https://lucimovie.com/
https://www.lookapo.fun
https://www.nitrugen.com/
http://tiny-movie.com
https://tvpedia.tv/

ربات های رایگان تلگرامی:

@OmegaDlBot
@NT_Movie_bot
@dooqbot
@donyayeserialbot
@MegamoviBot
@TenFlixBot
@FileMovieBot
@filmgirbot
@streamwidebot
@redmoviesdl_bot
@diakomoviebot
@filmyarrbot
@viewfliexbot
@HashtagFilm2Bot
@frameamirbot
@BoxOffice_VipBot
@chibebinm1_bot
@alphadlbot نیمه اشتراکی

اپلیکیشن های تماشای آنلاین و دانلود فیلم و سریال

اپلیکیشن فیلم جذاب ببین رایگان
https://filmjazabapp.info/

اپلیکیشن فیلم و سریال خارجی رایگان بدون سانسور زد مووی
https://github.com/CluvexStudio/ZedMovie/releases

دیجی موویز:
https://digimoviez.com/app-landing/

بلبل جان
https://bolboljan.net/

مووی باز:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.idea.moviebaz24

جم مووی:
https://yek.link/gemovies.net

فیلمکیو
https://filmkio.run/wp-content/uploads/2024/02/FilmKio1.5.apk

تی وی:
https://filmkio.run/wp-content/uploads/2024/02/FilmKioTv1.1.apk

فلامینگو:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.filamingo.app
....
مووی باکس (ایرانفلیکس):
https://zil.ink/movieboxapp

لیموفیلم «نارنج»
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.narenji.org&hl=en_GB

مووی جوان
moviejavan.website

الماس مووی
https://zil.ink/almasmovieapp

فیلمجو
نسخه آیفون
https://tdmmo.xyz/login

نسخه اندروید
http://dlas3.tdmmov.xyz/f3.apk

اپلیکیشن اسکل خان
https://oskolkhan.site/OskolKhan-1.9.1.apk

ویدیو کلوب
https://go.vidiocloob.com/

کینگ مووی
https://king-movie.net/app.apk

نکست مووی
https://nextmovieapp.xyz/nextmovie.apk

اپلیکیشن دلفان

https://delfanapp.ir/

اپلیکیشن سیمبا پلاس

https://dornaplus.github.io/dorna/sigma.html

اپلیکیشن CCloud
https://github.com/code3-dev/CCloud/releases/latest

اپلیکیشن سینما پلاس
https://cinemaplus-app.vercel.app/s...hbmQgU2VyaWFsIEtpbGxlcg==&type=serie&id=29461

اپلیکیشن highfilm
https://highfilm.github.io/download/

نماشا
https://namashoapp.ir/

موویلیکس
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.expertapp.movielix

"فیلم ناز Filmnaz"
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.filmnaz.app

تیک توک
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.developerkashef.tiktokfilm

مووی چی!؟
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.arianadeveloper.movie.chi

ویدیوکلوب
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.moboplus.pro

پارادوکس مووی
https://paradoxmovie.ir/

نیک مووی
https://www.niik.fun/apps/nikmoviez.apk
.
.
.
Stremio
(از تورنت استریم میکنه)
stremio.com

تماشای آنلاین فیلم و سریال خارجی:
fmovies.co
movies2watch.tv

 
آخرین ویرایش:
فیلمی که همه جا به عنوان یکی از بهترین Sci-Fi ها و کلا بهترین فیلمهای تاریخ به حساب میاد اینجا دقیقا مثل ترنسفورمرز برخورد میشه باهاش!
فیلم بلاک باستر سرگرم کننده هم نشونی بد بودن فیلم شده جدیدا به گفته برخی دوستان! :d
پ.ن: مشخصه منظورم ترمیناتور 2 ئه.
پ.ن2: Children of Men هم عالیه.
مگه سرگرم کننده بودن نشونه بد بودنه؟
biggrin1.gif
مثلا Lord of the Rings هم واسه من یه فیلم عالی و سرگرم کننده هست.
منظورم شما نبودی... منم همین حرف شمارو میزنم دیگه:d
 
آخرین ویرایش:
فیلم تابستونی سرگرم کننده هم نشونی بد بودن فیلم شده جدیدا
مگه سرگرم کننده بودن نشونه بد بودنه؟ :دی مثلا Lord of the Rings هم واسه من یه فیلم عالی و سرگرم کننده هست. منظورم از سرگرم کننده این بود که ترمیناتور اون تاثیری که CoM رو مخاطب میزاره رو نداره که البته به هیچ وجه یه نکته منفی به حساب نمیاد.
 
من خودم به شخصه چندان حذب T2 نشدم، یعنی T2 برای من یه چیزی بود مثل همین miami vice! با من جرقه نزد:دی دیگه نمیدونم چطوری بگم.
قبول دارم که استایل فیلمبرداری سیال و ظاهر دیجیتالی فیلم کمی زمان می بره تا بهش عادت کرد
خوب چرا باید یه چیزی که خوبه رو به زور عوض کنیم که به یه چیز جدید عادت کنیم؟:دی تصور اینکه پس فردا 30 درصد فیلما هم بشن مثل ویدیوهای دم دستی(سریال های ترکیه ای و این فیلم صدرعاملی، شب بود اسمش فک کنم) حال بهم زنه در حال حاضر، حالا اگه عادت کنم بحثش فرق میکنه.
توقف تولید فیلم و نمونه های دیگه مثل نوار صوتی و اجتناب ناپذیر بودن استفاده از دیجیتال قفط نشون دهنده تکنولوژی بعنوان ارزش فرهنگی اصلی و دیکته کردن همه چیز توسط اونه. قدم بعدی اینجا با ترقی شاید هم معنی نباشه.
در هر صورت ما باید قبول کنیم که سینما تا حد زیادی یه صنعته و هر صنعتی رو تکنولوژی کنترل میکنه، با اینکه تکنولوژی خودش زاده ی همون صنعته.
وقتی بحث مقایسه دیجیتال با فیلم می شه معمولا رزولوشن و grain(بعنوان یک عیب) در مرکز بحث قرار داره از این نظر که بالا بردن هر چه بیشتر رزولوشن و توانایی رقابت با فیلم و همینطور حذف grain بعنوان هدف نهایی و معیار مقایسه درنظر گرفته می شه در حالیکه من با هیچکدوم موافق نیستم.
من هنوز side by side رو ندیدم ولی فکر نمیکنم کسی باشه که با Grain مشکلی داشته باشه!
کلا این قضیه دیجیتالیزه از هر ورش که نگاه کنی، چه این 48 فریم هابیت، چه 3D، چه هندی کم، مهمترین نکته مثبتش اینه که فیلم ساختن خیلی راحت تر میشه و قطعا 40 سال بعد دیگه کسی نمیاد بگه "پدرم تو زیرزمین یه دوربین 16 داشت":دی و همه میتونن فیلم بسازن که کاملا نکته مثبتیه.
نکته منفیشم اینه که سینما بهرحال در بعد گسترده یه تجارته و احتمال زیاد تو این تحول خیلی چیزها(ارزشها، تکنیکها، فن ها، ایده ها....) فدای جنبه مالی قضیه میشن، خیلی چیزهایی که شاید کلا از بین برن، و اگر هم نرن سخت میتونن احیا شن. همین که تولید فیلم کم کم داره تو کل دنیا متوقف میشه یکی از اون چیزهایی که گویا داره کلا از بین میره.
 
چه باحال من و دوستم چند روز پیش داشتیم در مورد فیلم ها حرف میزدیم من همینطوری یهویی یادم افتاد از فیلم ترمیناتور 2 حوس کردم اون ندیده بود هیچ قسمتیش رو بهش گفتم بیا ببینیم ، نشستیم از 1 تا 4-ش رو دیدیم الان خیلی دلم باز دوباره واسه آرنولد تنگ شد :(
اومدم اینجا بپرسم کسی خبر جدیدی از ترمیناتور 5 نداره ؟ و این که کارگردانش کی شد ؟ و اینکه آرنولد میاد توش یا نه ؟
دیدم بحث سر ترمیناتوره ! :دی قبلش نمیدونم چرا حس ششمم میگفت دارن دمورد این فیلم بحث میکنن !
صفحه فروم از آخر باز شد اول پست عماد رو دیدم ، دیدم نوشته T2 گفتم خودشه ! :دی اومدم بالاتر دیدم پرهام گفته انقدر نکوبید ترمیناتور رو جا خوردم :دی خیلی جالبه واقعاً :دی
حالا کسی جواب سوال هام رو میدونه ؟
هنوز تو شوکم :دی
 
همونطور که سینا چند صفحه پیش گفت نقدهای فیلم جدید ملیک to the wonder هم اومد. بیشتر نقدا تقریبا مثبت بوده
انگار بعد از Tree of life منتقدها با استایل ملیک کنار اومدن و زیاد جا نخوردن
بعضی ها گفتن فیلم بیش از حد خشک هست و نمیشه باهاش ارتباط برقرار کرد. مدام صحنه های دعوای افلک و اولگا کوریلنکو رو میبینم ولی نمیفمهیم اینا چرا دارن دعوا میکنن و ملیک هم هیچ سرنخی بهمون نمیده.
فیلم در قیاس با Tree of Life تماشاکردن و سر دراوردن ازش سخت تره. ولی نکته اش اینه که اگه از استایل ملیک تو اون فیلم خوشتون اومده باشه ، از To the wonder دو برابر خوشتون میاد
افلک بیشترین دیالوگ های فیلم رو داره، هرچند که بازی خاویر باردم برجسته ترین بازی فیلم بوده. دیالوگ های فیلم به شدت کمه
همچنین to the wonder فیلمیه که بیشتر میزان n*udity رو بین فیلمای ملیک داشته.

با این حال احتمالش خیلی کمه تو فصل جوایز از to the wonder به اندازه ی tree of life استقبال بشه و احتمالا ملیک رو با دنیای خودش تنها میذارن.
 
آخرین ویرایش:
همچین to the wonder فیلمیه که بیشتر میزان n*udity رو بین فیلمای ملیک داشته.
جالبه من همین تازگی نشستم همه فیلمای ملیک رو دیدم و چیزی که برام جالب بود، این بود که فیلماش اصلا عریانگرایی ندارن یعنی بیشترین چیزی که نشون داد همون صحنه های "میراندا اوتو" توی The Thin Red Line بود
==
مان بنظرم یکی از معدود فیلمسازانیه که از دیجیتال بخوبی استفاده کرده.
تا حدی مخالفم
مان اگر پسرفت نکرده باشه تو استفاده از فیلمبرداری دیجیتال حداقلش در جا زده
آدم هایی که استفاده شون خوب بوده به نظرم فینچر و سودربرگ بودن هر چند سودربرگ فیلمای بدی هم ساخته از زمان رفتن به دیجیتال اما فینچر مثلا از 4 تایی که ساخته سه تاشون رو من جز بهترین های سال مربوط به خودشون می دونم که فیلمبرداریشون جز نکات مثبت کلیدیشون بوده (Panic Room رو نمی دونم دیجیتال بود یا نه)
آدمی هم که خیلی پیشرفت داشته تو این قضیه به نظرم دنی بویل هست که از 28Days Later تا 127Hours پیشرفت فیلمبرداری فیلماش نجومی بوده
در کل من خودم با اینکه بعضی فیلمشون رو روی فیلم فیلمبرداری مشکلی ندارم اما با کوبیدن دیجیتال مشکل دارم
رنگی شدن، ناطق شدن و ... هم در ابتدا با مخالفت هایی شدیدی روبرو شدن اما همین الانش هم میشه فیلمای سیاه و سفید و ناطق ساخت (البته فیلم به عنوان یه انتخاب داره از بین میره ولی بین فیلمبرداری مثلا Tree of Life و Melancholia واقعا تفاوت فاحشی وجود داشت که بگیم دیجیتال هنوز از فیلم عقبتره؟)
در مجموع از توضیحاتت خیلی ممنون ;)
==
دو تا فیلم مهم دیگه هم توی تورنتو اکران شدن
یکیش که Much Ado About Nothing ساخته Joss Whedon بود که اکثرا خوششون اومده اما من یه نقد به شدت منفی هم در موردش دیدم
یکی دیگه ش هم Stories We Tell فیلم مستند Sarah Polley بود که جز کارگردان جوون و موفق و با استعداد حساب می شه که من بر خلاف اکثریت فیلم دومش رو بیشتر از فیلم اولش دوست داشتم، این فیلمش جز گزینه های مهم مستند امساله
اما Byzantium نیل جردن خیلی تحویل گرفته نشده و ظاهرا فراتر از نسخه گاتیک توایلایت از آب در نیومده (با لهجه های بریتیش)
==
کسی خبر جدیدی از ترمیناتور 5 نداره ؟ و این که کارگردانش کی شد ؟ و اینکه آرنولد میاد توش یا نه ؟
آخرین خبر این بود که جاستین لین ممکنه کارگردان باشه و آرنولد هم تو پروژه حضور مستقیم خواهد داشت و به احتمال زیاد اتفاقای قسمت چهارم رو کلا بی خیال شن
 
آخرین ویرایش:
خدا سری ترمیناتور را رحمت کند
همین کم بود جاستین لین بیاد ترمیناتور بسازه
این همه کارگردان توپ من موندم بخدا
ترمیناتور با قسمت دوم جان گرفت و با قسمت چهارم به جهان باقی پیوست قسمت سومم که هیچ

---------- نوشته در 11:13 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:48 AM ارسال شده بود ----------

کسانی ترمیناتور 2 رو درک میکنن که از صنعت چیزی بدونن (منظورم صنعت فیلمسازی نیست)
قبلا هم گفتم ترمیناتور 2 درسی به صنعت داد که همین امروزه میشه اونو احساس کرد
ترمیناتور 2 صرفا یک بلاک باستر نیست و نه فیلم فلسفی
ترمیناتور 2 در مورد صنعت و علم بحث میکنه که چطور میشه انسان از صنعت به ضرر خودش استفاده کنه
این فیلم یکی از کم باگ ترین فیلمهایی محسوب میشه که جز یکی یا دو سوتی کوچیک توش دیده نمیشه
فیلمی که 20 سال پیش ساخته شده با اون جلوه های ویژه شاهکار محسوب میشه
هنر آن است که بدون هیچ چیز بتونید چیزی بزرگ و ماندگار خلق کنید نه اینکه الان با 4 نرم افزار صحنه پردازی کنید
این فیلم شاید تاثیر آنچنان روحی به مخاطب نذاره و احساسی نباشه ولی تاثیری که روی صنعت قرار بود بذاره گذاشت
صنعت با این فیلم فهمید که باید از اجزای چرخ دنده مانند فاصله بگیره و به سمت اجزای نرم گام برداره
من این فیلم رو (ترمیناتور 2 فقط) یک بلاک باستر نمیدونم که صرف سرم گرم کنندگی ساخته شده باشه سالهای سال بگذره چنین اکشنی خوبی ساخته نخواهد شد
بنظر من اصلا قابل قیاس نیستند دو فیلم ترمیناتور 2 و Childeren Of Men چون هر دو از زوایایی قشنگ هستند و نمیشه گفت اون فیلم به این بیشتر میچربه
کسانی که ترمیناتور 2 رو با VHS دیدن دقیقا میفهمن من چی میگم
 
یه نقد خوب دیگه از Looper .از اونجا که این فیلم سومین کار کارگردان Rian Johnson بوده، با کارهای نظیر Miller’s Crossing ، Magnolia که هر کدومشون به ترتیب سومین کار پ.ت اندرسون و کوئن ها بودن مقایسه کرده،بدین منظور که سومین کار جانسن هم مثل اونها عالی در اومده.از دیدی که فیلم به جهان فردا داره تعریف شده .دنیای فیلم از Blade Runner الهام گرفته شده ولی پا رو از این فراتر نمیزاره که یه تقلید محض به نظر برسه.از بازی ها هم تعریف کرده.و فیلم انقدر بزرگ دونسته که در کنار کارهایی مثل The Terminator, Back To The Future و 12Monkeys قرار بگیره.
 
خوب چرا باید یه چیزی که خوبه رو به زور عوض کنیم که به یه چیز جدید عادت کنیم؟
چون با دیجیتالی شدن سینماها و مرگ تدریجی فیلم, فیلمسازان حق انتخاب ندارن حتی اگر فیلم رو ترجیح بدن ولی از طرف دیگه به آزمایش با روشهای جدید فیلمبرداری هم علاقه دارن. استفاده از دیجیتال در مورد مان بخاطر دلایل معمول صرفه جویی در هزینه نبوده چون در یک فیلم با بودجه زیاد مثل MV فیلمبرداری دیجیتال تفاوتی ایجاد نمی کنه.
Mann himself isn’t afraid to spend money on the new cinema technologies that he used in making this movie, although he points out that my assumption - digital cameras make filmmaking more economical - is incorrect. “Not so”, he says, “and that’s a common misunderstanding. Digital on a major movie has little or no effect on the budget
Q&A: Michael Mann on Going 50 Percent Digital How it Changed Shooting and Post | Studio Daily
Michael Mann | Reverse Shot
تصور اینکه پس فردا 30 درصد فیلما هم بشن مثل ویدیوهای دم دستی(سریال های ترکیه ای و این فیلم صدرعاملی، شب بود اسمش فک کنم) حال بهم زنه در حال حاضر، حالا اگه عادت کنم بحثش فرق میکنه
فیلمبرداری دیجیتال خوب قابل مقایسه با ویدیوهای دم دستی نیست و من MV رو مثال زدم چون بر خلاف فیلمهایی که گفتی و بیشمار فیلم دیگه استفاده اش از دیجیتال رو مثبت می دونم.
ویژگی ناخوشایند دیجیتال تصاویر همیشه تخت, صیقلی و دوبعدیشه. شاید یکی از دلایل بوجود اومدن اون چیزی که اسمش رو به اصطلاح 3D گذاشتن هم تلاشی برای از بین بردن همین حالت تخت دیجیتال بوده باشه ولی بنظرم در عوض فقط به اون تختی افزوده می شه.
من دوستی دارم که از درختان و جنگلها عکس می گیره و از وقتی که از فیلم به HD رفته, می گه عکسهاش مرده بنظر میان. یجور بی روحی الان در درختها هست. الان باید با استفاده از یه سری تکنیکها به تمام عکس هاش چیزی اضافه کنه و رنگها رو دستکاری کنه تا کمتر زننده بنظر بیان و عمق و روح مطلوب رو بدست بیارن.
فکر نمیکنم کسی باشه که با Grain مشکلی داشته باشه
اگر کسی با گرین فیلم مشکل نداشت چیزی به اسم DNR بوجود نمیومد. در تمام بحثهایی که من درباره این موضوع دیدم و همینطور دیجیتایزیشن فیلم آنالوگ, از بین بردن گرین همیشه بعنوان یکی از اهداف اصلی در نظر گرفته می شه. حتی در بعضی فیلمها گرین فیلم توسط فیلمساز بعنوان بخشی از زیباشناسی فیلم در نظر گرفته شده ولی بعدا در تبدیل دیجیتالی با درنظر گرفتن اون بعنوان یک لکه از بین برده شده.
مان اگر پسرفت نکرده باشه تو استفاده از فیلمبرداری دیجیتال حداقلش در جا زده
فیلمهای جنایی مان همیشه از کلیشه های ژانری پیروی کرده ولی از نظر زیباشناسی فیلمهاش خیلی عجیب شدن. جذاب ترین نکته MV استایلشه. استایل مان به یجور مینیمالیسم تغییر کرده. کارگردان کاملا عرف های داستانسرایی عادی رو نادیده گرفته. اثرش رو از هر چیزی که برای هسته ی نریتیو زائد بوده خالی کرده. ساب پلات ها و توضیحات تماما حذف شدن و نه بک استوری کاراکترهاش رو می دونیم, نه سابقه شون و نه انگیزه هاشون. همه اینها بار اول شاید گیج کننده باشه ولی با تماشای دوباره, این نوع مینیمالیسم عمدی بیننده رو دعوت می کنه به درون فیلم, به بیننده اجازه داده شده تا سوال بپرسه و وقایع, جزئیات و ساب پلات ها رو با کمترین اشارات ردیابی کنه.
فیلمهای مان همیشه اتمسفر منحصر به فردی داره با موسیقی هاش, فیلمبرداری آرامش بخشش, کامپوزیشن های خارج از مرکزش و استفاده اش از تدوین elliptical. شاید همینا دلیل محبوب بودنش باشه. ولی با حذف زوائد پلات و استفاده کردن از یجور مینیمالیسم کم حرف بنظر من به سمت چیزی خوشایندتر داره می ره. الان اساسا آرت هاوس مووی های با بودجه زیاد کارگردانی می کنه, حالت شاعرانه ونگ کار وایی و ویم وندرسی که برای فیلمهای اکشن مینستریم بکار برده شده.
مشکل بزرگ مان که در Public Enemies دیده می شه اینه که از استایل خوشایندش برای داستانهای نسبتا پیش پا افتاده استفاده می کنه. یه داستان احمقانه که با حالتی شاعرانه گفته می شه نهایتا به شعر احمقانه منجر می شه. چیزی که PE نشون می ده اینه که مان نمی دونه به کجا داره می ره و استایلش رو برای موضوعاتی بکار می بره که قبلا کاملا اون رو بررسی کرده.
کاری که مان کلا بنظرم بخوبی انجام می ده اینه که اون حالت اگزیستانسیالی که در کارهای ملویل هست رو با اون احساس ناراحتی همیشگی کاراکترهای آنتونیونی ترکیب می کنه. این رو به زیباشناسی پرحرارت فیلمسازانی مثه ونگ کار وای و ملیک اضافه کن, نتیجه اش میشه استایل مان.
 
سلام
من خودم به شخصه چندان حذب T2 نشدم، یعنی T2 برای من یه چیزی بود مثل همین miami vice! با من جرقه نزد:biggrin1: دیگه نمیدونم چطوری بگم.
لامصب مشکل از توـه . چرا الکی فتوا صادر میکنی برای T2 ؟ :دی
 
فیلمبرداری Pirates of the Caribbean 5 در نوامبر امسال تو Puerto Rico شروع میشه.
برد پیت هم میخواد تهیه کنندگی IBM And The Holocaust ،آداپشنی بر اساس نوشته Edwin Black رو به عهده بگیره و شاید توش بازی هم کنه.فیلمنامه توسط Marcus Hinchey نوشته میشه.هم احتمال این هست که سریال کابلی بشه هم اینکه theatrical release بشه.
عکس های جدید The Hobbit: An Unexpected Journey
Domenick Lombardozzi که بیشتر کارش تو تلویزیون و تو سریال هایی نظیر The Wire و Breakout Kings بوده،به فیلم جدید لوک بسون Malavita که یک کمدی تاریک هست ملحق شد. در نقش جاسوس FBI بازی میکنه تا از کرکتر اصلی که رابرت دنیرو باشه محافظت کنه.
------------
حالت اگزیستانسیالی که در کارهای ملویل هست

می پرستم،پرستش میکنم.
 
آخرین ویرایش:
دوستان تعریف کنن تا حالا شده فیلم یا فیلمهایی رو بیش از ده بار دیده باشن و هنوز هم دوس دارن دوباره نگاش کنن ؟ خلاصه بگم هیچ وقت از دیدن اون فیلم سیر نمیشن !
 
دوستان تعریف کنن تا حالا شده فیلم یا فیلمهایی رو بیش از ده بار دیده باشن و هنوز هم دوس دارن دوباره نگاش کنن ؟ خلاصه بگم هیچ وقت از دیدن اون فیلم سیر نمیشن !
من Groundhog Day رو تا الان بیشتر از هر فیلمی دیدم . تقریبا سالی 3-4 بار فیلم رو میبینم و هنوز هم که نگاه میکنم برام خنده دار و قشنگه . اصولا هر وقت حالم بد میشه و از زندگی سیر میشم فیلم رو میبینم . تا الان فکر کنم یه 22-23 باری دیده باشمش . آخرین بار هم 3-4 هفته پیش دیدمش .
به جز اون ترمینیتور 2 و یک سری فیلم های دهه هشتادی رو زیاد دیدم . Leon ـه ژان رنو و گلادیاتور و Brave heart ـه مل گیبسون رو هم فکر کنم 10-11 باری دیدم . Kill bill ها هم همینطور .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or