Movie Center

تصویر غریبی بود قسمت یکش.انگار کتابه دینی ما بود :D
الان می‌فهمم که چرا کیلر فینچر نامزد نشد.

با این توصیفات بلند بالا؛ پس چرا اسکار میلی به فیلم All of Us Strangers پیدا نکرد؟!
نوشته ۲۰۲۴ ب بعد فک کنم؟از اینده اجرایی نمیشه این قوانین؟ این فیلم ب دلایل پروداکشن تحویل گرفته نشد
 
نقش یه احمق رو به بهترین شکل پیاده کرد:D
اره به نظرم بازیش کافی بود. نظرم رو هم به خاطر مقایسه با بقیه کاندیدا نمیگم (یادم هم نیست کیا بودن) ولی به صورت کلی دیکاپریو بازی که ارایه داد در حدی نبود که بخواد به خاطرش برای اسکار کاندید بشه.
 
جدا دیکاپریو چه بازی خاصی داشت که انتظار داشتید نامزد بشه :D ؟

جواب اون کاربرِ داد بهت؛ کل نیروی نه‌چندان محرکه فیلم روی دوش دی‌کاپریو هست نه اون زنِ و نه رابرت دی‌نیرو. :D

نظر شخصیته و قابل احترام.
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
جواب اون کاربرِ داد بهت؛ کل نیروی نه‌چندان محرکه فیلم روی دوش دی‌کاپریو هست نه اون زنِ و نه رابرت دی‌نیرو. :D
خب مسیله اینجاست خود اون فیلم (از نظر من) فیلم خوبی نبود که حالا نیروی محرکه ش برام جذاب باشه :D اتفاقا بازی گلدستون برام بشتر به چشم اومد.
 
خب مسیله اینجاست خود اون فیلم (از نظر من) فیلم خوبی نبود که حالا نیروی محرکه ش برام جذاب باشه :D اتفاقا بازی گلدستون برام بشتر به چشم اومد.

یک زنِ بی‌بخار که نصف فیلم روی تخت خواب هست و لم‌دادن؛ شاید مولف چنین در نظر داشته که سرخ‌پوستان بومی با چنین ظواهر و فیزیکی در آن مقطع زمانی زندگی می‌کردند؛ منم فیلم رو دوست نداشتم؛ اما دی‌کاپریو می‌تونست نامزد بشه؛ اگه کولمن دومینگو که به‌خاطر آن مسئله سیاه‌پوست بودن و همجنسگرایی نامزد شده که هیچ؛ اما پیرامون مورد دوم اندرو اسکات (برای فیلم All of Us Stranger) و بری کیوگن (برای سالت‌برن) می‌تونستند گزینه اسکارپسندتری باشند یا دومینگو.

@SiminSecret

باربی در هشت رشته نامزد شده؛ نمی‌دونم برای چی میگی اسکار تحویلش نگرفت!؟
 
آخرین ویرایش:
نقش یه احمق رو به بهترین شکل پیاده کرد:D
این از ضعف های احمقانه فیلمه که خیلیا فکر میکنن دی کاپریو نقش یک احمق رو بازی کرده.
زرنگ ترین آدم ها هم نمیتونن اونجوری مخ ی دختر رو بزنن که کرکتر دی کاپریو تو این فیلم میزنه.فقط دیالوگ های سکانس های آشنایی با بانو پتو پیچ کافیه برای اینکه بفهمیم این شخصیت چقدر زرنگه ، بعد اون لب و لوچه آویزون و موقعیت های انتخاب خوب و بد میاد که گند میزنه به کرکترش.
بازی دی کاپریو تو این فیلم در بهترین حالت متوسطه.
 
شخصیت دی‌کاپریو نه احمق هست و نه باهوش؛ ادعای باهوش بودن رو داره میاره ولی برجسته‌ترین نکته ضعف او ترس و بزدلی بیش از حد است که این موارد را با جمع‌کردن لب و لوچه‌اش نشون میده؛ حالا این طبق ابداع خودش بود یا مولف (اسکورسیزی) از او خواسته طبق چنین متدی جلو بره؛ شخصیت دی‌کاپریو در طول فیلم نقش یک برده را ایفا می‌کند که در تصمیم‌گیری دچار التهاب می‌شود؛ او برده سفیدپوست دنیرو است؛ در زمان تقابل دنیرو و دی‌کاپریو؛ عملاً دی‌کاپریو حرف او را زمین نمی‌گذارد تا آن سکانس پیش از تئاتر رادیویی که دی‌کاپریو کمی موقعیت‌اندیش می‌شود و مقداری در تصمیم‌گیری استقلال از خود نشان می‌دهد؛ اما دوباره می‌بینیم در آخرین دیدار با زنش (کلدستون) و افشا قضیه تزریق؛ دی‌کاپریو دوباره به همان مرد ترسو و بزدل بازمی‌گردد که حرفی برای گفتن ندارد.

بازیش در این فیلم نسبت به آن فاجعه Don't Look Up به شدت سطح بالا است؛ دی‌کاپریو رو حذف کنی از اون سه‌ساعت، چیزی دیگه ازش نمیمونه.
 
این که به بازی‌های فیلم متاخر اسکورسیزی ایراد بگیریم واهی است.
مشکل فیلمنامه‌ و موضوع‌‌ست.
وقتی داستان شما رو به عمق نمی‌برد؛ به همه چیز ایراد می‌گیرید.
همان هشت ماه پیش که پادکست علی بندری را گوش دادم، فهمیدم اسکورسیزی دست روی منبع اقتباسی گذاشته که ابداً گیرا نیست.
حال؛ هی مثل بچه‌ها بیایید به بازی این و آن گیر بدهید!
منبع اقتباس؛ ت--خمی بود! تمام!!
 
Killers of the Flower Moon دست هر کارگردان دیگری بود شاید بیشتر از دو ساعت نمیشد.هیچ چیز در فیلم سرجایش نیست. اما ایراد اصلی همان است که بالاتر اشاره شد. به طور کلی داستان مشکل دارد و درپیت است. ایراد از اسکورسیزی نیست. دیکاپریو و دنیرو مثل همیشه خوب ظاهر شده اند. بازیگر نقش مالی هم ماستی بود برای خودش و در طول فیلم با پتو ول میخورد. ازکجا پیدا کردن این رو؟
 
از سال ۲۰۲۴ هر فیلمی که بخواهد در رشته‌ی بهترین فیلم آکادمی حضور داشته باشد، می‌بایست قوانین جدید اسکار را رعایت کند و حداقل دو مورد از چهار استاندارد زیر را داشته باشد:

استاندارد ۱: نمایش روی صفحه، مضامین و روایت‌ها​

هر فیلم برای دستیابی به استاندارد ۱ باید یکی از بندهای زیر را رعایت کند:

بند ۱: بازیگران اصلی یا یکی از بازیگران نقش‌های مهم مکمل از گروه‌های نژادی یا اقلیت‌های زیر باشند:
  • آسیایی
  • اسپانیایی/لاتین
  • سیاه/آمریکایی آفریقایی تبار
  • بومی/بومی آمریکا/بومی آلاسکا
  • خاورمیانه/آفریقای شمالی
  • بومی هاوایی یا سایر جزایر اقیانوس آرام
  • دیگر نژادها یا قومیت‌های کوچک و محلی
بند ۲: حداقل ۳۰ درصد از بازیگران نقش‌های ثانویه و جزئی از ۲ دسته از گروه‌های زیر تشکیل شده باشند:
  • زنان
  • گروه نژادی یا قومی
  • ال‌جی‌بی‌تی‌کیو (LGBTQ)
  • افراد دارای ناتوانی‌های شناختی یا جسمی یا افراد ناشنوا و کم شنوا
بند ۳: فیلم‌سازان باید در موضوع اصلی داستان یا خرده پیرنگ‌ها و یا مضامین قصه به سراغ گروه‌های کم‌تر دیده شده زیر بروند:
  • زنان
  • گروه نژادی یا قومی
  • ال‌جی‌بی‌تی‌کیو (LGBTQ)
  • افراد دارای ناتوانی‌های شناختی یا جسمی یا افراد ناشنوا و کم شنوا

استاندارد ۲: تیم هنری و تیم تولید اثر​

هر فیلم برای دستیابی به استاندارد ۲ باید یکی از بندهای زیر را رعایت کند:

بند ۱: سرپرستی و مدیریت حداقل ۲ بخش از بخش‌های بازیگران، فیلم‌برداری، آهنگسازی، طراحی لباس، کارگردانی، تدوین، آرایش مو، چهره‌پردازی، تهیه‌کنندگی، طراحی تولید، طراحی دکور و صداگذاری به گروه‌های نژادی و اقلیت‌های زیر سپرده شود:
  • زنان
  • گروه نژادی یا قومی
  • ال‌جی‌بی‌تی‌کیو (LGBTQ)
  • افراد دارای ناتوانی‌های شناختی یا جسمی یا افراد ناشنوا و کم شنوا
همچنین حداقل یکی از دسته‌های بالا باید شامل گروه‌های زیر باشد:
  • آسیایی
  • اسپانیایی/لاتین
  • سیاه/آمریکایی آفریقایی تبار
  • بومی/بومی آمریکا/بومی آلاسکا
  • خاورمیانه/آفریقای شمالی
  • بومی هاوایی یا سایر جزایر اقیانوس آرام
  • دیگر نژادها یا قومیت‌های کوچک و محلی
بند ۲: حداقل ۶ نفر از اعضای تیم تولید و فنی (دستیارهای تولید شامل این بند نمی‌شوند) باید از اقلیت‌های نژادی و جنسیتی باشند. شایان به ذکر است استفاده از اقلیت‌ها در سمت‌های سرپرست تیم نویسندگی، دستیار کارگردان و غیره باعث رعایت این بخش نخواهد شد.

بند ۳: حداقل ۳۰ درصد از تیم تولید باید از گروه‌های زیر انتخاب شوند:
  • زنان
  • گروه نژادی یا قومی
  • ال‌جی‌بی‌تی‌کیو (LGBTQ)
  • افراد دارای ناتوانی‌های شناختی یا جسمی یا افراد ناشنوا و کم شنوا

استاندارد ۳: ارائه فرصت‌های شغلی​

هر فیلم برای دستیابی به استاندارد ۳ باید یکی از بندهای زیر را رعایت کند:

بند ۱: تامین کنندگان مالی یا شرکت پخش فیلم باید فرصت‌های کارآموزی یا دوره‌های کارآموزی برای اقلیت‌های نژادی و جنسیتی زیر ایجاد کنند:
  • زنان
  • گروه نژادی یا قومی
  • ال‌جی‌بی‌تی‌کیو (LGBTQ)
  • افراد دارای ناتوانی‌های شناختی یا جسمی یا افراد ناشنوا و کم شنوا
این فرصت‌های شغلی و کارآموزی باید در بخش‌های امور تجاری، بازاریابی، پس تولید، موسیقی، تولید/توسعه و تبلیغات ایجاد شوند. لازم ذکر است شرکت‌های کوچک ساخت و پخش فیلم‌های سینمایی می‌بایست حداقل ۲ کارآموز در این زمینه‌ها داشته باشند.

بند ۲: تولیدکنندگان، تامین کنندگان مالی یا شرکت پخش فیلم باید کارآموزهایی غیرحرفه‌ای از گروه‌های زیر به استخدام درآورند:
  • زنان
  • گروه نژادی یا قومی
  • ال‌جی‌بی‌تی‌کیو (LGBTQ)
  • افراد دارای ناتوانی‌های شناختی یا جسمی یا افراد ناشنوا و کم شنوا

استاندارد ۴: نماینده در بازاریابی، تبلیغ و پخش​

استودیوهای تولید فیلم یا شرکت‌های فیلم‌سازی باید چند مدیر ارشد داخلی یا نمایندگانی در بخش‌های بازاریابی، تبلیغات و پخش خود را از گروه‌های نژادی و قومیتی زیر انتخاب کنند:
  • زنان
  • آسیایی
  • اسپانیایی/لاتین
  • سیاه/آمریکایی آفریقایی تبار
  • بومی/بومی آمریکا/بومی آلاسکا
  • خاورمیانه/آفریقای شمالی
  • بومی هاوایی یا سایر جزایر اقیانوس آرام
  • دیگر نژادها یا قومیت‌های کوچک و محلی
  • ال‌جی‌بی‌تی‌کیو (LGBTQ)
  • افراد دارای ناتوانی‌های شناختی یا جسمی یا افراد ناشنوا و کم شنوا

اين چيزا يعنى افراد اين گروه هاى ذكر شده واقعا به درد بستن به گارى هم نميخورن ولى خب ديگه همينه كه هست!
wtf واقعا
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or