Movie Center

Weathering with You is first anime submitted for Best International Film Oscar in over 20 years

بعد از فجایع ده سال گذشته انتخاب کاندیدا ها و جوایز تو بخش انیمیشن !
ژاپنی ها چه تریکی زدن به اسکار
کاملا بعید میدونم تاثیری روی تصمیمات مناسبتی، ارتباطی اسکار داشته باشه! ولی بازم حرکت هوشمندانه ای بود!
بخش انیمیشن رو که باید سند بزنیم به اسم فروزن ! مگر اینکه به اندازه شگفت انگیزان ۲ اشغال شده باشه! و یه پدیده از خود هالیوود بیاد جایزه رو ازش بگیره!
 
سال گذشته که اخبار ساخت مرد ایرلندی میومد، تو خبرا بود که برای نمایش دوران جوونی دنیرو تو فیلم، جلوه‌های ویژه خاص و گرون قیمتی لازمه که هزینه ساخت فیلم رو خیلی بالا میبره و خیلی از کمپانی‌های فیلمسازی کنار کشیدن و تهیه کنندگی فیلم رو برعهده نگرفتن تا اینکه نتفلیکس حاضر به ریسک و سرمایه گذاری شد.


پ.ن: یه پ.ن نسبتا مرتبط با تاپیک بغل (سریال) بگم، نتفلیکس که وضع مالیش خیلی خوبه، چرا سر سریال ویچر چنین کرد؟ فکر کنم همه دیدن تو تریلر ویچر، که سریال آنچنان بیگ پروداکشن نیست. دنیای ویچر تو دنیای بازی‌های کامپیوتری، جذابیت و غنا و ارزشش رو نشون داد و امتحانش رو پس داد. الان که گات آنچنان بد تموم شد و همه چشم انتظار یه سریال مشابه جانشین هستند، از اسپین آف های گات گرفته تا ارباب حلقه های آمازون و همین ویچر نتفلیکس، انتظار داشتم نتفلیکس یه سرمایه گذاری خفن روی ویجر بکنه که نشد.

الان نتفلیکس چقدر پول داره جدا؟

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

درباره پ ن: بگم که بودجه فصل اول ویچر نتفلیکس اندازه فصل اخر گات هست! نتلفیکس اتفاقا داره با توپ پر برای ویچر شروع کرده. هرچند به عقیده من خیلی پول زیاد حروم میکنه از جمله همین مرد ایرلندی. 160 میلیون دلار هزینه کنی که رابرت دنیرو و ال پاچینوی ای که برای نسل جوان هیچ جذابیتی ندارند رو دوباره جوون کنی؟ اونم تو ژانر گنگستری که این دوتا بازیگر روی هم حدودا 10-15 تا شاهکار دارند.
ولی خب از یک طرف هم نتفلیکس با همین ریسک ها شد، نتفلیکس و الان اینقدر قدرتمنده. و بشدت به اسم های بزرگ برای اعتبار بخشیدن به جلوه هنری خودش نیاز داره، حالا هرچقدر هزینه ببره

در کل نقدینگی نتفلیکس رو نمیدونم ولی ارزش سهام ش 127 میلیارد دلاره!
 
آخرین ویرایش:
x33780_.jpg


Hiroyuki Sanada و Chin Han برای بازی در نقش های اسکورپیون و شنگ سونگ تو ریبوت MK کست شدن.
 
تریلر جدید جوکر خیلی خوب بود :D تاکید فیلم بیشتر روی جنبه ی درام هست تا اینکه جنایی باشه که من یادم نمیاد توی مدیوم فیلم و کارتون از این زاویه به زندگی جوکر پرداخته باشن. خنده های خواکین فنیکس هم خیلی جوکری و عالی بود. من خیلی خوشم اومد.
 
The Irishman ـِ اسکورسیزی 1 نوامبر به صورت محدود در سینما ها و 27 نوامبر هم از نتفلیکس پخش میشه.

گویا اسکورسیزی خیلی اصرار داشته با AMC و Cineplex (سینمادار ها) قرارداد ببندن که 3 ماه اول جهانی اکران بشه و بعدش بره روی نتفلیکس ولی خب نتفلیکس قبول نکرده.
بودجه فیلم هم حدود 160 میلیون دلار اعلام شده :|
Netflix Falls Short in Big Screen Debut of ‘The Irishman’

پ.ن. نتفلیکس کلا تاریخ پخش یسری از فیلمای پاییزشو گفته، (از بین مهماش و امید های اسکار) فیلم The Laundromat با بازی مریل استریپ 18 اکتبر میره روی نتفلیکس و Marriage Story با بازی بانو اسکارلت و ادام درایور، 6 دسامبر پخش میشه...

مدت زمان آیریش من هم 210 دقیقه اعلام شده :دی به عبارت دیگه، سه ساعت و سی دقیقه :دی
ماشاللا... :دی
 
قبلا گفتم فیلم جوکر خیلی شبیه تاکسی درایور اسکورسزی هست. درواقع انگار مخلوطی از king of comedy و taxi driver هستن.اینترنت هم مثل اینکه این شباهت از چشمشون دور نمونده و یه مقایسه ای کردن بین صحنه های فیلم جوکر و تاکسی درایور. ولی بنظرم جوکر بیش از چند صحنه به این دو فیلم شباهت داره.

9791EC16-E7A2-468D-B3E6-34EF320EF24B.jpeg
 
میخواستم تو تاپیک نمرات درباره متری شیش و نیم صحبت کنم که پشیمون شدم

چرا باید به فیلمی که سه بار سانسور شده نمره بدیم؟ بار اول که داخل خوده فیلمنامه هست، زمانی که به پیچش داستانی میرسیم (6 و 8 کیلو) طبیعی بود پروتاگونیست در چرخشی به انتاگونیست تبدیل بشه. اصلا داستان فیلم با همین قضیه پیداشدن یک بسته مواد بی صاحاب شروع شد و درادامه میبینیم که پیمان معادی از قبل پرونده باز مشابه روی میز داره و برای همچین مورد مشابه ای تحت بازجویی هست! ولی خب نشد و یک سوم پایانی به شعار دهی ختم شد، یک بار دیگه هم فیلم رو از پرده جشنواره کشیدند پایین و نتیجه سانسور بعدی، و در نهایت نسخه دی وی دی که تقریبا ده دقیقه از نسخه اکران عید کمتر داره و اصلا تدوین پس و پیش هست!

به هر جهت سعید روستایی با متری شیش شیش و نیم یک قدم خیلی رو به جلو واقعی برای سینمای ایران برداشت. اونم تو این سینمای مریض. از لحاظ فیلمنامه و فرم هم نسبت به ابد و یک روز خیلی پیشرفت کرده. با تمام سانسورها اثر بشدت استخون دار تری دیدم.
 
اسکورسیزی روی کلوزآپ از صورت حق ثبت اختراع داره مگه؟ :/
بنظرم جوکر جدای از فضای فیلم که تو دهه ی 70 80 هست و همون حال و هوای 2 فیلم رو میده ، خود شخصیت فیلم هم مثل تراویس تاکسی درایور سعی داره خودش رو با جامعه ای همرنگ کنه که بنظر هیچ تعلقی بهش نداره بهمین خاطر بعد از چند تلاش به بن بست میخوره و وقتی متوجه میشه جامعه اون رو نمیپذیره راه رستگاری رو نه در همراه شدن با جامعه بلکه به نوعی در تضاد و جنگ با جامعه میبینه. جوکر هم تاحدودی به همین صورته البته اون نوع رستگاری رو توی ایجاد هرج و مرج میبینه. از طرفی جوکر تد فلیپس هم بنظر مثل شخصیت فیلم king of comedy ، سعی داره هنرش که خندوندنه رو به نمایش بذاره و دوست داره "دیده" بشه. شخصی که با تمام بی استعدادیش توی این زمینه، بخاطر پسزمینه ی ناراحت کننده ای که داشته سعی داره تجربه خندوندن رو برای مردم به ارمغان بیاره. البته باید فیلم بیاد و ببینیم ولی خیلی این حس ها رو از جوکر تدفلیپس میگیرم و بنظرم این شباهته هست. یه نکته دیگه اینکه خود خواکین فنیکس هم چندسال پیش یه فیلم بازی کرد به اسم u where never really here که شخصیتش توی اون فیلم هم خیلی شبیه تروایس تاکسی درایور بود.
 
میخواستم تو تاپیک نمرات درباره متری شیش و نیم صحبت کنم که پشیمون شدم

چرا باید به فیلمی که سه بار سانسور شده نمره بدیم؟ بار اول که داخل خوده فیلمنامه هست، زمانی که به پیچش داستانی میرسیم (6 و 8 کیلو) طبیعی بود پروتاگونیست در چرخشی به انتاگونیست تبدیل بشه. اصلا داستان فیلم با همین قضیه پیداشدن یک بسته مواد بی صاحاب شروع شد و درادامه میبینیم که پیمان معادی از قبل پرونده باز مشابه روی میز داره و برای همچین مورد مشابه ای تحت بازجویی هست! ولی خب نشد و یک سوم پایانی به شعار دهی ختم شد، یک بار دیگه هم فیلم رو از پرده جشنواره کشیدند پایین و نتیجه سانسور بعدی، و در نهایت نسخه دی وی دی که تقریبا ده دقیقه از نسخه اکران عید کمتر داره و اصلا تدوین پس و پیش هست!

به هر جهت سعید روستایی با متری شیش شیش و نیم یک قدم خیلی رو به جلو واقعی برای سینمای ایران برداشت. اونم تو این سینمای مریض. از لحاظ فیلمنامه و فرم هم نسبت به ابد و یک روز خیلی پیشرفت کرده. با تمام سانسورها اثر بشدت استخون دار تری دیدم.
سئوال اصلی اینه اصلا چرا فیلم ایرانی نگاه میکنید؟ :D بی سروته مثل اصغر فرهادی سفارشی سازی شده مثل ابرام حاتمیکیا و الی اخر. کل این سینما یه مافیای کثیفه که توسط سیاهی لشکرهای کتک خور توی فیلم فارسی ها مثل فخیم زاده و پور-ن کارهای مثل حسین گیل بنا شده.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or