Movie Center

امسال اصلا حوصله دیدن اسکار را ندارم و اشتیاق ندارم نگاه کنم. هر 9 نامزدی در بخش The Best Picture نامزد شدند؛ به جز 3 اثر (The Post,Call Me By Your Name و The Darkest Hour) ، بقیه در حد فیلم های متوسط به بالا بودند. لیدی برد آن چنان روایت ساده ای دارد که حتی یک کارگردان آماتور هم می توانست آن را بسازد. نامزد شدن Greta Gwing هم بسی جالب است. حالا می رسیم به یکی از متنفرترین فیلم های سال یعنی Get Out که خیلی ها برای این فیلم دست تکان می دهند و حالا طرفداران به آرزو خود رسیدند که فیلم موردعلاقه شان در چند بخش نامزد شده اند. به قول کاربر گرامی @barneysawyer ، بازی بازیگر اصلی Get Out واقعا پیش پا افتاده ای بود و نمیدونم برای چی نامزد شده است. نبود جیمز فرانکو یک مسخره دیگر در مراسم اسکار است؛ اونم بخاطر مسئله Sexual Harrasment که واقعا در آمریکا داره به شوخی تبدیل میشه و هرکی یک دست به طرف زده، یارو را متهم می کنند. جیمز فرانکو این حرف ها را تکذیب کرده و حتی مدرکی را هم پیدا نکردند که جیمز این کار بوده است، یه عده اومدند خرابش کردند و به هدفشون هم رسیدند و مانع نامزد شدن جیمز فرانکو شده اند. فیلم Molly's Game و I,Tonya که هر دو برترین ها بودند، واقعا نمیدانم برای چی نامزد نشده اند، تدوینی که بازی مالی داشت، هیچ فیلم دیگه نداشتند.

از بردن Call Me By YOur Name خوشحال می شوم، از بردن Three Billboard احساسی پیدا نمیکنم، از بردن The Shape of Water هم احساسی ندارم اما اگر Get Out ببرد، واقعا اسکار خیلی اسکار سیاهی شده است. حالا هر کی مخالفه، بیاد Reply کنه!
 
نه فانتوم ترد و نه دارکست اور رو هنوز ندیدم. ولی به عنوان فن دی‌لوئیس دوستت دارم اون چهارمی رو ببره و اسمش جادوانه بشه تو تاریخ. ولی اسکار نشون داده که به نقش های شخصیت های حقیقی و تاریخی زیاد بها میده.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
 
امسال اصلا حوصله دیدن اسکار را ندارم و اشتیاق ندارم نگاه کنم. هر 9 نامزدی در بخش The Best Picture نامزد شدند؛ به جز 3 اثر (The Post,Call Me By Your Name و The Darkest Hour) ، بقیه در حد فیلم های متوسط به بالا بودند. لیدی برد آن چنان روایت ساده ای دارد که حتی یک کارگردان آماتور هم می توانست آن را بسازد. نامزد شدن Greta Gwing هم بسی جالب است. حالا می رسیم به یکی از متنفرترین فیلم های سال یعنی Get Out که خیلی ها برای این فیلم دست تکان می دهند و حالا طرفداران به آرزو خود رسیدند که فیلم موردعلاقه شان در چند بخش نامزد شده اند. به قول کاربر گرامی @barneysawyer ، بازی بازیگر اصلی Get Out واقعا پیش پا افتاده ای بود و نمیدونم برای چی نامزد شده است. نبود جیمز فرانکو یک مسخره دیگر در مراسم اسکار است؛ اونم بخاطر مسئله Sexual Harrasment که واقعا در آمریکا داره به شوخی تبدیل میشه و هرکی یک دست به طرف زده، یارو را متهم می کنند. جیمز فرانکو این حرف ها را تکذیب کرده و حتی مدرکی را هم پیدا نکردند که جیمز این کار بوده است، یه عده اومدند خرابش کردند و به هدفشون هم رسیدند و مانع نامزد شدن جیمز فرانکو شده اند. فیلم Molly's Game و I,Tonya که هر دو برترین ها بودند، واقعا نمیدانم برای چی نامزد نشده اند، تدوینی که بازی مالی داشت، هیچ فیلم دیگه نداشتند.

از بردن Call Me By YOur Name خوشحال می شوم، از بردن Three Billboard احساسی پیدا نمیکنم، از بردن The Shape of Water هم احساسی ندارم اما اگر Get Out ببرد، واقعا اسکار خیلی اسکار سیاهی شده است. حالا هر کی مخالفه، بیاد Reply کنه!
اون جمله ی اخرو خیلی موافق بودم
حالا لینک اینو یه جا نگه میدارم شاید یه ماه دیگه خواستم یه ریپلای اساسی بکنم:دی
 
پارسال من یادمه بعد اسکار خیلی ها که مونلایت رو حتی تماشا هم نکرده بودن موفقیت فیلم رو نسبت می دادن به کست و عوامل سیاه پوست فیلم و سیاست های جدید کثیف مراسم! گذشته از اینکه خیلی از دوستان ندیده بودن فیلم رو خیلی های دیگه هم احتمالا چیزی از روایت و داستان و بازی و خیلی چیزای دیگه هم نمی دونن و صرفا به این دلیل که فیلم دیگه رو دیدن و حال کردن یه چیزایی رو به برنده اسکار می چسبوندن! مسخره نیست؟
من هنوز مونلایت رو ندیدم و پارسال شدیدا طرفدار لا لا لند بودم (در مورد اینکه کدوم بهتره نمی تونم قضاوت کنم) ولی بهتره وقتی میخوایم و دوتا فیلم رو مقایسه کنیم حداقل فیلم ها رو دیده باشیم دوم اینکه قواعد مقایسه رو بشناسیم! اینکه فلان فیلم موفق شده بخاطر عواملش که سیاه پوست بودن و این حرفا به نظر من چرت و پرت محضه و اصلا قابل احترام نیست چنین نظری!
این در مورد Get Out هم صدق میکنه! من این فیلم دیدم از هر جهت درجه یک و فوق العاده بود و موفقیتش هم کاملا قابل توجیه! هیچکدوم از نامزدهای بهترین فیلم رو هنوز ندیدم (تا هفته های آینده قطعا می بینم) ولی در مورد Get Out می تونم بگم موفقیتش ارتباطی با اعتقادات چرت و توهمی نداره!
 
  • Like
Reactions: Milad_HW
پارسال من یادمه بعد اسکار خیلی ها که مونلایت رو حتی تماشا هم نکرده بودن موفقیت فیلم رو نسبت می دادن به کست و عوامل سیاه پوست فیلم و سیاست های جدید کثیف مراسم! گذشته از اینکه خیلی از دوستان ندیده بودن فیلم رو خیلی های دیگه هم احتمالا چیزی از روایت و داستان و بازی و خیلی چیزای دیگه هم نمی دونن و صرفا به این دلیل که فیلم دیگه رو دیدن و حال کردن یه چیزایی رو به برنده اسکار می چسبوندن! مسخره نیست؟
من هنوز مونلایت رو ندیدم و پارسال شدیدا طرفدار لا لا لند بودم (در مورد اینکه کدوم بهتره نمی تونم قضاوت کنم) ولی بهتره وقتی میخوایم و دوتا فیلم رو مقایسه کنیم حداقل فیلم ها رو دیده باشیم دوم اینکه قواعد مقایسه رو بشناسیم! اینکه فلان فیلم موفق شده بخاطر عواملش که سیاه پوست بودن و این حرفا به نظر من چرت و پرت محضه و اصلا قابل احترام نیست چنین نظری!
این در مورد Get Out هم صدق میکنه! من این فیلم دیدم از هر جهت درجه یک و فوق العاده بود و موفقیتش هم کاملا قابل توجیه! هیچکدوم از نامزدهای بهترین فیلم رو هنوز ندیدم (تا هفته های آینده قطعا می بینم) ولی در مورد Get Out می تونم بگم موفقیتش ارتباطی با اعتقادات چرت و توهمی نداره!
یک فیلم در اولین وهله باید در قالبی ک ساخته میشه فرم قوی ای داشته باشه.get out یک فیلم کمدی ترسناکه پس هم باید المان های طنزش تاثیرگذار باشند هم ترس رو به خوبی القا کنه. تو هر دو ضمینه به شدت مضحکه.وقتی میگیم درخش کوبریک psychological horror ه نمیتونیم get out ام تو اون ژانر موفق بدونیم.عین یه شوخی مسخرست.
حالا نمیشه منکر ساختارشکنیش و کار بزرگ جوردن پیل شد که بیاد نژادپرستی رو به تو این قالب بیاره و یجوری مستحق نامزدیم هست.ولی اینکه بیام بگیم"از هر جهت فوق العاده"خیلی اغراقه.
 
  • Like
Reactions: Origami 2008
یک فیلم در اولین وهله باید در قالبی ک ساخته میشه فرم قوی ای داشته باشه.get out یک فیلم کمدی ترسناکه پس هم باید المان های طنزش تاثیرگذار باشند هم ترس رو به خوبی القا کنه. تو هر دو ضمینه به شدت مضحکه.وقتی میگیم درخش کوبریک psychological horror ه نمیتونیم get out ام تو اون ژانر موفق بدونیم.عین یه شوخی مسخرست.
حالا نمیشه منکر ساختارشکنیش و کار بزرگ جوردن پیل شد که بیاد نژادپرستی رو به تو این قالب بیاره و یجوری مستحق نامزدیم هست.ولی اینکه بیام بگیم"از هر جهت فوق العاده"خیلی اغراقه.
به نظر چه کسی Get Out کمدی ترسناکه؟ به نظر من Get Out نه کمدیه نه ترسناک! البته تا کمدی و ترسناک رو چی معنی کنی!
شوخی مسخره اینه که فیلم رو بر اساس قاب و سبک مقایسه کنی! گیریم یه نفر اصلا سبک شناس نباشه، تو یه فیلم 10 جور سبک متفاوت پیدا کنه و هیچکدوم هم راضیش نکنه پس یه زباله دیده دیگه؟
Get Out فیلم خوبیه! مسخره اینه که بگیم Get Out کمدی ترسناک خوب یا بدیه! شاید چنین ذهنیتی برای من مسخره به نظر بیاد ولی سبک و قاب برای من اصلا معنا نداره فک نکنم فقط هم من باشم قطعا هستن کسایی که فیلم دنبال فیلم ترسناک بودن ولی یه سایکولوجیکال تریلر دیدن و تحت تاثیر قرار گرفتن!
جهت شفاف سازی: من هیچ کدوم از نامزدهای دیگه اسکار رو هنوز ندیدم، بحثم سر اینه که Get Out فیلم خوبیه و این به عواملش ارتباطی نداره! بعید میدونم کسی باشه که متوجه این فیلم شده باشه آخرش فک کنه که وقتشو تلف کرده مگه اینکه خیلی سخت پسند باشه یا کج پسند (متوجه چیزی نشده باشه!).
 
پارسال من یادمه بعد اسکار خیلی ها که مونلایت رو حتی تماشا هم نکرده بودن موفقیت فیلم رو نسبت می دادن به کست و عوامل سیاه پوست فیلم و سیاست های جدید کثیف مراسم! گذشته از اینکه خیلی از دوستان ندیده بودن فیلم رو خیلی های دیگه هم احتمالا چیزی از روایت و داستان و بازی و خیلی چیزای دیگه هم نمی دونن و صرفا به این دلیل که فیلم دیگه رو دیدن و حال کردن یه چیزایی رو به برنده اسکار می چسبوندن! مسخره نیست؟
من هنوز مونلایت رو ندیدم و پارسال شدیدا طرفدار لا لا لند بودم (در مورد اینکه کدوم بهتره نمی تونم قضاوت کنم) ولی بهتره وقتی میخوایم و دوتا فیلم رو مقایسه کنیم حداقل فیلم ها رو دیده باشیم دوم اینکه قواعد مقایسه رو بشناسیم! اینکه فلان فیلم موفق شده بخاطر عواملش که سیاه پوست بودن و این حرفا به نظر من چرت و پرت محضه و اصلا قابل احترام نیست چنین نظری!
این در مورد Get Out هم صدق میکنه! من این فیلم دیدم از هر جهت درجه یک و فوق العاده بود و موفقیتش هم کاملا قابل توجیه! هیچکدوم از نامزدهای بهترین فیلم رو هنوز ندیدم (تا هفته های آینده قطعا می بینم) ولی در مورد Get Out می تونم بگم موفقیتش ارتباطی با اعتقادات چرت و توهمی نداره!

خدا شکر من توی این دسته ای که شما میگین نیستم و تا الان 90 درصد فیلم ها رو دیدم (به جز The Post و Phantom Thread) و کاملا هم می توانید دیدگاه من را از فیلم هایی برتر 2017 را در تاپیک مخصوص Review نگاه کنید (هم از Call Me تا همین Get Out و آخری بازی مالی) - البته نقدم در حد یک نقد پاپلیک هست و ادعایی ندارم! جهت محض اطلاع میگم!

من هم چنین مرضی ندارم که بیایم بدون هیچ اطلاعی از فیلمی که ندیده ام، اظهار نظر منفی کنم، شاید بعضی اوقات مثبت باشه (مثل همین Call Me) اما هیچ وقت به معنای کوبیدن فیلم هم نیست (شاید تنها فیلمی که امسال کوبوندم همین Raw بود که بحثی هم در موردش کردیم)

با دیدن لیست نهایی نامزد های بهترین فیلم، واقعا دلم یک زره به فیلم های دهه 90 و اسکار های آن سال تنگ شده است. آیا واقعا هالیوود که قطب برتر سینما است، به بن بست خورده است و عوامل قدرتمندی و محدودی از منتقدان و سینماگران هستند که فیلم را خودشان دیده، نقد کرده و امتیاز می دهند ؟(مثل همین متاکریتیک یا راتن تومیتو) اما تا حدودی موافقم، اسکار هیچ وقت بر طبق میل مخاطب عمومی عمل نمیکنه و همیشه کم و کاستی به همراه داره و گرنه اگر بر طبق نظر مردم باشه، مراسم مضحکی مثل People Choice Award دارند که مردم رای می دند و فیلمی را انتخاب می کنند. در بین این همه فیلم ها که تا حدودی زیادی چشم میخوره ( از نظز Controversy)، همین Get Out است یا شاید Call Me By Your Name بخاطر شباهت موضوعی که با مونلایت سال قبل دارد. اما مسئله Get Out؛ شما که Get Out را تعریف و تمجید می کنید و خیلی ها از آن دفاع می کنید و امتیاز های بالا بهش دادید، به طور دقیق بگویید نکات مثبتش کجاست؟ نکات منفیش کجاست؟ شاید اگر واضح برایمان باز کنی، دست از سایر مضوعات مثل مسئله سیاهپوستی برداریم و با هم فیلم را تشویق کنیم؟

خب در قدم اول فیلم Get Out، یک فیلم تریلر روانشناسانه با رگه هایی از کمدی است. تا اینجا مشکلی نداریم و حتی ژانرش آدم را به خود جذب می کند. اما وقتی فیلم را کامل دیدیم و الان می بینیم که در چهار بخش اسکار نامزد شده است. جای تعجب نیست که در سال های گذشته عناوینی بهتری از Get Out بوده اند که میتونستند نامزد بشوند؟! آیا به عنوان مثال نمی توانست فیلم های Babadook یا it Follows نامزد شود یا به گذشته بیشتر برگردیم، American Pyscho یا اثر چنجالی کوبریک، درخشش؟! خب چه چیزی Get Out دارد که بیشتر از این ها به چشم می خورد؟! فیلم نامه قوی دارد یا این که فیلم نامه اش را به مسئله نژادپرستی یا چامعه سیاه پوستی قرار داده، فیلم نامه یونیکی دارد؟ اسکار بعد از سال 2016 که اعتراضاتی بخاطر نبود هیچ نامزد سیاه پوست در اسکار، به شدت عناوین پشت پرده فیلم بیشتر به ارزش و کیفیت فیلم بها داده شده و این مسئله هم تا زمان حضور هشت ساله ترامپ هم ادامه دارد. ( دوازده سال بردگی را حرف ندارم چون خداییش اون سال هیچ فیلم بهتری از اون نبود ولی اگر چنین اقدامی هم در سال 2015 به جای بردمن، به فیلم سلما میدادن، همین قضیه زودتر از زمان موعد اتفاق می افتاد)

جدا از فیلم Get Out، هیچ کدوم فیلم درجه A نیستند و درجه A ها مثل Molly's Game یا همین Call Me By Your Name و The Post به طور تمام مسخرگونه، در بخش های اندک وار نامزد شده اند.
 
آخرین ویرایش:
پارسال من یادمه بعد اسکار خیلی ها که مونلایت رو حتی تماشا هم نکرده بودن موفقیت فیلم رو نسبت می دادن به کست و عوامل سیاه پوست فیلم و سیاست های جدید کثیف مراسم! گذشته از اینکه خیلی از دوستان ندیده بودن فیلم رو خیلی های دیگه هم احتمالا چیزی از روایت و داستان و بازی و خیلی چیزای دیگه هم نمی دونن و صرفا به این دلیل که فیلم دیگه رو دیدن و حال کردن یه چیزایی رو به برنده اسکار می چسبوندن! مسخره نیست؟
من هنوز مونلایت رو ندیدم و پارسال شدیدا طرفدار لا لا لند بودم (در مورد اینکه کدوم بهتره نمی تونم قضاوت کنم) ولی بهتره وقتی میخوایم و دوتا فیلم رو مقایسه کنیم حداقل فیلم ها رو دیده باشیم دوم اینکه قواعد مقایسه رو بشناسیم! اینکه فلان فیلم موفق شده بخاطر عواملش که سیاه پوست بودن و این حرفا به نظر من چرت و پرت محضه و اصلا قابل احترام نیست چنین نظری!
این در مورد Get Out هم صدق میکنه! من این فیلم دیدم از هر جهت درجه یک و فوق العاده بود و موفقیتش هم کاملا قابل توجیه! هیچکدوم از نامزدهای بهترین فیلم رو هنوز ندیدم (تا هفته های آینده قطعا می بینم) ولی در مورد Get Out می تونم بگم موفقیتش ارتباطی با اعتقادات چرت و توهمی نداره!
عزیز منم فیلم رو دیدم . منکر این نمیشم که فیلم یک سری نکات مثبت مثل ایده ی اصلی اش و کارگردانی پیل داشت . ولی واقعا همه چیزش به جا بود ؟ بازیگرای نقش اصلی اش و جنس بازی اشون من رو قشنگ یاد سریال های کامیک بوکی cw می انداخت . چجوری باید همه جا نامزد بشه . یعنی یکی از دلایل این که من از فیلم خوشم نیومد همین بازی بد بود . چون نمی تونستم با کاراکتر ارتباط برقرار کنم . منم نمی خوام الکی بگم رو حساب یک سری دست پشت پرده و این ها تحویلش گرفتن .ولی واقعا به نظرم کمی دربارش اغراق شده و این قدر لایق تمجید نیست و فکر می کنم تحت تاثیر نکات مثبتش نکات منفی اش رو کاملا ندیده گرفتن
 
خدا شکر من توی این دسته ای که شما میگین نیستم و تا الان 90 درصد فیلم ها رو دیدم (به جز The Post و Phantom Thread) و کاملا هم می توانید دیدگاه من را از فیلم هایی برتر 2017 را در تاپیک مخصوص Review نگاه کنید (هم از Call Me تا همین Get Out و آخری بازی مالی) - البته نقدم در حد یک نقد پاپلیک هست و ادعایی ندارم! جهت محض اطلاع میگم!

من هم چنین مرضی ندارم که بیایم بدون هیچ اطلاعی از فیلمی که ندیده ام، اظهار نظر منفی کنم، شاید بعضی اوقات مثبت باشه (مثل همین Call Me) اما هیچ وقت به معنای کوبیدن فیلم هم نیست (شاید تنها فیلمی که امسال کوبوندم همین Raw بود که بحثی هم در موردش کردیم)

با دیدن لیست نهایی نامزد های بهترین فیلم، واقعا دلم یک زره به فیلم های دهه 90 و اسکار های آن سال تنگ شده است. آیا واقعا هالیوود که قطب برتر سینما است، به بن بست خورده است و عوامل قدرتمندی و محدودی از منتقدان و سینماگران هستند که فیلم را خودشان دیده، نقد کرده و امتیاز می دهند ؟(مثل همین متاکریتیک یا راتن تومیتو) اما تا حدودی موافقم، اسکار هیچ وقت بر طبق میل مخاطب عمومی عمل نمیکنه و همیشه کم و کاستی به همراه داره و گرنه اگر بر طبق نظر مردم باشه، مراسم مضحکی مثل People Choice Award دارند که مردم رای می دند و فیلمی را انتخاب می کنند. در بین این همه فیلم ها که تا حدودی زیادی چشم میخوره ( از نظز Controversy)، همین Get Out است یا شاید Call Me By Your Name بخاطر شباهت موضوعی که با مونلایت سال قبل دارد. اما مسئله Get Out؛ شما که Get Out را تعریف و تمجید می کنید و خیلی ها از آن دفاع می کنید و امتیاز های بالا بهش دادید، به طور دقیق بگویید نکات مثبتش کجاست؟ نکات منفیش کجاست؟ شاید اگر واضح برایمان باز کنی، دست از سایر مضوعات مثل مسئله سیاهپوستی برداریم و با هم فیلم را تشویق کنیم؟

خب در قدم اول فیلم Get Out، یک فیلم تریلر روانشناسانه با رگه هایی از کمدی است. تا اینجا مشکلی نداریم و حتی ژانرش آدم را به خود جذب می کند. اما وقتی فیلم را کامل دیدیم و الان می بینیم که در چهار بخش اسکار نامزد شده است. جای تعجب نیست که در سال های گذشته عناوینی بهتری از Get Out بوده اند که میتونستند نامزد بشوند؟! آیا به عنوان مثال نمی توانست فیلم های Babadook یا it Follows نامزد شود یا به گذشته بیشتر برگردیم، American Pyscho یا اثر چنجالی کوبریک، درخشش؟! خب چه چیزی Get Out دارد که بیشتر از این ها به چشم می خورد؟! فیلم نامه قوی دارد یا این که فیلم نامه اش را به مسئله نژادپرستی یا چامعه سیاه پوستی قرار داده، فیلم نامه یونیکی دارد؟ اسکار بعد از سال 2016 که اعتراضاتی بخاطر نبود هیچ نامزد سیاه پوست در اسکار، به شدت عناوین پشت پرده فیلم بیشتر به ارزش و کیفیت فیلم بها داده شده و این مسئله هم تا زمان حضور هشت ساله ترامپ هم ادامه دارد. ( دوازده سال بردگی را حرف ندارم چون خداییش اون سال هیچ فیلم بهتری از اون نبود ولی اگر چنین اقدامی هم در سال 2015 به جای بردمن، به فیلم سلما میدادن، همین قضیه زودتر از زمان موعد اتفاق می افتاد)

جدا از فیلم Get Out، هیچ کدوم فیلم درجه A نیستند و درجه A ها مثل Molly's Game یا همین Call Me By Your Name و The Post به طور تمام مسخرگونه، در بخش های اندک وار نامزد شده اند.
شما از دهه 90 شروع کردی مثال زدن در صورتی که بحث سر امساله! چکار دارم به اینکه یه فیلم تو سال های قبل موفق شده یا نه؟ اصلا این دلیله که چون فلان فیلم خوب با بد تو سال های قبل موفق شده یا نشده الان Get Out باید موفق بشه یا نشه؟
شما که اعتقادت بر اینه که Get Out و احتمالا همه فیلم هایی که عوامل اصلیشون سیاه پوست بودن و موفق شدن بخاطر مسائل حاشیه ای بوده اصلا من نمی تونم کاری انجام بدم!
با احترام خیلی رک گفتم چنین نظری اصلا ارزشی نداره! شما نظرت وقتی قابل جواب دادنه که در مورد محتوای فیلم باشه!
Get Out هم داستان جذابی داره، هم روایتش جذاب و درگیر کننده و هست و هم بازی ها طوری که تا آخرین لحظه شما رو با فیلم همراه می کنه اونم نه همراهی سطحی، کاری میکنه شما فک کنی حدس بزنی و ... شما بگو چرا Get Out فیلم بدی بوده یا در حد نامزهای بهترین فیلم نباید باشه؟
من دقیقا وقتی Get Out رو دیدم افسوس خوردم که این فیلم اصلا جدی گرفته نمیشه! اما الان که بهش توجه شده اصلا تعجب نکردم!
عزیز منم فیلم رو دیدم . منکر این نمیشم که فیلم یک سری نکات مثبت مثل ایده ی اصلی اش و کارگردانی پیل داشت . ولی واقعا همه چیزش به جا بود ؟ بازیگرای نقش اصلی اش و جنس بازی اشون من رو قشنگ یاد سریال های کامیک بوکی cw می انداخت . چجوری باید همه جا نامزد بشه . یعنی یکی از دلایل این که من از فیلم خوشم نیومد همین بازی بد بود . چون نمی تونستم با کاراکتر ارتباط برقرار کنم . منم نمی خوام الکی بگم رو حساب یک سری دست پشت پرده و این ها تحویلش گرفتن .ولی واقعا به نظرم کمی دربارش اغراق شده و این قدر لایق تمجید نیست و فکر می کنم تحت تاثیر نکات مثبتش نکات منفی اش رو کاملا ندیده گرفتن
در مورد بازیگری، اگر بخوام با فیلم هایی که سال قبل دیدم مقایسه کنم (گفتم فیلم های امسال رو ندیدم) دنیل کالویا رو بین اندرو گارفیلد، کیسی افلک، ریان گاسلینگ (فیلم هایی که دیدم) قرار نمی دم! ولی بازیگری بد تو Get Out و اینکه باعث بشه نتونی با شخصیت ها ارتباط برقرار کنی رو اصلا قبول ندارم. به نظرم بازیگری برای نقش ها عالی بود اما حقیقت اینه که من تحت تاثیر قرار نگرفتم! مثال بزنم صحنه هایی که کیسی افلک تو منچستر کنتار دریا بازی کرد واقعا من مخاطب رو تکون میداد یه جاهایی یا همینطور بازی ریان گاسلینگ تو لا لا لند، این اتفاق تو Get Out برای من نیوفتاد هر چند شاید نباید هم میوفتاد و قابل مقایسه هم نیستند این نقش ها با هم!
 
چند خبر کوتاه
------------------------------

New-Mutants-Hardest-Pg-13-Rating-Ever-Director.jpg
«جاش بون» کارگردان فیلم The New Mutants، در جدیدترین مصاحبه خود می گوید این سخت ترین فیلمی با درجه سنی PG-13 است که ساخته شده است.

«این فیلم احتمالا سخت ترین عنوانی خواهد بود که با درجه سنی PG-13 ساخته شده است. منظورم این است که جو سنگینی حکمفرماست. ترس این فیلم بسیار تاریک خواهد بود ولی همچنین احساسی نیز هست. اگر ما بتوانیم شما را بترسانیم و یا به گریه بیندازیم؛ مطمئنا به هدف خود رسیده ایم.»

تاریخ اکران این فیلم تا سال 2019 به عقب رانده شده است. داستان این فیلم در مورد 5 نوجوانی جهش یافته است که در یک ساختمان عجیب و مرموزی محبوس شده اند.

------------------------------------------------------------------------------------

Hangover-4-Not-Happening-Ed-Helms.jpg

«اد هلمز» بازیگر معروف سینما، در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده است که مطمئن باشید که قسمت چهارم The Hangover، هرگز ساخته نخواهد شد.
-------------------------------------------------------

NEwR0m1hwa1yyF_1_1.jpg

پوستری جدید از قسمت دوم Pacific Rim با نام Pacific Rim Uprising منتشر شد.
 
Get out یک فیلم کاملا سطحی هست و از ایده خوبی که داره اصلا نمیتونه یک ذره استفاده مفید ببره و تنها نکته مثبتش بازیگر سیاه پوستش هست که اگر جایزه ببره که حقش هست اما همین جا میگم اگر این فیلم اسکار برد تنها بخاطر سیاست و جدید اسکار هست و بس !
 
  • Like
Reactions: Origami 2008
vwvm_capture.jpg


من که واقعا قانع شدم ...
حقیقتا خوشحال میشم یک نفر به من توضیح بده این حجم از توجه و تمجید و تشویق از Lady Bird بابت چیه
 
چه جوری get out درگیر کننده هست ؟ معمای داستان که خیلی زودتر از این حرفا لو میره برای بیننده و بیشتر من حرص میخوردم چرا اینقدر شخصیت اول داستان از کمبود ای کیو ( یا ای کیو ) رنج میبره ! من تموم نقش افرینی های امسال رو ندیدم اما یکی از بدترین سالها باید باشه اگر بازی ایشون جزو 5 بازی برتر سال باشه ! البته بد نبود کارش اما داریم در مورد بهترین ها حرف میزنیم .
این چیزی که دوستمون گفتن درسته . به غیر از ریسیسم حتی سر این قضیه های اخیر هم کاملا مشخصه تو امریکا ممکنه یه جوی بیفته و توسط رسانه ها بلد بشه .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or