اين فيلم رو بايد ميدادن به نولان خوراك خودشه، يچيزى شبيه اينسپشن ، چه ميشد با دست پخت او. داستان اساسينز واقعا پتانسيل خيلى خيلى بالايى داره. اصلا شاهكاره بنظرم اگه بهش خوب پرداخته بشه.
فقط همون بيس سري بازيو داره وگرنه داستان ربطي به هيچ كدوم از نسخه هاي بازي نداره و جوريه كه مناسب يه فيلم دو ساعته باشه.گند زدن به فیلم AC نسبت به ساخت یه فیلم آبرومند و خوب کار بسیار سخت تری بود. واقعا چطور تونستن این داستان و شخصیت ها و کلا این همه پتانسیل رو به این شکل نابود کنن؟
توضیحاتت خیلی جالب بود. همین الان فیلمو دانلود کردم تا ببینم.مکبث پارسالی خیلی خوب بود
یه اقتباس نو از داستانی که n هزاربار ساخته شده.من دیوونه اون طراحی صحنش شدم اصن.نبرد پایانیش که هوش از سرم برد چه وهمی بود.ولی خب قبول دارم برای سرگرم شدن اصن گزینه مناسبی نیست چون خیلی ریتمش کنده
توضیحاتت خیلی جالب بود. همین الان فیلمو دانلود کردم تا ببینم.
من عاشق فضای وهم آلود در فیلما هستم. نمونه بارزش فیلمای سبک اکسپرسیونیستی آلمان هستن. کلا دوست دارم فیلم تئاتری و اغراق آمیز باشه.
بی زحمت چند تا فیلم خوب در این حال و هوا و سبک بگو.
آثار برتون از همین سبک اکسپرسیونیسم پیروی می کنه بین آثارش هم بازگشت بتمن و سویینی تاد و اسلیپی هالو خیلی به این سبک نزدیکهکلِ سینمای اکسپرسیونیسم آلمان رو نگاه کن، اللخصوص آثار مورنائو و لانگ، اون زمان هنوز سینما وامدارِ تئاتر بود.
آثار تیم برتون رو هم نگاه کن. نمیگم به این سبک نزدیکه ولی تئاتری و اغراق آمیزه.
این رو امروز ما تو دانشگاه داشتیم!! رفتم؛ خیلی خوب بود!!
ژان میشل فرودون که بین سال های 203 تا 2009 سردبیر کایه دو سینما بود.
درباره سینمای موج نو فرانسه حرف زد. گدار و تروفو و...
60 دقیقه کامل انگلیسی حرف زد! اول که رفتم ترسیدم هیچی از حرفاش رو نفهمم, ولی خدا رو شکر حدودای 60 تا 70 درصد حرفاش رو فهمیدم!!
یه حرف جالبی هم درباره موج نو زد. موج نو نه یک استایل و نه یک مکتب، بلکه یک روحیه (spirit) است.
با موج نوی فرانسه آشنام. کارگردان ها و فیلم هاشون... ولی هنوز فیلم ندیدم ازشون. تنها دو تا از فیلم های ملویل رو دیدم؛ سامورایی و ارتش سایه ها.
بعد از این همایش، تصمیم گرفتم برم سراغشون!!
تجربه خوب و متفاوتی بود.