Movie Center

SiminSecret

کاربر سایت
pulp-fiction-h_upscayl_2x_high-fidelity-4x.png
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you​

فهرست سایت ها و ربات های دانلود فیلم و سریال که بدون سانسور هستن (آپدیت شده در تاریخ 9 آذر 1404):

رایگان:
farsiland.com = دانلود فیلم های سینمای ایران به محض پخش شدن + سریال های پخش شده از سرویس های استریم ایرانی
سیلیکس | دانلود فیلم , دانلود سریال
خانه | شوفیلیکس
دانلود رایگان فیلم و سریال | موبو مووی
www.kargadanmovie.com
آن کات مووی - مرجع بروز فیلم و سریال
دارک نما | DARKNAMA
دنیای سریال
https://almasmovie.website/
cinema-tika.com
hashtagfilm.site
کیمولند | دانلود رایگان فیلم و سریال بدون سانسور
فیلمیاتو
http://movie-zone.co/
https://bcmoviez.com/
https://www.f2medi.ir/ نیمه اشتراکی
kiamovie.ir نیمه اشتراکی
انیمه http://animebin.arshiaplus.com
https://mercimovie.info/ انیمه
boxmovie.github.io‎
https://b2n.ir/FreeMovie
https://cinemaplus-app.vercel.app

اشتراکی (پولی):

https://digimoviez.com
https://avamovie.shop/
https://30nama.com/
https://nightmovie.org
https://www.f2medi.ir/
https://9movie.tv/
https://imovies-dl.com/
https://empirebesttv.com
https://mywir57.sbs‎
https://mymoviz.co/
https://zarfilm.com
https://bamabin.com
https://bluemoviee.com
https://www.cineby.app/
https://rahamovie.top/
https://filmyar.net/
https://www.niik.fun/
https://cinemafreak.net/
https://grandcinema.tv
https://ymoviz.com/
https://serfil.cc/
http://mavimovie.com
https://www.ariomovie.site/landing
https://neterplay.com/
https://playrooz.com/
https://lucimovie.com/
https://www.lookapo.fun
https://www.nitrugen.com/
http://tiny-movie.com
https://tvpedia.tv/

ربات های رایگان تلگرامی:

@OmegaDlBot
@NT_Movie_bot
@dooqbot
@donyayeserialbot
@MegamoviBot
@TenFlixBot
@FileMovieBot
@filmgirbot
@streamwidebot
@redmoviesdl_bot
@diakomoviebot
@filmyarrbot
@viewfliexbot
@HashtagFilm2Bot
@frameamirbot
@BoxOffice_VipBot
@chibebinm1_bot
@alphadlbot نیمه اشتراکی

اپلیکیشن های تماشای آنلاین و دانلود فیلم و سریال

اپلیکیشن فیلم جذاب ببین رایگان
https://filmjazabapp.info/

اپلیکیشن فیلم و سریال خارجی رایگان بدون سانسور زد مووی
https://github.com/CluvexStudio/ZedMovie/releases

دیجی موویز:
https://digimoviez.com/app-landing/

بلبل جان
https://bolboljan.net/

مووی باز:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.idea.moviebaz24

جم مووی:
https://yek.link/gemovies.net

فیلمکیو
https://filmkio.run/wp-content/uploads/2024/02/FilmKio1.5.apk

تی وی:
https://filmkio.run/wp-content/uploads/2024/02/FilmKioTv1.1.apk

فلامینگو:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.filamingo.app
....
مووی باکس (ایرانفلیکس):
https://zil.ink/movieboxapp

لیموفیلم «نارنج»
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.narenji.org&hl=en_GB

مووی جوان
moviejavan.website

الماس مووی
https://zil.ink/almasmovieapp

فیلمجو
نسخه آیفون
https://tdmmo.xyz/login

نسخه اندروید
http://dlas3.tdmmov.xyz/f3.apk

اپلیکیشن اسکل خان
https://oskolkhan.site/OskolKhan-1.9.1.apk

ویدیو کلوب
https://go.vidiocloob.com/

کینگ مووی
https://king-movie.net/app.apk

نکست مووی
https://nextmovieapp.xyz/nextmovie.apk

اپلیکیشن دلفان

https://delfanapp.ir/

اپلیکیشن سیمبا پلاس

https://dornaplus.github.io/dorna/sigma.html

اپلیکیشن CCloud
https://github.com/code3-dev/CCloud/releases/latest

اپلیکیشن سینما پلاس
https://cinemaplus-app.vercel.app/s...hbmQgU2VyaWFsIEtpbGxlcg==&type=serie&id=29461

اپلیکیشن highfilm
https://highfilm.github.io/download/

نماشا
https://namashoapp.ir/

موویلیکس
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.expertapp.movielix

"فیلم ناز Filmnaz"
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.filmnaz.app

تیک توک
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.developerkashef.tiktokfilm

مووی چی!؟
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.arianadeveloper.movie.chi

ویدیوکلوب
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.moboplus.pro

پارادوکس مووی
https://paradoxmovie.ir/

نیک مووی
https://www.niik.fun/apps/nikmoviez.apk
.
.
.
Stremio
(از تورنت استریم میکنه)
stremio.com

تماشای آنلاین فیلم و سریال خارجی:
fmovies.co
movies2watch.tv

 
آخرین ویرایش:
سینا چرا اصولا فیلنامه های نولان هارو موقع جایزه دادن تحویل نمیگیرن؟ جدا برای من همیشه این مورد جای سوال داره!
دلیل خاصی فکر نمیکنم داشته باشه. با یه سری کارگردانها خیلی حال نمیکنن. یعنی مثلاً تو ده سال اخیر استیفن دالدری و لی دنیلز و مورتن تیلدوم و بن زایتلین و پاول هگیس کاندیدای بهترین کارگردانی اسکار شدن ولی کریستوفر نولان نشده! آخرین باری که کسی به Crash و Reader و Precious فکر کرده کی بوده؟
یعنی برخوردی که با فینچر سر Social Network شد باعث شد من برای همیشه دنبال کردن جوایز رو کنار بذارم. خیلی دیگه از کارگردانها بودن و هستن که توسط منتقدها و مخاطبهای سینما پرستیده شدن اما جوایزی که توسط اعضای صنعت سینما داده میشه به طور کلی نادیده‌شون گرفته. بهرحال وقتی اصرار باشه که این همه فیلمی که در سال تولیده میشه رو تبدیل به یه لیست 5 تایی کوچیک در زمینه های مختلف کرد و یکیشون رو به عنوان بهترین انتخاب کرد، نتیجه‌ای بهتر از این هم حاصل نمیشه.
 
برای فیلم های Ingmar Bergman باید بیننده پیش زمینه خاصی داشته باشه ؟ کلا میشه یه توضیح درمورد سبک آثارش بدید؟ [MENTION=38769]pouryaps3[/MENTION] آقا دمت گرم :d
 
آخرین ویرایش:
برای فیلم های Ingmar Bergman باید بیننده پیش زمینه خاصی داشته باشه ؟ کلا میشه یه توضیح درمورد سبک آثارش بدید؟

اول از همه یه سر به ویکی برگمان بزن، خودم نوشتم ولی هنوز کامل نیست. سوالی داشتی در خدمتم.

به طور کلی نه ولی اگه می‌خوای بیشتر لذت ببری آره. مثلاً یکی از فیلم‌هاش به یکی از کارهای نیچه اشاره می‌کنه که اگه آشنا باشی لذت بیشتری می‌بری. ولی ندونی هم مهم نیست. اکثر فیلم‌های برگمان در رابطه با بیماری، مذهب، جنون و مرگ هستند. کارهای اول برگمان بیشتر کمدی بودن، ولی کم‌کم به سمت درام رفت. سه تا فیلم داره که در رابطه با «سکوت خدا» هستن. چندتا فیلم هم در رابطه با ازدواج و عشق داره که به نظر من هر کی که می‌خواد وارد رابطه‌ای بشه باید حتماً ببینه. :d ایشون استاد شناخت زن‌ها هستند، زن‌های فیلم‌های برگمان با اکثر فیلم‌های دیگه فرق دارن و واقعی هستن. برخلاف یه سری فیلمسازهای امروزی که در رابطه با زن و فمینیسم فیلم می‌سازن و خراب می‌کنن، برگمان عالی عمل می‌کنه. یکی دو تا فیلم شخصی هم داره که عالی هستن. اگه با فیلم‌های قدیمی میونه‌ای نداری پیشنهاد می‌کنم از «فانی و الکساندر» شروع کنی و کم‌کم به سمت عقب بری. اما اگه عاشق فیلم‌های قدیمی هستی از «The Virgin Spring» شروع کن و بیا جلو. «Shame» و «ساراباند» رو هم فراموش نکن. :d
 
دلیل خاصی فکر نمیکنم داشته باشه. با یه سری کارگردانها خیلی حال نمیکنن. یعنی مثلاً تو ده سال اخیر استیفن دالدری و لی دنیلز و مورتن تیلدوم و بن زایتلین و پاول هگیس کاندیدای بهترین کارگردانی اسکار شدن ولی کریستوفر نولان نشده! آخرین باری که کسی به Crash و Reader و Precious فکر کرده کی بوده؟
یعنی برخوردی که با فینچر سر Social Network شد باعث شد من برای همیشه دنبال کردن جوایز رو کنار بذارم. خیلی دیگه از کارگردانها بودن و هستن که توسط منتقدها و مخاطبهای سینما پرستیده شدن اما جوایزی که توسط اعضای صنعت سینما داده میشه به طور کلی نادیده‌شون گرفته. بهرحال وقتی اصرار باشه که این همه فیلمی که در سال تولیده میشه رو تبدیل به یه لیست 5 تایی کوچیک در زمینه های مختلف کرد و یکیشون رو به عنوان بهترین انتخاب کرد، نتیجه‌ای بهتر از این هم حاصل نمیشه.

حالا نه فقط اسکار، بلکه کلا تو همه جشنواره ها. تا انجایی که من اخبار مربوطه رو دنبال میکردم (البته من خیلی پیگیر نبودم) Interstellar کلا چیز زیادی نبرد و اگرم برده حداقل فیلم نامش نبرده. یا کارهای قبلیشون. شایدم من اشتباه میکنم اما اینطور به نظرم میاد که اصلا تحویل گرفته نمیشن. در صورتی که به قول خودت فیلم هایی در این زمینه کاندید میشن (حداقل فیلنامه که مد نظر منه) که ابدا بهتر از کارهای نولان ها نیستن. انصاف نیست!:دی
 
این جوایز رو کلاً بیخیالش بشید، یا به فیلم‌های بلاک‌باستر جایزه می‌دن یا به فیلم‌های شبه روشنفکری. حد وسط نداره. فیلم آشغال هم باشه اما اگه از اروپا باشه، کارگردانش گم‌نام باشه و متفاوت باشه (نه به شکل خوب) بهش جایزه می‌دن. وقتی هیچکاک رو نادیده گرفتن دیگه باید بدونید چقدر وضع خرابه. اون قسمت پاورچین (یا نقطه‌چین بود؟) رو یادتونه که اینا می‌رن فیلم می‌سازن جایزه نمی‌برن، بعد می‌رن یه فیلم دیگه می‌سازن خودشون رو بدبخت نشون می‌دن و گریه می‌کنن از تمام جشنواره‌ها جایزه می‌گیرن؟ دقیقاً همین داستانه. :d

امثال مخملباف و کیارستمی اینا. نیاید ترور کنید منو حالا. :d
 
این جوایز رو کلاً بیخیالش بشید، یا به فیلم‌های بلاک‌باستر جایزه می‌دن یا به فیلم‌های شبه روشنفکری. حد وسط نداره. فیلم آشغال هم باشه اما اگه از اروپا باشه، کارگردانش گم‌نام باشه و متفاوت باشه (نه به شکل خوب) بهش جایزه می‌دن. وقتی هیچکاک رو نادیده گرفتن دیگه باید بدونید چقدر وضع خرابه. اون قسمت پاورچین (یا نقطه‌چین بود؟) رو یادتونه که اینا می‌رن فیلم می‌سازن جایزه نمی‌برن، بعد می‌رن یه فیلم دیگه می‌سازن خودشون رو بدبخت نشون می‌دن و گریه می‌کنن از تمام جشنواره‌ها جایزه می‌گیرن؟ دقیقاً همین داستانه. :d

امثال مخملباف و کیارستمی اینا. نیاید ترور کنید منو حالا. :d

اتفاقا جوایز مهمه. به این دلیل ساده که حیات اجتماعی نقد فیلم و منتقد های سینما تموم شده و نقد فیلم دیگه تبدیل به یه عمل نخبه گرایانه و پژوهشی شده. دیگه بیننده های عادی سینما توجه ای به منتقد ها و حرفاشون ندارن. زمانه ای که منتقد فیلم جایگاهش برابر با ستاره های سینما بود و میتونست با یه نقد یه کارگردان و فیلمشو از عرش به فرش برسونه تموم شده. این از بین رفتن و زوال نقد و منتقد ( که دلیلش به وجود اومدن اینترنت هست. جایی که هرکسی میتونه منتقد فیلم باشه ) باعث میشه وظایف منتقد به نهاد های دیگه منتقل بشه. دیگه بجای اینکه مثل دو دهه قبل منتقدها و نویسنده های سینمایی کارگردان ها و استعداد های سینمایی رو کشف کنن جشنواره ها و فستیوال های سینمایی هستن که با جایزه ها و انتخاباشون اسم یه کارگردان رو مطرح میکنن. و این مطرح شدن نه فقط بین تماشاگرا که مطرح شدن موقعیت فیلمساز توی سینمای امروز هم هست. مطمئنم خیلی از فیلمایی که دوست داری، کارگردان هاشون برای اولین بار اسمشون رو با همین جشنواره ها تثبیت کردن و بعد فیلمای شناخته شده تر و معروف تر ساختن.
درسته خیلی کارگردان های بزرگ تو خیلی از فستیوال های سینمایی نادیده گرفته شدن ( که البته بستگی به اون جشنواره هم داره. هر فستیوالی اعتبار خاص خودشو داره و بعضی هاشون فقط کارناوالن ) ولی بی شمار نویسنده، کارگردان، بازیگر، فیلمای نادیده و کم دیده شده هم به لطف همین جشنواره ها و جوایزشون به تهیه کننده، پخش کننده و مردم معرفی شدن.
 
اتفاقا جوایز مهمه. به این دلیل ساده که حیات اجتماعی نقد فیلم و منتقد های سینما تموم شده و نقد فیلم دیگه تبدیل به یه عمل نخبه گرایانه و پژوهشی شده. دیگه بیننده های عادی سینما توجه ای به منتقد ها و حرفاشون ندارن. زمانه ای که منتقد فیلم جایگاهش برابر با ستاره های سینما بود و میتونست با یه نقد یه کارگردان و فیلمشو از عرش به فرش برسونه تموم شده. این از بین رفتن و زوال نقد و منتقد ( که دلیلش به وجود اومدن اینترنت هست. جایی که هرکسی میتونه منتقد فیلم باشه ) باعث میشه وظایف منتقد به نهاد های دیگه منتقل بشه. دیگه بجای اینکه مثل دو دهه قبل منتقدها و نویسنده های سینمایی کارگردان ها و استعداد های سینمایی رو کشف کنن جشنواره ها و فستیوال های سینمایی هستن که با جایزه ها و انتخاباشون اسم یه کارگردان رو مطرح میکنن. و این مطرح شدن نه فقط بین تماشاگرا که مطرح شدن موقعیت فیلمساز توی سینمای امروز هم هست. مطمئنم خیلی از فیلمایی که دوست داری، کارگردان هاشون برای اولین بار اسمشون رو با همین جشنواره ها تثبیت کردن و بعد فیلمای شناخته شده تر و معروف تر ساختن.
درسته خیلی کارگردان های بزرگ تو خیلی از فستیوال های سینمایی نادیده گرفته شدن ( که البته بستگی به اون جشنواره هم داره. هر فستیوالی اعتبار خاص خودشو داره و بعضی هاشون فقط کارناوالن ) ولی بی شمار نویسنده، کارگردان، بازیگر، فیلمای نادیده و کم دیده شده هم به لطف همین جشنواره ها و جوایزشون به تهیه کننده، پخش کننده و مردم معرفی شدن.

این حرفی که زدی رو قبول دارم، ولی فقط حرفش قشنگه، درست اجرا نمی‌شه. جدا از این من منظورم حال حاضر هست، نه گذشته. البته همون موقع هم زیاد خوب نبود، ولی خیلی بهتر بود. شاید اشتباه من بود که جمع بستم، هنوز هم جشنواره‌های خوب هستن، ولی قبول کن بیشترشون الکی هستن. :d داورها باید مشخص باشن، نه مثل یه سری جشنواره‌ها که هر دفعه یه نفر رو دعوت می‌کنن. من نمی‌دونم چرا برای داورها می‌رن سراغ بازیگرها و کارگردان. این‌ها کارشون نقد نیست، یکی باید بشینه کارهای خودشون رو نقد کنه. مثلاً لیلا حاتمی چرا داور جشنواره شد؟ خیلی هم بازیگر خوبی هست و بهش احترام می‌ذارم، ولی به نظر من یک بازیگر نباید داور بشه. یه بحث دیگه هم همون حرفی هست که تو پست قبلی گفتم که دیگه لازم نیست دوباره تکرار کنم. این نخبه‌گرایی که گفتی بیشتر مال همون زمان گذشته هست‌ها، الان از بین رفته و هر کی دو خط می‌نویسه خودش رو منتقد می‌دونه. بعد چطور وقتی اینترنت به وجود اومد و منتقدها زیاد شدن مردم نسبت به منتقدهای خوب کم‌توجه شدن؟ این دو با هم در تضاد نیست؟ اتفاقاً بیشتر فاصله و کیفیت رو نشون می‌ده. بعد توجه کن هر کسی می‌تونه خودش رو منتقد فیلم معرفی کنه، ولی منتقد تقلبی رو تشخیص می‌دن. الان این همه شاعر اینترنتی داریم، ولی چقدرشون آدم حسابی هستن؟ کمتر از یک درصد. هر روز هم شعر می‌گن، ولی کی مثلاً اخوان ثالث رو ول می‌کنه بره شعرهای اون‌ها رو بخونه؟ عده‌ی خیلی کمی. البته خیلی‌ها هم از همین اینترنت مشهور شدن که خیلی هم خوب هست، ولی اکثراً خوب نیستن. ولی تو نویسندگی اوضاع بهتره. نویسنده‌های خیلی خوبی داریم که تو بلاگ‌شون می‌نویسن. همین «خرس» رو به خیلی از نویسنده‌هایی که کتاب منتشر کردن ترجیح می‌دم. جدا از این‌ها منتقدهای درست و حسابی توی اینترنت کم نقد می‌نویسن یا اصلاً نمی‌نویسن. بیشتر توی مجله و روزنامه می‌نویسن. اون نشریات هم نمیان نظر اون منتقد اینترنتی رو چاپ کنن کنه، می‌رن دنبال یک منتقد درست و حسابی. این حرف مثل این می‌مونه که بگیم چون الان اینستاگرم اومده دیگه کسی به عکاس‌های درست و حسابی توجه نمی‌کنه. همین الان هم نگاه کنی چه تو فیلم، چه تو بازی و... مردم به نمرات توجه می‌کنن. همون متاکریتیک ندیدی چقدر تاثیرگذار بوده؟ یک چیزی مثل داستان «بردمن». همون‌طور که گفتم یک جورایی هم شبیه همین صنعت بازی هست. فکر می‌کنم مردم بیشتر به نمره توجه می‌کنن تا انتخاب سایت‌های مختلف.

با جمله‌ی آخرت هم موافقم. کلاً با حرفت موافقم، من نباید تمام جشنواره‌ها رو جمع می‌بستم. ولی من به شخصه اکثر مواقع از روی نقد سراغ فیلم‌ها می‌رم و زیاد به جشنواره‌ها توجهی نمی‌کنم. اگه فقط به جشنواره‌ها توجه می‌کردم خیلی از کارگردان‌های مورد علاقه‌ام رو امروز نمی‌شناختم. همین حرف رو هم می‌شه در رابطه با نقد زد. البته این مورد کمتر پیش اومده. :d
 
داورها باید مشخص باشن، نه مثل یه سری جشنواره‌ها که هر دفعه یه نفر رو دعوت می‌کنن.
برای جشن ها (اسکار، بفتا و ... ) داورها مشخصن(اسم همه شون مشخص نیست اما یه تعداد ثابتی هستن). برای جشنواره ها (کن، برلین و ... ) هم هیأت انتخاب فیلمها معمولاً عوض نمیشن اما داورها چرا. این عوض شدن داورها خیلی خوبه. برخلاف جایزه‌ای مثل اسکار که معمولاً یه روند مشخصی داشته، به واسطۀ تعویض هر سالۀ داورها در جشنواره ها، هرسال تیپ متفاوتی از فیلمها مطرح میشن که این واقعاً یه حُسن خیلی بزرگه.
من نمی‌دونم چرا برای داورها می‌رن سراغ بازیگرها و کارگردان. این‌ها کارشون نقد نیست، یکی باید بشینه کارهای خودشون رو نقد کنه. به نظر من یک بازیگر نباید داور بشه.
حمید لولایی و آرش معیریان رو که به عنوان داور انتخاب نمی کنن. امثال اسپیلبرگ و تارانتینو و آرونوفسکی هستن که داور میشن یا بازیگرها و کارگردانها و دیگر فیلمسازهای معتبر و تثبیت شدۀ بین المللی. اینکه یه کارگردان مهم و شناخته شده و با سبک فیلمسازی ثابت چه جور فیلمی رو می پسنده خیلی جالبتره تا سلیقه منتقدهایی که سلیقه‌شون خیلی بالا و پایین داره و باید تمام نقدهاشون رو بخونی تا با سلیقه شون کامل آشنا بشی.
همین الان هم نگاه کنی چه تو فیلم، چه تو بازی و... مردم به نمرات توجه می‌کنن.
الان مردم به نمره نگاه میکنن و نه به اینکه توی اون نقد چی نوشته شده و اگه از تریلرش خوششون اومده باشه میانگین نمرۀ صفر هم نمیتونه جلوشون رو بگیره که اون فیلم رو نبینن. الان بیشتر فیلمهایی که پرفروش میشن نقدهای بسیار ضعیفی میگیرن و عکس العمل طرفداران اون فیلما اینه که منتقدا هیچی نمیفهمن. قبلتر اینجوری نبوده، مردم کمتر سراغ کارهایی می رفتن که نقدهای بدی می گرفتن. الان 80 درصد فیلمای درست و حسابی رو 80 درصد مردم نمی‌بینن. اگه ساندنس و کن و برلین و ... نباشن حتی خیلی از مخاطبان جدی سینما هم شاید خیلی از فیلمهای خوب هر سال رو پیدا نکنن.

در مورد کیارستمی :
کیارستمی فیلم در مورد زلزله میسازه اما یک ثانیه بدبختی رو توش نشون نمیده. در مورد مردم روستا اگه فیلم میسازه، عشق و رفاقتشون رو نشون میده و نه بدبختیشون رو. در مورد خودکشی اگه فیلم میسازه یه لحظه هم طرف در مورد دلیل خودکشیش حرف نمی زنه که من بدبختم و اینجا جای زندگی نیست و ... . حتی در مورد مراسم عزاداری هم وقتی فیلم میسازه، میشه یه فیلمی که شخصیتش در برخورد با اون فضا در شرایطی قرار میگیره که خودش رو بهتر بشناسه.
کیارستمی رو بشناسید و بعد در موردش نظر بدین. من الان ده سالی هست که تو این سایت هستم. نظرات 6-7 سال پیش من در مورد کیارستمی با الان که تقریباً همۀ فیلماش رو دیدم واسه خودم حداقل مقایسۀ جالبیه.
 
این جوایز رو کلاً بیخیالش بشید، یا به فیلم‌های بلاک‌باستر جایزه می‌دن یا به فیلم‌های شبه روشنفکری. حد وسط نداره. فیلم آشغال هم باشه اما اگه از اروپا باشه، کارگردانش گم‌نام باشه و متفاوت باشه (نه به شکل خوب) بهش جایزه می‌دن. وقتی هیچکاک رو نادیده گرفتن دیگه باید بدونید چقدر وضع خرابه. اون قسمت پاورچین (یا نقطه‌چین بود؟) رو یادتونه که اینا می‌رن فیلم می‌سازن جایزه نمی‌برن، بعد می‌رن یه فیلم دیگه می‌سازن خودشون رو بدبخت نشون می‌دن و گریه می‌کنن از تمام جشنواره‌ها جایزه می‌گیرن؟ دقیقاً همین داستانه. :d

امثال مخملباف و کیارستمی اینا. نیاید ترور کنید منو حالا. :d
دیگه اینجوری هم نیست خدایی !! اگه اینجوری بود چه میدونم مثلا یکی مثل گدار (خصوصا تو 10 سال اول فعالیتش ) 70000 تا جایزه باید از جشنواره های مختلف اروپایی و آسیایی و آمریکایی و آفریفایی میگرفت ، یکی هم برا مثال مثل فورد کل زندگیش گوشه ی خونش باید سماق میمکید :دی
کلا این رو قبول دارم کارهای یه سری رو جشنواره ها بیشتر میسپندن و تو جوایز بیشتر مورد استقبال قرار میگیرن ، یه سری بازیگر و نویسنده و فیلمساز و موزیسین و ..... هم حالا به هر دلیلی کلا ایگنور میشن !! خواستم فقط این رو بگم که خیلی ربطی به اروپایی و ایناش نداره :دی
آقا من سینما قلهک و کوروش نرفتم :دی فرق اینا چیه برای نمیاش فیلم خارجی :-/
کلفت ترن !؟ :-/ :دی
منظور کیفیت نمایش فیلم بین دوتا سینما بود !
آها شرمنده فکر کردم منظور تفاوت با بقیه سینماها بود :-"
همه رقمه کوروش بهتره از صدا و تصویر گرفته تا صندلی :دی ولی خب قلهک برنامه ی پخشش خیلی بهتره !
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or