SINASALAR
کاربر سایت
دوست من تا حالا Street Fighter و BlazBlue و MvC به گوشت خورده ؟
دوست عزيز به نظر من KOMBAT از هر سه شون بهتره
دوست من تا حالا Street Fighter و BlazBlue و MvC به گوشت خورده ؟
دیگه وقتش رسیده که مورتال کمبت بیاد و یه حال اساسی به تمام بازی های فایتینگ بده. بازی ای که هرگز طرفدارانش رو مایوس و نا امید نکرده و تو تمام سری هاش اون جذابیت و هیجان منحصر به فردش رو حفظ کرده.
دیگه وقتش رسیده شرکت های سازنده سری های فایتینگ با این بازی های ضعیفشون خجالت بکشن و بفهمند که بازی فایتینگ یعنی چی! واقعا زشته بعد از این همه سال که از ساخت Xbox 360 و Ps3 میگذره، هنوز یه بازی این سبکی بدرد بخور نیومده.
مورتال کمبت اعتبار و آبروی کنسولی بود به نام سگا و حالا میخواد دوباره از راه برسه و اعتبار بزرگی بشه برای کنسول های جدید.
در وصف کمالات استریت فایتر 4 زیاد شنیدم و رفتم گرفتمش منتها متاسفانه انتظاراتم رو برآورده نکرد. یعنی در برابر مورتال کمبت ضعیف بود. البته مورتال کمبت ps2 رو میگم. من پیشنهاد میکنم صبر کنیم تا کمبت چند وقت دیگه که اومد بعد قضاوت کنیم که به چه بازی ای میگن فایتینگ. استریت فایتر 4 خوب بود اما سلیقه و انتظار خیلی ها رو برآورده نکرد. من که خوشم نیومد.دوست من تا حالا Street Fighter و BlazBlue و MvC به گوشت خورده ؟
اون بازی بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت و وقت زیادی صرف ساختش نشده بود. ایندفعه خود Ed Boon کبیر دست به کار شده و چند سال هم وقت صرف این بازی کردند تا یه شاهکار خلق کنند. ان شالله به زودی افتضاح mk vs dc رو فراموش میکنین دوست من. :dهنوز افتضاح mk vs dc یادمون نرفته....
اون بازی بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت و وقت زیادی صرف ساختش نشده بود.
در وصف کمالات استریت فایتر 4 زیاد شنیدم و رفتم گرفتمش منتها متاسفانه انتظاراتم رو برآورده نکرد. یعنی در برابر مورتال کمبت ضعیف بود. البته مورتال کمبت ps2 رو میگم. من پیشنهاد میکنم صبر کنیم تا کمبت چند وقت دیگه که اومد بعد قضاوت کنیم که به چه بازی ای میگن فایتینگ. استریت فایتر 4 خوب بود اما سلیقه و انتظار خیلی ها رو برآورده نکرد. من که خوشم نیومد.
اون بازی بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت و وقت زیادی صرف ساختش نشده بود. ایندفعه خود Ed Boon کبیر دست به کار شده و چند سال هم وقت صرف این بازی کردند تا یه شاهکار خلق کنند. ان شالله به زودی افتضاح mk vs dc رو فراموش میکنین دوست من. :d
به قول شما تبلیغات....ولی به چه قیمت؟؟
بین فاصله ریلیز Armageddon و MK vs Dc زمان خیلی زیادی بود...به اندازه ای یه نسل...حتی لایسنس استفاده از UE3 و استفاده از شخصیت های DC رو هم اضافه کردن....
در اخر نتیجه کار چی بود.....بازی با درجه سنی T....
مطمئناً Capcom یا Arc System Works بعد از عرضه این بازی خجالت نمیکشن، چون اونا تئوریها و روشهای خودشون رو توی فایتینگ دنبال میکنن. به نظر میاد این سازندههای MK هستن که خجالت کشیدن و دارن یه نسخه امیدوارکننده میدن.دیگه وقتش رسیده شرکت های سازنده سری های فایتینگ با این بازی های ضعیفشون خجالت بکشن و بفهمند که بازی فایتینگ یعنی چی! واقعا زشته بعد از این همه سال که از ساخت Xbox 360 و Ps3 میگذره، هنوز یه بازی این سبکی بدرد بخور نیومده.
اما کلا تو استریت فایترها چیزی به اسم چند ضرب اساسی وجود نداره. من تو بخش تمرین بازی هم رفتم اما مثلا گفته بود: پرش لگد + پرش لگد + لگد نشسته + لگد نشسته + لگد میانی + مشت! این که نشد چند ضرب. این چند تا تکنیک ه که با هم میزنیم و انگار یه سری ضربه رو با هم ترکیب میکنیم. یا مثلا یه مشت قدرتی رو 3 بار میزنه. تو کمبت اگه یادتون باشه برای هر کاراکتر چند ضرب های باحال وجود داشت. مثلا برای کنشی چند تا دکمه رو با هم میزدیم و بعد از زدن چند مشت و لگد باحال شمشیرش رو میکشید و 3 بار میزد. همچین چیزی رو من تو استریت فایتر ندیدم. بیشتر ضربه ها تکراری هست اینجا.
Also out is the infamous system "dial-a-Kombo", which was introduced in MK3 and used pre-defined sequences of buttons to execute "ready" combos. The combos are more akin to those found in MK1 and MKII, consisting largely of chaining regular attacks and special moves together. In the words of Ed Boon: "You're making your own combos. We aren't programming them in as much". This brings a lot of freedom to play and with the speed of return, as it is very easy to improvise a few effective beatings.
اون تیکه رو از این صفحه برداشتم:HamidoOs میشه لینک این متن رو بدید ببینیم قضیه از چه قراره؟! چه تغییرات دیگه ای تو گیم پلی دادن؟