Developer: NetherRealm Studios
Publisher: Warner Bros
Platforms: PC - PS4 - XB1 - Switch
Release Date: April 23, 2019
10 حقیقتی که درباره سری Mortal Kombat نمیدانید
آخرین ویرایش:
فقط اون لباس خاص (همون یه تیکه باند سفید در واقع) ملینا یعنی عالی بودااگه دوستان حکم اعدامم رو صادر نکنن باید اعلام کنم خوشحال شدم از اون طراحی های بیش از حد برهنه ی MK9 دور شدن
البته یه سری طراحی های بیش از حد پوشیده و بعضا زشت هم شدیدا رو مخمه(اسکین اصلی اسکارلت)
درکل نه به اون شوری شور که مثلا طرف نینجا یا آساسینه بعد با سی سانت پارچه اومده مبارزه کنه
نه به این بی نمکی که به قدری پوشوندن طرفو که ابهت و جذابیت خاصی دریافت نمیشه ازشون![]()

اینجاستیس 2 که توی تنوع Gear ها و طراحی چهره ها خیلی خوب کار کرد... مخصوصا بعد نسخه ی اولش که اکثر شخصیت ها طراحی چهره شون تو دیوار بود.


همون لباسا بودن که نمیشد هرجایی MK9 رو بازی کردفقط اون لباس خاص (همون یه تیکه باند سفید در واقع) ملینا یعنی عالی بودا
...
ولی سخت نگیرین دوستان سعی کنید بهش عادت کنید، الان نسخه اخر فرانچایزی مثل dead or alive که نصف جذابیتش به خاطر پوشش خاص کارکتراش بوده(شایدم بیشتر
) رفته به این سمت ، دیگه از mk نمیشه انتظار خاصی داشت

اره، خیلی از Gear های Black Canary وCatwoman از بازی حذف شده متاسفانه.ولی اگه درست یادم باشه خودت یه پست گذاشته بودی که یه سری طراحی و گیرست به خاطر سخسی بودن بیش از حد از بازی حذف شدن در صورتی که واقعا توی تصاویری که لیک شده بود چیز خاصی ندیدم... امیدوارم اینبار هم مجبور نشن یه سری طرحاشون رو بیخودی حذف کنن
طرح پایینی هم شدیدا دلچسبه![]()
اتفاقا لباس بانوان و همینطور آقایان خیلی مهمهلباس بانوان آن چنان مهم نیست... من قیافه ها برام مهم بود... 9 از این نظر مخصوصاً تو بخش بانوان خیلی تو دیوار بود(هر کی ماسک داشت بهتر بود ماسک شو نگه داره)
11 فعلاً تا این جاش که اسکارلت رو که از بیس ساختن
لیو کانگ هم حالا سلیقه ایه...من خوشم اومد
ریدن محشره قیافه اش
اسکورپین و ساب زیرو هم هیچ وقت قیافه شون مهم نبوده
باراکا هم محشر...دمشون گرم
(سونیا هم Meh...)
بقیه هم بهتره بیان نظر بدیم

واقعا از ابهتش کم کرده
ولی درکل قشنگه. ازش خوشم میاد"Yeah, well tech contributes to our game. Every single game we have a new technology or method creating our graphics. This game it's called photogrammetry, which is you know -- we're painting with not just textures, but with substances. We're painting with leather, painting with steel...and it's almost in some respect a nod to how we did our first Mortal Kombat.
Our faces, our actors -- we find, you know, real people to scan their entire face. It's not a 3D model, you know sculpting a nose, sculpting a face, stuff like that, it's actually real people. And we have -- I'll tell you this -- we have a huge, huge surprise coming up for a face you're going to see in Mortal Kombat."
