Developer: NetherRealm Studios
Publisher: Warner Bros
Platforms: PC - PS4 - XB1 - Switch
Release Date: April 23, 2019
10 حقیقتی که درباره سری Mortal Kombat نمیدانید
آخرین ویرایش:
خب میگم که، این طرز فکر اشتباهه.هر چیزی که قبل از انتشار بازی ساخته بشه و Day 1 منتشر بشه، به نظر من کندن از بازیه! حالا میخواد اسمش چپتر 11 باشه یا 15 یا یک کاراکتر قابل بازی یا یک مرحله قبل از شروع داستان و یا هر چیز دیگه ای![]()
DLCه بت گرل اصلا Day 1 نیمد که بخواد بحثی بشه در موردشخب میگم که، این طرز فکر اشتباهه.
به طور مثال همین بتمن که مثال زدی، دی ال سی Batgirlش اصلا توسط راکستدی ساخته نشده که بخواد تو بازی باشه.
)
اون بتگرل رو من مثال زدم.DLCه بت گرل اصلا Day 1 نیمد که بخواد بحثی بشه در موردش(گرچه DLCی مثل اسپایدرمن، با اینکه D1 نیست اما به شدت چنین حسی داره که زدن
)
ولی هارلی کوئین، رد هود و فکر کنم چندتا DLC اینجوریه دیگه(یادمه هر سایت یه چیزی مخصوص خودش داشت) اینا همش چنین شرایطی داشتن!
خوب یعنی مثال اشتباهی بوداون بتگرل رو من مثال زدم.گرچه اونم با فاصله ی خیلی کمی از بازی منتشر شد. DLC دی وان میخوای From Ashes برای ME3.
![]()

من مشکلم با MK که نیست، خیر سرم فایتینگ محبوبمه، مشکلم کلا با این حرکتیه که ناشرها دارن میرن، حالا MK باشه،یا بتمن یا ME3 یا مثلا GOW بعدی بیاد دوتا ماموریت بکنه از بازی! 
قیافهش چقدر بهتر شده! من از طراحیهای MKX خوشم میاومد ولی با دیدن این مقایسه دیگه نمیتونم اون قیافه قبلی رو تصور کنم!
به شدت موافقم ، واقعا اون نسخه ها حسی خاصی داشتن که توهیچنسخه ای بعدی ندیدم ، حسی کهنمدونم دقیقا چیهقیافهش چقدر بهتر شده! من از طراحیهای MKX خوشم میاومد ولی با دیدن این مقایسه دیگه نمیتونم اون قیافه قبلی رو تصور کنم!
در مجموع طراحی کاراکترهای MK نسخه به نسخه داره بهتر میشه و پیشرفتش محسوسه. برای من بدترین دوران از نظر طراحیها، نسخههای نسل ششم بودن. یه جورایی بد قواره و شل و ول بودن و یه حالتی داشتن که اصلاً حال نمیکردم باهاشون. کلاً اون نسخهها از هر جهت برای من دوران دوری از MK بودن. نه اینکه بازیهای بدی باشن، ولی اون حس و حال قدیم رو برام نداشتن و حتی MK4 که چیز خیلی جالبی نبود و ضعفهای زیادی داشت رو هم بیشتر از اونا دوست داشتم!
بهترین دوره از نظر طراحی هم دوران 3 نسخه اول بود که خب اونها بحثشون جداست و مدلهای واقعی رو چپونده بودن توی بازی.ولی باز هم حالت چهرهها و طراحی لباسها رو خیلی دوست داشتم و یه حس خاص و منحصربفردی داشتن. حتی شخصیتهایی مثل Goro و Motaro که نمونه واقعی نداشتن و بر اساس مدل و ماکت ساخته شدن هم خیلی خفن بودن. یعنی میشد قشنگ خباثت و شیطانی بودن رو توی قیافهشون دید، برعکس نسخههای سه بعدی که یه جورایی ظاهرشون لطیفتر و گوگولیتر شد!
![]()
آقا اصلا بنظر من day 1 و اینچیزا همش مسخرست در بهترین حالت dlc باید مث spiderman باشه ک چند وقت بعد یسری مراحل و داستانای فرعی ب بازی اضافه کنه حالا هرکی دلش خواست بره بخره،نه اینکه بیان شخصیتای بازی رو حالا هر چقدرم ک ب داستان بی ربط باشن رو ب صورت dlc بدن دست ملت،کلا بازیا از نظر من فقط باید ی نسخه معمولی داشته باشن ی نسخه استیل بوک و یک نسخه کالکتور ک محتویات دیجیتالی همشون یکسان باشه و فقط برا محتویات فیزیکیش ملت برن هر کدوم رو ک خواستن بخرن(حالا مثلا توی نسخه کالکتور اگه یسری محتویات دیجیتالی اضافه نسبت ب سایر نسخه ها بذارن اشکالی نداره چون ب هر حال طرف کلی پول میده و بیشتر تفاوت ها رو احساس کنه
)
پ.ن: خداییش یاد اون قدیما بخیر کلا بازی همونی بود ک روز اول میدادن بیرون و ادم میرفت با خیال راحت میخرید،جدیدا حالت ساندویچ گرفتن بازیا مثلا گوجه و خیار شور فقط برا کساییه ک بازی رو پیش خرید کردن،کلم و سبزی و هم برای اوناییه ک اسپشیال ادیشن رو خریدن،اخرشم اگه شرکت درستی باشه تهش ی تیکه کالباس میذاره تهش برا گیمر بمونه،ک با این رویه ک ea و ubsoft در پیش گرفتن اخرش فقط نون خالی میدن ب گیمر ک اونم پر از کپکِ(باگ)![]()
