Multi Platform Monster Hunter Wilds

سازنده
capcom
تاریخ انتشار
February 28, 2025
ناشر
capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S


1111111111 - Copy.png


Developer & Publisher: Capcom
Genre: Action RPG
Platforms: PS5 - Xbox Series X|S - PC(Steam)
Release Date: February 28, 2025


Trailers

Monster Hunter Wilds - Official Reveal Trailer | TGA 2023




Monster Hunter Wilds - 1st Trailer




Monster Hunter Wilds - 2nd Trailer: The Hunter's Journey




Monster Hunter Wilds: Focus Mode Overview



Monster Hunter Wilds: 4th Trailer | Release Date Reveal



Monster Hunter Wilds: 5th Trailer | The Black Flame



Screenshots

222222 - Copy.png
777777.png 9999999.png 55555555.png 66666666.png 444444444.png 3333333333.png 8888888888.png

 
آخرین ویرایش:
ظاهر یکی از هانتینگ هورن های بازی لیک شد :> :D :

View attachment 321482
دیشب تو دیسکورد دقیقا همین رو گفتم به دوستان انگار داره باف میده :))

تریلرش خفن بود. کاش یکم داستان ماستان و 4 تا شخصیت درست درمونم بازی داشت یکم جذاب تر میشد .
در عوض گیم پلی God-Tier :D
 
آمال و آرزوهای من برای Monster Hunter Wilds

  • امیدوارم تا تونسته باشن از Breath of the Wild الهام گرفته باشن... The More, The Better :D
  • آپشن مبارزات هوایی بیشتر شده باشه. کلا تو مانستر هانتر وقتی یه هیولا پرواز می کنه و و محیط پر دیوار و سکو و اینا نیست میرید تو یه حالتی که انگار تو یه بازی نوبتی اید و اون موقع نوبت هیولاست :دی تو رایز به واسطه وایرباگ ها کلی اپشن برای مبارزات هوایی وجود داشت. بعیده تو Wilds دوباره وایرباگ ها رو ببینیم برای همین امیدوارم اپشن مبارزات هوایی خارج از Clutch Claw وجود داشته باشه
  • تمام کاتسین ها. حتی اون مزخرف دیالوگ خالی... همشون قابل اسکیپ باشن. PLEAAAAAAASE [-o<
  • دیزاین اسلحه ها و زره ها بهتر باشن. رایز جهش خوبی بود ولی چون این رو تیم World میسازه امیدوارم اشتباه World رو نکنن. البته تو خود آیس بورن دیزاین ها خیلی بهتر بودن بنابراین امیدوارم.
  • اگه قراره نقشه ها بزرگتر شه حتما اپشن حرکت سریعتر احتیاجه. دوباره احتمالا پالاموت ها رو تو این نسخه قرار نیست ببینیم ولی این شبه چوکوبو ها بهتره خیلی خوب باشن تو رانندگی :دی
  • اگه مثل تیزر قراره اب و و هوا و جو متغیر و دینامیک باشه بهتره رو هیولا تاثیر داشته باشه. مثلا هیولایی که به عنصر اب حساسه زیر بارون به فنا بره :دی
  • کمپ در عین جمع و جور بودن بزرگ باشه. اینو دیگه امیدوارم یه جوری کپکام سردربیاره منظورم رو :دی خلاصه که کمپ رنگارنگ و زنده میخوایم
  • سیستم کو-اپ و لابی کردن مثل رایز ساده باشه
  • اینترو کاتسین های خفن برای هیولاها داشته باشیم
  • LBG ها رو قوی تر کنید :دی... تو رو خدا :دی
  • سیستم هیولا سوار شدن رو حتما از رایز برگردونن. خیلی مکانیک خوب و دوست داشتنی ای بود.

فعلا اینا تا بعدا بیشتر دستم بیاد چیا دلم میخواد
خیلی وقته MH نزدم و میدونم الان برگردم به سیو تموم نشدم از Iceborne پاره میشم. مگه این که یکی Carry ام کنه :دی
 
همیشه مانستر هانتر برام جذاب بود...ولی به خاطر یک سری از طراحی هاش اصلا جذبم نمی کرد...اینجا علاوه بر اینکه گیمپلی محشره...طراحی هیولاها هم به شدت جذاب تر شدن
 
باو به خدا ما باید برای هر بازی کپکام که رزیدنت ایول نیست جون بکنیم تا شاید جرقه ای از هایپ تولید شه

یعنی چی این تاپیک هنوز یه صفحه هم جلو نرفته؟
شما ها مانستر هانتر ورلد و رایز نرفتید؟

بگذریم
گویا تو Summer Game Fest پشت درهای بسته یه نیم ساعت گیم پلی به رسانه های مختلف نشون دادند
و کف همه بریده :دی





بشینم نگاه کنم و اگه حال داشتم نکات پیش نمایش رو بنویسم

فقط هر کی اینو دیده گفته بزرگترین بازی کپکامه این

ولی جالبه Giajin Hunter الان این قدر بعد پیش نمایش نظرش مثبته. چون تا الان خیلی نظرش نسبت به تریلرها Meh بود
من این بشر رو خیلی دوست دارم. با دخترش مانستر هانتر میزنه :x خیلی خوبه
 
اینا از کجا یهو پیداشون شد؟ :D








Slinger و Scoutfly ها از ورلد برگشتن، این mount جدید هم یه جورایی ورژن آپگرید شده پالاموت ها از رایز هستش.

مکانیک Tenderize هم از ورلد برگشته، ولی الان با هر سلاحی به یه قسمت مانستر زیاد ضربه بزنی tenderize میشه، به جای محدود بودن به Clutch claw.

این Focus Mode هم جالب به نظر میرسه، مخصوصا برای کسایی مثل من که با محدود بودن تغییر جهت سلاحایی مثل گریتسورد مشکل داشتن.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: NHM and NaViiDii

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or