Multi Platform MindsEye

پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox One
  4. Xbox Series X|S
تاپیک نداره این بازی ؟


mindseye-pc-game-steam-cover.jpg

سازنده اصلی MindsEye:​


لیسلی بنزیس (Leslie Benzies)
  • تهیه‌کننده افسانه‌ای سری بازی‌های GTA (Grand Theft Auto III تا V) و Red Dead Redemption
  • بعد از جدایی از Rockstar در سال ۲۰۱۶، استودیوی خودش به نام Build A Rocket Boy رو تأسیس کرد.​
  • MindsEye توسط Build A Rocket Boy ساخته شده، که به‌نوعی توسط مغز متفکر پشت GTA تأسیس شده.​
  • خیلی‌ها می‌گن این بازی "GTA با طعم آینده و اکشن سینمایی‌تر" هست، ولی مستقل از راک‌استاره.​

MindsEye یک بازی اکشن-ادونچر سوم‌شخص فوق‌خطی (خطی با جهان شبه باز) است که توسط استودیو Build A Rocket Boy به رهبری لیسلی بنزیس (تولیدکننده فرانچایز GTA) ساخته شده و توسط IO Interactive Partners منتشر شده است. این بازی در ۱۰ ژوئن ۲۰۲۵ برای PC, PS5, Xbox Series X/S منتشر شده است

جهان بازی و داستان​

  • محیط: شهر خیره‌کننده و شبیه‌سازی‌شدهٔ Redrock City، یک کلان‌شهر کویری در آینده نزدیک، با حال‌وهوای گرم و فناوری پیشرفته​
  • داستان: شما نقش «جیکوب دیاز» را بازی می‌کنید، سرباز سابقی که دارای ایمپلنت عصبی مرموزی به نام MindsEye است. او باید رازهای گمشده حافظه‌اش را بازسازی کند و در تقابل با شرارت فناوری و قدرت‌های شرور درگیر شود .​
موتور بازی: Unreal Engine 5


 
من نمی دونم سابقه سازنده های این زباله داخل راکستار واسه چه سالی بوده ولی بازی Midtown Madness حتماً دوستان یادشونه ریلیز 1999 ساخته راکستار سن دیگو! تو اون با ماشین می رفتی سمت npc ها دایو می رفتن جا خالی بدن :D حتی تو GTA1 طرف حداقل یه واکنشی نشون میداد مسیرش عوض می کرد :D

1.jpg
 
  • Like
Reactions: m.a.t
من نمی دونم سابقه سازنده های این زباله داخل راکستار واسه چه سالی بوده ولی بازی Midtown Madness حتماً دوستان یادشونه ریلیز 1999 ساخته راکستار سن دیگو! تو اون با ماشین می رفتی سمت npc ها دایو می رفتن جا خالی بدن :D حتی تو GTA1 طرف حداقل یه واکنشی نشون میداد مسیرش عوض می کرد :D

View attachment 385795
مشکل فقط نیروهای کار نیستن اون فرهنگ و دیسیپلین راک استار همه چیزه
مثل اینه نفر اول المپیاد باشی بعد بگن برو دانشگاه آزاد واحد رودهن :دی درس بخون کاری از پیش نمیبری
راک استار واقعا وابسته به افراد نیست اون نظم و برنامه ایی که کارها بر اساسش انجام میشه مهمه
 
  • Like
Reactions: Tommy Vercettii
اتفاقا اگه بازی پالیش شده و تر و تمیزی‌ بود سال دیگه بعد ریلیز GTA روی کنسل‌ها، روی استیم خوب می فروخت.
هیچ جوره نمیتونست بعد gta خودی نشون بده
بهترین کار نهایت تاخیر تا مهر بود
کلا بودجه محدود
انجین محدود
زمان محدود
 
مشکل فقط نیروهای کار نیستن اون فرهنگ و دیسیپلین راک استار همه چیزه
مثل اینه نفر اول المپیاد باشی بعد بگن برو دانشگاه آزاد واحد رودهن :دی درس بخون کاری از پیش نمیبری
راک استار واقعا وابسته به افراد نیست اون نظم و برنامه ایی که کارها بر اساسش انجام میشه مهمه
والا مساله این استودیو من فکر کنم فراتر از این حرفاس. هرچی فکر میکنم نمیتونم اصطلاحی بهتر از اختلاس یا پولشویی براش پیدا کنم. یه چیزی معرفی کردن و یه بودجه ای تونستن از IOI و سایر سرمایه گذاران بگیرن و بعدش دیگه هیییچ. این بازی فرضا هیچ باگی و گلیچ و مشکل فنی هم نداشت بازم داستان مزخرف و کرکتر های داغون داره. شهر خالی و بدون جزییات و گیمپلی نسل هفتمی و صدتا چیز دیگه که میشه راجبش گفت. این همین الانش جلوی آثار ۲۰ سال پیش راکستار ، هیچ حرفی برای گفتن نداره، اگر GTA 6 بیاد که دیگه هیچی. اصلا چرا این بازی باید درست بشه و کسی اصلا باید به این توجه کنه وقتی هیچی نداره. همون بهتر که فراموش بشه بره.
 
  • Like
Reactions: Need-More-Speed
من نمی دونم سابقه سازنده های این زباله داخل راکستار واسه چه سالی بوده ولی بازی Midtown Madness حتماً دوستان یادشونه ریلیز 1999 ساخته راکستار سن دیگو! تو اون با ماشین می رفتی سمت npc ها دایو می رفتن جا خالی بدن :D حتی تو GTA1 طرف حداقل یه واکنشی نشون میداد مسیرش عوض می کرد :D

View attachment 385795
این بود بعضی NPC هاش فارسی حرف میزدن؟ میرفتی سمتشون میگفتن هی آقا مراقب بااااش.
 
  • Smile
Reactions: shayan7
این بود بعضی NPC هاش فارسی حرف میزدن؟ میرفتی سمتشون میگفتن هی آقا مراقب بااااش.
آره خودشه ، یادم نبود ، وقتی گفتی یادم افتاد :دی
ولی احتمال میدم ایرانی ها توش دست برده بودن ، فایل های صدا رو پیدا کرده بودن جایگزین‌کرده بودن!
 
  • Like
Reactions: Rezahajizadegan

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or