Milo، تجربه‌ای کاملا جدید از تعامل

GENE

کاربر سایت
May 12, 2007
2,982
نام
مهدی
1.jpg

پیتر مولینیو اخیرا با Techradar مصاحبه‌ای داشته است. او گفت خوشحال است که می‌بیند صنعت گیم وارد مقوله‌های نو و جدیدی شده است. وی گفت که کنسول‌ها می‌توانند هر روز قوی‌تر و قدرتمند‌تر شوند ولی چیزی که بسیار مهم است خلاقیت و نحوه کنترل بازی‌هاست. ایده‌ای که نینتندو آن را شروع کرد و حالا مایکروسافت نیز قدم بزرگی در آن برداشته است.

وی در مورد پروژه جدید خود، Milo، که بر اساس Natal طراحی می‌شود گفت:

" یکی از مهارت‌هایی که در ساخت این تجربه کاملا جدید نیاز است این است که بازیباز با این واقعیت که " در حال دیده شدن است" راحت باشد".

" او می‌تواند آن‌ها را ببیند، تشخیص دهد و با آن‌ها رابطه داشته باشد. ما سال‌های سال است که بر روی این ایده‌ کار می‌کنیم تا احساسات را وارد بازی کنیم. چطور می‌شود مردم را به خنده و گریه انداخت؟"

" سپس شما می‌فهمید که این یک مرحله کاملا جدید از تعامل و برخورد متقابل است. رویایی که حتی نویسندگان رمان‌های علمی‌تخیلی نیز به شدت در پی آن هستند. در واقع من با واکنش‌های مردم نسبت به دموی E3 شگفت‌زده نشدم و حالا همه چیز به مهارت‌های ما بستگی دارد تا ان‌ها را ناامید نکنیم".

Source
 

joopi_gam3r

کاربر سایت
Nov 3, 2006
1,116
این حقیقت نداره
ولی اگه این مایلو به زبان فارسی هم مسلط میشد فروشش تو قزوین میلیونی میشد
عزیرم شما یاد ولایت ات افتادی, دلیل نمیشه که بیای اینجا اسپم بدی,میشه؟
پس لطف کن خارج از بحث صحبت نکن
 

Mamad Ripper

کاربر سایت
Aug 19, 2008
2,368
نام
محمد
مهدی جان بابت خبر ممنون.
تنها نکته ای که ازش ترس دارم(یا بهتره بگیم ممکنه به موفقیت Milo لطمه بزنه)تکراری شدن دیالوگ هاست چون معمولاً پروژه های اینجوری بعد از یه مدت خسته کننده میشن و آدم میتونه رفتارشون رو حدس بزنه مگر اینکه آپدیت ماهانه یا چند ماهی یکبار براش بذارن و دائماً رفتارها و دیالوگ های جدید بهش اضافه کنن که هم درآمد زایی داره و هم بازی رو تازه نگه میداره درست مثل Scene it!Box Office Smash که هر یه مدت یه بار سوال های جدید براش میاد...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر