پیتر مولینیو اخیرا با Techradar مصاحبهای داشته است. او گفت خوشحال است که میبیند صنعت گیم وارد مقولههای نو و جدیدی شده است. وی گفت که کنسولها میتوانند هر روز قویتر و قدرتمندتر شوند ولی چیزی که بسیار مهم است خلاقیت و نحوه کنترل بازیهاست. ایدهای که نینتندو آن را شروع کرد و حالا مایکروسافت نیز قدم بزرگی در آن برداشته است.
وی در مورد پروژه جدید خود، Milo، که بر اساس Natal طراحی میشود گفت:
" یکی از مهارتهایی که در ساخت این تجربه کاملا جدید نیاز است این است که بازیباز با این واقعیت که " در حال دیده شدن است" راحت باشد".
" او میتواند آنها را ببیند، تشخیص دهد و با آنها رابطه داشته باشد. ما سالهای سال است که بر روی این ایده کار میکنیم تا احساسات را وارد بازی کنیم. چطور میشود مردم را به خنده و گریه انداخت؟"
" سپس شما میفهمید که این یک مرحله کاملا جدید از تعامل و برخورد متقابل است. رویایی که حتی نویسندگان رمانهای علمیتخیلی نیز به شدت در پی آن هستند. در واقع من با واکنشهای مردم نسبت به دموی E3 شگفتزده نشدم و حالا همه چیز به مهارتهای ما بستگی دارد تا انها را ناامید نکنیم".
Source