نمایشگاه/رویداد Microsoft's E3 2017 Press Conference

منتظر رونمایی از عنوان چه استودیویی در کنفرانس مایکروسافت هستید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    120
  • نظرسنجی بسته شده است .

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
c81g_img_11699.gif

زمان برگزاری کنفرانس: 22 خرداد سال 1396، ساعت 1:30 بامداد
  • آنچه در پیشِ روست

درست سال پیش بود که فیل اسپنسر در پایان کنفرانس E3 2016، از پروژه‌ای رونمایی کرد که مزایایی بیشتر از توان کنسول‌های کنونی در اختیار بازیکنان و سازندگان قرار می‌دهد؛ مزایایی همچون پشتیبانی از کیفیت 4K واقعی که سخت‌افزاری قدرتمند را طلب می‌کند. رفته رفته مشخص شد که این پروژه، یعنی اسکورپیو، قرار است از خانواده‌ی Xbox One باشد و نه نسلی جدید از کنسول‌های خانگی مایکروسافت و اسپنسر چندین بار در مصاحبه‌های مختلف تأکید کرد که هر چه برای اسکورپیو عرضه شود، برای One هم عرضه خواهد شد اما سوال اینجاست؟ چگونه؟ اختلاف گرافیکی بین این دو کنسول، همین الان بر روی کاغذ بسیار فاحش است و این چالشی خواهد بود که مایکروسافت باید آن را پاسخ دهد. به‌علاوه، این کنسول چه قیمتی خواهد داشت؟ طراحی آن به چه شکل است؟ چه بازی‌هایی در هنگام عرضه قرار است از مزایای اسکورپیو استفاده کنند؟ عنوان جدیدی در راه خواهد بود؟ اصلا نام کنسول چیست؟ از آنجا که در این E3، پروژه اسکورپیو رونمایی کامل دارد، به جواب تمامشان خواهیم رسید؛ آن هم در 90 دقیقه و با متفاوت‌ترین کنفرانس مایکروسافت در این سال‌های اخیر، روبه‌رو خواهیم بود.
  • اخبار
9zr8_untitled-10.jpg

- استودیوی 343i تایید کرده که در E3 امسال حضور خواهد داشت ولی زیاد مشتاق نباشید چون نه خبری از Halo 6 است و نه از نسخه‌ی سالگرد Halo 3! آن‌ها گفته‌اند که «یک چیز کوچک» برای E3 کنار گذاشته‌اند. تیمِ آنلاکد از IGN در این ویدیو گزارش داده که احتمالاً شاهد Halo 5.5 یا به عبارتی Halo 5: ODST خواهیم بود.

wj2j_ssd.jpg

- سکوت خبری Crackdown 3 هم نگران کننده بود و انتظار می‌رفت که این بازی هم به سرنوشت Fable Legend و Scalebound دچار شود ولی با انتشار خبری در چند مدت پیش، متوجه شدیم که Crackdown 3 به عرضه شدن نزدیک است و با این اوصاف، قطعاً در E3 2017 حضور خواهد داشت.

bhj4_refund.jpg

- طبق این عکس که چند وقت پیش لیک شده بود، مایکروسافت قرار است قابلیت بازپس‌گیری پول را به ایکس‌باکس لایو اضافه کند و اگر شما عنوانی را خریداری و فقط دو ساعت از آن را تجربه کردید، می‌توانید طی 14 روز بازی را به صورت دیجیتالی برگردانید و پول خود را تحویل بگیرید. انتظار می‌رود که این قابلیت در E3 امسال، رسما تایید شود.

0ih4_صض.jpg

- مایکروسافت استفاده از نشان تجاری عنوان Scalebound را دوباره تمدید کرده‌است! البته این می‌تواند به این معنا هم باشد که شاید این کمپانی در آینده به ساخت این عنوان برگردد ولی بعضی از کاربران توییتر پا را فراتر گذاشته‌اند و ادعا کرده‌اند که بازی در دست ساخت است توسط یک شرکت نزدیک به مایکروسافت و البته خود این کمپانی هنوز واکنشی نشان نداده که شاید E3 محل خوبی برای اینکار باشد.

تاپیک در حال آپدیت ...
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
کار درستی هم هست یک نکته نسبتا منفی که تو کنفرانس سونی بود اکثر نمایش ها مال 2018 بود.. باید فعلا بازی های که تا تاریخ 2017 و نزدیک انتشارن بیشتر نمایش داده بشن اگه واقعا تا 2-3 سال دیگه AAA نمیان لزومی هم نداره از الان بخوان نشون بدن..
اتفاقا خیلی هم خوبه من بدونم محصولی که خریدم دورنمای حمایتی ازش به چه صورته ..
این حرف وقتی درسته که یه کنسول در اون سال هیچ ساپورت خوبی نداشته باشه و فقط وعده و پز اینده رو بده . درحالی که وضعیت اصلا اینطور نیست . هم ساپورت و لاین اپ فعلی کنسول خودش عالیه و هم چشم انداز اینده رو ارائه میده . این فرار به جلو های اسپنسر خداوکیلی بابش نکنید
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,229
نام
امیر حسین
اتفاقا خیلی هم خوبه من بدونم محصولی که خریدم دورنمای حمایتی ازش به چه صورته ..
این حرف وقتی درسته که یه کنسول در اون سال هیچ ساپورت خوبی نداشته باشه و فقط وعده و پز اینده رو بده . درحالی که وضعیت اصلا اینطور نیست . هم ساپورت و لاین اپ فعلی کنسول خودش عالیه و هم چشم انداز اینده رو ارائه میده . این فرار به جلو های اسپنسر خداوکیلی بابش نکنید
منم با این مورد خیلی موافقم! شرکت های کنسول سازی یکم وضعیت نمایش بازیشون فرق داره و نمیشه با یوبی و EA مقایسشون کرد!
به نظرم حصور بازی ها برای دوتا E3 طبیعیه، سه تا هم قابل قبوله:-"(در صورتی که تاریخ دقیق بخوره) ، بیشترش دیگه احتمالا کنسل شده رفته بازی:-"
 

AGENTkiler

کاربر سایت
Dec 13, 2012
191
عجب
این حرف های خوشگل در سال 2013 کجا بود؟یعنی اون موقع اعداد مهم بودن و الان مهم نیستن؟یا اون زمان اعدادش فرق می گرد؟
بزرگترین بلایی که بر سر نسل 8 اومد همین جنگ بر روی عدد بود که توسط یک کمپانی خاص راه انداخته شد.در این بین کمپانی های مفت خور بازیسازی بازی هاشونو به صرف اعداد منتشر کردن بدون وقت گذاشتن برای پولیش و بهینه سازی.در این بین هم یک سایت خاص با ذره بین افتاده بود تا فرق بین 900p و 760P پیاده کنه شده بود قبله گاه دوستان.اون زمان که همچین اتفاقاتی افتد چرا حرف های به این زیبایی زده نمی شد؟؟؟
توبه کردیم الان از این حرف ها میزنیم
 

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,010
نام
محمد
در مورد من یکی اصلا این دلایل واسه خرید PS4 نبوده. من ابن کنسول رو انتخاب کردم چون از انحصاریاش بیشتر خوشم میومد. گیرز رو بازی نکردم ولی هیلو رو بینهایت بدم میاد. فوزا که ریسینگ هست و خب یکی از بهترین‌هاس ولی همین سهدتا مجاب من نمیشه واسه خرید. یکی دیگه از دلایل من احترام به مشتری بود. من نسل ۷ کنسول نداشتم ولی همه اطراف من داشتن اکثرن از ماکرو ناراضی بودن یکی بخاطر زودتر دادن کنسول و کنسول ناقص و پر از مشکل داشتن. همون موقع یادم هست خیلی که ۳۶۰ میخریدن سوال میکردن مادربوردش چیه؟ خب توPS3 این حرفا توش بود؟ یا مثلا قضیه کینکت که این همه تبلیغ و هیاهو آخرش به کجا رسید؟ یه بازی جدی اومد واسه کینکت؟ همش یه مشت دلقک بازی. حالا که اصلا پورتش رو برداشتن، خب این یعنی جی؟ اون بدبخت‌هایی که پول دادن واسه این دستگاه باید چی کار کنن؟ بزارن کوچه طاقچه یا دم‌کوچه؟ سونی از اون طرف هنوز واسه VR که خوبم فروش نکرده داری بازی میسازه. واسه همین من اصلا اعتماد ندارم چیزی که قراره بیرون بیاد همون ادعایی هست که ماکروسافت ادعا میکنه. خود فورزایی که نشون دادن تو E3 خوب بود ولی اصلا مو به تن سیخ کن نبود. حرفای اون کسی که حرف میزد هم خیلی جالب بود، غروب خورشید رو میتوانید ببینید. من اگه اونجا بودم میگفتم مرسی که هستی آخه ما تا حالا غردب خورشید ندیدیم تو ریسینگ.:))
من قبلا هم الان هم میگم خروجی هر چی بهتر باشه برنامه‌نویسی بیشتر حجم بیشتر هزینه بیشتری داره. و هر چی بازی با گرافیک‌تر باشه وقت و هزینه بیشتری میبره. برای همین اصلا فکر نکنید از الان همه کمپانی‌ها حاظر بشن همچین ریسکی کنن و هزینه‌ای بکنن. این هم فکر هر بازی بزاری توONE X قراره 4K خروجی بده باید خود بازی هم تنظیم شده باشه واسه این خروجی. فکر کردی واسه جی همه بازیای E3 ماکرو بازیای ایندی و کم حجم بودن؟ چون راحت‌تر میشه به 4K تبدیلشون کرد تا بازیای AAA. و همینجا پیش‌بینی میکنم بعد از اومدن ONE X هم این رویه ادامه داره.
حرف آخر اینکه اگه همین الان بهم بگن یه کنسول انتخاب کن من SWITCH رو انتخاب میکنم. درسته گرافیک کمتری داره ولی بازیای فوق‌العاده‌ای توش هست که میتونم بازی کنم. و همچنین اینکه هم قابل حمل هست هم خونگی یه تجربه ناب میده.:wink:
بازی با کلمات
اینکه یک یا دو نفر همچین حرکاتی نکردن دلیل بر این نیست که این حرکات و جملات اتفاق نیفتاده باشه
 
  • Like
Reactions: pbgame

RedShift

کاربر سایت
Dec 5, 2013
1,501
660a2b4164220ad86fd63aedf7e95b5f.jpg

3bb1e54a2c774420583f7d826451bb8b.jpg

"خريد كنسول رو تحريم كردن مردم"
=))


Sent from my iPhone using Tapatalk

چه ربطی به تحریم خرید داره؟:D اصلا کنسول هیچ جا برا پیش فروش قرار نگرفته که بخوان بخرن یا نه... الانم ملت گذاشتن تو wish list تا وقتی اومد برن بخرن...
طبق اون چیزی که تو NeoGAF گفتن هنوز مایکروسافت یک سری نکات جزئی و نهایی کنسول رو تکمیل نکرده به همین دلیل هنوز مجوز فروش نگرفته کنسول
 

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,539
بازی با کلمات
اینکه یک یا دو نفر همچین حرکاتی نکردن دلیل بر این نیست که این حرکات و جملات اتفاق نیفتاده باشه
یه چیز هم‌ مقایسه کن الان اول نسل نیست دیگه به وسطش رسیدیم حداقل سونی ۳ سال دیگه کنسول نسل بعد خودش رو میده. شاید اول نسل دیدن سخت افزار کنسول‌ها مهم باشه. خب سونی کنسول قوی تری با ۱۰۰ دلار کمتر بیرون داد و این خودش فاکتوری بود برای محبوبتر شدنش. ولی الان همه کمپانی‌ها کارنامه خودشون رو نشون دادن. الان بازی‌های باقیمانده ابن نسل سونی معلومه ولی اصلا واسه ماکرو مشخص نیست. ابن بحث true4k بزارید کنسول بیاد و بحث کنیم. هیچکس نمیگه ماست من ترشه.
من هنوزم میگم الان switch ارزش خرید بالاتری داره تا xox چون کیه که نخواد zelda رو با متای ۹۷ بازی کنه. و اینکه این حالت قابل حمل بودنش واقعا جذابش کرده. ولی اصلا مشخص هست بازی‌های آینده xo چیه؟
 

Spartan AR

کاربر سایت
Jun 10, 2013
401
نام
علی
40ae3de9ce9b26d78cd124a12acc0b39.jpg

خيلي دوست دارم از اينايي كه به مايكروسافت راي دادن بپرسم دليلشون چي بوده شايد مارو هم متقاعد كنن نظرمون عوض شه
اينم در راستاي روز پدر Xbox UK گذاشته :((
f1b968a193498ef37511c6e84820e528.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
گیم پلی شو الان دیدم یک شکست دیگه واسه Crytek :|
خوب خیلی مونده تا عرضه، اینکه موفق می شه یا نه رو نمی دونم، اما چندتا سایت جزو بهترین های E3 دونستنش! یکیش PC Gamer! البته اینا دوست داشتنشون بیشتر شبیه خاله خرسست:D:D
 
  • Like
Reactions: amindead

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر