نمایشگاه/رویداد Microsoft's E3 2017 Press Conference

منتظر رونمایی از عنوان چه استودیویی در کنفرانس مایکروسافت هستید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    120
  • نظرسنجی بسته شده است .

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
c81g_img_11699.gif

زمان برگزاری کنفرانس: 22 خرداد سال 1396، ساعت 1:30 بامداد
  • آنچه در پیشِ روست

درست سال پیش بود که فیل اسپنسر در پایان کنفرانس E3 2016، از پروژه‌ای رونمایی کرد که مزایایی بیشتر از توان کنسول‌های کنونی در اختیار بازیکنان و سازندگان قرار می‌دهد؛ مزایایی همچون پشتیبانی از کیفیت 4K واقعی که سخت‌افزاری قدرتمند را طلب می‌کند. رفته رفته مشخص شد که این پروژه، یعنی اسکورپیو، قرار است از خانواده‌ی Xbox One باشد و نه نسلی جدید از کنسول‌های خانگی مایکروسافت و اسپنسر چندین بار در مصاحبه‌های مختلف تأکید کرد که هر چه برای اسکورپیو عرضه شود، برای One هم عرضه خواهد شد اما سوال اینجاست؟ چگونه؟ اختلاف گرافیکی بین این دو کنسول، همین الان بر روی کاغذ بسیار فاحش است و این چالشی خواهد بود که مایکروسافت باید آن را پاسخ دهد. به‌علاوه، این کنسول چه قیمتی خواهد داشت؟ طراحی آن به چه شکل است؟ چه بازی‌هایی در هنگام عرضه قرار است از مزایای اسکورپیو استفاده کنند؟ عنوان جدیدی در راه خواهد بود؟ اصلا نام کنسول چیست؟ از آنجا که در این E3، پروژه اسکورپیو رونمایی کامل دارد، به جواب تمامشان خواهیم رسید؛ آن هم در 90 دقیقه و با متفاوت‌ترین کنفرانس مایکروسافت در این سال‌های اخیر، روبه‌رو خواهیم بود.
  • اخبار
9zr8_untitled-10.jpg

- استودیوی 343i تایید کرده که در E3 امسال حضور خواهد داشت ولی زیاد مشتاق نباشید چون نه خبری از Halo 6 است و نه از نسخه‌ی سالگرد Halo 3! آن‌ها گفته‌اند که «یک چیز کوچک» برای E3 کنار گذاشته‌اند. تیمِ آنلاکد از IGN در این ویدیو گزارش داده که احتمالاً شاهد Halo 5.5 یا به عبارتی Halo 5: ODST خواهیم بود.

wj2j_ssd.jpg

- سکوت خبری Crackdown 3 هم نگران کننده بود و انتظار می‌رفت که این بازی هم به سرنوشت Fable Legend و Scalebound دچار شود ولی با انتشار خبری در چند مدت پیش، متوجه شدیم که Crackdown 3 به عرضه شدن نزدیک است و با این اوصاف، قطعاً در E3 2017 حضور خواهد داشت.

bhj4_refund.jpg

- طبق این عکس که چند وقت پیش لیک شده بود، مایکروسافت قرار است قابلیت بازپس‌گیری پول را به ایکس‌باکس لایو اضافه کند و اگر شما عنوانی را خریداری و فقط دو ساعت از آن را تجربه کردید، می‌توانید طی 14 روز بازی را به صورت دیجیتالی برگردانید و پول خود را تحویل بگیرید. انتظار می‌رود که این قابلیت در E3 امسال، رسما تایید شود.

0ih4_صض.jpg

- مایکروسافت استفاده از نشان تجاری عنوان Scalebound را دوباره تمدید کرده‌است! البته این می‌تواند به این معنا هم باشد که شاید این کمپانی در آینده به ساخت این عنوان برگردد ولی بعضی از کاربران توییتر پا را فراتر گذاشته‌اند و ادعا کرده‌اند که بازی در دست ساخت است توسط یک شرکت نزدیک به مایکروسافت و البته خود این کمپانی هنوز واکنشی نشان نداده که شاید E3 محل خوبی برای اینکار باشد.

تاپیک در حال آپدیت ...
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر