نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2021 Press Conference

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,120
IMG_20210526_223451.jpg

[ویرایش]: مایکروسافت بطور رسمی از نمایش خود با نام Xbox & Bethesda Games Showcase پرده برداشت.

تاریخ مراسم: 23 خرداد ساعت 21:30


تمرکز مراسم: بازیهای Xbox Game Studios و Bethesda و همچنین پارتنرها و بازیسازان دیگر از سراسر جهان

زمان مراسم: 90 دقیقه.

این مراسم بصورت زنده از صفحات Xbox در:

Twitch
Youtube
Twitter
Facebook

پخش خواهد شد.

xbox-bethesda-e3-2021-plans.jpg

بعد از یکسال غیبت، E3 دوباره برگشته و به همین دلیل گیمرها شوق زیادی برای مراسم امسال دارند. هرچند با توجه به همه گیری ویروس کرونا قراره مراسم امسال با فرمتی کاملا آنلاین برگزار بشه و دیگه شاهد جمعیت و هیاهوی زیاد در کنفرانس ها نیستیم، اما این دلیل نمیشه که سیلی از بازیها و نمایش های جدید نبینیم.


IMG_20210516_083127.jpg

چه انتظاراتی باید از کنفرانس مایکروسافت داشته باشیم؟​


اولین چیزی که انتظار میره، یک نمایش از Halo Infinite به همراه تاریخ عرضه است. به همین شکل تریلری از بازی Grounded و اینکه چه زمانی از early access خارج شده و بصورت یک بازی کامل عرضه میشه. همینطور با توجه به اتمام پروسه ساخت Psychonauts 2 انتظار میره که تاریخ عرضه این بازی هم به همراه یک لانچ تریلر اعلام بشه. احتمالا نسخه کنسولی Microsoft Flight Simulator هم نمایش جدیدی همراه با تاریخ عرضه داشته باشه.

اما شاید مورد انتظارترین نمایش مراسم امسال، دستپخت جدید Bethesda Game Studios یعنی Starfield هست. بازی مرموزی که سه سال از معرفی اون میگذره و چندین ساله که بی سر و صدا در دست ساخته. با توجه به خریده شدن کمپانی بتسدا در سال گذشته، احتمالا مایکروسافت حساب زیادی روی این عنوان که اولین IP جدید Bethesda Game Studios در 25 سال اخیر هستش، کرده و همه منتظر یک معرفی کامل از اون هستیم.

عنوان بعدی که دوستداران سبک ریسینگ و ماشین سواری منتظر اون هستند، شماره بعدی سری Forza Horizon هست. با وجود اینکه شماره پنجم این عنوان هنوز معرفی نشده اما شایعات قوی و بسیار زیادی در چند ماه اخیر شکل گرفته و میتوان انتظار رونمایی از اون رو در مراسم امسال داشت.

به گفته اینسایدر و گزارشگر سایت Gamesbeat جف گراب، مایکروسافت اینبار قصد نمایش CG نداشته و احتمالا بیشتر تریلرها از بازیهای نزدیک به عرضه و بصورت گیم پلی هستند. به هرحال باید منتظر موند و دید از بین عناوین متعدد و زیادی که تا بحال از طرف Xbox معرفی شدند کدام بازیها نمایش جدید خواهند داشت.

غیر از عناوین فرست پارتی، انتظار میره مایکروسافت قراردادهای متعددی با استودیوها و ناشرهای third party هم داشته باشه و از اون ها بصورت day one on gamepass یا انحصاری پلتفرم های خودش معرفی کنه. تا بحال شایعات زیادی در این زمینه هم وجود داشته و باید دید تا چه حد این شایعات درست از آب درمیان.

امیدواریم که E3 امسال، شروع برگشت به شکوه گذشته این مراسم پرطرفدار باشه و تمام گیمرهایی که منتظر عناوین مورد علاقه خود هستند رو راضی کنه.
 
آخرین ویرایش:

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,622
من راضی بودم از نمایش. فورزا داره سبک ریسینگ رو به نهایت خودش رو میرسونه. ایندی ها خوب بودن. ولی بازی آرکین خوشم نیومد چقدر دیگه مولتی؟ یه بازی داستانی بدین.
امتیازم ۷/۱۰
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,394
نام
سید محمد حسین
یکی دیگه از باحال‌ترین بازی‌های مراسم هم Animal Party بود که قشنگ مشخصه از اون چیزهای فانی هست که بدجوری آدم رو سرگرم می‌کنه! :D

این Animal Party واسه PC نیومده بود قبلا؟
من قسم میخورم استریم های اینو دیده بودم یه جایی :D
اصن همون زیردریاییه که اومد بالا برام آشنا بود.

کلا این بازی های Party با فیزیک ها دری وری مثل این و Overcooked و Human Fall Flat خدای خنده و جمع کردن رفقا دور هم ـه :D
 

mohsenjyubi201

کاربر سایت
Jun 17, 2011
561
نمایش خوبی بود بهتر از انتظارم بودش فقط استارفیلد رو باید بیشتر نشون میدادن.

ترول امشب یکی این ردفال اصلا در حد و اندازه ای نبود که نمایش اخر باشه

یکی هم اوتر ورلدز 2 :|
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
واقعا خوب بود. اینا عملا یه دوجین بازی دیگه هم دارن که نشون بدن! بنظرم به جز دو سه تا بازی که ناامید کننده بودن، بقیه بازیا واقعا خوب بودن. گل سر سبدشون هم فورزا بود. تصور من از نسل جدید همینطوری بود. تا الان اولین بازی هست که واقعا نسل بعدیه. بدترین نمایش هم RedFall بود و اصلا انتظار چنین بازی کلیشه‌ای رو نداشتم. اینا بازیهای مستقل و جدیدی هم که نشون دادن اکثرا جذاب بودن.

چیزی که از استارفیلد نشون دادن واسه من قوت قلبه و فکر کنم بعد سالها دوباره قراره ۴۰۰ ساعت وقت بگذرونیم توی یه بازی.

بتلفیلد بنظرم یه حالت شبیه ساز جنگ پیدا کرده مجددا و احتمالا خیلیا عاشقش بشن. هرچند از لحاظ گرافیکی فک برانداز نبود که چون کراس جن هست تا حدودی قابل قبوله ولی خب اسکیل بازی بنظرم خاص و جذابه.

با این حجم بازی، این گیم پس که داره همینطور درو میکنه و این تنوعی که بازیا دارن، بنظرم ایکس باکس منطقی ترین گزینه واسه بازی کردن باشه در حال حاضر.
 
آخرین ویرایش:

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
من خیلی راضی بودم

فقط این red fall برام کاملا let down بود
مطمئنم این بازی هم فورس شد به آرکین بابت شکست تجاری prey

امیدوارم زیر نظر مایکرو بتونن بازی های خودشونو بسازن

امیدم به پروژه اصلی آرکین لیونه که امیدوارم دیسانرد ۳ باشه


استارفیلد معرکه بود. چقدر انتظار سخته برا deep down گیم‌پلی اش.
هورایزن ۵ باورنکردنی بود.‌ نسل بلدی ترین گرافیکی که تا الان دیدیم کلا. واقعا دم پلی‌گراند گرم‌

استاکر ۲?? واقعا چی بود این؟؟؟ چه گرافیکی و چه اتمسفری. گیم‌پلی چقدر خفن بود.

چقدر معرفی دی وان داشتیم برا گیم‌پس! پلیگ تیل ۲ ...


و اینکه از همین تریلر CG مشخص بود خیلی اوتر وردز ۲ رو جدی‌تر گرفتن. بالاخره یه بازی اپن ورلد rpg از ابسیدینه. قطعا برا من هایپ برانگیزه.



از مولتی ها بتلفیلد واقعا معرکه بود. گرچه خودم بتل باز نیستم.


اون ۲ تا بازی 2.5D که معرفی شدن و هر دو گیم‌پس دی وان هستن خیلی جذاب بودن برام. خصوصا اون که محصول CEO قبلی پلی‌دد هستش.


و ۱۲ دقیقه هم بالاخره دی وان گیم‌پس بودنش تایید شد...??
من ۱ ساله دارم توییتر التماس اسپنسر و سازنده هاش میکنم که دی وان بیارن گیم‌پس.



خیلی کنفرانس خوبی بود گرچه باز هم میگم بازی آرکین ناامیدم کرد. آروین محبوب ترین استودیوی منه ولی نه این نه دث لوپ بازی های خودشون نیستن. هر دو فورس شدن از طرف مدیریت قدیم بتزدا. امیدوارم (البته همینم میشه) که زیر نظر مایکرو بازی های خودشونو بتونن بسازن.
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,054
نام
آریا
این Animal Party واسه PC نیومده بود قبلا؟
من قسم میخورم استریم های اینو دیده بودم یه جایی :D
اصن همون زیردریاییه که اومد بالا برام آشنا بود.

کلا این بازی های Party با فیزیک ها دری وری مثل این و Overcooked و Human Fall Flat خدای خنده و جمع کردن رفقا دور هم ـه :D
فکر نکنم! :D شاید با یه بازی دیگه اشتباه گرفتی که خیلی به این شباهت داره و چند سال پیش اومده بود ولی به جای جک جونور، یه مشت کاراکتر ژله‌ای و رنگی داشت که توی محیط‌های مختلف می‌افتادن به جون همدیگه! اسمش رو هم یادم رفته (بدون شوخی آلزایمر اساسی گرفتم و همه چی رو یادم میره! :|).
تازه اسم این رو هم اشتباه نوشتم! :-" Party Animals بود! :D
ویرایش: اون بازی‌ای که شبیه Party Animals بود، اسمش Gang Beasts بود. :D به طرز فجیعی هم فان بود و این هم به نظر می‌رسه خیلی مفرح و باحال باشه!
 
  • Like
Reactions: m.a.t and Z-fan

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,120
خیلی خوب بود، من راضی بودم. ولی 10/10 نبود و دو سه تا بازی رو دوست نداشتم. مثلا ستینگ بازی آرکین کلا با اون چیزی که تصور میکردم خیلی فرق داشت و ناامید شدم.

هیلو عالی بود. ترجیح میدادم گیم پلی کمپین هم داشت ولی خب فقط کات سین بود (از هیچی بهتر بود). مولتی پلیرش خیلی کوتاه بود، ولی خب من که خوره شم دوست داشتم:D فری تو پلی شده بود ولی تغییری نکرده بود و همین برای من کافیه. باید بیشتر گیم پلی ازش بیاد البته.

بتلفیلد خوب بود ولی گرافیکش بنظرم معمولی بود، انتظار بیشتری میرفت.

فورتزا طولانی ترین نمایش و واقعا عالی، فوق العاده. استاکر 2 هم عالی، گرافیک فوق العاده ریلیستیک لعنتی.
کنفرانس برای گیم پس فوق العاده بود، از هیدیس بگیر تا 20 تا بازی دیگه قشنگ پر کردن:D خیلی انحصاری زمانی زیاد داشت کلا.

مجموع 8/10
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر