نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2019 Press Conference

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
پس از کنارکشیدن کمپانی بزرگ سونی از برگذاری کنفرانس خبری در E3 سال 2019 بسیاری نسبت به حضور مایکروسافت هم شک و شبه داشتند تا اینکه فیل اسپنسر رسما تایید کرد انها همانند تمام سالهای گذشته در E3 با کنفرانس خبری، حضوری قدرتمند خواهند داشت.

تاریخ برگذاری مراسم بیستم خرداد ماه ساعت 00:30 بامداد

لینک های تماشای پخش زنده:
میکسر
یوتیوب
توییچ
توییتر
فیسبوک



E3Briefing2019HERO-hero.jpg


343 Industries

استدیو 343 Industries در جریان مراسم E3 سال 2018 عنوان Halo Infinite را با یک نمایش فنی خارق العاده همراه با معرفی موتوربازیسازی جدید Slip Space به نمایش دراورد. بنا به گفته بانی راس رییس استدیو مذکور در E3 پیش رو شاهد نمایشی از انجین Slip Space خواهیم بود. این موتور جدید قرار است بستری برای اینده حداقل ده ساله سری هیلو باشد. عرضه هیلو اینفینیت در سال 2019 بعید به نظر میرسد و براساس پیش بینی ها در سال 2020 به همراه کنسول نسل بعدی اکس باکس منتشر خواهد شد.

The Coalition

استدیو د کوالیشن سال گذشته بازی Gears 5 را با یک تریلر داستانی که محوریت آن بر روی شخصیت کیت بود برای عرضه در سال 2019 معرفی کرد. حال امسال انتظار میرود با دست پر به E3 بیایند و شاهد یک تریلر گیمپلی طولانی تر از بازی و تاریخ دقیق عرضه بازی نیز مشخص بشود.
همچنین استدیو مذکور در همکاری با اسپلش دمیج بازی استراتژیک نوبتی گیرز تاکتیک را برای پی سی در دست توسعه دارد. و احتمال نمایش این اثر هم دور از انتظار نیست.
گفتنی است بعید است د کوالیشن بازی موبایلی گیرز پاپ را به کنفرانس خبری اصلی E3 بیاورد ولیکن در برنامه های جانبی ای تری همانند اینساید اکس باکس شاید شاهد اطلاعات بیشتری از بازی باشیم.

Rare

استدیو Rare در برنامه جدید اکس باکس گیمز استدیو قرار است دوباره تبدیل به کارخونه بازی سازی تبدیل بشود و در راستای این امر در یکسال گذشته حدود دو برابر تعداد اعضای استدیو رشد داشته و محل جدیدی برای گسترش فیزیکی استدیو ایجاد شده است. استدیو ریر در حال حاضر به چند تیم تقسیم شده و بخش قابل توجهی به پشتیبانی از بازی Sea of Thives ادامه میدهند و دو تیم دیگر مشغول ساخت بازیهای جدیدی هستند که شاید احتمال نمایش یکی از انها در E3 پیش رو وجود داشته باشد.
همچنین انها سال گذشته نسخه جدید Battletoads را با همکاری استدیو Dlala معرفی کردند که تاکنون این بازی در سکوت خبری به سر میبرده. انتظار منطقی وجود دارد که تاریخ عرضه دقیق این بازی همراه با نمایش گیمپلی مشخص شود.

Playground Games

استدیو پلی گراند گیمز پاییز سال گذشته عنوان فوق العاده موفق Forza Horizon 4 را عرضه کرد ولیکن تیم دوم بزرگ دیگر این استدیو از یک سال و نیم پیش در حال توسعه بازی جدیدی در سبک نقش افرینی جهان باز هستند که شاید احتمال معرفی کوتاه این اثر (براساس شایعه های معتبر فیبل 4) وجود داشته باشد. هرچند براساس نظر شخصی خودم بعید میدانم مایکروسافت از این برگ برنده بزرگ در سالی که سونی کنفرانسی ندارد استفاده کند.

Ninja Theory

استدیو نینجا تئوری سازنده بازی تحسین شده هل بلید حدود یکسال به صورت رسمی به خانواده اکس باکس استدیوز پیوسته ولیکن نمایش اثر جدید انها بسیار محتمل است. در انتهای سال گذشته میلادی فیل اسپنسر در پی پرسش مخاطبین اعلام کرد در سال اینده اطلاعاتی از بازی جدید استدیو نینجا تئوری منتشر خواهند کرد. براساس اطلاعات ثبت شده در لینکداین اعضای استدیو و دیگر منابع به نظر نینجا تئوری سالها در خفا مشغول توسعه بازی جدیدی به نام Bleeding edge بوده و حال شاید وقت نمایش عمومی این اثر مورد انتظار باشد.

دیگر استدیو های فرست پارتی در یک نگاه کوتاه:

استدیو Turn 10 باتوجه به اینکه دنبال گذاشتن زمان بیشتری برای توسعه نسخه بعدی فورزا است، پس از سالها حضور مداوم در E3 باید بگوییم امسال غایب خواهد بود.

استدیو کوچک Compulsion Games سال گذشته بازی We Happy Few را عرضه کرد و براساس منطق قطعا عنوانی در حد نمایش برای عموم در دست ندارد.

استدیو inXile Entertainment بازی Wasteland 3 را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم دردست دارد و احتمال نمایش این بازی در کنفرانس مایکروسافت وجود خواهد داشت. گفتنی است برایان فارگو موسس استدیو ساخت بازیهای جدید معرفی نشده را تایید کرده ولیکن نمایش انها به دور از منطق است.

استدیو Obsidian Entertainment بازی The Outer Worlds را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم در دست دارد و شاید مایکروسافت از نمایش این اثر در کنفرانس خبری خود استقبال کند. ساخت بازیهای جدید توسط استدیو مذکور تایید شده ولیکن نمایش ها تا قبل از عرضه The Outer Worlds عجیب خواهد بود.

استدیو تازه تاسیس The Initiative در حال عضوگیری و طی کردن مراحل اولیه شکل گیری است و باتوجه به سیاست های جدید مایکروسافت بابت عدم رونمایی زودهنگام بازیها، حضور انها در E3 پیش رو منتفی است.

استدیو Undead Labs سال گذشته بازی ضعیف State of Deacay 2 را منتشر کرد و نمایش بازی بعدی انها که نیز قسمت سوم همین مجموعه است قطعا در E3 2019 رخ نخواهد داد.



پ ن: تاپیک به مرور با اطلاعات کنسول نسل بعدی، خرید استدیوهای جدید و Xbox Global Publishing اپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
من نمیدونم‌ این جو چیه که ملت میخوان مایکروسافت بشه سونی 2.0
آقا من میخوام TC کلا تا ابد گیرز بسازه
کلا امیدوارم تا ابد TC و 343 گیرز و هیلو بسازن
همیشه هم مایکروسافت مولتی رو بچپونه تو بازیهای انحصاریش.
همین ویژگی بازیهای انحصاری مایکرو رو برای من بشخصه ارزششو بالا میبره

دقیقا مشکل همینه! تا مایکروسافت استدیوهاشو مجبور نکنه کلون انچارتد، دلست و خدای جنگ نسازند ملت ول کن نیستند. یعنی تک تک بازیها اکشن ادونچر سینمازده نشه ملت راضی نمیشن :D
و دقیقا همین چپوندن مولتی پلیر یکی از برتریهای بازیهای مایکروسافته که ملت میخوان بیخیالش بشن! اخه چرا؟ من همین صبحی بعد از اتمام دوباره بخش داستانی یک دست مچ سرچ کردم در عرض 10 ثانیه پلیر پیدا کرده و 20 30 ثانیه لودینگ بود و بعد رفتم تو بازی. برای عنوانی با سه سال عمر که همه میگفتند عملکرد خوبی نداره در عرض 10 ثانیه پلیر پیدا کرد. چرا مایکروسافت باید بیخیالش بشه و یا مگه چنتا عنوان داستانی بلاک باستر داریم که هنوز co-op داشته باشند؟ که مایکروسافت باید بیخیال این موارد بشه

بحث اصلا ارتباطی با سونی 2 شدن مایکروسافت نداره!
فک نمی کنم شکی وجود داشته باشه که مایکرو تو نسل هشت تو ساخت انحصاری گند زده! بجز اقلیت ریسینگ بازها، استراتژی مایکروسافت تو جذب مخاطب از طریق ساخت بازی های انحصاری بی شک در مقابل سونی و نینتندو شکست خورده!
از طرف دیگه بحث زور چپون کردن بخش چندنفره نیست، والا آدم عقل داره انتخاب میکنه، تو بازار فعلی که بازی های چندنفره به شدت اشباع شدن و هر سلیقه ای رو پوشش میدن، میطلبه که مایکروسافت با توجه به علاقه عجیبی که این بخش داره یا تجربه منحصر به فرد و بی نقصی رو بتونه ارائه بده یا جور دیگه به فکر جلب نظر گیمرها باشه! با تجربه نچسبی مثل کرک دون 3، یا افتضاحی مثل فیبل لجندز، یا یه تجربه ناقص مثل COT (حداقل تو زمان عرضه) شکی نیست که به جایی نمی رسه!

در مورد بحث کوالیشن و 343، شما احساس می کنی همین برات کافیه ولی من اینطور فکر نمیکنم!
یادمه کوالیشن اون زمان که Black Tusk بود یه بازی مخفی کاری رو نشون داد. یه مدت بعد گیرز رو معرفی کرد، اسم استودیو تغییر کرد و لوگوشون شد چرخ دنده!!! چرا؟ اون بازی که نشون دادن هم اسپنسر یادمه گفت دمو تکنیکی بوده :|
یا 343، تا الان دوتا دنباله برای هیلو ساخته که کلون بازی هایی بودن که بانجی می ساخت! تو اینیفنیت گفتن که ریبوت می کنن ولی این ریبوت تغییری در حد GOW رو ایجاد میکنه؟ من بعید میدونم، اگر هم ایجاد کنه من خوشبین نیستم که اندازه ریبوت GOW مثبت و به درد بخور باشه!

حتی در مورد ادامه شاهکار ساختن Evolution Studios هم من شک دارم! مایکروسافت به یه اکشن نقش آفرینی بیش از هر سبک دیگه ای نیاز داره، اما چرا با اسم فیبل؟ من به بازی جدید Evolution هم مشکوکم، یه استودیو با این اعتبار چرا نباید یه IP جدید اکشن نقش آفرینی بسازه؟ چیزی که خودش میخواد؟ یعنی بعد این همه موفقیت انقدر اعتبار نداره؟
بازیش هنوز رسما معرفی نشده درسته ولی احتمال خیلی زیاد ریبوت فیبل هست و من امیدوارم که خودشون ساخت این بازی رو انتخاب کرده باشن!

سلام
هیلو 4 متفاوت ترین چیزی بود که 343 میتونست بسازه. که اتفاقا رایان مککافی (از ign) با بانی راس مصاحبه میکنه میگه شما اون موقع تغییرات لازم ور پیاده سازی کردید ولی به خاطر اینکه سازنده عوض شده بود (کینه و غرض ورزی) خوده منتقد ها نسبت به بازی بی رحم بودند (بخش داستانی)
واقعا تغییراتی که 343 با هیلو 4 اعمال کرد (در کل فرانچایزهای مایکروسافت و کلا ژانر شوتر اول شخص) قابل مقایسه با Gowی نیست که دنباله روی مستقیم دلست بود (از هر دو بازی بشدت لذت بردم)
درباره بنداخر که احتمالا منظورت پلی گراند هست که باید بگم این استدیو میخواسته یک بازی جهان باز-نقش افرینی بسازه که مایکروسافت میاد وسط و پیشنهاد میده که دنباله فیبل رو بسازید. به دلیل ستینگ غنی و اماده، اسم و رسم گنده برای مارکتینگ و ...
اصلا زوری نبوده، یعنی اول توافق شده فیبل بسازند و بعد پلی گراند خریداری شده


خلاصه مایکروسافت قطعا عملکرد عالی نداشته ولی اینجوری نیست همه اثار و همه تصمیمات رو با یک چوب بزنیم
 

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
تاپیک قشنگ داشت عالی پیش میرفت تا اینکه بعضی ها زدن به کل منحرفش کردن
343 وظیفش ساخت هیلو هست همون طور که ترن10 و پولی فونی دیجیتال وظیفه ساخت فورتزا و گرن توریسمو رو دارن
چرا نباید بسازه%-( وقتی اکثر فن های XBOX خواهانش هستن ؟
مایکروسافت این همه استودیو خرید که تجربه های جدید هم در کنار فرانچایز های اصلیش براش بسازن ولی این ربطی نداره که دیگه 343 هیلو نسازه یا کوالیشن گرز نسازه یا پلی گراند گیمز دیگه HORIZON 5 رو نسازه
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
یه سری کلا همیشه راضی هستن، کار ندارم ولی به عملکرد استودیوهای xbox انتقاد وارده!
اگر ساخت بازی های عام پسند، یعنی پیروی از سونی پس چه بهتر که مایکروسافت تو نسل بعد تمام توانش رو بزاره رو پیروی از سونی تا بتونه فروش کنسولش رو برسونه به +90 میلیون و مجبور نشه فقدان انحصاری "جذاب" و به قول معروف سیستم سلر رو از طریق راه های دیگه و ریسک پذیرتر و شاید سخت تر و حتی هزینه برتر جبران کنه!
دو عاملی که تو این نسل باعث شد مایکروسافت از سونی عقب بیوفته اول همون تاثیر لانچ کنسول و گند کاری دن متریک بود که شاید میشد جبرانش کرد اما بجای مایکروسافت، سونی با معرفی انحصاری هایی پر زرق و برق نزاشت جوی که به نفعش ایجاد شده، فروکش کنه!!
مایکروسافت تو نسل بعد تو لانچ قطعا موفق عمل میکنه! اما این یعنی سونی گند میزنه؟ قطعا نه! پس اگه اینطور در نظر بگیریم که کنسول ها تو نسل بعد تو شرایط برابر عرضه میشن (احتمالا همینطور باشه چون شایعه ها اینطور میگن که سونی نقطه ضعف هاش تو نسل حاضر رو برطرف میکنه، مثل تغییرات رو PSN و بکوارد و ارائه سرویس های بهتر و ...) این انحصاری ها هستن که بیشتر از قبل تعیین کننده میشن!
مایکروسافت با امثال کرک دون، فیبل لجندز، SOT، بازی های ریسینگ جذاب و حتی IPهای موجود کار زیادی نمی تونه از پیش ببره و لازم داره به معرفی انحصاری های سیستم سلر (به قول دوستان پیروی از سونی (چقدر اوضاع خرابه که ساخت انحصاری درست حسابی شده پیروی از سونی :|))!

مایکروسافت این نسل بعد لانچ افتضاح، فوق العاده عمل کرد! این همه سرویس درست حسابی و به نفع گیمر تو همین نسل ارائه شد که هر کدوم نشون احترام به خواسته مشتری بودن، من ضعف دیگه ای جز انحصاری از مایکروسافت تو این نسل ندیدم.
سلیقه Xbox گیمرها با ps گیمرها به هم نزدیکه، اگر یک طرفدار نینتندو بگه با بازی هایی مثل GOW، هورایزن، دیزگان، آنچارتد و ... حال نمیکنه میشه باورش کرد ولی یه طرفدار xbox نه! مخاطب های سونی و مایکروسافت یکی هستن، فکر نمی کنم تعداد کسایی که از الان کنسول نسل بعدیشون رو انتخاب کردن زیاد باشه، اکثریت منتظر حرکت سونی و مایکروسافت می مونن و بعد انتخاب می کنن! پس چه بهتر که مایکروسافت وقتی بلد نیست، از سونی تو رفتار با استودیوهای فرست پارتیش تقلید کنه!


تاپیک قشنگ داشت عالی پیش میرفت تا اینکه بعضی ها زدن به کل منحرفش کردن
به این بحث ها نمی گن به انحراف کشیدن تاپیک، میگن جون گرفتن تاپیک اون موقع که شما نبودی اینجا از این بحث ها زیاد شکل می گرفت.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
via Brad Sams: Halo Infinite gameplay at E3 2019, "next-generation game", to be demoed with a PC + Xbox controller
3 new Microsoft IPs to be announced
xCloud to be a focus of the show; "it does best Google's previously announced 10.7 TFs" More here https://www.thurrott.com/xbox/207904/microsofts-aims-to-set-the-bar-high-at-e3 …

+

Microsoft will also talk about their next-generation hardware; while they won't give away any detailed specs apparently, they will highlight key parts and features like backwards compatibility
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
ماشالله چجوری جو مثبت تایپک رو فنای بقیه پلتفرم ها نابود میکنند ...

***

والا بعد اینهمه لیک نشدن و امتناع کردن واقعا امیدمون به برد سمز ( رحمت الله علیه) بود که یکم هایپ رو بالا ببره
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
ماشالله چجوری جو مثبت تایپک رو فنای بقیه پلتفرم ها نابود میکنند ...
با این جملت مشکل دارم جو مثبت = بحث و گفت و گوی منطقی و عقلانی به دور از ترول کردن اگه کسی نظر مخالف میده به این معنی نیست که جو رو داره منفی میکنه همیشه باید تحمل نظرات منفی رو هم داشته باشیم
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
یه سری کلا همیشه راضی هستن، کار ندارم ولی به عملکرد استودیوهای xbox انتقاد وارده!
اگر ساخت بازی های عام پسند، یعنی پیروی از سونی پس چه بهتر که مایکروسافت تو نسل بعد تمام توانش رو بزاره رو پیروی از سونی تا بتونه فروش کنسولش رو برسونه به +90 میلیون و مجبور نشه فقدان انحصاری "جذاب" و به قول معروف سیستم سلر رو از طریق راه های دیگه و ریسک پذیرتر و شاید سخت تر و حتی هزینه برتر جبران کنه!
دو عاملی که تو این نسل باعث شد مایکروسافت از سونی عقب بیوفته اول همون تاثیر لانچ کنسول و گند کاری دن متریک بود که شاید میشد جبرانش کرد اما بجای مایکروسافت، سونی با معرفی انحصاری هایی پر زرق و برق نزاشت جوی که به نفعش ایجاد شده، فروکش کنه!!
مایکروسافت تو نسل بعد تو لانچ قطعا موفق عمل میکنه! اما این یعنی سونی گند میزنه؟ قطعا نه! پس اگه اینطور در نظر بگیریم که کنسول ها تو نسل بعد تو شرایط برابر عرضه میشن (احتمالا همینطور باشه چون شایعه ها اینطور میگن که سونی نقطه ضعف هاش تو نسل حاضر رو برطرف میکنه، مثل تغییرات رو PSN و بکوارد و ارائه سرویس های بهتر و ...) این انحصاری ها هستن که بیشتر از قبل تعیین کننده میشن!
مایکروسافت با امثال کرک دون، فیبل لجندز، SOT، بازی های ریسینگ جذاب و حتی IPهای موجود کار زیادی نمی تونه از پیش ببره و لازم داره به معرفی انحصاری های سیستم سلر (به قول دوستان پیروی از سونی (چقدر اوضاع خرابه که ساخت انحصاری درست حسابی شده پیروی از سونی :|))!

مایکروسافت این نسل بعد لانچ افتضاح، فوق العاده عمل کرد! این همه سرویس درست حسابی و به نفع گیمر تو همین نسل ارائه شد که هر کدوم نشون احترام به خواسته مشتری بودن، من ضعف دیگه ای جز انحصاری از مایکروسافت تو این نسل ندیدم.
سلیقه Xbox گیمرها با ps گیمرها به هم نزدیکه، اگر یک طرفدار نینتندو بگه با بازی هایی مثل GOW، هورایزن، دیزگان، آنچارتد و ... حال نمیکنه میشه باورش کرد ولی یه طرفدار xbox نه! مخاطب های سونی و مایکروسافت یکی هستن، فکر نمی کنم تعداد کسایی که از الان کنسول نسل بعدیشون رو انتخاب کردن زیاد باشه، اکثریت منتظر حرکت سونی و مایکروسافت می مونن و بعد انتخاب می کنن! پس چه بهتر که مایکروسافت وقتی بلد نیست، از سونی تو رفتار با استودیوهای فرست پارتیش تقلید کنه!



به این بحث ها نمی گن به انحراف کشیدن تاپیک، میگن جون گرفتن تاپیک اون موقع که شما نبودی اینجا از این بحث ها زیاد شکل می گرفت.
اها منظور شما رقابت با بازی های باکیفیت نه تقلید از سونی :D
بله اگه منظورتون ساخت ip AAAA مثل gow هست که استارتشو ماکرو با تیم قوی ک تو استدیو initaitive زده
اما نه اگه منظورتون کلون کردن باش که سونی با کلون halo سه نسل زور زد با killzone خودی نشون بده و هممون خوب میدونیم نتیجش چیشد:D
یا نه ماکرو با انحصار زمانی tomb rider مقابل uncharted دیدیم نتیجش چیشد
ولی اخر سر چی باعث شد GG بدرخشه؟
خلاقیت و حرف جدید با کلی مکانیزم حرفه ای ک horizon رو به new ip قوی تبدیل کرد
اما اینجا مرجع تقلید قرار دادن دلیل بر تکرار درخشش نیست:D:D:D
اینجا ماکروهم باید درس بگیره و تقسیم نفرات کنه و با جذب نیرو هر استدیو رو حدالقل به دوتا تیم تبدیل کنه که ی استدیو رو بازی طبق لاین اپ و هدفش پیش بره و تیم دوم انقدر زمان اضافی داشته باش ک هم هسته قوی شکل بگیره ک دنیای بازی غنی و قوی باش که وقتی رونمایی شد هم باعث سورپرایز بشه هم باعث رشد کیفی استدیو برند کنسولش بشه
کاری که Nd با tlou کردو همرو سورپرایز کرد و نشون داد این بهترین راه برای رشد new ip میتونه باش
که البته مدیریت کیفی و نظارت کمپانی پابلیشری مثل سونی هم خیلی خوب میدرخشه مثل کاری که با the last gurdian کرد و چند بار و چند کنفرانس خالی موند اما متعهد رفتار کرد و با ریبوت کردن روند ساخت بالاخره بازی ک برای ps3 معرفی شده بود برا ps4 رلیز کرد
کاش ماکروسافتم با scalebund و c3 این کارو میکرد و ممکن میشد این اتفاق
اما بقول دوستان ماکروسافت تا اینجای کار نشون داده تو شرایطی ک باید هوشمند و حرفه ای رفتار کرد برعکس موقع شکار....:D
امیدوارم تو نسل جدید از این خاطرات تلخ کمتر بیوفته
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر