Microsoft | E3 2019 Press Conference

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,744
9,078
نام
حمیدرضا
بخدا همچی شایعس :D:D=))
هیچ کدوم نه از طرف سازنده مشخص نشده هیچ چیزی مشخص نیست
همه حدس گمانه ک بنظرم این صحبتای شما یچی تو مایه های گندکاری F legends بود ک نتیجشم بعد کلی هزینه دیدن
پس خیالت راحت نه playground بی مهابا کاری رو میکنه ن تو بن بستی ک ماکرو قبلا توش خوشگل کاری کرده دیگه پا نمیذاره:D
منم دارم در مورد شایعه صحبت می کنم! یعنی نمیشه سر شایعه بحث کرد؟

اتفاقا مایکروسافت تو همین نسل ثابت کرد بد و بدتر از فیبل لجندز هم هنوز ازش بر میاد! انقدر تو این نسل احمقانه با استودیوهای داخلیشون رفتار کردن که به جرات میگم اگه جا رئیس استودیوهاشون به گیمر 10 ساله بود خروجی بهتری میگرفتن!
مدیرهای اکس باکس درکی از سلیقه گیمرها و چیزی که تو بازار مثل یه الماس دیده بشه نداره، سر همین مسئله این نسل از نظر یه گیمر که بخواد بیاد سمت X1 بازی های مایکرو شده بودن نچسب، تو بهترین حالتش گیمر این فاکتور رو باید ایگنور می کرد (در مقایسه با سونی و نینتندو)!

این ذهنیت افتضاح یه شبه تغییر نمیکنه! اگه تغییر کرده بودن انحصاری نچسبی به اسم کرک دون 3 همین اخیرا منتشر نمیشد!
لازم به ذکره که playground الان بعنوان استودیو Xbox تو تصمیم گیرهای مدیریتی تقریبا هیچ کاره میشه! اینا وقتی مستقل بودن شاهکار ساختن، از این به بعد بازی هاشون تحت تاثیر مدیرهای xbox هست و از این به بعد من به این استودیو مثل کوالیشن (که از نظر من سرکوب شده که تا ابد GEOW بسازه)، 343 (که اینا هم تا زمان فسیل شدن تک تک نیروهاشون دائما هیلو میسازن!) نگاه میکنم!!!
 

g4mer

کاربر سایت
Nov 18, 2017
711
1,123
نام
سعید ربانی
چی بشه دستپخت پلی گراند گیمز
دوستانه نگران و کم انتظار ایا ایمان نمی اورید؟
تیم کاملا مجزایی قراره اگه فیبل رو بسازن روش کار بکنن که خیلی ربطی به کیفیت بازی horizon نداره و باید با همون کیفیت و حساسیت پیش برن تا بتونن همچیو سرجای خودش قرار بدن و خروجی قوی مثل سری horizon بگیرن
 

g4mer

کاربر سایت
Nov 18, 2017
711
1,123
نام
سعید ربانی
منم دارم در مورد شایعه صحبت می کنم! یعنی نمیشه سر شایعه بحث کرد؟

اتفاقا مایکروسافت تو همین نسل ثابت کرد بد و بدتر از فیبل لجندز هم هنوز ازش بر میاد! انقدر تو این نسل احمقانه با استودیوهای داخلیشون رفتار کردن که به جرات میگم اگه جا رئیس استودیوهاشون به گیمر 10 ساله بود خروجی بهتری میگرفتن!
مدیرهای اکس باکس درکی از سلیقه گیمرها و چیزی که تو بازار مثل یه الماس دیده بشه نداره، سر همین مسئله این نسل از نظر یه گیمر که بخواد بیاد سمت X1 بازی های مایکرو شده بودن نچسب، تو بهترین حالتش گیمر این فاکتور رو باید ایگنور می کرد (در مقایسه با سونی و نینتندو)!

این ذهنیت افتضاح یه شبه تغییر نمیکنه! اگه تغییر کرده بودن انحصاری نچسبی به اسم کرک دون 3 همین اخیرا منتشر نمیشد!
لازم به ذکره که playground الان بعنوان استودیو Xbox تو تصمیم گیرهای مدیریتی تقریبا هیچ کاره میشه! اینا وقتی مستقل بودن شاهکار ساختن، از این به بعد بازی هاشون تحت تاثیر مدیرهای xbox هست و از این به بعد من به این استودیو مثل کوالیشن (که از نظر من سرکوب شده که تا ابد GEOW بسازه)، 343 (که اینا هم تا زمان فسیل شدن تک تک نیروهاشون دائما هیلو میسازن!) نگاه میکنم!!!
اخه شایعه پر رنگ یا دقیقی هم نیست که بشه نا امید یا حتی امیدوار بود که پروژه به چه شکلی داره پیش میره
فک میکنم دلیل عرضه C3 بعد کنسل شدن legends و scalebound فقط و فقط عرضه شدن بازی و جلوگیری از مضحکه شدن بیشتر از مضعیت ماکروسافت استدیو گلوبال بود که انقد ضعیف عمل کرد ک بیشتر از این برند لکس باکس رو پایین نکشن
در صورتی که با عرضه بازی هم همچین اتفاق مثبتی جز اسم بازی خوب تو گیم پس نبود
پس nd هم همیشه محکوم به uncharted ساختن و tlou ساختن
santa monica هم محکوم به GOW ساختن
درسته اینکه فقط رو ساخت ی محتوا کار کردن بهترین انتخاب نیست و جلوی خلاقیتشون تا حدودی میگیره
اما مگه کاری که سونی با سانتا مونیکا کرد و بازی ریبوت شد و از اول ساخته شد نتیجه بدی داشت؟؟
انقدر خروجیش قوی بود که goty رو از شاهکاری مثل Rdr 2 گرفت
مشکل بنظر من از نحوه مدیریت و تزریق خلاقتیت و کیفیت کار که واقعا ماکروسافت ضعف داره تو این زمینه و امیدوارم تا نسل بعد انقدری جذب نیرو بکنه ک تموم شه این داستانا
 
آخرین ویرایش:

Dr. Salvador

کاربر سایت
Mar 22, 2019
238
562
اخه شایعه پر رنگ یا دقیقی هم نیست که بشه نا امید یا حتی امیدوار بود که پروژه به چه شکلی داره پیش میره
فک میکنم دلیل عرضه C3 بعد کنسل شدن legends و scalebound فقط و فقط عرضه شدن بازی و جلوگیری از مضحکه شدن بیشتر از مضعیت ماکروسافت استدیو گلوبال بود که انقد ضعیف عمل کرد ک بیشتر از این برند لکس باکس رو پایین نکشن
در صورتی که با عرضه بازی هم همچین اتفاق مثبتی جز اسم بازی خوب تو گیم پس نبود
پس nd هم همیشه محکوم به uncharted ساختن و tlou ساختن
santa monica هم محکوم به GOW ساختن
درسته اینکه فقط رو ساخت ی محتوا کار کردن بهترین انتخاب نیست و جلوی خلاقیتشون تا حدودی میگیره
اما مگه کاری که سونی با سانتا مونیکا کرد و بازی ریبوت شد و از اول ساخته شد نتیجه بدی داشت؟؟
انقدر خروجیش قوی بود که goty رو از شاهکاری مثل Rdr 2 گرفت
مشکل بنظر من از نحوه مدیریت و تزریق خلاقتیت و کیفیت کار که واقعا ماکروسافت ضعف داره تو این زمینه و امیدوارم تا نسل بعد انقدری جذب نیرو بکنه ک تموم شه این داستانا
SM محکوم به ساخت GOW نبود اومدن IP جدید بسازن گند زدن و کلی ضرر مالی به بار اوردن دوباره سونی مجبورشون کرد گاد بسازن
همین الانم دارن یه IP جدید به کارگردانی کوری میسازن
ND هم هرچی بخواد میسازه تا الان ۴ تا IP مختلف ساخته و شک نکن بعد تلو ۲ می‌ره سراغ IP جدید
جالب تر این که سونی برای ساخت UN جدید کلا یه استودیو جدا ساخته تو سن دیگو ...
 

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
331
910
با قسمت اول صحبتاتون کاملا موافقم
اما قرار نیست چون نینجا تاحالا بازی آنلاین نساخته بیاد با مخ بره تو دیوار یا بازی ضعیفی بشه
استدیو دستش تو خلق محتوا باز اما قرار نیست هر آش شعله قلم کاری تحویل بدن ماکرو به به و چه چه کنه:D
اگر اینطور بود fable legends و scalebound با اونهمه پیشرفت تو مراحل تولید کنسل نمیشدن
درسته ماکروسافت کم ضعف نداشته تو تولید محتوای با کیفیت اما بنظرم انقدرام بی حساب و ضعیف در نظر گرفتنشون بی انصافیه:D
سایپا ک نیست ماکروسافته:D:D:D:D
والا اگه اسكيل باند و فيبل لجندو كنسل نميكرد جاي كرك داون و استيت او ديكي ميداد الان وضعش بهتر بود...يا مثلا رير با مايكرو از عرش به فرش اومد(از نظر بازيسازي الان لطفا نياين بگين سي اف تيوز و كينكت اسپورت بيشتر از پرفكت دارك و بانجو فروخته و موفق تر بوده) :D عملكرد مايكروسافت تو اين نسل از نظر بازي كم از سايپا نداشته...الان چه نشونه مثبتي هست ك نگران تمام انلاين بودن بازي شركتي كه تا به حال هيچ تجربه انلايني نداشته نباشيم؟
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,744
9,078
نام
حمیدرضا
اخه شایعه پر رنگ یا دقیقی هم نیست که بشه نا امید یا حتی امیدوار بود که پروژه به چه شکلی داره پیش میره
فک میکنم دلیل عرضه C3 بعد کنسل شدن legends و scalebound فقط و فقط عرضه شدن بازی و جلوگیری از مضحکه شدن بیشتر از مضعیت ماکروسافت استدیو گلوبال بود که انقد ضعیف عمل کرد ک بیشتر از این برند لکس باکس رو پایین نکشن
در صورتی که با عرضه بازی هم همچین اتفاق مثبتی جز اسم بازی خوب تو گیم پس نبود
پس nd هم همیشه محکوم به uncharted ساختن و tlou ساختن
santa monica هم محکوم به GOW ساختن
درسته اینکه فقط رو ساخت ی محتوا کار کردن بهترین انتخاب نیست و جلوی خلاقیتشون تا حدودی میگیره
اما مگه کاری که سونی با سانتا مونیکا کرد و بازی ریبوت شد و از اول ساخته شد نتیجه بدی داشت؟؟
انقدر خروجیش قوی بود که goty رو از شاهکاری مثل Rdr 2 گرفت
مشکل بنظر من از نحوه مدیریت و تزریق خلاقتیت و کیفیت کار که واقعا ماکروسافت ضعف داره تو این زمینه و امیدوارم تا نسل بعد انقدری جذب نیرو بکنه ک تموم شه این داستانا
اصلا وضعیت ناتی داگ و سانتا مونیکا رو با کوالیشن و 343 مقایسه نکن! سانتا داشت همین نسل IP جدید می ساخت، اما به دلایلی که تو این بحث جاش نیست پروژه بعد کلی هزینه کنسل کرد اما همون GOW که ساختن از نظر تغییرات کم از IP جدید نداشت! ناتی داگ هم به احتمال خیلی زیاد دیگه آنچارتد نمی سازه (خودشون بارها گفتن) و IP جدید میسازه!
اما از وقتی هیلو و گیرز افتادن دست استودیوهای جدید، تغییراتشون در حد ریبوت بوده؟ تا اینجا که مایکرو دقیقا همون مسیری که این بازی ها از اول نسل هفت داشتن رو ادامه داده! حالا باید دید در ادامه چی پیش میاد!
مایکرو هنوز تغییر نکرده به نظرم، ذهنیت هنوز همونه! یعنی من برای تک تک بازی هاشون می تونم مثال بزنم که چقدر ذهنیت مدیرهای XBOX خشک و افتضاحه! شایعه بازی های جدیدشون هم هنوز بوی امیدواری نمیده، به نظرم بیخود نیست که تو شایعه فیبل صحبت بخش چند نفره هست، اون طرف بازی جدید نینجا تئوری، حتی همین هیلو جدید، نمایش بازی بوی MMO میداد!!!
مایکرو یه زمان اومد اعلام کرد که دوران بازی های داستانی تموم شده، از اون موقع سونی با همین بازی های داستانی داره خودنمایی میکنه و مایکرو همچنان داره تو ذهنیت سوخته خودش دست و پا میزنه!
بخدا نیاز به کارشناس نیست، کافیه یه سال گیمر باشی، چقدر دیگه بازی چندنفره؟ این همه شرکت داره بازی چندنفره میسازه گیمر هر چقدر هم سلیقه ش خاص باشه یه دونه از همین بازی های مولتی پلتفرم نیازش رو برآورده میکنه!
مشکل مجموعه Xbox نیرو نیست، مشکل ذهنیت مدیرهاشه!
 

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,377
2,462
نام
Sajjad
والا اگه اسكيل باند و فيبل لجندو كنسل نميكرد جاي كرك داون و استيت او ديكي ميداد الان وضعش بهتر بود...يا مثلا رير با مايكرو از عرش به فرش اومد(از نظر بازيسازي الان لطفا نياين بگين سي اف تيوز و كينكت اسپورت بيشتر از پرفكت دارك و بانجو فروخته و موفق تر بوده) :D عملكرد مايكروسافت تو اين نسل از نظر بازي كم از سايپا نداشته...الان چه نشونه مثبتي هست ك نگران تمام انلاين بودن بازي شركتي كه تا به حال هيچ تجربه انلايني نداشته نباشيم؟
این که استودیو خودش تصمیم میگیره بازی آنلاین بسازه (قبل از خریده شدن!) چه ربطی به مایکروسافت داره؟ اگر هم بازی رو کنسل میکرد همین شما اولین نفر می‌اومدی میگفتی مایکروسافت به استودیو هاش آزادی عمل نمیده:D

اصلا وضعیت ناتی داگ و سانتا مونیکا رو با کوالیشن و 343 مقایسه نکن! سانتا داشت همین نسل IP جدید می ساخت، اما به دلایلی که تو این بحث جاش نیست پروژه بعد کلی هزینه کنسل کرد اما همون GOW که ساختن از نظر تغییرات کم از IP جدید نداشت! ناتی داگ هم به احتمال خیلی زیاد دیگه آنچارتد نمی سازه (خودشون بارها گفتن) و IP جدید میسازه!
اما از وقتی هیلو و گیرز افتادن دست استودیوهای جدید، تغییراتشون در حد ریبوت بوده؟ تا اینجا که مایکرو دقیقا همون مسیری که این بازی ها از اول نسل هفت داشتن رو ادامه داده! حالا باید دید در ادامه چی پیش میاد!
مایکرو هنوز تغییر نکرده به نظرم، ذهنیت هنوز همونه! یعنی من برای تک تک بازی هاشون می تونم مثال بزنم که چقدر ذهنیت مدیرهای XBOX خشک و افتضاحه! شایعه بازی های جدیدشون هم هنوز بوی امیدواری نمیده، به نظرم بیخود نیست که تو شایعه فیبل صحبت بخش چند نفره هست، اون طرف بازی جدید نینجا تئوری، حتی همین هیلو جدید، نمایش بازی بوی MMO میداد!!!
مایکرو یه زمان اومد اعلام کرد که دوران بازی های داستانی تموم شده، از اون موقع سونی با همین بازی های داستانی داره خودنمایی میکنه و مایکرو همچنان داره تو ذهنیت سوخته خودش دست و پا میزنه!
بخدا نیاز به کارشناس نیست، کافیه یه سال گیمر باشی، چقدر دیگه بازی چندنفره؟ این همه شرکت داره بازی چندنفره میسازه گیمر هر چقدر هم سلیقه ش خاص باشه یه دونه از همین بازی های مولتی پلتفرم نیازش رو برآورده میکنه!
مشکل مجموعه Xbox نیرو نیست، مشکل ذهنیت مدیرهاشه!
یه نگاه به استودیو هایی که ماکرو خریده بندازی متوجه میشی که مایکرو دنبال چه تیپ بازی هایی هست
بعد من نمیفهمم مشکلش چیه که یه بازی در کنار کمپین خوب، مولتی‌پلیر هم داشته باشه؟ قصاص قبل از جنایت می‌کنید:D
گیرز هم که بار ها گفته شده کولیشین چون تجربه ساختش نداشته نمیتونسته ریسک کنه تغییرات زیادی ایجاد کنه تو همون نسخه اول
الان با توجه به شایعاتی که اومده، به نظر میاد دیگه بازی سوپر خطی نیست بازی، حالا باید صبر کرد و دید چی از آب در اومده:D
 
آخرین ویرایش:

payot

کاربر سایت
Mar 10, 2010
141
82
به نظرم با توجه قدرت کنسول های نسل بعدی،‌ برخلاف نسل فعلی دیگه ترافلاپس و.. برنده نسل بعد رو تعیین نمی‌کنه،‌ محتوا مهمترین دلیل برای انتخاب بین دو پلتفرم هست. با توجه به علاقه مردم به سمت خرید دیجیتال به جای دیسک، مردم عموما ترجیح می‌دهند یک کنسول را انتخاب و بر روی آن سرمایه‌گذاری کنند.
با توجه به وضعیت استودیو های مایکروسافت و اصرار بر ساخت Halo و Gears به نظرم شانس زیادی برای رقابت با استودیوهای سونی نخواهند داشت.
 
  • Like
Reactions: mamad street

g4mer

کاربر سایت
Nov 18, 2017
711
1,123
نام
سعید ربانی
SM محکوم به ساخت GOW نبود اومدن IP جدید بسازن گند زدن و کلی ضرر مالی به بار اوردن دوباره سونی مجبورشون کرد گاد بسازن
همین الانم دارن یه IP جدید به کارگردانی کوری میسازن
ND هم هرچی بخواد میسازه تا الان ۴ تا IP مختلف ساخته و شک نکن بعد تلو ۲ می‌ره سراغ IP جدید
جالب تر این که سونی برای ساخت UN جدید کلا یه استودیو جدا ساخته تو سن دیگو ...
چرا دیگه تیم استینگ بعد ساخت gow ascension داشتن رو بازی بعد کار میکردن ک انقدر کار ضعیف بود باعث شد سانتا چندین سال بدون خروجی و در نهایت بازم برن سراغ ip خودشون
اما اینکه بگیم nd دیگه بعد تلو 2 دیگه تلو نمیسازه یکم غیر منطقیه
اما در مورد تعدد ip و خلاقیتی که باعث بشه مثلا gg از سه نسل killzone ساختن بیاد شاهکاری مثل h:zd رو بسازه بشدت استقبال میکنم
اما باید به این هم فک کنیم ک چیشد بعد سه نسل کیل زون همچین اتفاقی افتاد؟
بنظرم اون مدیر بخش گیم و ریس مجوعه استدیو فوق العاده ای ک سونی هم چند ساله بهش رسیده و داره با همچین نگرشی همچین خروجی فوق العاده ای رو بگیره تا حالا حدالقل ماکرو نداشته و بعید نیست ماکرو هم نسل بعد با این حجم استخدام به همچین نگرشی برسه پس انتظار همچین خروجی برای ماکرو هم حدالق سه تا چهار سال زمان میبره :D
اما ممکنه و اصلا عجیب نیست همچین اتفاقی در صورت انجام
 

Heska

www.hessamshar.com
کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,442
2,660
نام
Hessam
اصلا وضعیت ناتی داگ و سانتا مونیکا رو با کوالیشن و 343 مقایسه نکن! سانتا داشت همین نسل IP جدید می ساخت، اما به دلایلی که تو این بحث جاش نیست پروژه بعد کلی هزینه کنسل کرد اما همون GOW که ساختن از نظر تغییرات کم از IP جدید نداشت! ناتی داگ هم به احتمال خیلی زیاد دیگه آنچارتد نمی سازه (خودشون بارها گفتن) و IP جدید میسازه!
اما از وقتی هیلو و گیرز افتادن دست استودیوهای جدید، تغییراتشون در حد ریبوت بوده؟ تا اینجا که مایکرو دقیقا همون مسیری که این بازی ها از اول نسل هفت داشتن رو ادامه داده! حالا باید دید در ادامه چی پیش میاد!
مایکرو هنوز تغییر نکرده به نظرم، ذهنیت هنوز همونه! یعنی من برای تک تک بازی هاشون می تونم مثال بزنم که چقدر ذهنیت مدیرهای XBOX خشک و افتضاحه! شایعه بازی های جدیدشون هم هنوز بوی امیدواری نمیده، به نظرم بیخود نیست که تو شایعه فیبل صحبت بخش چند نفره هست، اون طرف بازی جدید نینجا تئوری، حتی همین هیلو جدید، نمایش بازی بوی MMO میداد!!!
مایکرو یه زمان اومد اعلام کرد که دوران بازی های داستانی تموم شده، از اون موقع سونی با همین بازی های داستانی داره خودنمایی میکنه و مایکرو همچنان داره تو ذهنیت سوخته خودش دست و پا میزنه!
بخدا نیاز به کارشناس نیست، کافیه یه سال گیمر باشی، چقدر دیگه بازی چندنفره؟ این همه شرکت داره بازی چندنفره میسازه گیمر هر چقدر هم سلیقه ش خاص باشه یه دونه از همین بازی های مولتی پلتفرم نیازش رو برآورده میکنه!
مشکل مجموعه Xbox نیرو نیست، مشکل ذهنیت مدیرهاشه!
من نمیدونم‌ این جو چیه که ملت میخوان مایکروسافت بشه سونی 2.0
آقا من میخوام TC کلا تا ابد گیرز بسازه
کلا امیدوارم تا ابد TC و 343 گیرز و هیلو بسازن
همیشه هم مایکروسافت مولتی رو بچپونه تو بازیهای انحصاریش.
همین ویژگی بازیهای انحصاری مایکرو رو برای من بشخصه ارزششو بالا میبره
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,744
9,078
نام
حمیدرضا
من نمیدونم‌ این جو چیه که ملت میخوان مایکروسافت بشه سونی 2.0
آقا من میخوام TC کلا تا ابد گیرز بسازه
کلا امیدوارم تا ابد TC و 343 گیرز و هیلو بسازن
همیشه هم مایکروسافت مولتی رو بچپونه تو بازیهای انحصاریش.
همین ویژگی بازیهای انحصاری مایکرو رو برای من بشخصه ارزششو بالا میبره
بحث اصلا ارتباطی با سونی 2 شدن مایکروسافت نداره!
فک نمی کنم شکی وجود داشته باشه که مایکرو تو نسل هشت تو ساخت انحصاری گند زده! بجز اقلیت ریسینگ بازها، استراتژی مایکروسافت تو جذب مخاطب از طریق ساخت بازی های انحصاری بی شک در مقابل سونی و نینتندو شکست خورده!
از طرف دیگه بحث زور چپون کردن بخش چندنفره نیست، والا آدم عقل داره انتخاب میکنه، تو بازار فعلی که بازی های چندنفره به شدت اشباع شدن و هر سلیقه ای رو پوشش میدن، میطلبه که مایکروسافت با توجه به علاقه عجیبی که این بخش داره یا تجربه منحصر به فرد و بی نقصی رو بتونه ارائه بده یا جور دیگه به فکر جلب نظر گیمرها باشه! با تجربه نچسبی مثل کرک دون 3، یا افتضاحی مثل فیبل لجندز، یا یه تجربه ناقص مثل COT (حداقل تو زمان عرضه) شکی نیست که به جایی نمی رسه!

در مورد بحث کوالیشن و 343، شما احساس می کنی همین برات کافیه ولی من اینطور فکر نمیکنم!
یادمه کوالیشن اون زمان که Black Tusk بود یه بازی مخفی کاری رو نشون داد. یه مدت بعد گیرز رو معرفی کرد، اسم استودیو تغییر کرد و لوگوشون شد چرخ دنده!!! چرا؟ اون بازی که نشون دادن هم اسپنسر یادمه گفت دمو تکنیکی بوده :|
یا 343، تا الان دوتا دنباله برای هیلو ساخته که کلون بازی هایی بودن که بانجی می ساخت! تو اینیفنیت گفتن که ریبوت می کنن ولی این ریبوت تغییری در حد GOW رو ایجاد میکنه؟ من بعید میدونم، اگر هم ایجاد کنه من خوشبین نیستم که اندازه ریبوت GOW مثبت و به درد بخور باشه!

حتی در مورد ادامه شاهکار ساختن Evolution Studios هم من شک دارم! مایکروسافت به یه اکشن نقش آفرینی بیش از هر سبک دیگه ای نیاز داره، اما چرا با اسم فیبل؟ من به بازی جدید Evolution هم مشکوکم، یه استودیو با این اعتبار چرا نباید یه IP جدید اکشن نقش آفرینی بسازه؟ چیزی که خودش میخواد؟ یعنی بعد این همه موفقیت انقدر اعتبار نداره؟
بازیش هنوز رسما معرفی نشده درسته ولی احتمال خیلی زیاد ریبوت فیبل هست و من امیدوارم که خودشون ساخت این بازی رو انتخاب کرده باشن!
 

Frobary

Return of the King
ناظم انجمن
Jun 6, 2007
27,394
46,358
نام
محمد
منم دارم در مورد شایعه صحبت می کنم! یعنی نمیشه سر شایعه بحث کرد؟

اتفاقا مایکروسافت تو همین نسل ثابت کرد بد و بدتر از فیبل لجندز هم هنوز ازش بر میاد! انقدر تو این نسل احمقانه با استودیوهای داخلیشون رفتار کردن که به جرات میگم اگه جا رئیس استودیوهاشون به گیمر 10 ساله بود خروجی بهتری میگرفتن!
مدیرهای اکس باکس درکی از سلیقه گیمرها و چیزی که تو بازار مثل یه الماس دیده بشه نداره، سر همین مسئله این نسل از نظر یه گیمر که بخواد بیاد سمت X1 بازی های مایکرو شده بودن نچسب، تو بهترین حالتش گیمر این فاکتور رو باید ایگنور می کرد (در مقایسه با سونی و نینتندو)!

این ذهنیت افتضاح یه شبه تغییر نمیکنه! اگه تغییر کرده بودن انحصاری نچسبی به اسم کرک دون 3 همین اخیرا منتشر نمیشد!
لازم به ذکره که playground الان بعنوان استودیو Xbox تو تصمیم گیرهای مدیریتی تقریبا هیچ کاره میشه! اینا وقتی مستقل بودن شاهکار ساختن، از این به بعد بازی هاشون تحت تاثیر مدیرهای xbox هست و از این به بعد من به این استودیو مثل کوالیشن (که از نظر من سرکوب شده که تا ابد GEOW بسازه)، 343 (که اینا هم تا زمان فسیل شدن تک تک نیروهاشون دائما هیلو میسازن!) نگاه میکنم!!!
واسه همین هست یهو طی یک سال، 5 یا 6 تا استودیو که زمینه اصلی کارشون ساخت بازی های تک نفره هست رو اضافه کردن؟ :D من یا شما اصلا از جزییات قرارداد استودیوها خبر نداریم پس نمی تونیم بگیم تصمیمات تو چه سطحی گرفته میشن. ضمن اینکه مدت ها قبل از اینکه PG بیاد زیر مجموعه مایکروسافت، شایعه ساخته شدن Fable به دست این استودیو پخش شده بود.
 

Frobary

Return of the King
ناظم انجمن
Jun 6, 2007
27,394
46,358
نام
محمد
مثل اینکه Brad Sams قراره یه سری اطلاعات در مورد کنفرانس رو لیک کنه! :| :D تا چند ساعت دیگه یه پست توی توییتر میده و یه سری پیش بینی رو میزاره، البته اینا اطلاعات رسمی نیستن ولی با توجه به سابقه ای که داره، به نظر میاد خیلی از حرف هاش درست از آب در بیان. امیدوارم موارد حیاتی (!) رو لیک نکنه.
 

g4mer

کاربر سایت
Nov 18, 2017
711
1,123
نام
سعید ربانی
بحث اصلا ارتباطی با سونی 2 شدن مایکروسافت نداره!
فک نمی کنم شکی وجود داشته باشه که مایکرو تو نسل هشت تو ساخت انحصاری گند زده! بجز اقلیت ریسینگ بازها، استراتژی مایکروسافت تو جذب مخاطب از طریق ساخت بازی های انحصاری بی شک در مقابل سونی و نینتندو شکست خورده!
از طرف دیگه بحث زور چپون کردن بخش چندنفره نیست، والا آدم عقل داره انتخاب میکنه، تو بازار فعلی که بازی های چندنفره به شدت اشباع شدن و هر سلیقه ای رو پوشش میدن، میطلبه که مایکروسافت با توجه به علاقه عجیبی که این بخش داره یا تجربه منحصر به فرد و بی نقصی رو بتونه ارائه بده یا جور دیگه به فکر جلب نظر گیمرها باشه! با تجربه نچسبی مثل کرک دون 3، یا افتضاحی مثل فیبل لجندز، یا یه تجربه ناقص مثل COT (حداقل تو زمان عرضه) شکی نیست که به جایی نمی رسه!

در مورد بحث کوالیشن و 343، شما احساس می کنی همین برات کافیه ولی من اینطور فکر نمیکنم!
یادمه کوالیشن اون زمان که Black Tusk بود یه بازی مخفی کاری رو نشون داد. یه مدت بعد گیرز رو معرفی کرد، اسم استودیو تغییر کرد و لوگوشون شد چرخ دنده!!! چرا؟ اون بازی که نشون دادن هم اسپنسر یادمه گفت دمو تکنیکی بوده :|
یا 343، تا الان دوتا دنباله برای هیلو ساخته که کلون بازی هایی بودن که بانجی می ساخت! تو اینیفنیت گفتن که ریبوت می کنن ولی این ریبوت تغییری در حد GOW رو ایجاد میکنه؟ من بعید میدونم، اگر هم ایجاد کنه من خوشبین نیستم که اندازه ریبوت GOW مثبت و به درد بخور باشه!

حتی در مورد ادامه شاهکار ساختن Evolution Studios هم من شک دارم! مایکروسافت به یه اکشن نقش آفرینی بیش از هر سبک دیگه ای نیاز داره، اما چرا با اسم فیبل؟ من به بازی جدید Evolution هم مشکوکم، یه استودیو با این اعتبار چرا نباید یه IP جدید اکشن نقش آفرینی بسازه؟ چیزی که خودش میخواد؟ یعنی بعد این همه موفقیت انقدر اعتبار نداره؟
بازیش هنوز رسما معرفی نشده درسته ولی احتمال خیلی زیاد ریبوت فیبل هست و من امیدوارم که خودشون ساخت این بازی رو انتخاب کرده باشن!
حرفتونو تا حدودی قبول دارم
اما اینکه infinite به هیچکی قول نداره goty بشه یا جای GOW رو اینور بازی کنه نمیدونم چطوری به این نتیجه رسیدی ک اگه نقش gow رو اینور بازی نکنه ینی کار قوی نمیتونه باش؟؟!
اما قضیه evolation چیه ؟؟
 

g4mer

کاربر سایت
Nov 18, 2017
711
1,123
نام
سعید ربانی
مدیر عامل platinum games اقای اینابا هم فرمودن چند پروژه معرفی نشده داریم :D
بعد از تجربه ناموفق scalebound ینی میشه ماکروسافت مگا بمب بعدیش بازی انحصاری با دست پخت platinum باش؟
با اینکه رابطه پلاتینیوم سر پروژه کنسل شده شکر آب شدد اما بنظرم اصلا بعید نیست با تجربه ای ک برای هر دو بوجود اومد حدالقل یه پروژه شاخ انحصاری ازشون ببینیم
 
  • Like
Reactions: X B I T B
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟