نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2019 Press Conference

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ali Venom

کاربر سایت
پس از کنارکشیدن کمپانی بزرگ سونی از برگذاری کنفرانس خبری در E3 سال 2019 بسیاری نسبت به حضور مایکروسافت هم شک و شبه داشتند تا اینکه فیل اسپنسر رسما تایید کرد انها همانند تمام سالهای گذشته در E3 با کنفرانس خبری، حضوری قدرتمند خواهند داشت.

تاریخ برگذاری مراسم بیستم خرداد ماه ساعت 00:30 بامداد

لینک های تماشای پخش زنده:
میکسر
یوتیوب
توییچ
توییتر
فیسبوک



E3Briefing2019HERO-hero.jpg


343 Industries

استدیو 343 Industries در جریان مراسم E3 سال 2018 عنوان Halo Infinite را با یک نمایش فنی خارق العاده همراه با معرفی موتوربازیسازی جدید Slip Space به نمایش دراورد. بنا به گفته بانی راس رییس استدیو مذکور در E3 پیش رو شاهد نمایشی از انجین Slip Space خواهیم بود. این موتور جدید قرار است بستری برای اینده حداقل ده ساله سری هیلو باشد. عرضه هیلو اینفینیت در سال 2019 بعید به نظر میرسد و براساس پیش بینی ها در سال 2020 به همراه کنسول نسل بعدی اکس باکس منتشر خواهد شد.

The Coalition

استدیو د کوالیشن سال گذشته بازی Gears 5 را با یک تریلر داستانی که محوریت آن بر روی شخصیت کیت بود برای عرضه در سال 2019 معرفی کرد. حال امسال انتظار میرود با دست پر به E3 بیایند و شاهد یک تریلر گیمپلی طولانی تر از بازی و تاریخ دقیق عرضه بازی نیز مشخص بشود.
همچنین استدیو مذکور در همکاری با اسپلش دمیج بازی استراتژیک نوبتی گیرز تاکتیک را برای پی سی در دست توسعه دارد. و احتمال نمایش این اثر هم دور از انتظار نیست.
گفتنی است بعید است د کوالیشن بازی موبایلی گیرز پاپ را به کنفرانس خبری اصلی E3 بیاورد ولیکن در برنامه های جانبی ای تری همانند اینساید اکس باکس شاید شاهد اطلاعات بیشتری از بازی باشیم.

Rare

استدیو Rare در برنامه جدید اکس باکس گیمز استدیو قرار است دوباره تبدیل به کارخونه بازی سازی تبدیل بشود و در راستای این امر در یکسال گذشته حدود دو برابر تعداد اعضای استدیو رشد داشته و محل جدیدی برای گسترش فیزیکی استدیو ایجاد شده است. استدیو ریر در حال حاضر به چند تیم تقسیم شده و بخش قابل توجهی به پشتیبانی از بازی Sea of Thives ادامه میدهند و دو تیم دیگر مشغول ساخت بازیهای جدیدی هستند که شاید احتمال نمایش یکی از انها در E3 پیش رو وجود داشته باشد.
همچنین انها سال گذشته نسخه جدید Battletoads را با همکاری استدیو Dlala معرفی کردند که تاکنون این بازی در سکوت خبری به سر میبرده. انتظار منطقی وجود دارد که تاریخ عرضه دقیق این بازی همراه با نمایش گیمپلی مشخص شود.

Playground Games

استدیو پلی گراند گیمز پاییز سال گذشته عنوان فوق العاده موفق Forza Horizon 4 را عرضه کرد ولیکن تیم دوم بزرگ دیگر این استدیو از یک سال و نیم پیش در حال توسعه بازی جدیدی در سبک نقش افرینی جهان باز هستند که شاید احتمال معرفی کوتاه این اثر (براساس شایعه های معتبر فیبل 4) وجود داشته باشد. هرچند براساس نظر شخصی خودم بعید میدانم مایکروسافت از این برگ برنده بزرگ در سالی که سونی کنفرانسی ندارد استفاده کند.

Ninja Theory

استدیو نینجا تئوری سازنده بازی تحسین شده هل بلید حدود یکسال به صورت رسمی به خانواده اکس باکس استدیوز پیوسته ولیکن نمایش اثر جدید انها بسیار محتمل است. در انتهای سال گذشته میلادی فیل اسپنسر در پی پرسش مخاطبین اعلام کرد در سال اینده اطلاعاتی از بازی جدید استدیو نینجا تئوری منتشر خواهند کرد. براساس اطلاعات ثبت شده در لینکداین اعضای استدیو و دیگر منابع به نظر نینجا تئوری سالها در خفا مشغول توسعه بازی جدیدی به نام Bleeding edge بوده و حال شاید وقت نمایش عمومی این اثر مورد انتظار باشد.

دیگر استدیو های فرست پارتی در یک نگاه کوتاه:

استدیو Turn 10 باتوجه به اینکه دنبال گذاشتن زمان بیشتری برای توسعه نسخه بعدی فورزا است، پس از سالها حضور مداوم در E3 باید بگوییم امسال غایب خواهد بود.

استدیو کوچک Compulsion Games سال گذشته بازی We Happy Few را عرضه کرد و براساس منطق قطعا عنوانی در حد نمایش برای عموم در دست ندارد.

استدیو inXile Entertainment بازی Wasteland 3 را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم دردست دارد و احتمال نمایش این بازی در کنفرانس مایکروسافت وجود خواهد داشت. گفتنی است برایان فارگو موسس استدیو ساخت بازیهای جدید معرفی نشده را تایید کرده ولیکن نمایش انها به دور از منطق است.

استدیو Obsidian Entertainment بازی The Outer Worlds را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم در دست دارد و شاید مایکروسافت از نمایش این اثر در کنفرانس خبری خود استقبال کند. ساخت بازیهای جدید توسط استدیو مذکور تایید شده ولیکن نمایش ها تا قبل از عرضه The Outer Worlds عجیب خواهد بود.

استدیو تازه تاسیس The Initiative در حال عضوگیری و طی کردن مراحل اولیه شکل گیری است و باتوجه به سیاست های جدید مایکروسافت بابت عدم رونمایی زودهنگام بازیها، حضور انها در E3 پیش رو منتفی است.

استدیو Undead Labs سال گذشته بازی ضعیف State of Deacay 2 را منتشر کرد و نمایش بازی بعدی انها که نیز قسمت سوم همین مجموعه است قطعا در E3 2019 رخ نخواهد داد.



پ ن: تاپیک به مرور با اطلاعات کنسول نسل بعدی، خرید استدیوهای جدید و Xbox Global Publishing اپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:
مشکل شماها اینه که دنبال بازی های AAA مبگردید در حالی که سیاست نادلا و ابلاغش به اسپنسر گسترش بازی های سرویس محور و سرویس محکردن پلتفرم XBoX هست بر عکس سونی اتفاقا یکسری شرکت ها مثل یوبی سافت هم رفتن به اینطرف و سود هنگفتی از قبال Ranbow six seige هر سال دارن بدست میارن و تموم هم نمیشه حالا کنارش دو تا بازی داستانی هم میدن ولی الان سود اصلی تو این بازی هاس
متن این ابلاغیه سیاست رو میشه بدی ما هم ببینیم؟ :دی طرف میره Double Fine و Obsidian میخره واسه گسترش بازی سرویس محور؟ منطقی نبود بره چند تا استودیو بخره که کارشون ساخت این بازی هاست؟
 
مت بوتی یه مصاحبه کرده با یوروگیمر صحبت های مختلفی کرده از اسکارلت و... این بخشش توضیح میده درباره بازی های انحصاری :

You had a massive number of games on show today - a very broad offering. But in terms of exclusives, I got the feeling you were holding some things back for next year to show off. Maybe some of the studios you've signed recently, we'll see the fruits of those further down the line?

Matt Booty:
We showed up with 60 games on stage, 14 of which were from Xbox Game Studios. We need to pause and give some recognition to the studios which, less than a year after we did the acquisition, we're already seeing things on our stage. Equally, I'm excited for the things waiting in the wings. We have a lot of stuff we did not show. Stuff which, as you say, will be coming online as we get further into this.

It's interesting you brought that up as we had that discussion during rehearsals. We have 14 games here from Xbox Game Studios but we're not emptying the tank, getting everything we've got and just throwing it on stage.

و اونجاش که میگه "We have a lot of stuff we did not show" مشخصه نخواستن سال بعد که سال مهمیه (نمایش از کنسول نسل بعد) دست خالی باشن .
 
پر بازدیدترین تریلرهای E3:

jdg_999.jpg


اینم کنفرانس ها تا این لحظه:

h3cs_63.jpg


البته اینم در نظر بگیرید که خیلی ها کنفرانس ها رو زنده نگاه میکنن و ممکنه دیگه تریلرها رو جداگانه چک نکنن. مثلا فکر کنم تریلر Modern Warfare بعد از 24 ساعت بالای ده میلیون بازدید داشت. طبق این آمار هایپ سایبرپانک به شدت بالا هست، استفاده از کیانا ریوز هم خیلی هوشمندانه بود. تو این لیست رتبه Halo هم با توجه به اینکه چیز خفنی ازش نشون ندادن خوبه. گیرز هم کلا نیست lol
 
پر بازدیدترین تریلرهای E3:

51o9_98.jpg


اینم کنفرانس ها تا این لحظه:

h3cs_63.jpg


البته اینم در نظر بگیرید که خیلی ها کنفرانس ها رو زنده نگاه میکنن و ممکنه دیگه تریلرها رو جداگانه چک نکنن. مثلا فکر کنم تریلر Modern Warfare بعد از 24 ساعت بالای ده میلیون بازدید داشت. طبق این آمار هایپ سایبرپانک به شدت بالا هست، استفاده از کیانا ریوز هم خیلی هوشمندانه بود. تو این لیست رتبه Halo هم با توجه به اینکه چیز خفنی ازش نشون ندادن خوبه. گیرز هم کلا نیست lol
24 ساعت نشده 10 میلیون نفر نمایش سایبرپانک رو دیدن :| تازه علاوه بر 33 میلیون نفری که کنفرانس مایکرو رو تماشا کردن، درصد بالایی از اون 10 میلیون احتمالا منحصر به فرده :| :|
جالبه که استاروارز رو هم کنار زده، استاروارز!!!

هایپ بازی به شکل وحشتناکی بالا هست! البته کیفیت بازی با توجه به نمایش ها هم همینطور، به نظرم می تونه انتظارات رو برآورده کنه بهار 2020 رو زیر و رو میکنه!!!
 
اصلا حسش نیست بیام کامل توضیح بدم راجب کنفرانس، ولی به نظر من فاجعه نبود. مشکل اصلیش پشت پا زدن به یک سری انتظارات پایه بود... مثل نمایش کامل و خفن گیرز! یا استدیو معرفی کردن (2-3 تا. مخصوصا IO که خیلی شایعش زیاد بود) یا تیز یکی از بازیای اینشتیو و یا فیبل یا اقلا نمایش خیلی خفن از هیلو! و بازم پر کردن وقت با ایندی های مسخره (بعضن! بعضی هاشون واقعا واقعا خوب بودن! مثل 12 min و یا اون Spirit_چیچی :D )
ولی خب باز نمایش های قشنگشو داشت :D Ori که نیاز به گفتن نداره :D بنده خیلی هم با Bleeding Edge حال کردم :D امیدوارم گیمپلیشم خیلی خفن باشه :D
در کل نکته راجب کنفرانس زیاد هست ولی سیاست جدید ماکرو سر تبلیغات گیرز عجیبه! نمیخوام بگم فاجعست و قطعا خالیه دستشون و ... . اتفاقا این حرکتو ما این مدت چند باری دیدیم. مثلا راک استار سر GTA V و تا حدی Red dead 2 زد. حتی مارکتینگ سونی سر GoW هم یادمه خیلی قطره چکونی بود (اقلا تا یکی دو ماه مونده به انتشار)... بنظرم این حرکت ماکرو بیشتر فوکس داره روی اطمینان کاملش روی این قسمت. و خب شخصا (با اینکه خیلی فن سری نیستم) بنظرم اگه اطمینان داشته باشیم قراره بترکونه، این کارشون از نظر تاثیر گذاری میتونه خیلی موثر باشه، ولی اگه یک درصد اطمینانشون تو زرد از آب در بیاد واقعا شکست بدی میخوره مخصوصا از نظر فروش :D
 
خب بعد از نشست جو میخام نظرم را بگم. از سال 2005 به اینور کلی کنفرانس دیدم. متری که برای این کنفرانس باید در نظر گرفته بشه نسبت به وضعیت صنعت گیم در حال حاضر هست. چون آخر نسل هست تقریبا اکثر استدیوهای فرست پارتی یا بازی معرفی شده نزدیک به عرضه دارن یا رفتن روی نسل بعد. استدیو های Third Party هم دقیقا همچین وضعیتی دارن.

به شخصه اعتقادی ندارم که سونی برنده عدم حضورش بوده یا نمیدونم اگر حضور داشت میتونست کنفرانسی بهتر از این برگذار کنه. اساسا سال قبل که کلی بازی Third Party خوب در دسترس بود هم سونی به اون صورت سهمی نتونست بگیره و نتیجه اش کنفرانسی شد که چندان ملت را راضی نکرد و یک سری بازی برای بار n ام توش نمایش داشت.

پس اگر سونی بود وضعیت از اینم بدتر میشد. مگر اینکه مهره های نسل بعدیش را رو میکرد که غیر محتمل هست.

نکته دوم اینه که عدم حضور سونی به صورت خاص هیچ فرصت برای این کنفرانس ماکروسافت ایجاد نمی کرد که داره اینجا مدام تکرار میشه. وقتی بازی برای نمایش وجود نداره و 18 ماه تا عرضه کنسول نسل بعدی مونده چه فرصتی برای خودنمایی برای ماکرو فراهم شده؟ وقتی طرف مقابل یک سری اطلاعات ناقص از کنسولش داده آیا میشد از الان نسل بعد را معرفی کرد و بازی هاش را نشون داد؟

اما خود کنفرانس :

معرفی های جدید انحصاری خوب داشتیم :

Bleeding Edge
Flight Simulator
Phantasy Star Online 2
Blair Witch

یک سری بازی غیر انحصاری خوب نمایش داشتن :

CyberPunk
Elden Ring
The Outer World
Tale Of Arise
Dragon Ball Z
Dying Light 2
Star Wars
Borderlands 3

یک سری بازی انحصاری وضعیتشون مشخص شد و نمایش داشتن :

Gears
Ori
Battletoad
Halo

یک دوجین بازی indie جدید که به شخصه اکثرا یادم نیست به جز 12 minute

یک استدیو اضافه کردن (در عمل دوتا) که شد 15 تا و نشون میده برای نسل بعد جدی هستن.

گیم پس نقطه متمایز کننده کنفرانس بود که کاملا از رقبا جدا شده و بهترین سرویس حال حاضر هست با اختلاف .
اولین اطلاعات هم از نسل بعدی اومد.
اوج کنفرانس هم که حضور کیانو بود که واقعا عالی کارگردانی شده بود.

چی در مورد کنفرانس میتونست بهتر باشه ؟ به نظرم نمایش Gears 5 به عنوان بازی اصلی ماکروسافت برای امسال باید نمایش گیم پلی از کمپین داشت. همچنین ترجیح میدادم نمایش Battletoad بهتر بود.
اما به صورت کلی انتقادم حجم زیادی از بازهاست که به کنفرانس میارن و تمرکز کنفرانس را از بین میبرن و اینو باید اصلاح کنن.

با توجه به نکاتی که گفتم به نظرم این کنفرانس میتونه به راحتی یک امتیاز 8/10 با توجه به وضعیت فعلی نسل بگیره. این دو امتیازی که کم کردم هم به خاطر نمایش نه چندان خوب Gears و سرعت زیاد کنفرانس هست.
 
رییس استودیو 343 گفته یکجورایی میدونیم انتطارتون چی بود ولی باید منتطر نمایش بزرگ Halo در e3 2020 باشید عملا از سر ناچاری انگار حاظر شدن امسال مشخص بود چیزی نداشتن ولی چون دست ماکرو خالی بوده یکچیزی سرهم کردن نشون بدن
 
24 ساعت نشده 10 میلیون نفر نمایش سایبرپانک رو دیدن :| تازه علاوه بر 33 میلیون نفری که کنفرانس مایکرو رو تماشا کردن، درصد بالایی از اون 10 میلیون احتمالا منحصر به فرده :|:|
جالبه که استاروارز رو هم کنار زده، استاروارز!!!

هایپ بازی به شکل وحشتناکی بالا هست! البته کیفیت بازی با توجه به نمایش ها هم همینطور، به نظرم می تونه انتظارات رو برآورده کنه بهار 2020 رو زیر و رو میکنه!!!
کلا استفاده از بازیگران بزرگ این مزیت داره الان اون نمایش بازی کوجیما هم خیلی سریع رکورد تماشاچی زده بود و قشنگ جواب داده این روش تو بازی ها
 
كلا مايكرو بعد از فيد بكهاي منفي از گيرز ٤ و هيلو ٥ گيج شده بود و مساله هم اين بود كه اين انتقادها از فنهاي تعصبي فرانچايزا بود .
بعد هم كه كنسول ايكس رو معرفي كرد كه فقط مي خواست يه جواب به پرو بده رو قدرت سخت افزاري كه شديد شكست خورد و گيمرها اين پيغام رو فرستادن كه خوراك اصلي گيمر گيمه نه قدرت سخت افزاري صرفا.
خوب بعد از اين قضيه مايكرو يه چرخش ديگه كرد و رو اورد به كسايي كه دنباله بازي هستن اما شرايط اقتصادي مناسبي رو چه واسه خريد كنسول و چه خريد گيم ندارن از اين رو هم گيم پس و وان اس ديجيتال رو روانه كرد كه هم بتونه سود بيشتري رو بازيهاي ديجيتال كنه و هم اينكه سهمش رو تو بازار بيشتر بشه.
وگرنه واقعا الان اگر امكان خريد بازي بود گيم پس دوزار هم نمي ارزيد .
تو كشور خودمون كه الان قيمتهاي نجومي بازيها يه عده رو ميكشونه به اين سمت
هرچند كسي واقعا الان دنباله ايكس باكس نميره مگر اينكه ديگه سقف هزينه اش ٣ ميليون باشه.
همه اينها رو گفتم كه انتظار الكي از ماكرو نداشته باشيم هيچ وقت انحصاريهاش تعيين كننده نبوده نيست و نخواهد بود
 
ببخشید ولی اگر راجب بخش آنلاین TLOU اطالاعات کافی و درستی داشتی هیچوقت همچین کامنتی نمیدادی :D
بخش انلاین بخاطر مکانیزم های گیم پلی که توی خود سینگل هم بود یه چیز عالی دراومده بود
ولی از جنبه ی پشتیبانی که اصلا اینطور نیست طبق چیزایی که شنیدم هنوزم یا تا چند وقت پیش برای گیرز اپدیت میومد
ضمن اینکه انلاینش pay to win بود :|
کنسول + گیم پس برای کسی که میخواد لذت بازی های آنلاین رو از دست نده خیلی به صرفه تر هست
پی سی + گیم پس + پایرت

==========================
ی مسئله دیگه که هست اینه که قیمت اشتراک نتفلیکس با گیم پس تقریبا برابره ولی قیمت بازی چند برابر قیمت فیلمه ضمن از اینکه افراد خیلی بیشتری فیلم و سریال رو دنبال میکنن و قیمت اشتراک سر همین موضوع میاد میتونه بیاد پایین تر
 
  • Like
Reactions: ULTIMATE TEAM
اساسا سال قبل که کلی بازی Third Party خوب در دسترس بود هم سونی به اون صورت سهمی نتونست بگیره و نتیجه اش کنفرانسی شد که چندان ملت را راضی نکرد و یک سری بازی برای بار n ام توش نمایش داشت.
جسارتا از بین نمایش های پارسال سونی کدومشون نمایش n امشون بود؟ مثلا گیم پلی گوست آو سوشیما نمایش nمش بود یا لست 2؟ کنترل ؟ Ni oh 2 ؟ یا شایدم RE2 ؟ دث استرندینگ هم اولین فوتیج گیم پلیش رو نشون داد (کاری با کیفیتش ندارم) این وسط یدونه اسپایدرمن تکراری بود نهایتا. دیگه میخواید خالی ببندید هم انقد ضایع عمل نکنید :D
همون نمایش پارسال سونی از نظر سطح سوپرایز و سرگرم کنندگی چندین برابر بهتر از کنفرانس امسال مایکروسافت بود. 4تا گیم پلی دیدیم حداقل. نه که دوربین بره تو زیرزمین آخرم CG نشون بدن :D
 
آخرین ویرایش:
کنفرانس به نظرم خوب بود فقط گیم پلی نشون ندادن از گیرز و هیلو خیلی ضدحال بود حالا گیرز به چیزی ولی هیلو اصلا تو کتم نمیره اینکه میگفتن دسته ایکس باکس و پی سینا و این چیزا بعد اونی که نشون دادن !!
به نظرم لحظه آخری تریلر گیم پلی کنسل کردن
گیم پلی گیرزو نشون دادن پرفسور منتها بعد کنفرانس

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
رییس استودیو 343 گفته یکجورایی میدونیم انتطارتون چی بود ولی باید منتطر نمایش بزرگ Halo در e3 2020 باشید عملا از سر ناچاری انگار حاظر شدن امسال مشخص بود چیزی نداشتن ولی چون دست ماکرو خالی بوده یکچیزی سرهم کردن نشون بدن
چه ربطی به محتوا نداشتن داره اخه :D
نمایش به اون شاخی
قرار نبود چیز بیشتری نشون بدن نه اینکه محتوایی وجود نداشته باش:D=))
پارسالو بگی بله دو سال تا عرضه داره اما نه امسال که طبق سنت بازی های AAA و بزرگی مثل halo که باید سال های قبلتر هم نمایش داشته باش که هم مشوق فروش نسل باش و هم کنسول فعلی و طرفدارایی که تشنه نمایش هستن
شما تریلر 2006 halo 3 رو ببین فقط ی مستر چیف رو نشون داد میرف ک جنگ رو تموم کنه:D:Smoke:
اتفاقا انتظار نمایشی کوتاه تر و ی نمایش بسته از زره مستر چیف باش فقط:D
بشخصه لایو ک میدیدم فقط محو مدل پر جزیات مستر چیف بودمو انتظار بیشتری نداشتم:D
____________________________
اما تابلو بود بیشتر استدیو ها سویچ کردن رو نسل بعد:D
سخته ی سال دیگم کم محتوا بودن برند اکس باکس ولی امیدوارم برای نسل بعد حرفه ای تر چه تو کنفرانس و چه تو مارکتینگ داشته باشن که تو ذوقمون نخوره
غیر از ارایه واقعا ضعیف محتوایی گرز کنفرانس هیچی از خیلی خوب کم نداشت اما بنظرم چینش ضعیف نمایشا و اصرار به اعداد بالا و تعداد نمایش بالا و کیفیت ن ضعیف اما معمولی تو ذوق میزنه
کاش دست از اعداد و ارقامی که یوزر درگیر کمیت نیست وقتی بیشتر درگیر کیفیته
خیلی به هیلو امیدوارم
خیلی به گرز امیدوارم(حس میکنم داستان درگیر کننده و عمیقی داره مخصوصا اون تریلر اول که عالی بود:x)
امیدوارم گیم پس با خدمات واقعا ارزون و بصرفه لانچ خوبی رو pc داشته باش که اگه غیر این بشه عجیب:D
 
جسارتا از بین نمایش های پارسال سونی کدومشون نمایش n امشون بود؟ مثلا گیم پلی گوست آو سوشیما نمایش nمش بود یا لست 2؟ کنترل ؟ Ni oh 2 ؟ یا شایدم RE2 ؟ دث استرندینگ هم اولین فوتیج گیم پلیش رو نشون داد (کاری با کیفیتش ندارم) این وسط یدونه اسپایدرمن تکراری بود نهایتا. دیگه میخواید خالی ببنید هم انقد ضایع عمل نکنید :D
همون نمایش پارسال سونی از نظر سطح سوپرایز و سرگرم کنندگی چندین برابر بهتر از کنفرانس امسال مایکروسافت بود. 4تا گیم پلی دیدیم حداقل. نه که دوربین بره تو زیرزمین آخرم CG نشون بدن :D
كلا مساله اينه كه جوري برخورد مي كنن كه انگار مايكرو تركونده تو گيم فقط كنفرانس خيلي خوب نبوده .
بابا دهن مارو از اول اين نسل هشت اسفالت كرده هميشه يه مشت وعده وعيد ميداد اخرش چيزي در نمي يومد امسال همين كارم نكرد كلي كرك داون هايپ كردن تو اي تري ٢٠١٤ ( فكر كن!) قرار بود در حد جي تي اي باشه چون سازندش هم همون طرف بود بعدم باهاش بهم زدنو بعد چهار سال ورداشتن چه بازي دادن بيرون.
توقع يه ايكس باكس فن اينه طرف بياد بگه اقا اين دوتا بازي ما تا اخر ٢٠١٩ .
حالا اينكه تو مسل بعد يه بازي مياد كه چنين و چنان اصلا موضع بحث نيست اونم با يه سري تيزر .
كه تازه تيزرهاي خيلي خفن اخرش چي ميشه مثله گوست ريكون يا ديويژن اينكه راحت هيچي نداده بعد يه فرانچايز يدرد بخورشم باز لگويي كرد : دي. بعد از از دست رفتن اسپايدر من ايندفعه شاهكار بعدي اكسپنشن فورزا لگو بود .
عملا هايپ ايپكس و فيفا ٢٠ به مراتب از كل كنفرانس ايكس باكس بيشتر بود.
كلا مايكرو و سوني دو جنبه دارن كه با تمام شركتهاي سازنده گيم متمايزشون مي كنه اونم اينه كه سخت افزار يا همون كنسول هم ارائه ميدن.
حالا اكتيويژن و يوبي سافت و الكترونيك ارتز و وارنر همه تو گيم سازي از مايكروسافت استديو بهترن ولي سوني انترتينمنت تونسته خيلي خوب رقابت كنه با بقيه شركتهاي گيمينگ و مثلا رقابت با راكستار كار هركسي نيست كه سوني اين كارو كرد منتهي ماكرو تو گيم در حد وارنره نه خيلي قويه نه ضعيف و نميشه ازش توقع گيم خوب رو داشت
 
  • Like
Reactions: gintoki and Sepi_60
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or