نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2019 Press Conference

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ali Venom

کاربر سایت
پس از کنارکشیدن کمپانی بزرگ سونی از برگذاری کنفرانس خبری در E3 سال 2019 بسیاری نسبت به حضور مایکروسافت هم شک و شبه داشتند تا اینکه فیل اسپنسر رسما تایید کرد انها همانند تمام سالهای گذشته در E3 با کنفرانس خبری، حضوری قدرتمند خواهند داشت.

تاریخ برگذاری مراسم بیستم خرداد ماه ساعت 00:30 بامداد

لینک های تماشای پخش زنده:
میکسر
یوتیوب
توییچ
توییتر
فیسبوک



E3Briefing2019HERO-hero.jpg


343 Industries

استدیو 343 Industries در جریان مراسم E3 سال 2018 عنوان Halo Infinite را با یک نمایش فنی خارق العاده همراه با معرفی موتوربازیسازی جدید Slip Space به نمایش دراورد. بنا به گفته بانی راس رییس استدیو مذکور در E3 پیش رو شاهد نمایشی از انجین Slip Space خواهیم بود. این موتور جدید قرار است بستری برای اینده حداقل ده ساله سری هیلو باشد. عرضه هیلو اینفینیت در سال 2019 بعید به نظر میرسد و براساس پیش بینی ها در سال 2020 به همراه کنسول نسل بعدی اکس باکس منتشر خواهد شد.

The Coalition

استدیو د کوالیشن سال گذشته بازی Gears 5 را با یک تریلر داستانی که محوریت آن بر روی شخصیت کیت بود برای عرضه در سال 2019 معرفی کرد. حال امسال انتظار میرود با دست پر به E3 بیایند و شاهد یک تریلر گیمپلی طولانی تر از بازی و تاریخ دقیق عرضه بازی نیز مشخص بشود.
همچنین استدیو مذکور در همکاری با اسپلش دمیج بازی استراتژیک نوبتی گیرز تاکتیک را برای پی سی در دست توسعه دارد. و احتمال نمایش این اثر هم دور از انتظار نیست.
گفتنی است بعید است د کوالیشن بازی موبایلی گیرز پاپ را به کنفرانس خبری اصلی E3 بیاورد ولیکن در برنامه های جانبی ای تری همانند اینساید اکس باکس شاید شاهد اطلاعات بیشتری از بازی باشیم.

Rare

استدیو Rare در برنامه جدید اکس باکس گیمز استدیو قرار است دوباره تبدیل به کارخونه بازی سازی تبدیل بشود و در راستای این امر در یکسال گذشته حدود دو برابر تعداد اعضای استدیو رشد داشته و محل جدیدی برای گسترش فیزیکی استدیو ایجاد شده است. استدیو ریر در حال حاضر به چند تیم تقسیم شده و بخش قابل توجهی به پشتیبانی از بازی Sea of Thives ادامه میدهند و دو تیم دیگر مشغول ساخت بازیهای جدیدی هستند که شاید احتمال نمایش یکی از انها در E3 پیش رو وجود داشته باشد.
همچنین انها سال گذشته نسخه جدید Battletoads را با همکاری استدیو Dlala معرفی کردند که تاکنون این بازی در سکوت خبری به سر میبرده. انتظار منطقی وجود دارد که تاریخ عرضه دقیق این بازی همراه با نمایش گیمپلی مشخص شود.

Playground Games

استدیو پلی گراند گیمز پاییز سال گذشته عنوان فوق العاده موفق Forza Horizon 4 را عرضه کرد ولیکن تیم دوم بزرگ دیگر این استدیو از یک سال و نیم پیش در حال توسعه بازی جدیدی در سبک نقش افرینی جهان باز هستند که شاید احتمال معرفی کوتاه این اثر (براساس شایعه های معتبر فیبل 4) وجود داشته باشد. هرچند براساس نظر شخصی خودم بعید میدانم مایکروسافت از این برگ برنده بزرگ در سالی که سونی کنفرانسی ندارد استفاده کند.

Ninja Theory

استدیو نینجا تئوری سازنده بازی تحسین شده هل بلید حدود یکسال به صورت رسمی به خانواده اکس باکس استدیوز پیوسته ولیکن نمایش اثر جدید انها بسیار محتمل است. در انتهای سال گذشته میلادی فیل اسپنسر در پی پرسش مخاطبین اعلام کرد در سال اینده اطلاعاتی از بازی جدید استدیو نینجا تئوری منتشر خواهند کرد. براساس اطلاعات ثبت شده در لینکداین اعضای استدیو و دیگر منابع به نظر نینجا تئوری سالها در خفا مشغول توسعه بازی جدیدی به نام Bleeding edge بوده و حال شاید وقت نمایش عمومی این اثر مورد انتظار باشد.

دیگر استدیو های فرست پارتی در یک نگاه کوتاه:

استدیو Turn 10 باتوجه به اینکه دنبال گذاشتن زمان بیشتری برای توسعه نسخه بعدی فورزا است، پس از سالها حضور مداوم در E3 باید بگوییم امسال غایب خواهد بود.

استدیو کوچک Compulsion Games سال گذشته بازی We Happy Few را عرضه کرد و براساس منطق قطعا عنوانی در حد نمایش برای عموم در دست ندارد.

استدیو inXile Entertainment بازی Wasteland 3 را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم دردست دارد و احتمال نمایش این بازی در کنفرانس مایکروسافت وجود خواهد داشت. گفتنی است برایان فارگو موسس استدیو ساخت بازیهای جدید معرفی نشده را تایید کرده ولیکن نمایش انها به دور از منطق است.

استدیو Obsidian Entertainment بازی The Outer Worlds را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم در دست دارد و شاید مایکروسافت از نمایش این اثر در کنفرانس خبری خود استقبال کند. ساخت بازیهای جدید توسط استدیو مذکور تایید شده ولیکن نمایش ها تا قبل از عرضه The Outer Worlds عجیب خواهد بود.

استدیو تازه تاسیس The Initiative در حال عضوگیری و طی کردن مراحل اولیه شکل گیری است و باتوجه به سیاست های جدید مایکروسافت بابت عدم رونمایی زودهنگام بازیها، حضور انها در E3 پیش رو منتفی است.

استدیو Undead Labs سال گذشته بازی ضعیف State of Deacay 2 را منتشر کرد و نمایش بازی بعدی انها که نیز قسمت سوم همین مجموعه است قطعا در E3 2019 رخ نخواهد داد.



پ ن: تاپیک به مرور با اطلاعات کنسول نسل بعدی، خرید استدیوهای جدید و Xbox Global Publishing اپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:
الان بهتر میشه در مورد کنفرانس نظر داد :D

محتوای کنفرانس خوب بود ولی بازم نبود سورپرایز کاملا به چشم میاد و مشخص هست مهره های اصلی رو گذاشتن برای رونمایی کامل از نسل بعد. گیم پس محشره، کلی بازی بزرگ و کوچک براش میاد، از Outer World که بازی خود مایکروسافت نیست بگیر تا ایندی های جمع و جور. ولی این محتوای خوب به دلیل چیدمان و اجرای بد کامل نابود شد رفت پی کارش، به خاطر همین تبلیغ گیم پس، اومدن تعداد زیادی بازی مستقل رو چپ و راست نشون داد که هر چقدر هم بازی های خوبی باشن ولی نمایش اینا واسه یه کنفرانس اونم تو این سطح، خیلی جذاب نیست. از اون طرف به خاطر همین تعداد بالای بازی ها، سایر نمایش ها هم به موارد سطحی و خیلی کوتاه تبدیل شد وگرنه در حالت عادی 4 دقیقه هیلو و اوری رو نشون میدادن و 8-7 دقیقه گیرز و حتی گیم پلی بازی های مولتی پلترم، بدون شک کنفرانس جذاب تر از این میشد. خرید Double Fine بهترین نکته دیشب بود، مایکروسافت داره سعی میکنه اکثر سبک ها رو پوشش بده، یه استودیو هم که برای AoE تاسیس کردن که خبر خوبیه ولی DF خودش سازنده ای هست که اگه بهش بها بدن، به راحتی میتونه بازی های خفنی بسازه. امیدوارم واسه شروع کار سریع یه بودجه حسابی بدن که برن سر وقت Brutal Legends 2 :D از شکل بد مراسم که بگذریم میرسیم به گیرز 5 که من هنوز برام جای سواله این دری وری (!) هایی که ازش پخش کردن دقیقا چی بود، کاور استوری میزان وسط کنفرانس، باشه بابا فهمیدیم کاورت خیلی خفنه! بعدش هم تریلر سینمایی از یکی از مدهای بازی، دستتون درد نکنه. بازی سه ماه دیگه میاد تازه قراره چند روز دیگه یه تریلر سینمایی داستانی ازش پخش بشه (که اینم جای سواله چرا همین رو توی کنفرانس پخش نکردن)، و به نظر میاد گیم پلی میره چند هفته قبل از عرضه که نه تنها عجیبه بلکه به شدت ناامید کننده هست و احتمال داره IP رو کامل نابود کنن با این سیستم مارکتینگ. غیر از اینکه بازی واقعا کیفیت بالایی داشته باشه که خب چون چیزی ازش ندیدیم فعلا این موضوع منتفی هست. نمایش هیلو هم یه جور خاصی بود، به عنوان تریلر جالب بود خصوصا اینکه بازی قراره یک سال و نیم دیگه بیاد و فرصت کافی برای نمایشش هست، از اون طرف ریتم تریلر کند بود و اگه قرار بود گیم پلی نشون بدن هم من انتظار یه چیز حماسی داشتم. گرافیک بازی هم جالبه من دیشب فکر کردم CG هست، الان دیدم گویا In engine هست و باز جالبه دیدم یه سری از دوستان میگن گرافیکش در حد این نسل هم نبوده! :| والا نمیدونم کدوم بازی رو تا حالا دیدن که اینقدر شبیه به CG باشه (البته باید دید گرافیک واقعی چطوره، فعلا در مورد تریلر داریم نظر میدیم)، از نظر کیفیت تصویر محشر بود، حالا اینکه در حد این نسل نیست هم خب لابد نیست دیگه lol :D در کل کنفرانس خیلی پایین تر از حد انتظارم بود ولی روند رو به رشد مایکروسافت تو این مدت خیلی امیدوارکننده هست و مایکروسافت داره چوب اشتباهات سال های قبل رو میخوره و برای همین برای دیدن بازی های به درد بخور جدید با مدت بیشتری صبر کرد. ولی بازم نمیشه از فرم بد اجرای کنفرانس به راحتی گذاشت، خصوصا بعد از اون اجرای خیلی خوب پارسال، اگه هر سال این مدلی اجرا میشد یه چیزی :D راستی در مورد هیلو و اینکه مایکروسافت دو سال هست داره بازی نسل بعدیش رو نشون میده، این خبر رسمی بعد از تریلر دیشب:


پ.ن: کنفرانس پارسال با اون کیفیت رو یه سری از دوستان اومدن اینجا گفتن چرت و داغون هست و آخرش هم دیدیم واقعا قضیه چیه، انتظار نداشته باشید الان که کنفرانس خوب نبوده، نیان واسه ترول. سیستمشون اینجوری هست، دست خودشون نیست :D
پ.ن2: مایکروسافت باید یه تجدید نظری هم تو قرارداد بستن برای انحصاری به کمک استودیوهای TP بکنه، نه به نسل قبل و اوایل این نسل که کلی انحصاری این مدلی داشت، نه به الان که کلا موضوع رو تعطیل کرده! دو سه سال گذشته میتونستن قرارداد ببندن واسه بازی انحصاری تا مجبور نباشن منتظر خروجی استودیوهای جدید خودشون باشن.
به نظر شخصی خودم ، بسیار با الطاف برخورد میکنی وقتی صرفا به این راضی میشی که بگی کنفرانس مایکروسافت خوب نبود .
من هیچ نظر خاصی ندارم ، چون هیچ انتظاری از مایکرو نداشتم ، ولی با توجه به اتفاقاتی که تو این تاپیک افتاد و پست هایی که از انتظارات طرفداران مایکروسافت اینجا دیدیم ( مثل IP جدید نینجا که GOW killer ، قرار بود باشه ، گیم پلی گیرز که کل ژانر رو میخواست تغییر بده ، هیلو هم به همین منوال ، خرید استودیو خفن ، نمایش کلی TP خفن و کلا چیزایی که تو تاپیک ها دیدم ) در نتیجه فک میکنم اونی که میگه افتضاح واقع بین تر از اونی هست که صرفا به خوب نبود بسنده میکنه
 
به نظر شخصی خودم ، بسیار با الطاف برخورد میکنی وقتی صرفا به این راضی میشی که بگی کنفرانس مایکروسافت خوب نبود .
من هیچ نظر خاصی ندارم ، چون هیچ انتظاری از مایکرو نداشتم ، ولی با توجه به اتفاقاتی که تو این تاپیک افتاد و پست هایی که از انتظارات طرفداران مایکروسافت اینجا دیدیم ( مثل IP جدید نینجا که GOW killer ، قرار بود باشه ، گیم پلی گیرز که کل ژانر رو میخواست تغییر بده ، هیلو هم به همین منوال ، خرید استودیو خفن ، نمایش کلی TP خفن و کلا چیزایی که تو تاپیک ها دیدم ) در نتیجه فک میکنم اونی که میگه افتضاح واقع بین تر از اونی هست که صرفا به خوب نبود بسنده میکنه
اگه قرار باشه نظر کلی رو مد نظر قرار بدیم، یه نگاه هم به اینجا بندازید بد نیست:
Rate E3 Microsoft presentation

تازه اینجا عموم نظرات اینه که متوسط یا خوب بود! هر چند من از نظر خودم قبول ندارم که کنفرانس حتی متوسط باشه ولی اینکه به زور میخوای بگی حرف اونی که میگه افتضاح بود از حرف اونی که میگه خوب نبود، منطقی تره، در نوع خودش جالبه :D
 
چطوری میشه کا با اخرین کنفرانس این نسل نسخه نسل بعد مایکرو هم چیدید ؟ :))

کاملا مشخص بود که فقط خواستن بگذرونن یه جورایی ... :دی

نکته نگران کننده Gears بود فقط، همه چیز از بازی گفتن جز گیمپلی یه دو دقه از بخش کمپین ...

اون حضور کیانا ریوز هم از اپیک ترین لحظات تاریخ E3 بود . :دی
 
چطوری میشه کا با اخرین کنفرانس این نسل نسخه نسل بعد مایکرو هم چیدید ؟ :))

کاملا مشخص بود که فقط خواستن بگذرونن یه جورایی ... :D

نکته نگران کننده Gears بود فقط، همه چیز از بازی گفتن جز گیمپلی یه دو دقه از بخش کمپین ...

اون حضور کیانا ریوز هم از اپیک ترین لحظات تاریخ E3 بود . :D
تفاوت ها اینجاست که مشخص میشه :D بحث کیفی رو کلا بزاریم کنار، مارکتینگ واقعا یه هنره، CDPR با یه حرکت هوشمندانه کل توجه رو به بازیش جلب کرده، الان آمار بازدید از تریلر سایبرپانک به واسطه حضور کینا ریوز سر به فلک میکشه، آمار گیرز 5 هم اسفناکه جدا! تو ده تا بازی پربازدید هم نبوده با اینکه بازی های چندان زیادی هم به نمایش در نیومدن هنوز. البته خب چیزی هم نشون ندادن که کسی بخواد بره نگاه کنه. حالا موقع فروش هم که میشه CDPR پول پارو میکنه، TC هم باید به فکر تعدیل نیرو باشه لابد lol گیم پلی رو گذاشتن واسه سپتامبر گویا، بازی هم 10 سپتامبر میاد، اصلا با هیچ عقل و منطقی جور در نمیاد این حرکت.
 
تفاوت ها اینجاست که مشخص میشه :D بحث کیفی رو کلا بزاریم کنار، مارکتینگ واقعا یه هنره، CDPR با یه حرکت هوشمندانه کل توجه رو به بازیش جلب کرده، الان آمار بازدید از تریلر سایبرپانک به واسطه حضور کینا ریوز سر به فلک میکشه، آمار گیرز 5 هم اسفناکه جدا! تو ده تا بازی پربازدید هم نبوده با اینکه بازی های چندان زیادی هم به نمایش در نیومدن هنوز. البته خب چیزی هم نشون ندادن که کسی بخواد بره نگاه کنه. حالا موقع فروش هم که میشه CDPR پول پارو میکنه، TC هم باید به فکر تعدیل نیرو باشه لابد lol گیم پلی رو گذاشتن واسه سپتامبر گویا، بازی هم 10 سپتامبر میاد، اصلا با هیچ عقل و منطقی جور در نمیاد این حرکت.

حقیقتا من حتی از لحاظ کیفی هم امید چندانی به Gears ندارم، احساس میکنم کوالیشن به خاطر فشار و ترس از منتقدا و دور شدن از مسیر خطی و سندباکس کردن نسبی محیط، قراره آش شله قلمکار تحویلمون بده! خودمونی بخوام بگم اینه که گویا مرد این کار نیستن! (امیدوارم اشتباه کرده باشم) :دی چهار ماه به انتشار بازی مونده و عملا هیچ چیزی از بخش کمپین رو ما نمیدونیم...
 
  • Like
Reactions: Frobary
اون وسط مسطای کنفرانس یه بازی معرفی شد به اسم 12 Minutes خیلی جالب بود به نظرم ندیدم کسی اشاره کنه :D
 
الان بهتر میشه در مورد کنفرانس نظر داد :D

محتوای کنفرانس خوب بود ولی بازم نبود سورپرایز کاملا به چشم میاد و مشخص هست مهره های اصلی رو گذاشتن برای رونمایی کامل از نسل بعد. گیم پس محشره، کلی بازی بزرگ و کوچک براش میاد، از Outer World که بازی خود مایکروسافت نیست بگیر تا ایندی های جمع و جور. ولی این محتوای خوب به دلیل چیدمان و اجرای بد کامل نابود شد رفت پی کارش، به خاطر همین تبلیغ گیم پس، اومدن تعداد زیادی بازی مستقل رو چپ و راست نشون داد که هر چقدر هم بازی های خوبی باشن ولی نمایش اینا واسه یه کنفرانس اونم تو این سطح، خیلی جذاب نیست. از اون طرف به خاطر همین تعداد بالای بازی ها، سایر نمایش ها هم به موارد سطحی و خیلی کوتاه تبدیل شد وگرنه در حالت عادی 4 دقیقه هیلو و اوری رو نشون میدادن و 8-7 دقیقه گیرز و حتی گیم پلی بازی های مولتی پلترم، بدون شک کنفرانس جذاب تر از این میشد. خرید Double Fine بهترین نکته دیشب بود، مایکروسافت داره سعی میکنه اکثر سبک ها رو پوشش بده، یه استودیو هم که برای AoE تاسیس کردن که خبر خوبیه ولی DF خودش سازنده ای هست که اگه بهش بها بدن، به راحتی میتونه بازی های خفنی بسازه. امیدوارم واسه شروع کار سریع یه بودجه حسابی بدن که برن سر وقت Brutal Legends 2 :D از شکل بد مراسم که بگذریم میرسیم به گیرز 5 که من هنوز برام جای سواله این دری وری (!) هایی که ازش پخش کردن دقیقا چی بود، کاور استوری میزان وسط کنفرانس، باشه بابا فهمیدیم کاورت خیلی خفنه! بعدش هم تریلر سینمایی از یکی از مدهای بازی، دستتون درد نکنه. بازی سه ماه دیگه میاد تازه قراره چند روز دیگه یه تریلر سینمایی داستانی ازش پخش بشه (که اینم جای سواله چرا همین رو توی کنفرانس پخش نکردن)، و به نظر میاد گیم پلی میره چند هفته قبل از عرضه که نه تنها عجیبه بلکه به شدت ناامید کننده هست و احتمال داره IP رو کامل نابود کنن با این سیستم مارکتینگ. غیر از اینکه بازی واقعا کیفیت بالایی داشته باشه که خب چون چیزی ازش ندیدیم فعلا این موضوع منتفی هست. نمایش هیلو هم یه جور خاصی بود، به عنوان تریلر جالب بود خصوصا اینکه بازی قراره یک سال و نیم دیگه بیاد و فرصت کافی برای نمایشش هست، از اون طرف ریتم تریلر کند بود و اگه قرار بود گیم پلی نشون ندن هم من انتظار یه تریلر حماسی داشتم. گرافیک بازی هم جالبه من دیشب فکر کردم CG هست، الان دیدم گویا In engine هست و باز جالبه دیدم یه سری از دوستان میگن گرافیکش در حد این نسل هم نبوده! :| والا نمیدونم کدوم بازی رو تا حالا دیدن که اینقدر شبیه به CG باشه (البته باید دید گرافیک واقعی چطوره، فعلا در مورد تریلر داریم نظر میدیم)، از نظر کیفیت تصویر محشر بود، حالا اینکه در حد این نسل نیست هم خب لابد نیست دیگه lol :D تازه من حاضرم شرط ببندم گرافیک نهایی بازی روی کنسول نسل بعد از این هم به مراتب خفن تر هست ولی باز این چیزی که نشون دادن از نظر گرافیکی عالی بود. در کل کنفرانس خیلی پایین تر از حد انتظارم بود ولی روند رو به رشد مایکروسافت تو این مدت خیلی امیدوارکننده هست و مایکروسافت داره چوب اشتباهات سال های قبل رو میخوره و برای همین برای دیدن بازی های به درد بخور جدید با مدت بیشتری صبر کرد. ولی بازم نمیشه از فرم بد اجرای کنفرانس به راحتی گذاشت، خصوصا بعد از اون اجرای خیلی خوب پارسال، اگه هر سال این مدلی اجرا میشد یه چیزی :D راستی در مورد هیلو و اینکه مایکروسافت دو سال هست داره بازی نسل بعدیش رو نشون میده، این خبر رسمی بعد از تریلر دیشب:


پ.ن: کنفرانس پارسال با اون کیفیت رو یه سری از دوستان اومدن اینجا گفتن چرت و داغون هست و آخرش هم دیدیم واقعا قضیه چیه، انتظار نداشته باشید الان که کنفرانس خوب نبوده، نیان واسه ترول. سیستمشون اینجوری هست، دست خودشون نیست :D
پ.ن2: مایکروسافت باید یه تجدید نظری هم تو قرارداد بستن برای انحصاری به کمک استودیوهای TP بکنه، نه به نسل قبل و اوایل این نسل که کلی انحصاری این مدلی داشت، نه به الان که کلا موضوع رو تعطیل کرده! دو سه سال گذشته میتونستن قرارداد ببندن واسه بازی انحصاری تا مجبور نباشن منتظر خروجی استودیوهای جدید خودشون باشن.

10 درصد = عالی
73 درصد =بالای متوسط

مابقی هم گفتن ضعیف ولی چون بازیسنتر یه دنیای دیگه هست :دی اکثر سونی فنها دیدم انتقاد کردن در حالی که شرکت سونی اصلا حضور نداشت و بیخیال شده بود امسال انتظار داشتن اخر نسلی مایکروسافت بیاد هرچی داره و نداره رو کنه سال بعد هم بمونه دست خالی :دی
ملت یکم فکر قبل پست دادن بد نیست :دی
 
حقیقتا من حتی از لحاظ کیفی هم امید چندانی به Gears ندارم، احساس میکنم کوالیشن به خاطر فشار و ترس از منتقدا و دور شدن از مسیر خطی و سندباکس کردن نسبی محیط، قراره آش شله قلمکار تحویلمون بده! خودمونی بخوام بگم اینه که گویا مرد این کار نیستن! (امیدوارم اشتباه کرده باشم) :D چهار ماه به انتشار بازی مونده و عملا هیچ چیزی از بخش کمپین رو ما نمیدونیم...
من با نمایش پارسال حسابی هایپ شدم و انتظارم بالا رفت ولی الان قشنگ به بازی شک کردم :D ولی بازم عجیب هست، بازی هر چی باشه خیلی راحت میتونستن یه نمایش چند دقیقه ازش در بیارن. الان حتی کیفیت کار خوب هم باشه بازم همه شک کردن که چرا بازی رو نمایش ندادن و بازم یه فاز منفی براش شکل گرفته، دقیقا عین گیرز 4. جالبه یه اشتباه رو دو بار تکرار کنی! کاش چهار ماه بود، دقیقا سه ماه دیگه میاد.
 
من وقت نداشتم امسال اصلا ولی به امید هیلو و هایپ های شما نشستم دیدم
اون اولش که اسپنسر شروع کرد جملات همیشگیو گفتن : biggest line up - the most epic game show و...
معلوم بود قضیه مثل 40 تا انحصاری 2017 میشه
نمیدونم اینا مارو چی فرض کردن هر سال هایپ الکی هر سال عدد رقم و صفت "ترین" دار صرفا واسه به وجد آوردن حضار همیشه خوش !
اینکه پشت سر هم بازی پخش کنی تا یه حدی خوبه ولی اینا اینکارو میکنن که فقط بگن بازی زیاد نشون میدیم پس هستیم ! پس کنفرانسمون خفنه ! فارغ از اینکه بازی رنگ آمیزی باشه یا Gears pop .
میشد با یه پلن درست بدون اضافه کاری 16 17 تا تریلر خوب نشون میدادن اطلاعات نسل بعدو میدادن تو 1 ساعت و تمام !
در مورد نمایش هیلو و گیرز هم حرف نزنیم بهتره ...
 
به نظر من نمایش امشب مایکروسافت می تونه جوابی باشه برای نوع معرفی PS5
سونی به ساده ترین روش ممکن PS5 رو معرفی کرد و هیچ بازی هم از این کنسول نشون نداد یا معرفی نکرد.طبیعتا اگر سونی اینطوری رفتار کرده بدین معنا هست که تو کنفرانس مخصوص خودش (معمولا PlayStation meeting) قصد معرفی کامل کنسول و بازی هاش رو داره.اگر مایکرو امروز دار و ندارشو رو می کرد(با فرض اینکه چیزی در چنته داره) در مقابل همایش آتی سونی چی می تونست رو کنه؟
شما یه لحظه فکر کنید سونی تو کنفرانس بعدیش بازی هائی مثل هورایزون 2 ، گاو بعدی ، کیل زون 4 یا بازی های سیستم سلرزش رو معرفی کنه.اونوقت اگه مایکرو چیزی برای عرضه نداشته باشه به شدت قافیه رو به رقیب می بازه حالا هر چی زمان برگزاری کنفرانس ها به زمان عرضه نزدیک تر باشه کار سخت تر می شه.
زمانی که رقیب در میدان نیست من حرکت مایکرو رو کاملا منطقی و به جا می دونم.
 
اگه قرار باشه نظر کلی رو مد نظر قرار بدیم، یه نگاه هم به اینجا بندازید بد نیست:
Rate E3 Microsoft presentation

تازه اینجا عموم نظرات اینه که متوسط یا خوب بود! هر چند من از نظر خودم قبول ندارم که کنفرانس حتی متوسط باشه ولی اینکه به زور میخوای بگی حرف اونی که میگه افتضاح بود از حرف اونی که میگه خوب نبود، منطقی تره، در نوع خودش جالبه :D
من تو پستم گفتم با توجه انتظاراتی که اینجا داریم ، تاپبک تا صفحه ۷۰-۸۰ انتظارات همونی بود که گفتم ، و وقتی چیزی که میبینیم خیلی با اون چیزی که انتطار داریم تفاوت داره ، من به شخصه اگه باشم نظرم به طرف افتضاح بیشتر میل میکنه . حالا شاید شما و کاربران ریست ارا براتون همین نمایش ها هم اکی باشه و لذت برده باشید ولی خود همین مساله هم نشون میده انتظارات از مایکروسافت به شکل افتضاحی پایین هست لابد :D چون با یک نگاه ساده میشه متوجه شد که چیزی که تو کنفرانس مایکروسافت دیدیم ، نمیشه اسمش رو گذاشت برگ برنده ، تمام کننده کار و از این دسته از کلمات که کار رو برای سونی سخت کنه . یه کنفرانس خیلی ساده با کلی بازی ایندی که بازیهای بزرگش هم به افتضاح ترین شکل ممکن نشان داده شد .
کلمه افتضاح خیلی به کار بردم ولی هدفم ترول یا چیز خاصی نیست ، چون الان داره خیلی رو این کلمه مانور داده میشه ، صرفا خواستم وجه تمایز افتضاح و خوب نبودن رو بگم ، مثلا به عقیده خودم ، اگه گیرز و هیلو نمایش گیم پلی داشتن و در حد متوسط میبودن شاید میتونستیم بگیم کنفرانس خوب نبود .

یه نکته دیگه تو نظرات ریست آرا هم کلی نظر منفی وجود داره به شکل زیادی و من احتمال میدم اگه نظرسنجی الان رو با سال قبل مقایسه کنیم افت کیفی بالایی رو شاید شاهد باشیم
 
با این اوصاف 2019 و 2020 هم مایکرو IP جدیدُ بزرگی واسه انتشار نداره.سرویس هایی که میده واقعا مشتری پسنده اما در نهایت یه گیمر بازی میخواد به ویژه از نوع AAAخفن که روی Xbox کمبودش بشدت حس میشه!
 
  • Like
Reactions: Cj_sa
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or